Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 29.03.08 20:25
|
|
|
Kahtlane loks b4 roolis...
Njah, auto b4 2.8 quattro,
kui sõita näiteks ringteepeal vasakut kurvi, siis lööb rooli kolksu ja nagu ka loksu.
Otse sõites pole midagi tunda ja paremkurvides on ka täiesti normaalne. On kellelgi midagi sarnast ette tulnud?
Kolks on suht selline lõgisev, mis paneb nagu rooli käes kusagil 1-2cm loksuma, nagu vanal vene autol. puksiring jne on korras.
Palun mitte soovitada sillakontrolli, esialgu seal käidud ja üteldi, et oled loll ja ää siia tagasi tule.
ahjaa, see tundub esinevat ka ainult siis, kui sõita üle väikeste ebatasasuste. suurema kuumaastiku puhul nagu pole mingit loksumist.
Igaljuhul tänu vastamise eest, kui kellelgi peaks mõni idee olema...
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 29.03.08 20:31
|
|
|
Pakuks et poolteje ots õhtal...kas ta kõriseb ka keerates paremale??
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 29.03.08 21:30
|
|
|
auto üles ja loksuta silla osi ja peaksid vastuse saama
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 30.03.08 08:37
|
|
|
Vat ise nagu oleks arvanud kah, et poolassi ots vms aga kui näiteks lume peal siledas kohas rool põhja ja tuuri, sis ei kolise ega naksu miskit. Hea
näide kolksust, oli eile õhtul õismäe ringi peal, tulin kakumäelt ja sõitsin linnapoole, seal on niimoodi auklikuks sõidetud, et parem ratas sileda
peal ja vasak aukudes ja täiega hakkas nagu rool naksuma ja laperdama. näiteks kui lati viga on siis peaks ju hoopis keskasendis olema see kõige
suurem loks või kolks.
mida ma hakkasin aga mõtlema, et äkki sisemine rooliots, mida v6 moto puhul üldse näha ei ole.
ja paremkurvides on kõik täitsa vaikne.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 30.03.08 14:19
|
|
|
aga kas oleks mõnda soovitust, et kuidas kindlaks teha näiteks lati probleemi, või siis selle assi probleemi?
Kui assi ots lännu sis kõige tõenäolisemalt vast välimine ots?
samas, täna sõitsin ja siuke tunne, et kui sõita otse ja vasaku rattaga mingist ebatasasusest üle, siis lööb ka ikka kergelt mingi loksu, et ei pea
alati rattad pööratud olema.
vb sis pigem koormuse jagunemises asi, et kui auto kaldub parema külje peale, sis vasak saab vabamalt logiseda?
nii väsitav on sellistele probleemidele lahenduse otsimine.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 09.04.08 09:00
|
|
|
nonii
tugilaagrid vahetatud ja asi absull ei paranend,
tugilaagrid olid ka läbi omadega nagu läti raha.
käisin mart pere juures, tema ütles, et muud moodi assi probleemist aru ei saagi, kui et keerad rooli välja ja kuulad kas ragiseb.
no krt ei ragise sileda maapeal ja vaikselt sõites.
võtab ringteepeal sõites rooli loksuma ja tõmblema ja ainult siis kui vasakule keerad.
Pärast mõningast vestlust veel tolle härrasmehega arvas, et on siis vasak sisemine ots. aga kuidas ma seda kindlaks teen?
jummala mõttetu on vahetada tonna eest juppi, mis terve tegelt ja krt raske vahetada kah.
kuda seda sunnikut kindlaks teha?
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 11.04.08 18:25
|
|
|
Mina soovitaks sul minna tehnoülevaatus punkti maksad mingi 100kr. ja vaadatakse üle mis sul seal logiseb. seal ju silla logistamis pink olemas.
Enamus kohti pakuvad sellist teenust.
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 11.04.08 18:43
|
|
|
sild on korras,
see on midagi muud.
|
|
|