Lehekülgi: 1 2 |
Traks
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4, ABT
|
postitati 05.03.04 09:57
|
|
|
Süüteküünal otsast lumi valge
Süüte küündlad on otsast lumivalged. Kas see on normaalne.
Kui ei ole siis, mis probleemid võivad olla?
Tänu!
Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 05.03.04 10:16
|
|
|
Ise pakuks, et jahutusvedelik pääseb põlemiskambrisse (plokinaan). Kui vedeliku kadu ei esine ning tagant magusa lõhnalist auru ei tule, siis asi segu
koostises?
|
|
|
Traks
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4, ABT
|
postitati 05.03.04 10:18
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja andres
Ise pakuks, et jahutusvedelik pääseb põlemiskambrisse (plokinaan). Kui vedeliku kadu ei esine ning tagant magusa lõhnalist auru ei tule, siis asi segu
koostises? |
jahutusvedelik ei kao kuhugile
Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
|
|
|
|
Starter
huviline
Registreerunud 26.12.03
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5 TDI
|
postitati 05.03.04 10:33
|
|
|
vale küttesegu on üks variantidest.
|
|
|
Traks
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4, ABT
|
postitati 05.03.04 10:50
|
|
|
Lugu selles, et co oli nendes piirides, kus ta pidi olema, lamda näitas õiget suurust .
Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 05.03.04 10:59
|
|
|
Siis on lihtsalt tegu ideaalse põlemisega ja põdemiseks pole põhjust.
|
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 05.03.04 13:57
|
|
|
Minu arust peaks küünla ots helepruun olema õige segu korral. Valge viitab lahjale segule.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 05.03.04 15:06
|
|
|
Olen ka täheldanud, kui heasti talda anda, läheb sumpa ots ka valgeks. See tähendab vist seda, et põlemine läheb täielikuks ja puhtaks. Samas ka
kuumaks ja põletabki küünlad ja sumpa valgeks.
Ma ei usu et seal segu lahja on, vaid segu on täpselt ideaalne. Kui küünlad on pruunid, siis on ikkagi mingit saasta põlemisel mis ladestub küünalde
peale.
Olen täheldanud ka seda et Uno X bensuga lähevad küünlad punaseks.
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 05.03.04 15:19
|
|
|
vanakooli mehhanikud väitsid et õige küttesegu korral peab küünal olema kohvi pruun...samas kui antud masinal oli stendis kõik näitajad väga head ei
näe põhjuts muretsemiseks
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Traks
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4, ABT
|
postitati 05.03.04 18:10
|
|
|
Resümee:
Vanakooli mehed on ka harjunud vanemate masinatega.
Kuna uuematel masinatel on see co näitaja nii alla viidud siis on see normaalne, et küünla otsad valged on.
Ja mulle öeldi, et minu ainus mure selle probleemipuhul on see, et ma paaki kütet jõuaksin osta.
Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.04 20:48
|
|
|
Kusjuures on ikka küll nii, et kui otsad valged, siis segu lahja!
Õige seguga peaksid olema tiba helepruunid, aga mitte valged kohe kindlasti!
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 05.03.04 23:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Kusjuures on ikka küll nii, et kui otsad valged, siis segu lahja!
Õige seguga peaksid olema tiba helepruunid, aga mitte valged kohe kindlasti! |
See vast siiski taotluslik, uute autodega minnakse ju järjest lahjema segu põletamise teed.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.04 00:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Kusjuures on ikka küll nii, et kui otsad valged, siis segu lahja!
Õige seguga peaksid olema tiba helepruunid, aga mitte valged kohe kindlasti! |
See vast siiski taotluslik, uute autodega minnakse ju järjest lahjema segu põletamise teed. |
Vahet pole! Olin kooli kõrvalt tööl ka Info Autos ja kõik valged küünlad vahetati välja ja masin hakkas palju paremini käima!
Valge tähendab seda, et põletab küünalt, mitte seda, et ülipuhtalt käib moto!
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 06.03.04 05:29
|
|
|
Vahet pole! Olin kooli kõrvalt tööl ka Info Autos ja kõik valged küünlad vahetati välja ja masin hakkas palju paremini käima!
Valge tähendab seda, et põletab küünalt, mitte seda, et ülipuhtalt käib moto!
No aga mida see siis tähendab, et küünlad tuksis või. Sõbral oli kunagi bensu LT 35 ja sellel olid kogu aeg küünlad valged, nagu uued kui maha
keerasid. Ei tea kutt andis nii moodi kogu aeg minna. Ei saanud küll aru et moto kehvasti käis. Ja vahet polnud kui küünlaid vahetas, ikka olid
valged.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.04 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
No aga mida see siis tähendab, et küünlad tuksis või. Sõbral oli kunagi bensu LT 35 ja sellel olid kogu aeg küünlad valged, nagu uued kui maha
keerasid. Ei tea kutt andis nii moodi kogu aeg minna. Ei saanud küll aru et moto kehvasti käis. Ja vahet polnud kui küünlaid vahetas, ikka olid
valged. |
Rahu rahu!
See ei tähenda, et moto halvasti käima peab, kui tiba lahja segu on!
Lihtsalt töötemp on kõrgem kui segu on lahja ja sellepärast ka küünlad valged. Võib hakata mõjuma ka klappidele jnejne
Ja kui mingit jama ei ole nende valgete küünaldega, siis pole ju mingit mõtet põdeda! Eks ise tead
|
|
|
|
daqqer
huviline
Registreerunud 15.07.03
Asukoht: [ Tallinn ]
Kasutaja on eemal
Auto: minu masinad
|
postitati 06.03.04 13:00
|
|
|
margus, Eints... õiged sõnad
kui ideaalselt käib siis on pruunid, kui lahja siis on valged
kunagi üks tark rääkis kui mootorit koos näppisime pikalt ja laialt sellest
d | ehitustehnika, suruõhk
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 06.03.04 13:16
|
|
|
Mis ajal vahetasid?Kui nad tutikad, siis lase veits aega ringi ja vaata siis, mis nägu küünlad on...
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Traks
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4, ABT
|
postitati 06.03.04 14:09
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõuvanker
Mis ajal vahetasid?Kui nad tutikad, siis lase veits aega ringi ja vaata siis, mis nägu küünlad on... |
Tegelikult ma pole neid vahetanudki peale saksast toomist kuna mootor tuksub ilusti.
Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
|
|
|
|
ZZZ 705
huviline
Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 1.8 S -91
|
postitati 07.03.04 12:10
|
|
|
Jaa
Nii ta oli kunagi mul kah, kui saksast tuli. Mitmed meh. mõtisklesid- targemaks ei saanud. Samuti kõik näitajad olid paigas. Aga nüüd Eestis 100 000
km ja on kohvipruunid- muidugi enam ei käi kah nii hästi. Olen küll korralikult hooldust teinud!
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.03.04 16:57
|
|
|
ise kah vanakooli mees, aga jah, need vanakooli tõed uute autodega paika ei pea. See, et keegi praktikant autesinduses kliendile külma teeb vahetades
ära mitte kulunud vaid valged küünlad - jäägu see selle firma südametunnistusele. Küünla värvust mõjutab väga palju sõidustiil, bensiin ja muidugi ka
segu (tänapäeva mootorites püütakse erinevate nippidega põletada lahjat segu). Nii imelik kui see ka ei ole on võidusõidu auto küünlad ka valged,
kuigi lahjast segust pole seal juttugi. Näit. WRC 60l/100 km kohta
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 08.03.04 06:42
|
|
|
Kindel põhjus ,miks küünlad valged-segu lahja,mootorile varsti kätte maksev.
|
|
|
rafaello
huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Tallinn, Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 08.03.04 07:02
|
|
|
küsin nimelt seda, et kas kättemaksev selle koha pealt, et temp. on kõrgem?
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 08.03.04 07:10
|
|
|
Just,enne olgu segu rikkam .
|
|
|
toomasd
huviline
Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI
|
postitati 08.03.04 08:12
|
|
|
Raffas! Me räägime siin siiski juba 12-13 aastat vana masinast millel peaks "vähemalt" veerand milli läbisõitu olema. Uus on ikka uus asi ja
vana on vana- ne mesai avtomobilja rabotat!!!
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Lehekülgi: 1 2 |