Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 28.02.04 13:01
|
|
|
Rõhk silindrites erinev.
Käisin täna diagnostis ja kompressiooni mõõtmisel selgus, et 1,3,6 silindris on rõhk 12-12,5. 2,4,5 on rõhk 10,5. Millest on selline ebaühtlane
kulumine tingitud? Kas peaks midagi kiiremas korras ette võtma või ei hakka tähelepanu pöörama? Kas on võimalik, et seoses sellega kõiguvad ka
pöörded, kuna mootori töö on ebaühtlane? Mille äravahetamisege peaksin arvestama? Kolvi -ja õlirõngad? Autoks Audi 100, 2,8 v6.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 28.02.04 14:44
|
|
|
ebatihedad klapid?
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
WhiteLion
huviline
Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Poolik Coupe GT
|
postitati 28.02.04 14:46
|
|
|
Autodata raamat räägib selle masina kohta(kui ta sul ikka aastast 91-96), et norm surveastmed on 9-14bar... seega võiks siit järeldada et sul lihcalt
osades silindrites rõngad kinni jäänud... Igatahes on asi normi piires. Pööretega puterdamine võib jah sellest tingitud olla... kas diagnostist muid
hädasid välja ei koorunud? Millised on madala survetega silindri süüteküündlad(kas ilusad helepruunid v teistega võrreldes tumedamad ja tahmasemad?
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 28.02.04 15:44
|
|
|
diagnostikas jah mitte ühtegi viga ei näidanud. Alguses näitas detonatsiooni andurites viga, aga see olevat olnud mingi vana viga. Pärast nende vigade
kustutamist ei näidanud enam midagi. Äkki on võimalik, et papi, kes asjaga tegeles, pani midagi puusse, kuna ta ei jätnud mulle millegipärast just
kõige kompetentsema inimese mulje. Ise suht tume diagnoosimise koha pealt.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 28.02.04 15:50
|
|
|
Kas auto seisnud enne sind pikemat aega
Toomas
|
|
|
|
WhiteLion
huviline
Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Poolik Coupe GT
|
postitati 28.02.04 16:08
|
|
|
Samas on ka süüteküünale järgi võimalik küttesegu ja silindris toimuvat hinnata.
Hele küünal viitab lahjale segule... tume rikkale segule. Tahmane siis satub silindrisse õli v on segu lootusetult paigast. loomulikult tuleb siis
arvestada sellega, et oleksid kõik ühel ajal vahetatud küündlad ja küündlavahed õiged... ei maksa unustada ka seda et küündlajutmed oleksid
normaalsed.
Sedasi saab ju heade ja hapude silindrite vahel mängida... kui anomaalja ilmneb just samade silindrite juures siis tasuks viga tõsisemalt otsima
hakkata.
Kui ühtedes silindrites on küündlad ilusad ja teistes on teisiti siis on seal ka midagi mööda.
Ühesõnaga on omavahel seotud asju päris palju ja ma loodan et mu jutt ei saanud väga segane... üritan lihcalt aidata hädalist oma teadmistega mis on
ka omal nahal ära proovitud.
|
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 28.02.04 16:34
|
|
|
Kui hakkad mootorile remonti tegema siis kaalu kas ikka tasub. Ise alustasin ja krt kui kalliks see kõik läks. 1,8 4b mootor 12000. Hing on siiani
kinni veel. Järjest avastad, mis vajab jälle vahetamist.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 29.02.04 19:50
|
|
|
soovitan ka küünalde pealt vaadata
Quattro.
|
|
|
|