ZZZ 705
huviline
Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 1.8 S -91
|
postitati 03.03.04 17:16
|
|
|
Klapijuhtpuksid
Tre audi sõbrad! Mure, ehk keegi oskab aidata!
audi 80, -91 1,8 66 kw monoprits mootor käib longates- enne oli tühikäigul, kuid nüüd jüba ka pööretel kuni 3200. Diagnostikud räägivad, et
elektroonikast küll midagi ei leia. Kõik on norm. Aga mootor ei käi.
Eile siis võtsin nukvõlli maha ja tõukurid välja. Nägin, et 6 klapiotsal on tugevad kulumisjäljed- 2 klappi olid peaaegu selle vedruga tasa ning otsad
olid kuidagi laiad-(nendel mis olid lühemad) Peale seda proovisin klappe loksutdad nii, et neid klapivedrusid lähti ei lasknud- 5 klappi loksusid
umbes 2mm.
Kas antud vead mõjutavad mootori käimist?
Niisiis oskab keegi anda nõu kuidas vahetatakse juhtpukse ja kas on mõtekas osta uued klapid või lammerist. Kui uued siis kas võib need kohe
plokikaande sisse panna või tuleks ka midagi muud teha? Kas tuleks jälgida ka erinevate firmade tooteid? Kvaliteeti?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 03.03.04 17:33
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ZZZ 705
Tre audi sõbrad! Mure, ehk keegi oskab aidata!
audi 80, -91 1,8 66 kw monoprits mootor käib longates- enne oli tühikäigul, kuid nüüd jüba ka pööretel kuni 3200. Diagnostikud räägivad, et
elektroonikast küll midagi ei leia. Kõik on norm. Aga mootor ei käi.
Eile siis võtsin nukvõlli maha ja tõukurid välja. Nägin, et 6 klapiotsal on tugevad kulumisjäljed- 2 klappi olid peaaegu selle vedruga tasa ning otsad
olid kuidagi laiad-(nendel mis olid lühemad) Peale seda proovisin klappe loksutdad nii, et neid klapivedrusid lähti ei lasknud- 5 klappi loksusid
umbes 2mm.
Kas antud vead mõjutavad mootori käimist?Tsitaat: |
Kindlasti mõjutab mootori käimist, sest klapp ei sulgu korralikult, kui juhtpuksid kulunud.
Manuali väitel on suurim lubatud lõtk kellaga mõõtes 1.0mm sisselaskeklapil ja 1.3mm väljalaskeklapil. Surveastmeid oled
mõõtnud? |
|
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
ZZZ 705
huviline
Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 1.8 S -91
|
postitati 03.03.04 17:41
|
|
|
Olen küll
Asi ongi selles, et surved on nii enam-vähem ühtlased: 9 ringis. 0,6 on vahe parema ja kehvema vahel. Huvitab just see kuidas need klapid otstest nii
on kulunud? Tõukureid vahetasin suvel siis nagu ei märganud, kuid mootor käis juba kehvasti!
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 03.03.04 18:05
|
|
|
Täiesti tavaline asi nende mootorite puhul.Klapp ise on ju tglt pehme materjal ja on ainult pealt pindkarastusega.
Audi tehasejuhend näeb üldse ette klappide vahetust iga 100 000 tagant,mix seda ma ei tea.
Aga juhtpuksi lõtk mõjutab mootori tööd ikka väga julmalt.
Kirjutasid et silindrisurve on 9 bari,see on selline surve et nigu veel on ja enam ei ole ka.Normaalne oleks sinu mootori puhul kuskil 12,ideaalne
oleks isegi kõrgem.See plokikaane remont peaks sul minema koos juppidega kuskil 2000.- kanti.
St siis uued klapid,juhtpuksid ja kõik muu sinna juurde kuuluv.
|
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 03.03.04 18:20
|
|
|
Lasin endal teha plokikaane korda. Kõik vahetati ja lihviti kokku 2800 eek, mootriks on 1,8 4 b mono   Valmistati teine motodoktoris. Nati kallimad vist nad on kui mujal kuid tööga jäin rahule kah .
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 07.03.04 12:35
|
|
|
Ploki soojendamisest pole kasu kuna sellel mootoril asuvad juhtpuksid 100% plokikaanes.Mina olen pukse külmalt(külmutades) paigaldanud ja ka
puksiliimiga sisse pressinud,mõlematel juhtudel on asi ilusasti kestma jäänud.
AUDI - Another Useless Deutche Invention
|
|
|
|
|