ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.03.04 09:14
|
|
|
Kuidas esiotsa tõsta?
Küsimus siis selles, et tagaots õudselt kõrgel ja seega masin ette suhteliselt palju kaldu. Tekkisid mõtted, et oleks tore ka esiotsa natuke kõrgemale
kergitada. Mismoodi seda tegema peaks? Kas on mingeid spetsiaalseid seibe mis kõlbaksid vedrudele vahele panna või peaks vedrusid vahetama? Kui palju
ja mida peaks selle jaoks lammutama? Ja kas poolassidele võib selline asi väga laastavalt mõjuda? On äkki kellelgi konkreetsed kogemused? Tavaliselt
tahetakse küll madalamaks teha kuid mulle meeldiks rohkem asja praktiline külg.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 03.03.04 09:21
|
|
|
avandil peaksid kõrgemad vedrud olema kui ma ei eksi...müüakse ka kummits vahe tükke vedrudele aga väidetavalt pidi see vedru tervisele halvasti..
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 03.03.04 09:49
|
|
|
Tere!
Võin sulle norm. raha eest enda audi 100 jäigemad vedrud müüa,kliirents on sama nagu tehse seades -86a. audi 100,tsipa kõrgem isegi aga nad on
jämedamad ja jäigemad siis!
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.03.04 10:06
|
|
|
Jäigemaks ei tahaks küll mingil juhul. Tagaots praegugi liiga jäik. Tagaots põrutab üle magavate miilitsate sõites ikka oluliselt rohkem kui misiganes
teiste autodega sõites. Kõrgemaks lihtsalt oleks hea teha. Loogika ütleb, et peaks saama ka midagi vedrudele vahele panna, kuid see "midagi"
peab seal siis kindlasti ka raudselt oma asendis püsima. Avandil ju esiots loogiliselt võttes sama raske kui sedaanilgi, ei usu miskipärast, et seal
teistsugused vedrud on?!
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 03.03.04 13:59
|
|
|
Tsitaat: |
Loogika ütleb, et peaks saama ka midagi vedrudele vahele panna, kuid see "midagi" peab seal siis kindlasti ka raudselt oma asendis püsima
|
Ära jumala eest sinna vahele küll mingit jama toppima hakka! Vabatahtlikult sõiduomaduste rikkumine. Vaheta vedrud välja, ei maksa ju palju.
|
|
|
|
janar
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 03.03.04 16:01
|
|
|
Tsitaat: |
Avandil ju esiots loogiliselt võttes sama raske kui sedaanilgi, ei usu miskipärast, et seal teistsugused vedrud on?! |
Esiotsa kohta ei tea, aga tagavedrud on küll pikemad. Kui ka on esivedru pikem, siis ikka amort ka avandi oma tuleks ju panna !
Samas peab ju mingi põhjus ka olema, miks tagaots liiga kõrgel on? Äkki ongi esivedrud lihtsalt ära väsinud või ongi taha avandi vedrud pandud.
Võibolla keegi teab, kas 2,2 ja 2,3 on muidu samad esivedrud? 1,8-l on erinevad
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 04.03.04 08:21
|
|
|
Sõber vahetas enda 200-l just esimesed välja, ning esiots tõusus ikka jupi maad ülespoole. Vanade vedrude paar alumist keerdu olid juba kokku vajunud
ning vedrud ise jube pehmed.
Otsi korralikumad kasutatud ning usun, et saad oma murest lahti.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 04.03.04 08:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja laur4
Sõber vahetas enda 200-l just esimesed välja, ning esiots tõusus ikka jupi maad ülespoole. Vanade vedrude paar alumist keerdu olid juba kokku vajunud
ning vedrud ise jube pehmed.
Otsi korralikumad kasutatud ning usun, et saad oma murest lahti. |
Ega see esiots vist ära vajunud ei ole. Võrreldes teistega on ta enamvähem samal kõrgusel. Tagaots on kõrge. Ilmselt vist avandi vedrud pandud. Tahaks
masina enamvähem horisontaalseks saada ja seda just esiotsa tõstmise teel. Arvatavasti tavalised uued vedrud oluliselt ei tõsta? Ja natuke kardaks ka
poolasside pärast, need vist siis pidevalt nurga all töötama jäävad? Kuidas nad sellisele asjale vastu võiksid pidada?
http://www.hot.ee/ferdinand/audi
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 13.05.04 11:11
|
|
|
Hakkasin nüüd asja lähemalt uurima, võtsin ka mõõdulindi kätte, mõõtsin ära vahe tiivaservast velje ääreni. Tuleb välja, et auto natuke viltu. Nii, et
nagunii tuleks vedrusid vahetada. Äkki kellelgi on normaalses korras esivedrusid pakkuda?
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 07.10.04 17:02
|
|
|
Teema nüüd jälle päevakorras, seekord järgmise masinaga. 200'l sai lõpuks esivedrudele topelt kummirõngad vahele pandud, kuid esiots jäi ka
oluliselt jäigem kui enne. Oleks vaja mingit muud varianti kasutada. On keegi sellise teemaga kokku puutunud? Mõte liigub selles suunas, et
amordipüstikule mingid lisaseibid alla vaja teha, kuid sellega lähevad ka silla seaded ju paigast ära? Keegi foorumi kasutajatest (vist forsin?) vist
olla masinat oluliselt tõstnud, ehk oskab keegi mingeid kogemusi jagada.
Tänud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|