jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 07.03.08 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
sooviks ühel tuttava s6 vahetada rõngad ka kolvid ära et kas siis peab mootor maha kiskuma või saab ka nii et alt ja ülevalt lahti kas siis saab
kolvid koos rõngastega kätte
kes teinud endku teada kuidas käib
palju maksma võib minna
tänan |
Miks sa tahad kolbe ja rõngaid vahetada, silindritega midagi tegemata?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.03.08 19:35
|
|
|
Kui juba sellist asja küsid, siis vist pole mõtet üldse ise tegema hakatagi.
12.301@181km/h
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 08.03.08 10:05
|
|
|
kuskil kuulsin et sellel mootorile pole rem komplekti olemas kas se vastab tõele nu ühes silindris surve madal ja selleks plaan neid vahetada
|
|
|
mks113
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 08.03.08 10:20
|
|
|
Usu mind, kui ennem pole teinud, siis ära parem katsu 
Pärast lähevad kulutused palju suuremateks, kui laseks teha!
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 08.03.08 14:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
kuskil kuulsin et sellel mootorile pole rem komplekti olemas kas se vastab tõele nu ühes silindris surve madal ja selleks plaan neid vahetada
|
Aga äkki hoopis keps kõver ühel silindril?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 08.03.08 15:13
|
|
|
Mis need surved olid?
K6ver keps viib surveastme alla kyll, omal läbi elatud 
Remont m66dus kolbe ja r6ngaid on saada kyll, kuid sellisel juhul tuleb plokk maha v6tta ja puurida ja hoonida remontm66tu, juppide näol pead
arvestama 20k investeeringuga + töö.
Reeglina kolvile ei juhtu midagi erilist, et piisab ka r6ngaste vahetusest, kuid sedagi on parem teha, kui plokk maas, sest silindrid tuleb läbi
hoonida ja plokk hoonimistolmust pesta, r6ngastevahetus maksab ca 1/4 eelmainitust.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 08.03.08 16:05
|
|
|
Kalla ca 30-40g mootoriõli silindrisse ja mõõda uuesti surved, kui lähevad surved paremaks, on viga kulunud kolvigrupis, kui surved suurt ei muutu, on
viga plokikaanes ehk klappides - ebatihedad.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
IffB
huviline
Registreerunud 15.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 tq typ85 20v : cq 20vt
|
postitati 08.03.08 19:09
|
|
|
mul oli ka juhus kus 1 sisselaske klapp oli lahti jäänd tänu vigase hüdrotõukuri ja oligi silindri surve 0
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 09.03.08 10:30
|
|
|
kahes silindris olid surved 7 ja kui ma panin õli sisse siis läksid kõikk ühtlaselt 16 peale teistes oli alguses 11,10.5,11
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.03.08 10:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
kahes silindris olid surved 7 ja kui ma panin õli sisse siis läksid kõikk ühtlaselt 16 peale teistes oli alguses 11,10.5,11 |
See mootor on "tuld" näinud ja korralikult. Missugustes silindrites oli 7bar, pane siia täpselt kirja silinder ja surve, mis sealt mõõtsite.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 09.03.08 10:40
|
|
|
alustan siis radika poolt
11
10.5
7
7.5
11
loodan ka et hoonimisest ja rõngavahetusetst ehk piisab kuna kui õli panin siis ju surved läksid ühtlaseks
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 09.03.08 12:56
|
|
|
Kahjuks ilmselt nii et ainult hoonimisest ja rõngastest vähe kasu, ilmselt kolve ka uusi vaja peaks olema?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.03.08 13:42
|
|
|
Mootor laiali, mõõtmine, osade ülevaatus, siis saab öelda, mis vajavad vahetust ja mis mitte. Suht suure tõenäosusega on kuuma saanud ja rõngad kinni
3-4 silinder. Pakun, kui nii on, siis tuleb üle puuruda ja rem. mõõdus kolvid+rõngad.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 09.03.08 13:44
|
|
|
Ei ole väga mõtet siin oletada. Mootor laiali ja asi selge.
12.301@181km/h
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 09.03.08 18:40
|
|
|
kuskohast siis neid kolbe ja rõngaid saab ja kus soovitaksite tööse anda auto ise asun tln kas siin keegi teeb selle töö ära ja palju umbes mootori
laialikiskumine maksma läheb
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 09.03.08 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaido.
kuskohast siis neid kolbe ja rõngaid saab ja kus soovitaksite tööse anda auto ise asun tln kas siin keegi teeb selle töö ära ja palju umbes mootori
laialikiskumine maksma läheb |
Loe ülevamalt poolt hinna kohta. Tegemise kohta, mine küsi pädevamatest remondifirmadest, kas üldse võtavad ette. PS ja see 20Keeki tundub isegi väike
summa, läheb rohkem, kui korralikult teha, ilusti rohkem.
ala:
Demontaa˛.
Pesu.
Mõõdistmaine, defekteerimine.
Ploki ülepuurimine ( ilmselt vaja teha ).
Uued kolvid + rõngad.
Vändakaelad mõõta, kui kulunud, uus vänt.
Uued saaled.
Uus õlipump.
Kõik uued tihendid + simmerlingid.
Kui juba siis juba - kaane täisremont.
Tasakaalustamine.
Koostamine, montaa˛.
Uus sidur.
+ igasugu polte ja mutreid, mis tulevb vahetada, ala kepsupoldid, raamsaalede pukipoldid, kaanepoldid, hoorattapoldid, vändaotsapolt.
Mootoriõli.
Jahutusvedelik.
jms.
Poolikut tööd EI ole mõtet teha.
20 000.- on tagasihoidliku summa.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 09.03.08 20:59
|
|
|
nu jh egas siis midagi lasen tal raha koguma hakkata.kuid hetkel sellise mootoriga sõitmine ju eriti kurja ei tee.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 09.03.08 21:22
|
|
|
Ma ei taha kedagi hirmutada, loodetavasti on audipere leidnud odavama koha aga mina uurisin kolve siis öeldi kolvi hinaks miski 3700 eeki, sisaldab
kolv, rõngad, sõrm. Loodetavasti on kellegil pakkuda mõni koht kust neid on odavamalt võtta. Nuias plokipuurimrse saab tehtud 600 krooni eest (mitte
Liguri juures) aga seal üks vanem mees tegeleb sellega kui vaja otsin numbri.
Lepid eelnevalt päeva ja aja kokku teeb ootetööna. Pärnust käiakse seal ma ei tea kus tallina rahvas seda teeb. Teadmiseks veel et viimasel ajal on
Victor Reinzi tihendi sarjade saadavusega probleeme isegi mitu kuud tuleb oodata??? Varem 20v mootorite puhul probleeme ei olnd. Tihendeid ostes võta
ülemine ja aluminesari seal kõik tihendid olemas üksikult kõiki ei saa, ja seal veel osad tihendid erinevad ka kuid komlpektis on kõik varjandid
kaasas.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
kaido.
huviline
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2 avant
|
postitati 09.03.08 22:24
|
|
|
ma uurin palu tallinnas puurimine ja oonimine on mul sõber lasi teha siis annan teada,kuskohast kolbe,rõngaid ja siis tihendite komplekti soovitate
osta
|
|
|
Siim5
klubiliige
Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 21.03.08 09:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Suht suure tõenäosusega on kuuma saanud ja rõngad kinni 3-4 silinder. Pakun, kui nii on, siis tuleb üle puuruda ja rem. mõõdus kolvid+rõngad.
|
On see üle puurimine ja rem. mõõdus kolvid, rõngad niiöelda rusikareegel kinni põlemise puhul? Või kui visuaalselt üle vaadata ja tugevamaid kriime
krasse hülsil pole, piisaks ainult hoonimisest ja rõngaste vahetusest? Või pole rõngaste kinni põlemise puhul üldse selline variant tõenäolinegi, et
hülss viga ei saa?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 21.03.08 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim5
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Suht suure tõenäosusega on kuuma saanud ja rõngad kinni 3-4 silinder. Pakun, kui nii on, siis tuleb üle puuruda ja rem. mõõdus kolvid+rõngad.
|
On see üle puurimine ja rem. mõõdus kolvid, rõngad niiöelda rusikareegel kinni põlemise puhul, või kui visuaalselt üle vaadata, tugevamaid kriime
krasse hülsil pole, piisaks ainult hoonimisest ja rõngaste vahetusest, või pole rõngaste kinni põlemise puhul üldse selline variant tõenäolinegi, et
hülss viga ei saa? |
Oleneb, kolvid välja, vaatamine, mõõtmine, pilt kohe selge, mis edasi teha.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|