Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Klapijuhtpuksid (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1541)
ZZZ 705
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 1.8 S -91

sad.gif postitati 03.03.04 18:16 Tsiteeri
Klapijuhtpuksid



Tre audi sõbrad! Mure, ehk keegi oskab aidata!
audi 80, -91 1,8 66 kw monoprits mootor käib longates- enne oli tühikäigul, kuid nüüd jüba ka pööretel kuni 3200. Diagnostikud räägivad, et elektroonikast küll midagi ei leia. Kõik on norm. Aga mootor ei käi.
Eile siis võtsin nukvõlli maha ja tõukurid välja. Nägin, et 6 klapiotsal on tugevad kulumisjäljed- 2 klappi olid peaaegu selle vedruga tasa ning otsad olid kuidagi laiad-(nendel mis olid lühemad) Peale seda proovisin klappe loksutdad nii, et neid klapivedrusid lähti ei lasknud- 5 klappi loksusid umbes 2mm.
Kas antud vead mõjutavad mootori käimist?
Niisiis oskab keegi anda nõu kuidas vahetatakse juhtpukse ja kas on mõtekas osta uued klapid või lammerist. Kui uued siis kas võib need kohe plokikaande sisse panna või tuleks ka midagi muud teha? Kas tuleks jälgida ka erinevate firmade tooteid? Kvaliteeti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 03.03.04 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ZZZ 705
Tre audi sõbrad! Mure, ehk keegi oskab aidata!
audi 80, -91 1,8 66 kw monoprits mootor käib longates- enne oli tühikäigul, kuid nüüd jüba ka pööretel kuni 3200. Diagnostikud räägivad, et elektroonikast küll midagi ei leia. Kõik on norm. Aga mootor ei käi.
Eile siis võtsin nukvõlli maha ja tõukurid välja. Nägin, et 6 klapiotsal on tugevad kulumisjäljed- 2 klappi olid peaaegu selle vedruga tasa ning otsad olid kuidagi laiad-(nendel mis olid lühemad) Peale seda proovisin klappe loksutdad nii, et neid klapivedrusid lähti ei lasknud- 5 klappi loksusid umbes 2mm.
Kas antud vead mõjutavad mootori käimist?
Tsitaat:


Kindlasti mõjutab mootori käimist, sest klapp ei sulgu korralikult, kui juhtpuksid kulunud.
Manuali väitel on suurim lubatud lõtk kellaga mõõtes 1.0mm sisselaskeklapil ja 1.3mm väljalaskeklapil. Surveastmeid oled mõõtnud?



Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ZZZ 705
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 1.8 S -91

postitati 03.03.04 18:41 Tsiteeri
Olen küll



Asi ongi selles, et surved on nii enam-vähem ühtlased: 9 ringis. 0,6 on vahe parema ja kehvema vahel. Huvitab just see kuidas need klapid otstest nii on kulunud? Tõukureid vahetasin suvel siis nagu ei märganud, kuid mootor käis juba kehvasti!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.03.04 19:05 Tsiteeri


Täiesti tavaline asi nende mootorite puhul.Klapp ise on ju tglt pehme materjal ja on ainult pealt pindkarastusega.
Audi tehasejuhend näeb üldse ette klappide vahetust iga 100 000 tagant,mix seda ma ei tea.
Aga juhtpuksi lõtk mõjutab mootori tööd ikka väga julmalt.
Kirjutasid et silindrisurve on 9 bari,see on selline surve et nigu veel on ja enam ei ole ka.Normaalne oleks sinu mootori puhul kuskil 12,ideaalne oleks isegi kõrgem.See plokikaane remont peaks sul minema koos juppidega kuskil 2000.- kanti.
St siis uued klapid,juhtpuksid ja kõik muu sinna juurde kuuluv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 03.03.04 19:20 Tsiteeri


Lasin endal teha plokikaane korda. Kõik vahetati ja lihviti kokku 2800 eek, mootriks on 1,8 4 b mono:cool::cool::cool::cool: Valmistati teine motodoktoris. Nati kallimad vist nad on kui mujal kuid tööga jäin rahule kah:D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ur666
huviline



Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal

Auto: A8,ur&coupeQ 20v

postitati 07.03.04 13:35 Tsiteeri


Ploki soojendamisest pole kasu kuna sellel mootoril asuvad juhtpuksid 100% plokikaanes.Mina olen pukse külmalt(külmutades) paigaldanud ja ka puksiliimiga sisse pressinud,mõlematel juhtudel on asi ilusasti kestma jäänud.


AUDI - Another Useless Deutche Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.2% - SQL: 54.8%]