Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 21.03.08 11:05
|
|
|
3b hooratas ABY mootorile
Tere
Autoks on Audi S2 Avant, 169 kW, 6 käiku. Probleem on selline et oleks vaja hooratas kulumise tõttu välja vahetada. Kas ja kuidas saaks sellele autole
panna ilma leevendita hooratta? Kas see on üldse mõistlik mõte? Küsin seda kõike ikka raha pärast, sest Revalis maksab ABY hooratas 15614 krooni ja
äkki on mingi võimalus auto veidike odavamalt korda saada. Väga oodatud on ka muud nõuanded ja soovitused.
Karel
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 21.03.08 11:21
|
|
|
Ostad S2 3B hooratta, AAN sidurikorvi ja ketta ja kruvid külge, töösilindri ja survelaagri vahelist kahvlit liigutav pulk tulkeb teha pikemaks. soo
iizi 
edit: kui eriti lowBudget teha, siis AANi kahemassiline hooratas, AANi korv ja ketas, sellisel juhul peaks isegi kaugused jääma samad.
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 21.03.08 11:57
|
|
|
Palun seletage, milleks see kahemassiline hooratas hea on
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 21.03.08 12:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Palun seletage, milleks see kahemassiline hooratas hea on |
Keegi ei ole väitnud, et 2 massiline hea on, vastupidi
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 21.03.08 14:10
|
|
|
Ma tänan väga poisid.
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 21.03.08 14:33
|
|
|
Tegelikult ma ei saa nüüd ühest värgist aru. Kui mu silmad mind ei petnud, näitas www.audi.ee varuosaotsing AAN hoorattahinnaks täpselt sama palju kui
ABY omal. Kas kuskilt on veel võimalik ülisoodsalt saada?
Mulk, kas 3B hooratast ja AAN sidurikorvi soovitasid sellepärast, et oled omale nii teinud või sobib samamoodi ka ABY sidurikomplekt?
Palun seleta, kuidas on see lowbudget kui Sa just kasutatud juppidest ei rääkinud.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.08 15:13
|
|
|
aby hooratas on süvendiga (sidur käib hooratta sisse). AAN ja 3B on tasapinnalised, seega ABY sidurikomplekti 3B hoorattal ei saa kasutada.
minul on kasutuses ABY mootoriga 3B komplekt (fidanza hooratas ja Sachsi performance 3B korv), kasti otsa pannes tuleb panemata jätta see originaalis
kasti ja ploki vaheline alumiiniumist vaheflants.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 21.03.08 17:09
|
|
|
Kasutatud korralike AANi hoorattaid leidub mõistliku hinnaga iga nurga peal.
Ja AANi korv seepärast, nagu juba tarts mainis ... ja AANi korvi sisse 3B leevendiga siduriketas ei mahu.
ps. kui maksimaalne suutlikus eesmärgiks, siis ainult AAN sidurikorv (jutt on SRE korvist) on Havy Duty korv!
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 22.03.08 11:57
|
|
|
Tänan vastamast. Nüüd ma tean, et olemas mitmeid variante, kuid jääb veel üks tähtis küsimus. Insenerid pole ju ilmaasjata leevendiga hooratast
pannud. Kas veidike pikemas perspektiivis ilma leevendita hooratas käigukastile kõvasti viga ei hakka tegema või on nii, et kui just 5000 rpm sidurit
lahti ei lase ja käike ka rahulikult vahetada pole väga hullu? Kardan lihtsalt, et käigukastiremont aasta või kahe pärast on veel kallim ja tülikam
kui originaalhoorattapanemine. Palun lükake ümber või kinnitage mu kartusi.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 22.03.08 12:11
|
|
|
Leevendiga hooratas on peamiselt käigühtluse huvides, kaks suure massiga pöördkeha kinnitatud teineteise külge läbi kummi.
S2 3B jpt. autod on sõitnud aastaid ühemassilise hoorattaga, pisike aga on siiski asjajuures, enamasti on jäiga hooratta puhul kasutusel leevendiga
siduriketas.
Mina sõidan juba ca 1.5 aastat jäiga hooratta ja jäiga kettaga, kui tühikäigul töötava mootoriga hammasrataste "loksumine" ja kiirendades teatud
pööretel tekkiv väike jurin ei häiri, siis muid probleeme pole olnud.
Kindlasti ei sobi selline kombinatsioon mugavust ja "kõrvailu" soovivale.
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 24.03.08 18:21
|
|
|
Kas, kust ja kui suure summa eest on võimalik saada leevendiga siduriketas, mida ABY mootori, 6-käigulise käigukasti ja jäiga 3B hoorattaga kasutada?
Kas 3B sidur on originaalina juba leevendiga? Vabandust kui natuke algajalikke küsimusi küsin, kuid mujalt ka nagu väga küsida ei oska ja selleks see
koht siin ongi, et targemaks saada.
Selline küsimus ka veel, et kas leevendiga sidur teeb põhimõtteliselt sama töö ära nagu leevendiga hooratas või päris nii palju ta laksu käigukasti
jaoks ei pehmenda.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 24.03.08 18:31
|
|
|
Tee teene omale ja järgmistele autoomanikele, pane see jäik S2 3B hooratas ja 3B siduripudinatega kokku 
Jah, 3B ketas on leevendusvedrudega.
220V 3B - jäik hooratas, leevendiga ketas
S2 3B - jäik ratas, leevendiga ketas
ABY/ADU - kahemassiline hooratas, leevendiga ketas
AAN - kahemassiline ratas, jäik ketas
Kuna ka audi on ise kasutanud kombinatsiooni, jäik hooratas ja leevendiga ketas, usun, et on toimiv pakett ja sama on tõdenud ka paljud siin ja
sealpool piiri.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.08 19:41
|
|
|
lisaks siis veel nii palju, et ketas tuleks võtta siis S2 3B mootori, mitte 200 3B oma.
tootekood on 1862625001
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 24.03.08 21:13
|
|
|
Küsimus targematele - vanemad V8 mootorid kasutavad sama sidurikorvi mis ABY/ADU, kas hooratast ei saa kuidagi V8 oma kasutada?
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 24.03.08 22:42
|
|
|
Ära ütle nüüd Alfons, et sul ka sama probleem on või pigem vist püüad mind aidata. Oleks lihtsam otsida küll kui mõne auto hooratas veel sobiks.
Kuulan veel päeval, mida mu mehaanikud värgist arvavad, kuid kõige soodsam lahendus tundub olevat ikka S2 3B sidurikomplekt ära osta ja hooratast
otsima hakata. Muidu kui kellelgi on pakkuda S2 3B hooratast, palun võtke ühendust.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 25.03.08 03:47
|
|
|
V8 mootori hooratas on 10 poldiga, kui R5 oma on 8 poldiga
S2 3B hooratas on täitsa müügiks foorumis
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 25.03.08 03:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
kasti otsa pannes tuleb panemata jätta see originaalis kasti ja ploki vaheline alumiiniumist vaheflants. |
Seda ei tohiks vist teha, kui ei taha kardaani ka muutma hakata?
|
|
|
alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 25.03.08 07:19
|
|
|
Tsitaat: |
Ära ütle nüüd Alfons, et sul ka sama probleem on või pigem vist püüad mind aidata.
|
Lihtsalt üritan kaasa mõelda kui ennast peaks sama probleem tabama, soovitaks samuti S2 3B komplekti kasutada.
Kui on kindel soov ainult originaali peale jääda, arvatavasti tänu sellele, et ostsid sidurikomplekti juba ette ära, võiksid uurida ebay`d.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.08 07:28
|
|
|
mul on ABY/ADU hootatas täitsa olemas, kuid mis su enda omaga üldsegi juhtus, et ta nüüd kasutuks on tunnistatud?
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 27.03.08 19:24
|
|
|
Sidur ei lahuta. Peasilinder vahetatud (uue orig. vastu), töösilinder on korras, õli kuskilt välja ei aja, ketas ja korv ei ole täitsa otsas. Kui
sidurit vajutada siis hooratas paindub läbi lihtsalt ( käega katsudes on igatepidi "vedel" ).
Mis te muidu sellest arvate kui see originaal leevendiga hooratas jäigaks keevitada ? Kas keevitus peab koormusele vastu kui kogu ring täis keevitada
? Plussiks oleks see, et ei peaks kasti kaugusega mängima hakkama.
Kui vaherõngas ära võtta kas siis mitte kardan lühikeseks ei jää ja kasti võll liiga pikaks?
Kasutatud hooratta panemisel mõtet ei näe kuna keegi ei garanteeri, et sellega varsti sama töö ees ei oota. Kui jäigaks teha ei õnnestu (kas siis
orig. hoorattaga või 3B hoorattaga) siis tuleks uus orig. hooratas panna ja järgnevad 10 - 15a. peaks muretu olema selle koha pealt.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 27.03.08 20:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Põder
Sidur ei lahuta. Peasilinder vahetatud (uue orig. vastu), töösilinder on korras, õli kuskilt välja ei aja, ketas ja korv ei ole täitsa otsas. Kui
sidurit vajutada siis hooratas paindub läbi lihtsalt ( käega katsudes on igatepidi "vedel" ).
Mis te muidu sellest arvate kui see originaal leevendiga hooratas jäigaks keevitada ? Kas keevitus peab koormusele vastu kui kogu ring täis keevitada
? Plussiks oleks see, et ei peaks kasti kaugusega mängima hakkama.
Kui vaherõngas ära võtta kas siis mitte kardan lühikeseks ei jää ja kasti võll liiga pikaks?
Kasutatud hooratta panemisel mõtet ei näe kuna keegi ei garanteeri, et sellega varsti sama töö ees ei oota. Kui jäigaks teha ei õnnestu (kas siis
orig. hoorattaga või 3B hoorattaga) siis tuleks uus orig. hooratas panna ja järgnevad 10 - 15a. peaks muretu olema selle koha pealt.
|
Lihtsam on osta ühemassiline või lasta treialil treida ühemassiline hooratas, ku ise seda kokkukeevitama hakata
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 27.03.08 20:14
|
|
|
Ise seda niikuinii põlve otsas keevitama ei hakkaks. See tuleks ka pärast tasakaalustada lasta jne. Lihtsalt mõtlesin seda kui alternatiivi uue
ostmisele.
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 02.04.08 16:48
|
|
|
Kiire küsimus
Oleks kiire küsimus kardaanide pikkuste kohta. Kas keegi oskab öelda, kas 5-käigulisel ja 6-käigulisel käigukastil on kardaanid erinevate pikkustega?
Mõeldud on ikka Avant või sedaan B4 kerega autosid.
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 02.04.08 16:58
|
|
|
Piisaks tegelikult ka sellest kui keegi teaks täpselt kui pikk on B4 5-käigulise käigukasti kardaan. 6-käigulise kardaan on olemas.
|
|
|