kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 09.03.08 19:18
|
|
|
mida arvate paneel filtrist
mida arvate sellisest filtrist turbo mootoriga autole,see peaks ju sama tegema mis koonus ja saab panna otse originaal filtri korpusesse
http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2029
sellise filtri saaks kuskil 900 krooniga
|
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 09.03.08 21:00
|
|
|
kumba siis eelistada kas paneeli või koonust,kui panna koonus tuleb teha vahesein või viia koonus alla
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 09.03.08 21:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
kumba siis eelistada kas paneeli või koonust,kui panna koonus tuleb teha vahesein või viia koonus alla |
kui sa pead silmas s4/6 le siis paneel ei anna tulemust, kuna õhufiltri kopsikusse lihtsalt on õhu juurdepääs pehmeltöeldes s´tt. Korralikult
paigaldatud koonus ikka parem.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 09.03.08 22:28
|
|
|
eks ma pean siis nuputama hakkama seda vaheseina sinna või siis kuidagi alla viia,millist koonust soovitate,sest ma uurisin ja siis öeldi et koonuse
et ühe tolli võrra suurem et vaja vahejuppi kas keegi oskab öelda kus saaks s4 le täpsema koonuse mis kohe istub mafi otsa.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 09.03.08 22:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
eks ma pean siis nuputama hakkama seda vaheseina sinna või siis kuidagi alla viia,millist koonust soovitate,sest ma uurisin ja siis öeldi et koonuse
et ühe tolli võrra suurem et vaja vahejuppi kas keegi oskab öelda kus saaks s4 le täpsema koonuse mis kohe istub mafi otsa. |
eks nende õhuvõttudega ongi selline lugu et mingit bolt-on kit´i vaevalt leida õnnestub.
lõpuks tuleb ikka endal mööda ehituspoode lonkida ja mingeid vajalikke detaile silmata, millest noidsamu vahetükke kombineerida.
kui sul loogilist kujutlusvõimet jagub ning kõik näpud päris pöidlad ei ole, siis jõuad ehk ka toimiva süsteemini välja.
edu.
|
|
|
jänn
huviline
Registreerunud 17.07.08
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.08 08:17
|
|
|
minul endal paneel,panin lisatoru otse õhupuhastisse suurema õhu saamiseks ja olen rahul.mina soovitaks paneeli.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.07.08 08:42
|
|
|
See, et sa mõtled soetada filtri ja loodad, et sellega su kulud piirduvad on küll veidi imelik, kas ikka oled kursis nende filtrite hooldusega?
Meie kliima ei soosi pmst üldse selliste filtrite kasutust, kui siis ainult soojal suvel ja siis oleks kah soovitav seda "pesta" ja uus kiht õli
peale kanda 3000-5000km tagant max või siis parima tulemuse saavutamiseks vähemalt korra kuus. Kes iganes räägivad, et MINA SÕIDAN 15tkm ja pole
probleemi ning isegi talvel kasutan siis palju õnne teile - andke minna
Ei viitsi isegi seletada, mida tähendab hooldamata "sportfilter", netis on küllalt nutulaulu .
Ehk siis eespool on ka äss juba öelnud, et kui tahate tõsisemalt midagi teha, siis aretage korralike kanalitega koonus ja hooldage seda korralikult,
see paneelidega jändamine on pmst iseendale lisatöö tegemine ülimalt väikse effekti saavutamiseks ja sedagi alles ~5000rpm+ võrreldes tavafiltriga.
Mul vedeleb sama asi, mis teemaalgatajal lingitud garages seinal naela otsas, ilus kena värviline kasutu asi
Või ok, vaatame teistpidi, oletame et ma tahan stock saaniga Dragi sõita, siis võiks küll värskelt hooldatud paneeli sisse keerata AINULT sõitude
ajaks ja peale seda paneks selle paneeli jälle karpi ja tavafilter sisse, ning järgmise dragi ajaks peseks holdaks jälle selle filtri ära
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 19.07.08 13:52
|
|
|
Omasin täpselt sama filtrit oma turbo s4 peal hea asi on.Soovitan soojalt
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 19.07.08 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Meie kliima ei soosi pmst üldse selliste filtrite kasutust, kui siis ainult soojal suvel ja siis oleks kah soovitav seda "pesta" ja uus kiht õli
peale kanda 3000-5000km tagant max või siis parima tulemuse saavutamiseks vähemalt korra kuus. Kes iganes räägivad, et MINA SÕIDAN 15tkm ja pole
probleemi ning isegi talvel kasutan siis palju õnne teile - andke minna
Ei viitsi isegi seletada, mida tähendab hooldamata "sportfilter", netis on küllalt nutulaulu . |
Aga siin on vastuolu!
Uurisin isegi, et kas on pointi (küll jah, B5 S4 jaoks), siis soovitati (jõuvanker nt).. Niipalju sain targemaks, et kindlasti õlitatav osta, olgugi,
et on kuumtraat õhukulumõõtjad- kui õigesti hooldada (õliga mitte liialdada) siis ei ole probleemi. Sellega tuleb ehk arvestada, et õhukulumõõtja
lõpuks ehk töölepingu lõpetab, kuid vahetusfondis on see 1500.- ja peale seda saab pikalt sõita.
Teine asi- mida mustem on see "sport" filter, seda paremad tema filtreerimisomadused on. Seega mis kahju ta teha saab? Ega ta katki ei lähe aja
jooksul ega rohkem tolmu läbi hakka laskma ju. Õli ongi see, mis kaitseb.
Vastupidi selle 3000-5000 km'le, piisab täiesti korra aastas selle hooldamisest.
Pealegi ennem sulavad siin essimeestel kolvid ära, kui mootor oma ressursi ammendab parema läbilaskega filtri kehvemate filtreerimisomaduste pärast
.
Ja sportfiltrite ja õhuvõtu teema all on ju kirjas, et kui efekti saada tahad, siis tuleb teha orig õhufiltrikopsikusse ette otsa lisa-ava, kust tuleb
lisaõhku (külma).
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 19.07.08 17:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Teine asi- mida mustem on see "sport" filter, seda paremad tema filtreerimisomadused on. Seega mis kahju ta teha saab? Ega ta katki ei lähe aja
jooksul ega rohkem tolmu läbi hakka laskma ju. Õli ongi see, mis kaitseb.
Vastupidi selle 3000-5000 km'le, piisab täiesti korra aastas selle hooldamisest. |
Vot see ongi see asi, millega eksitakse ja loodetakse imet Turboka puhul
on keerulisem aru saada, mida see "must filter" läbi laskma hakkab, võta pane mõni tavahingavale ja saad aru, mida hakkab sisselaskesse kogunema
peale õli funktsionaalsuse lõppemist, ehk siis "kinnipüüdmisomadused" on ammendunud . Tekib tahtmine kogu sisselaske seinad õlikihiga katta, et see sisse imetav jama suudetaks kinni püüda.
Sai asi ekstreemtingimustes ka ära proovitud. Pikad otsad tolmusel teel, kus ka autode taga tuli sõita jne.
1. sisselaske torustik oli peenet liivapuru koos õliga täis.
2. filtrist võis läbi puhuda, nii et teisel pool oli käega kenasti tunda.
3. peale pesu ja ära kuivamist ei suutnud enam isegi ilma õlita filtrist erilist läbi suuga "puhuda", ehk siis kiud olid korras.
Mul on olnud au kodanikel sellelaadseid filtreid hunnikutes "korrastada", kuna õli, pesuvahendid jne. olid käepärast, ning näinud ka millist jama on
"pikaajaline" sõitmine "läbi lasknud". Õli ei püüa seda saasta igavesti kinni, sel on mingi ressurss, mida saab mõõta ainult sisetunde järgi , peale õlikihi ammendumist hakkab igast jama läbi tulema ja nendest
"imekiudest" pole filtris enam midagi kasu. Teine tark tegu on see, et minnakse neid filtreid suruõhuga puhastama või kuivatama krtteab+BARi taga,
filtrid on sõna otseses mõttes LÄBI PAISTNUD, masendav.
Kogu stoori point ehk oleks, "laisale inimesele see mänguasi ei sobi, no kohe mitte ei sobi"
PS! Aga noh, ega tuuleveskitega pole mõtet ju kakelda Iga tarkus tuleb
kogemustest
Tsitaat: | Algselt postitas: MartinCS
Pealegi ennem sulavad siin essimeestel kolvid ära, kui mootor oma ressursi ammendab parema läbilaskega filtri kehvemate filtreerimisomaduste pärast
. |
Selles suhtes küll ei vaidle vastu .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.07.08 17:31
|
|
|
Rahvapärane nimetus sellistele hooldamata asjadele: oravafilter.
Midagi väiksemat nad naljalt enam kinni püüda ei taha mõningase solgutamise järel
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 20.07.08 20:45
|
|
|
OKei, kps, Sul võib vabalt õigus olla, aga nagu ma ütlesin, et räägitakse vastandlikku juttu.
Ega ma ise välja ei mõelnud seda, mida kirjutasin, vaid ikka lugesin kah netist. Ka tqhq'st.
Seda, et filtri välp on suur, ütlesid mulle nii jõuvanker kui ICE. Kui seda peaks tihemini hooldama, siis miks seda ei soovitata- asi pole ju
tegelikult hooldamise maksumuses vms, vaid selle otstarbekuses..
Huvitab ju tegelikult tõde, aga minust pole suurt vaidlejat siin.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 20.07.08 20:57
|
|
|
..et mu jutt niisama uduna ei tunduks, otsisn lingi välja.
Seal
siis lk2 kellegi kasutaja peep kommenataar. Mis loomuliult ei pretendeeri tõele, kuid väljakäidud arvamus see siiski on.
ehk: "Ja veel, K&N ja teisi sarnaseid filtreid ei tohi liiga tihti puhastada, nad töötavad paremini kui on juba tolmused. Parajalt mustunud
fitler on parim, tehas vist ise soovitab korra 50 000 miili kohta pesta aga meie tolmustes oludes ehk on poole väiksem intervall kohasem. Iga 10 000
km tagant pole kindlasti mõtet torkida.
See kehtib siis tänavakasutuse kohta, off-roadi puhul on asjad ehk teisiti ja porolooni kohta ei oska öelda."
|
|
|