woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 10.03.08 16:35
|
|
|
audi 100 ostuabi
Teab ehk keegi midagi sellest audis ? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/946/auto_php-id=460946-www_auto24_ee.html
Ehk on keegi selle autoga kokku puutunud, kas siis ise vaatamas käinud/proovinud, või siis läbi kellegi teab midagi sellest audist.
Ostusoov on endal päris tõsine, kuid tahaks ennem ka mingit informatsiooni koguda .. Kui ma nüüd lähen sinna kohale ja teen proovisõitu, millele
tuleks seal enam tähelepanu pöörata, mida jälgida jne. Ennem raha maksmist oleks ka kindlasti huvi, kuskil autot natuke põhjalikumalt uurida, kuskil
diagnostis või nii ( ka põhjaalt ).
Tea kuidas suhtuvad autoaiad selle peale, et ennem ostmist ka kuskilt ülevaatusest või siis diagnostist läbi käia? Kuna endal selline kogemus puudub.
Arvata on, et kõige parema vastuse saaks ma sealt samast autoaiast küsides, kuid siiski, küsin ka siin 
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 10.03.08 20:43
|
|
|
ei oska keegi midagi pajatada? 
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 10.03.08 22:15
|
|
|
hehe, endalgi oli kui aus olla plaan alguses kohe 5kilo alla kaubelda, kui ei anna alguses, siis minema kõndida ja paari päeva pärast uuesti tulla
Aga kui nüüd teie kogemusi vaadata, siis ega eriti mingeid lootusi sealt
midagi alla saada ei ole. eks näis, nv võtan asja tõsisemalt käsile ja
lähen räägin .. Asi selles, et ei ole sellise mootori ja neliveoga audisid just eriti suures valikus, mis oleksid ka korralikud. ( pealt ja salongist
vaadates tundub see antud auto suhteliselt korralik. (istusin ka sees seal mõne aja). Kuid siiski ei tea mis seisus on tal mootori/käigu osa.
Kui kellelgil on veel midagi lisada siis oleks ponx.
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 13.03.08 22:40
|
|
|
Üks huvitav Audi 100 veel müüki uuesti tekkinud, uuesti, sest oli see müügis streetrace foorumis esialgselt, tookordne omanik andis ta autoaeda teise
auto sissemaksuks. Hinnaks oli autoaias 30kilo, oli plaan ära võtta isegi tokord, aga jäin oma viivitamisega ilma sellest. Nüüd on ta siis uuesti
müügis ja hinda on tõstetud märkimisväärselt . Nüüd ei teagi, mis on
selle põhjuseks, et see masin pidevalt uute omanike poolt müüki pannakse. lisasid on masinal parajalt peal, kui aus olla, siis ei olegi näinud teist
sellist sadat müügis, millel on sellised lisad peal.
Ehk keegi siinsetest foorumlastest teab midagi sellest autost?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/447/auto_php-id=472447-www_auto24_ee.html
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.08 16:47
|
|
|
no ma müün enda audi 100 avant quattrot. 2,8 ja manual.
kindlasti leiad ka siit foorumist müügi kuulutuse ja auto24 ka.
|
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 03.05.08 17:11
|
|
|
auto peab kindlasti olema kliimaga.
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 06.05.08 17:22
|
|
|
Kuna teema on siin minu poolt tehtud juba, siis miks mitte lisaks otsingule ka siin küsida, ehk on teil anda näpunäiteid mida auto ostmise juures
jälgida/proovida? Kuna homme lähen vaatama seda audit, mis on 2 postitust ülal, siis sooviks mingeidki juhtnööre mida seal auto juures uurida ..
Mootor/käigukast on loomulikult kõige tähtsam, kuna ka kast on automaat. Kuidas testida mootorit kasti jne jne.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.05.08 08:16
|
|
|
Asjad mida võiks autom kastiga testida.
Drive asendis kohapealt gaas põhja ja kohe pidurit (auto ei tohi välja surra).
Drive asendis rahulikult 0-100 kiirendamisel käiguvahetused
Sama asi agressiivsemal kiirendusel.
Proovida erinevaid astmeid ka. Käigukast peab vahetama ilma suuremate raksude-nõksudeta käiku. Unnata ei tohi (turbiin siis).
|
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 07.05.08 10:40
|
|
|
Käisin siis autot vaatamas .. veermikus oli ainult mingid 2 puksi ära, kuid hetgaasid olid väga paigast .. lubatud 0,3 aga oli 1,04. Müügimees ütles
et mõlemad katid on tühjad, aga see ei tohiks nii palju mõjutada ju ? Ülevaatusest öeldi ka, et kui katid on ära, siis peaks heitgaasid olema 0,7
ringis. Teadjamad mehed rääkisid mulle, et kui pidurit põhjas hoida ja Drive asendis gaasi anda kohapeal, siis pöörded ei tohiks üle 2000 minna, kui
lähevad, pidavat mingid kettad sees kulunud olema? Proovitaval autol läksid nad 3000 ja oleks ka veel läinud ehk. Muud nagu ei olnudki, kuid esialgu
hirmutas see heitgaaside tase eemale.
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 07.05.08 18:59
|
|
|
CO: 3000 pöördega 1,04
tühikäigul 1,80
CO2: vastavalt 13,50/12,60
HC: 145/405
O2: 1,54/2,13
lambda 1,036/1,030
õli temp 82c
Kuna 2,8v6 quattrot millel ka kliima oleks, väga suurt valikut ei ole, siis kuidas on need odavama otsa S4jad ? No ütleme hinnaklassis kuni 50k. Ega
kütusekulu vaatamata suht suurele kw erinevusele vist väga suur ei ole, võtavad nad vist umbes samasse auku 2,8 v6ga? Hoolduskulud ainult vist S
seeria autodel tibake suuremad?
|
|
|
markus100
huviline
Registreerunud 11.04.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 16.06.08 19:36
|
|
|
kui pöörded üle 2000 läksid siis kast vigane,olen kuulnud et mõnel margil on see piir ka 2500 peal aga mitte üle.
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 17.06.08 18:48
|
|
|
auto nüüdseks juba oestetud .. hoopis a6 2,8 quattro ja automaat .. kuid ega ometi ei saanud ma vigadeta autot Vigu on ja päris omajagu, kuid vast kõige suurem probleem on auto käivitamine peale töösoojaks sõitmist, jätad
seisma ja siis ca 15min pärast uuesti käima proovides ei taha mitte minna .. tahab suht palju ketramist .. ca 3 sekundit lased kedrata ja siis
kolmanda korraga tavaliselt lööb käima. Samas hommikul täitsa külma mootoriga käivitamine ei ole probleem. On arvatud et ära võib olla halli andur,
kuid ise seda varianti väga uskuda ei taha .. pigem midagi pritsesüsteemis.
|
|
|