Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.2 169 kw s6 kuidas rõngaid ja kolbe vahetada (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2822)
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.03.08 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
sooviks ühel tuttava s6 vahetada rõngad ka kolvid ära et kas siis peab mootor maha kiskuma või saab ka nii et alt ja ülevalt lahti kas siis saab kolvid koos rõngastega kätte
kes teinud endku teada kuidas käib
palju maksma võib minna
tänan


Miks sa tahad kolbe ja rõngaid vahetada, silindritega midagi tegemata?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 07.03.08 19:35 Tsiteeri


Kui juba sellist asja küsid, siis vist pole mõtet üldse ise tegema hakatagi.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 08.03.08 10:05 Tsiteeri


kuskil kuulsin et sellel mootorile pole rem komplekti olemas kas se vastab tõele nu ühes silindris surve madal ja selleks plaan neid vahetada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mks113
huviline



Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 08.03.08 10:20 Tsiteeri


Usu mind, kui ennem pole teinud, siis ära parem katsu ;)
Pärast lähevad kulutused palju suuremateks, kui laseks teha!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 08.03.08 14:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
kuskil kuulsin et sellel mootorile pole rem komplekti olemas kas se vastab tõele nu ühes silindris surve madal ja selleks plaan neid vahetada


Aga äkki hoopis keps kõver ühel silindril?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.03.08 15:13 Tsiteeri


Mis need surved olid?
K6ver keps viib surveastme alla kyll, omal läbi elatud :(
Remont m66dus kolbe ja r6ngaid on saada kyll, kuid sellisel juhul tuleb plokk maha v6tta ja puurida ja hoonida remontm66tu, juppide näol pead arvestama 20k investeeringuga + töö.
Reeglina kolvile ei juhtu midagi erilist, et piisab ka r6ngaste vahetusest, kuid sedagi on parem teha, kui plokk maas, sest silindrid tuleb läbi hoonida ja plokk hoonimistolmust pesta, r6ngastevahetus maksab ca 1/4 eelmainitust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 08.03.08 16:05 Tsiteeri


Kalla ca 30-40g mootoriõli silindrisse ja mõõda uuesti surved, kui lähevad surved paremaks, on viga kulunud kolvigrupis, kui surved suurt ei muutu, on viga plokikaanes ehk klappides - ebatihedad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
IffB
huviline



Registreerunud 15.03.06
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 tq typ85 20v : cq 20vt

postitati 08.03.08 19:09 Tsiteeri


mul oli ka juhus kus 1 sisselaske klapp oli lahti jäänd tänu vigase hüdrotõukuri ja oligi silindri surve 0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 09.03.08 10:30 Tsiteeri


kahes silindris olid surved 7 ja kui ma panin õli sisse siis läksid kõikk ühtlaselt 16 peale teistes oli alguses 11,10.5,11


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 09.03.08 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
kahes silindris olid surved 7 ja kui ma panin õli sisse siis läksid kõikk ühtlaselt 16 peale teistes oli alguses 11,10.5,11


See mootor on "tuld" näinud ja korralikult. Missugustes silindrites oli 7bar, pane siia täpselt kirja silinder ja surve, mis sealt mõõtsite.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 09.03.08 10:40 Tsiteeri


alustan siis radika poolt
11
10.5
7
7.5
11
loodan ka et hoonimisest ja rõngavahetusetst ehk piisab kuna kui õli panin siis ju surved läksid ühtlaseks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 09.03.08 12:56 Tsiteeri


Kahjuks ilmselt nii et ainult hoonimisest ja rõngastest vähe kasu, ilmselt kolve ka uusi vaja peaks olema?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 09.03.08 13:42 Tsiteeri


Mootor laiali, mõõtmine, osade ülevaatus, siis saab öelda, mis vajavad vahetust ja mis mitte. Suht suure tõenäosusega on kuuma saanud ja rõngad kinni 3-4 silinder. Pakun, kui nii on, siis tuleb üle puuruda ja rem. mõõdus kolvid+rõngad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 09.03.08 13:44 Tsiteeri


Ei ole väga mõtet siin oletada. Mootor laiali ja asi selge.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 09.03.08 18:40 Tsiteeri


kuskohast siis neid kolbe ja rõngaid saab ja kus soovitaksite tööse anda auto ise asun tln kas siin keegi teeb selle töö ära ja palju umbes mootori laialikiskumine maksma läheb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 09.03.08 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
kuskohast siis neid kolbe ja rõngaid saab ja kus soovitaksite tööse anda auto ise asun tln kas siin keegi teeb selle töö ära ja palju umbes mootori laialikiskumine maksma läheb


Loe ülevamalt poolt hinna kohta. Tegemise kohta, mine küsi pädevamatest remondifirmadest, kas üldse võtavad ette. PS ja see 20Keeki tundub isegi väike summa, läheb rohkem, kui korralikult teha, ilusti rohkem.

ala:

Demontaa˛.
Pesu.
Mõõdistmaine, defekteerimine.
Ploki ülepuurimine ( ilmselt vaja teha ).
Uued kolvid + rõngad.
Vändakaelad mõõta, kui kulunud, uus vänt.
Uued saaled.
Uus õlipump.
Kõik uued tihendid + simmerlingid.
Kui juba siis juba - kaane täisremont.
Tasakaalustamine.
Koostamine, montaa˛.
Uus sidur.
+ igasugu polte ja mutreid, mis tulevb vahetada, ala kepsupoldid, raamsaalede pukipoldid, kaanepoldid, hoorattapoldid, vändaotsapolt.
Mootoriõli.
Jahutusvedelik.
jms.
Poolikut tööd EI ole mõtet teha.:)
20 000.- on tagasihoidliku summa.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 09.03.08 20:59 Tsiteeri


nu jh egas siis midagi lasen tal raha koguma hakkata.kuid hetkel sellise mootoriga sõitmine ju eriti kurja ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 09.03.08 21:22 Tsiteeri


Ma ei taha kedagi hirmutada, loodetavasti on audipere leidnud odavama koha aga mina uurisin kolve siis öeldi kolvi hinaks miski 3700 eeki, sisaldab kolv, rõngad, sõrm. Loodetavasti on kellegil pakkuda mõni koht kust neid on odavamalt võtta. Nuias plokipuurimrse saab tehtud 600 krooni eest (mitte Liguri juures) aga seal üks vanem mees tegeleb sellega kui vaja otsin numbri.
Lepid eelnevalt päeva ja aja kokku teeb ootetööna. Pärnust käiakse seal ma ei tea kus tallina rahvas seda teeb. Teadmiseks veel et viimasel ajal on Victor Reinzi tihendi sarjade saadavusega probleeme isegi mitu kuud tuleb oodata??? Varem 20v mootorite puhul probleeme ei olnd. Tihendeid ostes võta ülemine ja aluminesari seal kõik tihendid olemas üksikult kõiki ei saa, ja seal veel osad tihendid erinevad ka kuid komlpektis on kõik varjandid kaasas.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 09.03.08 22:24 Tsiteeri


ma uurin palu tallinnas puurimine ja oonimine on mul sõber lasi teha siis annan teada,kuskohast kolbe,rõngaid ja siis tihendite komplekti soovitate osta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Siim5
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 21.03.08 09:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Suht suure tõenäosusega on kuuma saanud ja rõngad kinni 3-4 silinder. Pakun, kui nii on, siis tuleb üle puuruda ja rem. mõõdus kolvid+rõngad.


On see üle puurimine ja rem. mõõdus kolvid, rõngad niiöelda rusikareegel kinni põlemise puhul? Või kui visuaalselt üle vaadata ja tugevamaid kriime krasse hülsil pole, piisaks ainult hoonimisest ja rõngaste vahetusest? Või pole rõngaste kinni põlemise puhul üldse selline variant tõenäolinegi, et hülss viga ei saa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.03.08 09:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim5
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Suht suure tõenäosusega on kuuma saanud ja rõngad kinni 3-4 silinder. Pakun, kui nii on, siis tuleb üle puuruda ja rem. mõõdus kolvid+rõngad.


On see üle puurimine ja rem. mõõdus kolvid, rõngad niiöelda rusikareegel kinni põlemise puhul, või kui visuaalselt üle vaadata, tugevamaid kriime krasse hülsil pole, piisaks ainult hoonimisest ja rõngaste vahetusest, või pole rõngaste kinni põlemise puhul üldse selline variant tõenäolinegi, et hülss viga ei saa?


Oleneb, kolvid välja, vaatamine, mõõtmine, pilt kohe selge, mis edasi teha.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.1% - SQL: 61.9%]