Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: kiirendus kadunud (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 5014)
Dex
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.08 10:51 Tsiteeri
kiirendus kadunud



Mootoriks 1,9 TDI 85kw, enam korralikku minekut ei ole, töötaks ainult poole gaasi peal. Milles võib probleem olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zulzu
huviline



Registreerunud 25.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: vtec

postitati 29.03.08 10:57 Tsiteeri


esimene mõte, et turbo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 29.03.08 11:25 Tsiteeri


Minu esimene mõte hoopis ,et torud tahma täis ja vaja maanteel läbi puhuda .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dex
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.08 11:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Minu esimene mõte hoopis ,et torud tahma täis ja vaja maanteel läbi puhuda .


vot eile saigi maanteel torud läbi puhutud. ühtäkki enam juurde gaasivajutamine ei andnud, väga vaevaliselt kiirus suurenes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dex
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.08 11:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zulzu
esimene mõte, et turbo


ise arvaks ka et turbo, sest ennem oli tõmme hea


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 29.03.08 11:48 Tsiteeri


Siis kisub turbo poole küll. 1,9 tdi-l suht tavaline asi , et õlitoru ummistub ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 29.03.08 11:54 Tsiteeri


diagnostika peaks vea saladuse avalikustama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 29.03.08 12:56 Tsiteeri


1. turbo
2 õhulugeja vaata üle, mul olid klambrid lahti ja autol oli kiirendus nullist sajani 1 minut


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dex
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.08 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
1. turbo
2 õhulugeja vaata üle, mul olid klambrid lahti ja autol oli kiirendus nullist sajani 1 minut


kus see õhulugeja paikneb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 29.03.08 14:03 Tsiteeri


Kütefilter äkki umbes?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dex
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.08 14:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Kütefilter äkki umbes?


kütusefilter vahetatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dex
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.08 14:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dex
Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
1. turbo
2 õhulugeja vaata üle, mul olid klambrid lahti ja autol oli kiirendus nullist sajani 1 minut


ei paistnud küll et mingid klambrid oleks lahti tulnud



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 29.03.08 16:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dex
Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
1. turbo
2 õhulugeja vaata üle, mul olid klambrid lahti ja autol oli kiirendus nullist sajani 1 minut


kus see õhulugeja paikneb?
v6 l kohe peale õhufiltrit ca 15 cm pikk ja 10 cm läbimõõduga plast silinder kus pistik küljes ........ 1.9l täpselt ei tea


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 29.03.08 21:22 Tsiteeri


on jah sama
vasakul ääres tulede taga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 29.03.08 21:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dex
Mootoriks 1,9 TDI 85kw, enam korralikku minekut ei ole, töötaks ainult poole gaasi peal. Milles võib probleem olla?

Turbo geomeetria on kinni?
Diagnost kõigepealt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dex
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.08 20:13 Tsiteeri


võtsin õhulugeja küljest juhtme ära, midagi ei muutunud. Järelikult siis ikka turbo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 30.03.08 20:22 Tsiteeri


Lase turbo surve üle mõõta. VAg järgi ja enamjaolt asi siis selge, mis siin enam pead vaevata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dex
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.08 13:04 Tsiteeri


Viga oli turbo rõhu klapis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 05.05.08 07:53 Tsiteeri


Kirjutan ka siia teemasse. Mul enamvähem sama asi, et 2500 pöörde pealt kaob kiirendus ära. Vanasti oli vahepeal samasugune probleem, kuid siis aitas süüde välja ja uuesti sisse. Vead kustutati ära ja auto liikus rõõmsalt edasi.
Kuid nüüd nädalavahetusel ei aidanud enam süüte sisse välja keeramine, kiirendust ikka polnud.
Arvuti külge ja BOSHI diagnostika andis vea koodi 462D ehk Charge pressure control Regulating limit surpassed.
Kustutasin vea ära, kuid tulemus ei muutunud ja tõenäoliselt on viga uuesti olemas.
Kas turbo labad on kinni kiilunud? Mis tööd tuleks ette võtta ja kui palju need maksma võivad minna? Sõita ikka võib?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 05.05.08 08:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Kirjutan ka siia teemasse. Mul enamvähem sama asi, et 2500 pöörde pealt kaob kiirendus ära. Vanasti oli vahepeal samasugune probleem, kuid siis aitas süüde välja ja uuesti sisse. Vead kustutati ära ja auto liikus rõõmsalt edasi.
Kuid nüüd nädalavahetusel ei aidanud enam süüte sisse välja keeramine, kiirendust ikka polnud.
Arvuti külge ja BOSHI diagnostika andis vea koodi 462D ehk Charge pressure control Regulating limit surpassed.
Kustutasin vea ära, kuid tulemus ei muutunud ja tõenäoliselt on viga uuesti olemas.
Kas turbo labad on kinni kiilunud? Mis tööd tuleks ette võtta ja kui palju need maksma võivad minna? Sõita ikka võib?


Kas asjapulgad, diagnostija ei osanud öelda, mis selle veakoodi taga peitub?

Ehksiis tõlgituna, võimalikud veapõhjustajad:
Leke sisselaskes ( vähe tõenäoline )
Ülelaaderõhuandur sisselaskes ( suure tõenäosusega )
Turbo laeb üle liialt, regulaatrori labad kinni vms, krt teab.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 05.05.08 10:16 Tsiteeri


Diagnostikat tegin ise, meil siin koolis on vahendid olemas. Tegin ka ühe Boost pressure control testi, mis siis avas ja sulges mingit klappi 1400 pöörde juures ja siis vastavalt rõhud muutusid 999 hPA kuni 1240 hPA (sellega võin ka veidi eksida).
See kes mulle midagi öelda oskaks, oli ära nii et küsida ei saanud.
Aga siin targad mehed oskavad mulle kindlasti öelda, mis viga ja kuidas parandada?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 07.05.08 05:43 Tsiteeri


Põhimõtteliselt on viga leitud. Viga on umbes katalüsaatoris. Enne tühikäigul katalüsaator kolises, st. kui käega summutist kinni võtta siis enam ei kolisenud. Aga nüüd viimasel ajal kat enam ei kolise aga nüüd oli hoopis autol võimu vähem. Gaasi andes tuleb kostub tagant poolt imelikku sisinat ja mootori takte pole ka hästi käega tunda.
Ma nüüd ei tea kas põhjuseks oli hommikune jahe õhk, kuid täna hommikul liikus auto päris hästi võrreldes nädalavahetuse 25 soojakraadiga.
Küsimus tarkadele: Kas võib katalüsaatori asemele toru panna ja samas on võimalik ka ülevaatuselt ilusti läbi saada?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 10.05.08 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dex
Viga oli turbo rõhu klapis


äkki räägid lähemalt et mis sul sellel rõhuklapil viga oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 10.05.08 15:25 Tsiteeri


Ma arvan, et klapp oli koguaeg lahti, mis tähendab, et väljuvad gaasid juhitakse turbost mööda.
Või oli vigane hoopis labade liigutamiseks mõeldud vaakumklapp.
Kes tahab selle turbo tööpõhimõtet paremini tundma saada siis leidsin kuskilt sihukese pdf-i:
Adjustable Turbocharger


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 11.05.08 09:34 Tsiteeri


siit küsimus järgmine.et milleks peab teatud hetkel läbi selle rõhuklapi (waste gate valve) surve turbolt maha laskakma kui surve sisselaske kollektoris teatud piirini jõudnud?
kas siis see väike turbo arendab siukest survet et tekib ülerõhk?
pole ju tavalisel td`l siukest asjandust vahel ja iseenesest samasugused turbod ja töötab ka iseenesest ju hästi.
tegu muidu 1,9tdi (66kw) mootoriga millelt siis küsimus.
et siis äkki keegi targem oskab mulle lollile selgeks teha et mida head ta teeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.6% - SQL: 57.4%]