eiron
huviline
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.08 20:59
|
|
|
Mootoripatjade sobivus
Tere. Siin palju teemasid patjadest, kuid ei lugenud kuskilt välja, kas 2.5TDI 85kW mootorile sobib ka mõne bensuka mootoripadi. Või toodetakse
sellele ka mingisugust B-osa? Ei kipu kohe originaali ostma (4300.- tk ).
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 03.04.08 06:53
|
|
|
ei tea kust sa sellise hinnaga originaalid leidsid? Viimati oma a6-ele tellisin revalist oli mingi 1300.- tk.
Bensuka omad sellele igaljuhul ei sobi, kuna dislal on nn "juhtmega" padjad ehk üks pistik on küljes.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 03.04.08 07:30
|
|
|
täpselt samasugune padi on ka saadaval,ilma juhtmeta - maksis vist midagi 500-ga.
|
|
|
eiron
huviline
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.08 09:15
|
|
|
Sooritasin päringu varuosakeskus.ee'st vastas ainult üks firma:
Tere,
uue mootoripadja hind 4310.- TK.TELLIDA
Lugupidamisega,
OÜ Forss
Et ei ole ise seda välja mõelnud. Ma pole neid veel ära keeranud, aga kas on täpselt samad siis kui need?:

Link pildile
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.04.08 09:40
|
|
|
443199382C hydro-mounting left 1 air condit.: electric AAS,AAT
Revalis on nad küll ka ulmehinnaga:
443199382C HÜDROPADI elektriline 4310.00
Parem ja vasak on samad.
Silma järgi on väga sarnased 2.3 bensuka (C4 100 AAR) omadega. Mina oma esiveolisele saanile ostsin kunagi Tabasalust tom555 käest 2 kasutatud, kuid
väga korralikku kokku 750 eeguga.
|
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 03.04.08 20:25
|
|
|
huvitav oleks siiski teada milleks see andur (mis funktsiooni ta täidab)ja tema puudumisel mis sümptomid avalduvad
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 04.04.08 15:16
|
|
|
Niipalju kui mina olen aru saanud ,siis kusagil 1200-1400 pöörde juures lülitab neid patju jäigemaks(klõps on kuulda) st.tühikäigul on pehmemad, et
vibrat summutada. Bensuka omad sobivad aga ma ei mäleta kui palju nad vibrale mõjusid.
|
|
|
eiron
huviline
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.08 17:19
|
|
|
Selge. Ma siis ilmselt ostan bensuka omad, kui klapivad. Annan teada kuidas vibrale mõjusid.
|
|
|
moosisco
huviline
Registreerunud 05.02.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 2,0 T; Opel Frontera 2,4; Ssangyong Musso 3,2
|
postitati 04.04.08 19:32
|
|
|
Mina ostsin sellise padja automaailmast 500 eek-ga(bensukas) ja samasugust patja nägin ka Audi 90 (7A) küljes. Sellest võib järeldada, et selline padi
sobib paljudele Audidele.
Tähelepanu! Tegemist on Quattroga, enne tarvitamist pidada nõu arsti või apteekriga.
|
|
|
|
indr
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.08 19:52
|
|
|
Ma arvan,et see asi ei ole nii lihtne,et kõik padjad sobivad,kuna vastavalt mootorile on nad erineva jäikusastmega ja diiselmootor on tunduvalt
raskema kaaluga, kui R5 bensiin.
|
|
|
eiron
huviline
Registreerunud 07.08.06
Asukoht: Hiiumaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.08 20:15
|
|
|
Usun et tasub proovimist, kuna 8,5tuhat patjade eest välja käia on tudengile natuke liiast. Küsiks veel, kas keegi on pannund oma dislale bensuka
padjad?
|
|
|
indr
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.08 20:36
|
|
|
Väga kummaline on see,et Audi 100 2,5 diisli padi on tunduvalt kallim,maksab üle 4000-de krooni,samas A6-e 2,5 diisli padi kuskil ca 1500eek.A6-e
padjad peaksid sinu masinale sobima.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.04.08 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indr
Ma arvan,et see asi ei ole nii lihtne,et kõik padjad sobivad,kuna vastavalt mootorile on nad erineva jäikusastmega ja diiselmootor on tunduvalt
raskema kaaluga, kui R5 bensiin. |
Oled sa kindel? Saad ehk mingid numbrid välja tuua? Samane malmblokk, samane alumiiniumkaas...
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 05.04.08 10:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: indr
Ma arvan,et see asi ei ole nii lihtne,et kõik padjad sobivad,kuna vastavalt mootorile on nad erineva jäikusastmega ja diiselmootor on tunduvalt
raskema kaaluga, kui R5 bensiin. |
Oled sa kindel? Saad ehk mingid numbrid välja tuua? Samane malmblokk, samane alumiiniumkaas... |
Jäikus on erinev tingituna suuremast vibratsioonist ja suuremast väändemomendist näiteks.
Lisaks sellele on tõesti diisli plokk raskem, samuti ka väntvõll ja hooratas.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.04.08 10:47
|
|
|
Moment ja vibra on muidugi erinevad. Aga kas hooratta, vända ja pumba erinevus lisab tegelikult kaalu rohkem kui mingi 10-15 kg?
|
|
|
|