Lehekülgi: 1 2 |
Sulla
huviline
Registreerunud 14.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.08 09:19
|
|
|
jahutusventika probleem.
Seda teemat on vist siin juba palju olnud, aga proovin igaks juhuks ka
Mure selles, et radika jahutusventikad töötavad kogu aeg, alles siis
jääb vait kui aku klemmi maha võtan. Mootor seisab ja need töötavad ikka edasi. Läksin õhtul välja ja ventikad töötasid siis vist juba mitmendat
tundi. Oskab äkki keegi aidata lolli inimest autode koha pealt
|
|
|
Sulla
huviline
Registreerunud 14.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.08 09:20
|
|
|
audi coupe 92 aasta, 2.0 85kw.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 21.03.08 11:33
|
|
|
Vaheta temp. andur ära , peaks olema radika küljes.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 21.03.08 12:30
|
|
|
niikaua kuni asi pole korras võta lihtsalt ventika tagant pistik lahti, mitte pole vaja aku kallale alati minna.
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.08 13:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sulla
Läksin õhtul välja ja ventikad töötasid siis vist juba mitmendat tundi. |
läksid õhtul välja ja auto vedeles, süüde sees, juba mitmendat tundi??
praegustel soojadel päevadel linnas tiirutades/ummikutes passides pistikut ise ära ei võtaks. Las undab pealegi seal kapoti all
sobivaim variant on uus andur---> keerad vana mutrivõtmega ära ja kähku keerad uue sisse, ühendatud, lükkad pistiku tagasi ja kallad paisupaaki
jah. vedelikku uuesti õige normini. väga lihtne operatsioon.
(hea, kui jahutusvedelik ei oleks väga kuum)
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 21.03.08 14:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ado
Tsitaat: | Algselt postitas: Sulla
Läksin õhtul välja ja ventikad töötasid siis vist juba mitmendat tundi. |
läksid õhtul välja ja auto vedeles, süüde sees, juba mitmendat tundi??
praegustel soojadel päevadel linnas tiirutades/ummikutes passides pistikut ise ära ei võtaks. Las undab pealegi seal kapoti all
sobivaim variant on uus andur---> keerad vana mutrivõtmega ära ja kähku keerad uue sisse, ühendatud, lükkad pistiku tagasi ja kallad paisupaaki
jah. vedelikku uuesti õige normini. väga lihtne operatsioon.
(hea, kui jahutusvedelik ei oleks väga kuum) |
Kusjuures on ju olemas ka selline asi, et ei pea olema süüde sees. Minuteada juhtis seda mingi relee kaitsmekarbis. Aga võin ka eksida...
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 21.03.08 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ado
Tsitaat: | Algselt postitas: Sulla
Läksin õhtul välja ja ventikad töötasid siis vist juba mitmendat tundi. |
läksid õhtul välja ja auto vedeles, süüde sees, juba mitmendat tundi??
praegustel soojadel päevadel linnas tiirutades/ummikutes passides pistikut ise ära ei võtaks. Las undab pealegi seal kapoti all
sobivaim variant on uus andur---> keerad vana mutrivõtmega ära ja kähku keerad uue sisse, ühendatud, lükkad pistiku tagasi ja kallad paisupaaki
jah. vedelikku uuesti õige normini. väga lihtne operatsioon.
(hea, kui jahutusvedelik ei oleks väga kuum) |
kas sa arvad, et kui süüte seest välja võtad, siis jäävad ventikad ka kohe seisma
ega see asi nüüd nii ka alati ei käi, kui mingi kala sees
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.03.08 18:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
kas sa arvad, et kui süüte seest välja võtad, siis jäävad ventikad ka kohe seisma
ega see asi nüüd nii ka alati ei käi, kui mingi kala sees |
minu isend (2.0 66kw 93a) lülitab vurri koos süütega välja. Mõistlikum on lasta masinal tühikäigul jahtuda nii kaua kuniks vurr töö lõpetab, et siis
masin välja suretada.
Kui mootor seisab, seisab ka veepump. Miks peaks ventikas pärast süüte välja lülitamist veel käima??
|
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 21.03.08 18:40
|
|
|
Minu c3 audi 100-li oli isegi nii ,et kui suvel kuumaga sõidust tulid ja süüte välja keerasin käivitus mõne aja mõõdudes jahutus vent. Arvasin ,et
midagi on läbi ,aga selgus ,et nii see peabgi olema. Käisa 3-5 min. ja lüitus siis ise välja kui oli jahutanud teatud temp.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 21.03.08 19:02
|
|
|
Jahutuspropellerit lülitatakse tavaliselt läbi kahe anduri. Radikas olev andur toimib töötava mootoriga ning plokikaanest väljuva lõdviku suudmes olev
andur väljalülitatud süütega. Tavaliselt on ka nende andurite lülitatavad kiirused erinevad. St. kirjeldatud juhtumil ei aita radika allosas olevalt
andurilt juhtmete eemaldamine.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 21.03.08 19:05
|
|
|
tean millest räägin
endal on sama asi olnud, et auto ei tööta ja jumala x momendil kell kolm öösel lükkab ventikad järgi ja jäävad niikauaks, kuni aku tühi on.
ise võtsin pistiku küljest ära ja jätsingi nii
keema ei läinud ei ummikutes ega ka kusagil mujal.
kuigi õigem oleks lasta viga üles otsida, aga mind ei häirinud
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 21.03.08 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ado
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
kas sa arvad, et kui süüte seest välja võtad, siis jäävad ventikad ka kohe seisma
ega see asi nüüd nii ka alati ei käi, kui mingi kala sees |
minu isend (2.0 66kw 93a) lülitab vurri koos süütega välja. Mõistlikum on lasta masinal tühikäigul jahtuda nii kaua kuniks vurr töö lõpetab, et siis
masin välja suretada.
Kui mootor seisab, seisab ka veepump. Miks peaks ventikas pärast süüte välja lülitamist veel käima?? |
Sinul on lihtsalt asi tuksis, see peale süüte välja keeramist peab töötama selleks edasi et kapoti alune maha jahutada.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 21.03.08 19:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Jahutuspropellerit lülitatakse tavaliselt läbi kahe anduri. Radikas olev andur toimib töötava mootoriga ning plokikaanest väljuva lõdviku suudmes olev
andur väljalülitatud süütega. Tavaliselt on ka nende andurite lülitatavad kiirused erinevad. St. kirjeldatud juhtumil ei aita radika allosas olevalt
andurilt juhtmete eemaldamine. |
Minu 2.0 R5'l on veel 1 andur, mis asub klapikambrikaane peal mootori tagumises osas
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 22.03.08 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Jahutuspropellerit lülitatakse tavaliselt läbi kahe anduri. Radikas olev andur toimib töötava mootoriga ning plokikaanest väljuva lõdviku suudmes olev
andur väljalülitatud süütega. Tavaliselt on ka nende andurite lülitatavad kiirused erinevad. St. kirjeldatud juhtumil ei aita radika allosas olevalt
andurilt juhtmete eemaldamine. | Mitte alati pole kaks andurit. Minu kunagisel 2,0 R5 C3-el oli ainult radikaandur ja väljalülitatud
mootoriga jahutuspropelleri töötamise funktsiooni polnud olemas.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 22.03.08 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand
Jahutuspropellerit lülitatakse tavaliselt läbi kahe anduri. Radikas olev andur toimib töötava mootoriga ning plokikaanest väljuva lõdviku suudmes olev
andur väljalülitatud süütega. Tavaliselt on ka nende andurite lülitatavad kiirused erinevad. St. kirjeldatud juhtumil ei aita radika allosas olevalt
andurilt juhtmete eemaldamine. |
Minu 2.0 R5'l on veel 1 andur, mis asub klapikambrikaane peal mootori tagumises osas | See peaks temp. seierit armatuuris liigutama.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 22.03.08 13:52
|
|
|
Tsitaat: | See peaks temp. seierit armatuuris liigutama. |
Ei ei sa mõtled seda pruuni otsaga andurit plokikaane sees, kuid mul on see andur selle kohapeal, kus on kambrikaane murtid... Otsad kokku panna siis
hakkab vent tööle.
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.08 14:09
|
|
|
ma miskipärast arvan, et te räägite mööda teineteisest. erinevatest mootoritest jutt
|
|
|
|
Sulla
huviline
Registreerunud 14.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.08 16:20
|
|
|
Kui süüde on välja lülitatud, siis vent jääbki käima, vahepeal korraks seiskub ja hakkab jälle lambist tööle mõni hetk hiljem.
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 22.03.08 16:34
|
|
|
radika küljes olev andur peetis
ja süüte välja keerates ei pea ventikas seisma jääma see on selleks et jahutaks edasi kui mootor tõesti väga kuumaks aetud.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 22.03.08 17:14
|
|
|
Endal olnud Audid aastatest 78, 85 ja veel paar tükki. Vanematel autodel, aastat peast ei tea, ongi nii, et ahel umbes sedasi: Aku - temp andur
radiaatoris - ventikas. Ehk siis kui jätad kuumal suvepäeval auto seisma peale linnas tiirutamist, mõni aeg hiljem hakkab ventikas tööle. Uuematel,
kordan aastat peast ei tea, on nii: aku - süütelukk - ventika andur radiaatoris - ventikas. Ehk siis, kui ventikas töötabki siis peale süüte välja
keeramist jääb ta vait. Võimalik, et asi sõltub ka mootorist. Suure tõenäosusega on uuematel tehtud läbi süüteluku, et vältida ventilaatori pidevat
töötamist ja aku kurnamist. Endalgi oli üks kord probleem kus ventikas ei jäänudki vait kuna radiaatori andur andis saba.
|
|
|
|
roy
huviline
Registreerunud 02.09.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.08 11:03
|
|
|
minul on 2 korda olnud nende ventikatega probleem. B4 85kw. Esimene kord läksin turu peale ja tagasi tulles ventikad töötasid, auto enam käima ei
läinud muidu kui lükates. Aku tühi. Oli mootori küljes kollektori poolses osas ees otsas plekist kronsteini küljes oleva anduri viga. Võtsin otsa
lahti ja vaikus. Panin külmalt otsa tagasi jälle kukkusid ventikad uhama süütest olenemata. Teine kord oli radika küljes oleva anduri viga. Andur asub
radika all osas külje peal. Esimese anduri rikke korral kui ots lahti võib sõita kül. kui mootor kuumaks läheb lähevad vendikad ilusti tööle. Radika
küljes oleva anduri saab ära vahetada kui teine on olemas. Natuke tuleb vedelikku välja aga see on kuke pea.
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 23.03.08 11:14
|
|
|
Mul on ka suvel kuumemate ilmadega see nö järeljahutus. Jään seisma, ootan ventika töö lõpu ja natuke aega peale seismajätmist hakkab uuesti
väiksemate pööretega tööle.
joyrider
|
|
|
|
malone32
huviline
Registreerunud 23.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: R8 V10 Plus & Shelby GT 500
|
postitati 24.03.08 18:39
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema, aga tekkis küsimus et kui kaua peaks töötama järeljahutuspump? Loogiliselt võttes niikaua kuni mootori temperatuur ei
ületa normaaltemperatuuri piiri. Küsimus tekkis sellest, et enda Audi S3 2000a. töötab järeljahutus isegi siis kui mootori temp. on 70kraadi. Vahepeal
hakkab jahutus tööle isegi siis kui käivitasin mootori ainult korraks ja mootor on külm ning vahepeal jääb kohe seisma kui on jahutanud mõned
sekundid, ehk mootori temp on normis. Kas see on normaalne või on mingi radika andur läbi? Tänud.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 24.03.08 18:47
|
|
|
Väga normaalne ei tohiks olla... Samas, sellisel päris külmaks jahutamisel on mumeelest mõte ainult siis, kui järeljahutuse ajal mootoris vett ka
ringi aetakse, sest niisama radika maha jahutamine ei anna ju suurt midagi...
Äkki on seal temperatuuriga seotud ainult järeljahutuse käivitamine, kuid lõpetamiseks on mingi aegrelee vms?
|
|
|
malone32
huviline
Registreerunud 23.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: R8 V10 Plus & Shelby GT 500
|
postitati 24.03.08 19:06
|
|
|
Järeljahutuspump on ühendatud mootori jahutusvoolikutega ning ka radikaga ja ajab ringi kogu kupatust. Lihtsam oleks pumba pistik lihtsalt tagant ära
võtta et ta ei töötaks, aga kui ta seal juba on siis peaks korralikult ka töötama Jama on see, et alati peale vähest seismist on mootor jahe, ning
sõitu tuleb alustada jälle külma mootoriga. Aegrelee võib isegi olla, kuid see ei seleta jahutuse tööleminemist külma mootoriga. Tuleb uurida andurite
kohta, järsku on mingi radika või mootoritemp. andur läbi.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |