Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: V8 4,2 220kw 40V (1999-2004) hammasrihmavahetus (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2835)
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 12.04.08 11:51 Tsiteeri
V8 4,2 220kw 40V (1999-2004) hammasrihmavahetus



Kuna vastav teema foorumis puudub(?), siis algataks sellise.
Tean, et iga lukksepp seda tööd ette ei võta ja soovitav oleks esinduses või näit. tallinnas audihoolduses teha lasta. Aga kui näit. autodatat veidi uurida, siis pole see teab mis raketiteadus, kui vajalikud rakised jne. olemas.
Siia võiks selle teemaga kokkupuutunud klubilised oma kogemusi, kohti, hindu jms. kirja panna.
Sai ise ka uuritud vajalike osade (rihm, rullid 3tk., veepump jne) hindu ja kokku tuli neid u. 6000 eek. eest. Küsimus tekkis mingi pingutiga(rullik see polnud), mille olemasolust ma enne ei teadnud. Müüja väitis, et ka see on vaja vahetada. Äkki keegi valgustaks, millega tegu?
Kas vahetada ka termostaat, kui see töötab laitmatult?
Eelmise auto V6 mootoril sain neid termostaate hiljem mitu korda vahetada, enne kui selline sattus, mis pidama jäi.
V8 - ga see vist nii lihtne pole, et iga nädal uus panna.
2,6 mootoriga sai edukalt ise hakkama, seda vist ei julge ette võtta päris üksinda.
Ühesõnaga ootaks igasugu inffi ja kogemusi selle asja kohta.
Terv... Jann.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.04.08 12:08 Tsiteeri


see pinguti, mis sulle võõras, on ka autodata pildil hästi näha, ehk siis see pingutusamort, mis peab kindla pikkusega olema, pärast rihma paigaldust ja paari korda mootori ringiajamist.
Rakist vaja ei lähe üldse, abiks on ainult nukalukustid.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 12.04.08 12:17 Tsiteeri


Ma ei tea küll kas just peab vahetama selle pinguti aga vähemalt minu v6 motol vahetati küll esinduses see ära rihma vahetusel.Päris soolane hind ka sellel jubinal.Kallim kui veepump.Termostaadi võid ju ikka vahetada see ei maksa suurt midagi.Nagu sa juba ise kirjutasid lähevad jupid juba 6000 eeki maksma pluss veel jahutusvedelik ja muu nipet näpet seega see paar tuhat 4-5 tunni töö eest polegi siis enam teab mis summa.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mokey
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Eesti/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8L Quattro 4.2V8 2005; Audi A4 Avant 1,9 TDI 2004

postitati 12.04.08 15:13 Tsiteeri


Sai just ka enda autol see ette võetud. Mootoririhmaga koos vahetati ka genekarihm ja selle rullikud. Samuti sai uus termostaat ja lisaks veel klapisääretihendite vahetus (tundub, et selle lükkega sai õlikulu kontrolli alla);). Jupid maksid ~ 7500 krooni + 4000 tööraha. Minu teada ei kasutanud remondimees(sõber;)) samuti mingeid rakiseid. Töö igal juhul okeilt tehtud ja ise rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 12.04.08 17:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kuna vastav teema foorumis puudub(?), siis algataks sellise.


Sel teemal on nõrkemiseni jahutud, aga kuna mul närvikava on paigas, siis kirjutan sullegi(igal mehel ju vaja individuaalne teema teha). Kõik rullikud, mõlemad rihmad, pingutid, termostaat, veepump, jahutusvedelik on vaja vahetada selle töö käigus minimaalselt Võiks ka rõngastihendeid vahetada nukkadel. Ja osta korralikud jupid. Muidu paned veel ühe korra(võid ka mitu panna) uuesti lahti kakkumiseks tööraha lauale.

Eks lõpuks teeb igamees ikka nii, kuidas täpselt õigeks peab. Aga usu, need on sellised mehed, kes ei õpi teiste vigadest.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 12.04.08 17:20 Tsiteeri


Ma vaatasin, et mul läheks jupid juba üle 12K soodukaga kui tegema hakkab. töö ka veel otsa kuna ise seda tegema ei hakka.
Sul ilmselt ei ole kõike vajalikke asju pakkumises.
Mõningate rullikute pärast pole mõtet riskida.
Hoia masinat ilusti siis masin hoiab sind ka.
Koonerdamine ei ole õige koht.
Kui ikka 4,2 korralikult pidada ei jõua vaata odavam masin.
;)

to: Mudjamix
See ei ole V6 hinnavõrdlus koht V8 on teine maailm.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 12.04.08 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Ma vaatasin, et mul läheks jupid juba üle 12K soodukaga kui tegema hakkab. töö ka veel otsa kuna ise seda tegema ei hakka.
Sul ilmselt ei ole kõike vajalikke asju pakkumises.
Mõningate rullikute pärast pole mõtet riskida.
Hoia masinat ilusti siis masin hoiab sind ka.
Koonerdamine ei ole õige koht.
Kui ikka 4,2 korralikult pidada ei jõua vaata odavam masin.
;)


Nüüd ma ei saa küll aru, pole nagu kiununud , et kallis vms.
Koonerdamine pole plaanis, kuigi pole ka plaanis Revali peauksest koos klaasidega sisse sõita, rahapakiga mõni pikali visata ja lasta teha poleerimine koos rihmavahetusega :P.
Kui 12 K, siis nii ka on, kuigi tundub, et see on igatpidi veits üle pingutatud. Ok uurin järgi.
Mokey poolt räägitu tundub täitsa mõistlik lahendus olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 12.04.08 20:19 Tsiteeri


Soovituseks veel, et ei maksa sisse tormata esimesse ettejuhuvasse servisesse ja neid nuumama hakata. Uuri omal käel hindasid varuosadel ennem ja siis otsusta selle põhjal, kust saad sa parima hinna eest, parima kvaliteedi.
Ei ole omanud veel 2000a V8-mootorit, kuid 1990a V8-ga toimisin nii ja usu, selle eelneva kodutöö arvelt säästad hiljem korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.08 15:27 Tsiteeri


Eestis on vaid 2 kohta kellele mina usaldasin sellise mootori näppimise, esimene siis Öü Arupo ja teine reval ja pole tähtis mitu krooni sa kvaliteedilt arvelt võidad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.08 15:48 Tsiteeri


Tuleb vahetada kõik rihmad ja ka kõik rullikud! Kui termostaat töötab siis on nii ja naa teema, enda autol ma ei vahetaks.

Oleme V8 rihmasid vahetanud nii vanadel kui ka päris uutel, igal mudelil omad nipid mida jälgima peab, et asi õnnestuks. Oleme pidanud ka tervet mootorit vahetama sest keegi eelnevalt pani rihmavaheusega puusse ning kogu mootor lendas laiali.

Suht tavaliseks tööks on meil kellegi eelnevalt vahetatud rihmatöö ületegemine mis on sama kallis või kallimgi veel kui me oleks ise rihma vahetanud ning sinna lisaks veel ka tuksi keeratud varuosad. See jutt käib erinevate mootorite kohta.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 24.06.08 16:42 Tsiteeri


Mis teil asi maksab kui lasta täispauk vahetada siis kõik vajalik seal.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.08 17:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Mis teil asi maksab kui lasta täispauk vahetada siis kõik vajalik seal.


Kuna mootorid on erinevad siis vaja VIN koodi ja muid andmeid, ehk siis audihooldus.ee ning sealt hinnapäring ning asjaga tegeletakse.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 24.06.08 19:48 Tsiteeri


Kodulehepealt ei viitsi enam saata kuna vastuseid ei ole tulnud.
aga 220KW 2000a a6 palju seal erinevaid siis on?


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 64.3% - SQL: 35.7%]