Lehekülgi: 1 2 |
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.08 09:32
|
|
|
Kliima ei regulli temperatuuri
Vendi kiirust regullib aga loomulikul teel tuleb ikka sooja kui kurat.Kliimapump lülitab ennast sisse siis kui tahab.Vajutad näpuga läheb märk põlema
(helves) , lased lahti kustub ära.Kliima pumpa taha ikka ei võta.Kas on pumbale miski eraldi kaitse äkki ?Temperatuuri kell näitab peaaegu olematut
sooja kah.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 15.02.08 09:46
|
|
|
Osad räägivad, et neil alla +3 välistembi sisse ei lülitagi kondipumpa, mul läheb vahepeal ise lambist +1 kraadiga ka kont käima. Üldsielt jahh alla
+3 soojakraadi ei tohiks ta käima minnagi (hoiad nuppu all, helves tekib-lased nupu lahti, kaob ära).
See, et ta sul sooja/külma ei reguleeri on sooja/külma elektrilise klapi viga. Vahest aitab 12V otse pealelaskmine- sellest foorumis juttu.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.08 10:12
|
|
|
voolu peale ei lasknud aga midagi krõbises küll kui keerasid äärmusest äärmusesse.Vaevaliselt alguses küll.Tegin katset mitu korda.Auto ei jõudnudki
soojaks minna.Eks anna tunda kui sõitma lähen.Tuleb juhtmed välja otsida või mitte.Aga tänud vihje eest.
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.08 05:03
|
|
|
ongi asi omadega seal maal.et tuleb minna elektri tüübi juurde.Kui on soojem kui +3 läheb kliima pump tööle ja siis on kõik okei.Elektrik rääkis,et
remont läheb päris kalliks kuna lahtivõtmine võtab aega palju päris.Mootor maksab kah üle kilo.Kopp on ees üldiselt.Laupäeval veel saksa kah.Mina näen
lahendusena aint üht asja.See on joomine.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 22.02.08 05:23
|
|
|
Inimesed on täiesti lootusetud. Saage ükskord aru, et otsing ei ole siin niisama ja alla +3 ei hakka mitte kunagi kliima tööle. Isegi kui mõni
"tark" elektrik ta sul tööle paneb, siis paremal juhul ei juhtu midagi. Halvemal juhul rikud süsteemi ära. Ja kui sul salongis tempi ei reguleeri,
siis vii auto remonti. Küll seal õeldakse, mis viga on.
12.301@181km/h
|
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.08 14:12
|
|
|
termomeeter näitas täna hommikul +2 ja kliima töötas.kui sa oled ise nii tark siis miks sa foorumit kasutad? Ela oma elu autos ja ära esita enda
arvamusi mis ei ühti siinsete kasutajate omadega.Osta omale 5 külma õlut ja mine jahtu.Loe oma eelmisi poste ka ajaviiteks.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 22.02.08 14:27
|
|
|
Kas ma peaks enda autole siis tule otsa panema, et ta +1 kraadiga ise lükkab konditsioneeripumba käima, kui siseõhu peale panen? Loomulikult läheb ta
ka vahest +1 -ga käima ka kui helvest vajutada- kuigi alla +3 ei tohiks. Pigem ma usun, et kliimaploki ja välistembi (kellade juures) andurid on
erinevad ja kliimaploki oma peksab segast (saaks kliimakoodidest vaadata ka, mida ta arvab (välistemp. kliima kaudu) aga pole huvi tundnud).
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.08 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: seston
termomeeter näitas täna hommikul +2 ja kliima töötas.kui sa oled ise nii tark siis miks sa foorumit kasutad? Ela oma elu autos ja ära esita enda
arvamusi mis ei ühti siinsete kasutajate omadega.Osta omale 5 külma õlut ja mine jahtu.Loe oma eelmisi poste ka ajaviiteks. |
Härra võiks aja maha võtta ja uurida mis on kliima ja mida ta teeb ja millal töötab. kusagil 3-4 sooja juures kliimat enam käivitada ei saa. kohapeal
seistes võib ta jah korraks käima minna ka madalamal temperatuuril, kui kapoti alune soe on.
Kui elektrik sul selle asja käima tahab vedada siis palju õnne
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.02.08 10:34
|
|
|
ei taha ta seda käima panna.Ta miski +2 lükkas ennast välja.Läksime nüüd saksa ja puhus sooja kui kurat.Seda saime kuidagi vähemaks.Tagasi tulles oli
asi hullem.Siis tuli ainult külma.eelmine omanik rääkis miskist voolikust kuskil ja lubas näidata,
|
|
|
at60
huviline
Registreerunud 19.02.06
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant quattro
|
postitati 29.02.08 14:01
|
|
|
kui tuleks nüüd teemasse tagasi
öelge keegi kuidas sellele kuuma/külma õhu klapile ligi pääseb?minulgi puhub aint kuuma,isegi LO peal
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 04:37
|
|
|
1 mootor pidi olema kindalaeka taga.Teistega sitem lugu.Elektrik aütles,et läheb 4 tundi tööd.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 03.03.08 05:43
|
|
|
Hunnik "tarka" juttu aga mitte sõnagi sellest, mis autost jutt käib 
12.301@181km/h
|
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 03.03.08 06:18
|
|
|
Kliima teema.
Kliima pump hakkab alles üle +3 tööle. Üldjuhul on kliima jaoks eraldi välistemperatuuri andur seetõttu võib spido juures olev temp andur näidata +1,
+2 ning kliima hakkab ka tööle.
Külma/sooja klapp on mootori ruumis põmst. Kojameeste alt tuleb plastik kate ära võtta ning siis vasakul ääres(auto eest vaadates) on õhufilter ning
auto keskel on suurem kobakas, selle kobaka paremal küljel on väike elektrimootor(kahe kruviga kinni) mis liigutab sooja/külma klappi. Maksab uuest
peast mingi 1500-2000 eeku, romulast saab 150-ga.
Vaadake klimapaneelilt veateateid ning saate kohe teada missugune klapp ei tööta.
|
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 12:34
|
|
|
kas sinna mootori külge tuleb vaakumi voolik ja mootor on selline väike kandiline kopsik?Ühes mootori otsas on veel paar senti pikk ja vast 3mm jäme
metallist pulk.
Jutt käib minu profiilis olevast trammist.
Täna tuli jälle sooja õnneks.Lähen vaatan ka veateateid.
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 03.03.08 12:37
|
|
|
Selle klapi mootori külge mis sooja/külma regullib ei tohiks tulla mingit vaakumvoolikut. Vähemalt nii paljudel kui mina olen neid mootoreid vahetanud
ei ole seal midagi olnud.
|
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 13:19
|
|
|
millised koodid on klappide omad ?Kirjutasin kõik ülesse.
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 13:56
|
|
|
See kuhu vaakumvoolik läheb ja see metallist pulk küljes on, ei ole mootor. See oli mingi aurusti klapp vms, ei tea täpset nime.
Sul C4 A6, eks, mul C4 100, võibolla asub mootor samas kohas. Ma ütleksin küll, et selle peale ei kulu 4 tundi tööd, vähemalt ma saan u. 2 tunniga
tehtud (kasvõi selle mootori ära vahetatud), aga no ma mitu korda seda lahti kiskunud ka ja täpselt tean mida ära keerata jane ning poldid-värgid
käivad kõik kergelt ka juba (määrisin ära). Täitsa vabalt saab ise hakkama kui on viitsimist ja tööriistad olemas on. Asub põhimõtteliselt kojameeste
hoobade ja mootori all, ikka jah üsna s*tas kohas. Peab ära kiskuma kojamehed, siis igasugused katted sealt eest, kojameeste mootori ja
hoobadesüsteemi, siis saab korralikult ligi.
Kui mootor läbi on, siis katsu äkki leiad romulast kusagilt, kuigi neid eriti saada pole, uus maksab jah üle tonni, isegi 1,5 kanti vist. Aga kui
muudad temperatuuri ülesannet soojemaks ja külmemaks (paned päris lõppu sooja ja lõppu külma peale), kas siis on häälest kuulda, et mootor töötab
(proovi ilma auto mootorit käivitamata, süüde sees, muidu ei kuule).
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 14:28
|
|
|
http://picasaweb.google.com/seston/Tramm pildid.Kas on see koht õige?
08.7 Temperature Regulator Flap, sporadic block
18.3 Fresh air blower voltage, sporadic
11.4 Central Flap Motor Potentiometer, sporadic short
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 19:12
|
|
|
See kuhu pistik külge läheb, tundub selle mootori moodi olema jah (mootor on katte all).
|
|
|
seston
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 20:34
|
|
|
pildilt pole hästi näha aga nagu teistpoolt pistkut e. pistiku tagant läksid juhtmed edasi.See sama koht on jah sooja ja külma rogullimise
mootor.Mootoriga on selline lugu,et mootorid ei lähe läbi vaid kulub selle peal olev potensiomeeter ära lihtsalt.Võib katsetada kui seda takistusriba
määrida mingi mitte happelise määrdega.Vaseliin sobib hästi.peale võib kanda usinalt.Ma ise pole seda mootorit näinud aga elektrik täna rääkis.Kiliima
tabloolt loetavaid rikkeid saab resettida ainult arvutiga.
http://cccp.servebeer.com/kliima/kliima.jpg
|
|
|
quattroavant
huviline
Registreerunud 10.03.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.08 15:17
|
|
|
Kliima
Mul selline mure kliimaga,et paar päeva tagasi puhus ainult sooja eilsest hakkas ainult külma puhuma auto soojaks ei lähe milles võib olla probleem ja
kuhu peaks pöörduma äkki saan siit mõne soovituse endal audi 100 avant quattro 2.8 128kw 92a. 
|
|
|
layri
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kawasaki ZX10R -06a.
|
postitati 04.08.08 11:26
|
|
|
Selgusid sellised veakoodid siis.
Kas keegi oskaks neid paremini lahti seletada?
Just seda viimast veakoodi.
08.5 - Temperature Regulator Flap, static block, *08.5 (see below)
15.5 - Air Flow Flap, static block, see *15.5 (see below)
29.4 - Belt slip detection "hard", sporadic
|
|
|
|
layri
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kawasaki ZX10R -06a.
|
postitati 05.08.08 09:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: layri
Selgusid sellised veakoodid siis.
Kas keegi oskaks neid paremini lahti seletada?
Just seda viimast veakoodi.
08.5 - Temperature Regulator Flap, static block, *08.5 (see below)
15.5 - Air Flow Flap, static block, see *15.5 (see below)
29.4 - Belt slip detection "hard", sporadic |
ei oska keegi aidata???
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
|
Lehekülgi: 1 2 |