kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 04.03.08 18:14
|
|
|
S2 3b turbo rõhuga probleem Lahendatud
Kuna oli kahtlus et minek pole õige sai pandud rõhukell.
esimese käiguga lõi rõhu 0,8 peale ja kohe kukkus 0,4 ni , teise ja kolmandaga üle 0,4 ei saanud kuidagi.
Siis sai veakoode vaadatud ja oli hallianduri viga sees, sai jagajat 1,5mm päripäeva keeratud ja viga kadus.
Peale seda jookseb rõhk madalate pöörete pealt kiirendades 1 bar ni ja kolaki kohe 0,4 kui kiirendada 3000 pöörde pealt siis rõhk üle 0,4 ei
lähe
Täna sai siis enne kodutulekut Wg küljest voolik lahti võetud ja pime ette, nüüd tean kuidas se auto sõitma peaks sest ükskõik mis pöörde pealt
gaasi vajutades paneb rõhk 1,4 peale ja hoiab seda pikalt.
Külma mootoriga kuskil 60 kraadi juures hoiab ilusti 0,8.
Mis siis viga võib olla? järelikult kas N75 või aju jebib rõhu ära.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 04.03.08 18:20
|
|
|
Keera see jagaja õigesse asendisse tagasi ning otsi halliandurivea põhjustaja ülesse ( vihje - vändaotsa hammasratas ). Vaata üle vända ja
nukkvõllimõrgid, kas kattuvad. Pigem on jama ehk ka lekkes, kas by-pass klapp või mõni lõdvik, turbo survepoolest kuni sisselaskekollektorini.
Ehsksiis: vändamärgid, rõhulekked.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 04.03.08 18:21
|
|
|
Suvel vahetasin rihmad ja rullikud ja märgid panin paika ja muutust paremaks ega halvemaks polnud.
Homme vaatan siis lõdvikud üle.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 04.03.08 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaharm
Suvel vahetasin rihmad ja rullikud ja märgid panin paika ja muutust paremaks ega halvemaks polnud.
Homme vaatan siis lõdvikud üle. |
Kui ise vahetsaid hammasrihma, siis julgen kahelda, et otsapoldi täpselt nii kinni keerasid, nagu tehas ette näeb.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 04.03.08 19:17
|
|
|
tegin nii nagu autodatas kirjas, va vända kinnihoidmine, 5 käik sisse kässar peale ja iga ratta alla tõkisking.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 04.03.08 19:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaharm
tegin nii nagu autodatas kirjas, va vända kinnihoidmine, 5 käik sisse kässar peale ja iga ratta alla tõkisking. |
irw, nii see hallianduriviga kipubki sisse tulema, eriti, kui pärast sellist rihmvahetust korralikult maisnale takka anda veel.
Vaata üle nii vända ( hoorattalt ) kui ka nukkvõllirihmaratta märk, vändaotsa hammasrattal on suht sure tõenäosusega kiil katki ning rihm ca 1-1.5
hammast nihkunud.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 04.03.08 20:42
|
|
|
Ja peaaegu ise vastasid ju probleemile.
N75 ja aju piiravadki rõhku, sest viga on sees.
Kas Autodata õpetus on tõesti selline?
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 05.03.08 21:29
|
|
|
Korras , survestamise käigus leidsin lekke mis lekkis ainult 0,3 bar ini 1,5 bari juures ei tulnud piuksugi. lekkis siis mootori peal rihmaratta
juures se lühike lõdvikujupp, pisilekkeid jäi veel nendega tegelen lähipäevil.
Äitäh jõuvankrile esimese postituse eest.
To Teemo: autodata juttu juures mõtlesin ma VA all Välja Arvatud vända kinni hoidmine.
|
|
|
|