Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.2 169 kw kuidas turbot peale keerata (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 6157)
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 11.03.08 20:17 Tsiteeri
2.2 169 kw kuidas turbot peale keerata



hetkel puhuk kuskil 0.9 välja,ja kohe tuleb tsip ka peale et sooviks kuskil 1.1 et puhuks turbo kuidas peale keerata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 11.03.08 20:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
hetkel puhuk kuskil 0.9 välja,ja kohe tuleb tsip ka peale et sooviks kuskil 1.1 et puhuks turbo kuidas peale keerata


Oota chip ära, tuleb ka rõhku juurde ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 12.03.08 08:41 Tsiteeri


..ning lisaks ilma "rikkumata" weistgeidi kaaneta, ei saagi rõhku ise kuskilt keerata. Aga jah chip tõstab selle rõhu sinnani.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.08 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
..ning lisaks ilma "rikkumata" weistgeidi kaaneta, ei saagi rõhku ise kuskilt keerata.
Saab, seest poolt. Olen mitmel "väljamaalt" tulnud autol sellist asja näinud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 12.03.08 16:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
..ning lisaks ilma "rikkumata" weistgeidi kaaneta, ei saagi rõhku ise kuskilt keerata.
Saab, seest poolt. Olen mitmel "väljamaalt" tulnud autol sellist asja näinud.



No sellisel juhul tuleks, siis weistgeidi kaan maha keerata ja sealt seespoolt seadistada. Kuid tegelikult, kui juba kaan maas, oleks otstarbekam hoopis mõni jäigem vedru sinna muretseda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a-oettinger
huviline



Registreerunud 30.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 90q ja coupe q + s8

postitati 12.03.08 18:54 Tsiteeri
kuulge



loomulikult soovitage aga jäigemaid vedrusi et siis on ju palju lihtsam asi laiali lasta, kui sa seda tänavasõiduks kasutad siis lisa ainult chip ja ongi kõik ära hakka rohkem leiutama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 12.03.08 18:59 Tsiteeri


Laiali ei lasta mitte jäigema vedru, vaid teadmatuse pärast.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a-oettinger
huviline



Registreerunud 30.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 90q ja coupe q + s8

postitati 12.03.08 19:04 Tsiteeri


seda ma räägingi et palju on neid teadjaid mehi mõttetu on ju soovitada pärast öeldakse et klubis soovitati


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 12.03.08 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a-oettinger
loomulikult soovitage aga jäigemaid vedrusi et siis on ju palju lihtsam asi laiali lasta


Siin on ju suur vastuolu.
Kui me saavutame sama rõhu peale keeratud originaal vedruga(vähendame vedru käiku) või tugevama vedruga(mille käiku me ei vähenda), siis viimase kasutamise korral on ju laialilaskmise võimalus väiksem.
Originaalvedru kasutamise korral ei ole mingi ime, kui weistgeit on väljast reguleeritavaks tehtud ning "kruvi" põhja keerates jääb vedru käiguks vaid mõni üksik millimeeter. Aga kuidas siis peaksid üleliigsed gaasid väljuma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a-oettinger
huviline



Registreerunud 30.03.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 90q ja coupe q + s8

postitati 12.03.08 21:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Siin on ju suur vastuolu.
Kui me saavutame sama rõhu peale keeratud originaal vedruga(vähendame vedru käiku) või tugevama vedruga(mille käiku me ei vähenda), siis viimase kasutamise korral on ju laialilaskmise võimalus väiksem.
Originaalvedru kasutamise korral ei ole mingi ime, kui weistgeit on väljast reguleeritavaks tehtud ning "kruvi" põhja keerates jääb vedru käiguks vaid mõni üksik millimeeter. Aga kuidas siis peaksid üleliigsed gaasid väljuma?


ma saan su jutust hästi aru olen tegelenud nii võidusõidu kui ka tänava autodega too mulle näide kui mitu hp lisandub selle vedru jäikuse muutmisega ja peale keeramisega miks siis tehas on selle augu kinni jätnud, sellepärast et tänava liikluseks on sellest tehase seadest küll tava chipiga ei lase ka aju ule 1,4 bar-i tehase seades 1,2 bar-i küsimus selles kas on mõtet omale probleeme juurde tekitada!!!
sõitsin ise 2,5 aastat saksas chipitud s4-ga ja ainult chip ei mingeid keeramisi kuskilt ega tutkimisi ja mitte ühtegi korda ei remontinud ma mootorit,vollasi,andureid,õhu lugejaid mitte midagi ainult veermiku remont ja kõik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 13.03.08 08:48 Tsiteeri


Loomulikult kõik on õige, kuid esimeses postituses proovisin vastata teemaalgatajale, kes siiski kangesti rõhku peale tahaks keerata ja minu soovitus oli selline.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 20.03.08 11:43 Tsiteeri


kuskohas soovitate siis chipi peale panna kas tallinnas ka selliseid mehi kes teevad korraliku tsipi:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaanus25
huviline



Registreerunud 25.09.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.13 20:24 Tsiteeri


Kas 1.4 bari on linnasõiduks palju? Aju chipitud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 09.04.13 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
kuskohas soovitate siis chipi peale panna kas tallinnas ka selliseid mehi kes teevad korraliku tsipi:)

Kasutaja jyrisoo peaks vist tallinnas tegelema chippidega :)


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kiin21
huviline



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 09.04.13 20:44 Tsiteeri


Pole tal enam mingit chipi vaja, progeaju ammu peal:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real-illusion
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q

postitati 09.04.13 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiin21
Pole tal enam mingit chipi vaja, progeaju ammu peal:D

Ma isegi ei vaatand täpsemalt millal postitatud... :D
Kõigest eelviimane postitus ju :D


Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 09.04.13 20:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
kuskohas soovitate siis chipi peale panna kas tallinnas ka selliseid mehi kes teevad korraliku tsipi:)

Kasutaja jyrisoo peaks vist tallinnas tegelema chippidega :)


Sa oled nii mõned aastad hiljaks jäänud, see masin sõitis sügisesel Dragil puuri aja :).


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 10.04.13 06:43 Tsiteeri


Mulle tundub, et see siin on üks erakordselt märgilise tähtsusega teema. Stiilipuhas näide pöördumatust haigestumisest.:) Teemaalgataja naiivne ääriveeri küsimus kuidas rõhku peale saaks päädis 4 aastat hiljem AC Mile B-klassi võidu tulemusega 287 km/h ja AC Dragil ET 11,400 (rääkimata vahepealsetest asjadest). Nii, et võtke õppust ja olge ettevaatlikud... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 10.04.13 09:55 Tsiteeri


Noh, süvenev haigus ja ju siis arst ei aidanud :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 22.04.13 12:49 Tsiteeri


See teema võiks olla kleeps, pealkirjaga: Algajatel tuunijatel kindlasti läbi lugeda. Saavad aimu, mis juhtuda võib :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 22.04.13 13:15 Tsiteeri


Nagu ma aru saan, siis kõik algas põhimõtteliselt chippimisest? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 22.04.13 13:47 Tsiteeri


Kellel ei oleks hakkand? Mäletan seda ka, kui Mulk ütles, et ei tema ei chipi ega tee midagi.... Tulemust teab ehk igaüks:P


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 22.04.13 21:21 Tsiteeri


Kaido on ka mees kes ei kõvata oma autoga foorumites vaid näitab hoopis R8'le päriselus tagatulesid: http://www.youtube.com/watch?v=cpzfUIdRFz0


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 64.1% - SQL: 35.9%]