uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.08 20:40
|
|
|
nõks käiguvahetusel
Tervitus!
selline mure on autoga, et kui kiirendades käiku vahetada, siis käib jube järsk nõks läbi. samuti lööb kogu see nõksatus kerest läbi.. äkki see on
tingitud mingisugusest puksist vms?
abi teretulnud
|
|
|
ervin7
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94
|
postitati 13.04.08 20:41
|
|
|
Võib olla vahepukist või ka mõnest puksist/padjast (mootoripadi, käigukastipadi, tagasilla puksid, diffri tugipadi jne), aga paha ei teeks kui sa
märgiks ära mis autost üldse jutt on.
|
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.08 20:43
|
|
|
ahjaa, vabandused
autoks audi 80 2,6 quattro manuaal kastiga.
aasta 1993, kui see vajalik
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.08 20:44
|
|
|
ei oska siis keegi targem midagi asjast arvata?
|
|
|
Tonx
huviline
Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: G31 540; Tucson AWD
|
|
Xippy
huviline
Registreerunud 29.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100
|
postitati 15.04.08 18:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uunp
ahjaa, vabandused
autoks audi 80 2,6 quattro manuaal kastiga.
aasta 1993, kui see vajalik |
Endal Audi 80 2,8
ning sarnane värk käib läbi, aga ma arvan et see on üsna loomulik.
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.08 20:32
|
|
|
krt, ei taha uskuda, et nii kõva litakas peaks käima...pigem mingi puks on läbi...panen audihooldusse aja kinni ja lasen seal kõik vead ära tuvastada.
tean, et samurail oli vahekasti puks läbi, siis lõi ka ikka mõnuga kerest läbi aga palju tugevamalt kui praegu.
|
|
|
Xippy
huviline
Registreerunud 29.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100
|
postitati 15.04.08 21:24
|
|
|
Oleneb vb tõesti litakast. Kui rahulikult sõita on isegi tunda (sidurit mitte väga libistades) kuidas tagasild järgi tuleb. Ning kiirendades peaks ka
tunda olema. Kui kohapeal olles(1käik sees) anda 5000 pööret ja siis äkki sidur lahti lasta tuleb ikka mõnus kolks, mida peaks ka seljaga tunda olema
ning 2 käiku sisse pannes (kiirendusel) tuleb ju sama olukord, ainult
natuke nõrgem.
Loodan, et said mu jutust aru.
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.08 06:19
|
|
|
ei seda ma olen küll tundnud, kuidas järsul kiirendusel tagasild järgi tuleb. käib küll nõks korralik..
aga mul see mingi puks ka arvatavasti õhtal, kuna see käib ikka liiga tugevalt
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.04.08 20:47
|
|
|
ma mõtlesin, et kas see nõks ei või ka sellest tulla, kui tagumine reduktor läbi omadega?
või kui äkki sidur läbi?
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.08 07:32
|
|
|
selline asi selgus hoolduses käies, et mingisugune puks läbi pole, et kolakat teeb. ise arvasin, et asi vb. diffris.
ega keegi ei tea, palju see maksta võib?
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 02.05.08 07:34
|
|
|
Mingisugune puks võib maksta 100 - 5000 kr olenevalt puksist, tootjast, müüjast, paigaldajast.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.08 08:36
|
|
|
minu mõte seisnes selles, et kontrolli käigus ei avastatud veermikus vigu, ehk et viga peab olema kusagil seespool. nt. differ.
äkki annab seda üldse parandada, mitte kasutatud osta?
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 15.05.08 18:58
|
|
|
juba 2 aastat käib see kolks mul läbi kiirendades aga pole nagu hullemaks läinud ja paremaks ammugi mitte. Kahtlustasin kardaani tugi puksi. Kuna seda
eraldi müügil pole siis katse eksitus meetodiks lasin selle kummist randi osa ermeetikut täis et kui see oleks kolksu teinud oleks pidanud vait jääma
aga sama ikka siis tirisin uuesti vahelt ära selle kuna kardaan läks balantsist välja niimodi. Ainuke võimalus on difri vaba loks kardaani keerates
käik väljas on see nii umbes et kui üks pööre nagu kella tabloo 12 jagada siis umbes 1,5-2. On mulje jäänud jah et vist peabki kolksuma.
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.08 21:23
|
|
|
lahendus
nii, veermik tehtud ilusti ja peale remonti juhtus selline asi, et sisemine veovõll andis otsad! egas midagi, tagasi töökotta ja vahetusse. pärast
kätte saades oli kohe palju vaiksem. väike nõks jäi ikka sisse mis pidi täiesti normaalne quattro puhul olema, kuna reduktor ja vahekast vaadati üle,
need olid korralikud. samuti öeldi, et seda veovõlli nõksu ei pruugi koguaeg tunda olla. Kui edaspidi või tagurpidi teeb aegajalt imeliku nõksaka,
siis soovitan kontrollida, kuna kui see otsad annab, siis sõitu enam kusagile pole. Aga jupp oli originaal mis all veel oli(1993a. auto)
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 03.06.08 09:42
|
|
|
Kui ette ja taha panna võimalikult võrdselt kulunud kummid, jäävad kah nõksud väiksemaks...
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.08 13:17
|
|
|
rehvid on mul täpselt sama mustriga
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.08 15:37
|
|
|
ise nii teinud, et kanali peale ajanud ja käigu sisse pand ja siis lasknud sõbral autot edasi-tagasi trügida, siis ka hästi näha kuidas on difri padja
olukord jms.
ja minumeelest kui pardaanipukk on kulunud, siis peaks kiirendamisel väristama ja urisema hakkama
|
|
|
|
dimka70
huviline
Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 17.11.09 21:39
|
|
|
Jätkaks siis teemat: probleem sama, mis teema autoril. Auto: 2003a. A6 2,5tdi, esiv. Käisin täna korralisel hooldusel ja mainisin probleemist. Vaadati
üle visuaalselt ja vastuseks, et asi korras. Siis aga küsisin lukksepalt, et kas on võimalik selline variant, et (hüdraulilise)mootoripadja
magnetklapp ei saa teatud (alates 1100) pöörete juures toidet ja jääb "pehmeks"? See peale pani testri (VAG-com?) külge ja veel kiitis, et "elektri
osas vigasid pole" (ptüi-ptüi) - kuid minu jaoks asi ikka lahendamata. Oskab keegi miskit asjaliku öelda?
|
|
|
|
Mrburns
huviline
Registreerunud 03.12.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.10 21:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pilsner777
juba 2 aastat käib see kolks mul läbi kiirendades aga pole nagu hullemaks läinud ja paremaks ammugi mitte. Kahtlustasin kardaani tugi puksi. Kuna seda
eraldi müügil pole siis katse eksitus meetodiks lasin selle kummist randi osa ermeetikut täis et kui see oleks kolksu teinud oleks pidanud vait jääma
aga sama ikka siis tirisin uuesti vahelt ära selle kuna kardaan läks balantsist välja niimodi. Ainuke võimalus on difri vaba loks kardaani keerates
käik väljas on see nii umbes et kui üks pööre nagu kella tabloo 12 jagada siis umbes 1,5-2. On mulje jäänud jah et vist peabki kolksuma.
|
Minul siis 89a quattro B3 ..
Ja sama asi et korralik kolks ikka läbi igalt poolt, aga seda kardaani tugipuksi annab liikutada. Kas keegi teab kus seda võib saada ?
|
|
|