mondeo3
huviline
Registreerunud 24.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.08 19:58
|
|
|
0
0
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.08 20:00
|
|
|
oleneb täiesti ka mootori seisukohast, ka siin foorumis on väga erinevate küttekuluga seda mootorit kasutajatel
linnas 12-20, maanteel 7,5-11
|
|
|
|
mondeo3
huviline
Registreerunud 24.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 12:51
|
|
|
0
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 03.03.08 13:54
|
|
|
sama palju kui auto tehnilisest tervisest oleneb ka juhist.
Mitme autoga näide võtta, kus sama autoga sõidab sama teelõiku erinev juht: ühel on keskmine kulu 8l kanti, teisel pole alla9,5l 100km kohta
tulnud.
Kõige drastilisem näide: üks mu sõbranna ja tema vend sõitsid ja siis vahetasid mingi aja tagant teineteist välja. Kui roolis oli mu sõbranna, siis
näitas hetkekulumõõtur numbreid 9...11l 100km kohta, tema vennal aga püsis kulumõõtur võrdlemisi stabiilselt 8l kandis. Kusjuures mõlemad sõitsid
lubatud kiirusega ja möödasõita kellestki ei olnud vajadust.
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 03.03.08 15:16
|
|
|
Kui küsida tohib, kus see sinu huviorbiidis olev auto asub? Küsin, sest endalgi sama aastaarvu ja kerega quattro silmapiiril, hetkel ainult rahas
kinni.
|
|
|
mondeo3
huviline
Registreerunud 24.02.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.08 20:44
|
|
|
0
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 15.03.08 18:07
|
|
|
Tsitaat: | 20 liitrit linnas tundub siis reaalsem olema, kui arvestada, et auto on 16 aastat kolbe vastu silindreid nühkides kulutanud ja
kuulujärgi meil müüdav bensiin pidi ka solgim olema, kui mujal arenenud maailmas. |
Julgeks nimetada eelnevat juttu pigem kuulujutuks, aga ei süüdistaks selles kuulujutus mitte selle kirjutajat vaid ikka autosid. Kuna juba ammu oli
plaan kevadel oma 2.8Q maha müüa, siis hoidsin juba möödunud aasta lõpust alates nende turul silma peal. Kui neid sügisel peaaegu üldse müügis polnud,
siis peale bensu hinna tõusu tuli neid müüki lausa massiliselt ja hinnad kukkusid. Usun, et just mitte korras mootor (puudutab kaugelt üle poole
müügis olevaid Audisid!) on see, miks paljudel masin liialt janune ja miks need autod ühe käest teise kätte rändavad, kuniks keegi viitsib süveneda ja
auto korda teeb/laseb teha.
Teemasse kah: minul tuli paagitäite kohta keskmine kulu alati sinna 10 kanti, kõige janusem paagitäis (mis sisaldas natuke ka jääraja "lihvimist")
oli 12 sajale. Auto enda läbisõit üle 350tkm (kerimata), sõidustiili poolest olen pigem raske jalaga (kiired piirajani-kiirendused ja seejärel tasane
kulgemine lubatud kiirustel) ja maanteesõitu ehk vaid ivake rohkem kui linnasõitu (sisuliselt fifty-fifty).
Ostuhuvilisele soovitus vaadata kompuutri pealt keskmist kulu peale viimast nullimist (või kui see ostu hetkeks teadlikult nullitud, siis "tekitada"
see keskmine kulu sinna kümnekonna km jooksul) - see peaks olema piisavalt hea pilt saamaks teada, milliseks kujuneb just selle konkreetse auto janu
tulevikus. Rikkeid see muidugi ei välista
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 17.03.08 17:49
|
|
|
Nõustun eelkõnelejaga, nimelt on teemas olev kompott ikka suht ökonoomne, olen päris raske jalaga ja liiklen põhiliselt Tallinnas, päevas tuleb ka
mõni 5km ots maanteel ja keskmiseks näitas kompuuter 11,5l/100km.
Ilma quattrota ja automaatkastiga C4 kulu tuli ~10l/100km samades tingimustes.
Võrdluseks toon selle, et esiveoline manuaalkastiga A4 1.8 92kw tarbis samades tingimustes rohkem bensiini(10-11l/100km).
|
|
|
bam
huviline
Registreerunud 21.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 4,2 220kw. A6 C4 2,8 142kw q man.
|
postitati 05.04.08 14:04
|
|
|
mul oli eemine auto a100 2,8 q sedaan ja manuaal.
keskmiseks kuluks ca. 3000km peale oli 9,0l kompu järgi
enamus sõite oli maanteel.
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 05.04.08 14:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Tsitaat: | 20 liitrit linnas tundub siis reaalsem olema, kui arvestada, et auto on 16 aastat kolbe vastu silindreid nühkides kulutanud ja
kuulujärgi meil müüdav bensiin pidi ka solgim olema, kui mujal arenenud maailmas. |
Julgeks nimetada eelnevat juttu pigem kuulujutuks, aga ei süüdistaks selles kuulujutus mitte selle kirjutajat vaid ikka autosid. Kuna juba ammu oli
plaan kevadel oma 2.8Q maha müüa, siis hoidsin juba möödunud aasta lõpust alates nende turul silma peal. Kui neid sügisel peaaegu üldse müügis polnud,
siis peale bensu hinna tõusu tuli neid müüki lausa massiliselt ja hinnad kukkusid. Usun, et just mitte korras mootor (puudutab kaugelt üle poole
müügis olevaid Audisid!) on see, miks paljudel masin liialt janune ja miks need autod ühe käest teise kätte rändavad, kuniks keegi viitsib süveneda ja
auto korda teeb/laseb teha.
Teemasse kah: minul tuli paagitäite kohta keskmine kulu alati sinna 10 kanti, kõige janusem paagitäis (mis sisaldas natuke ka jääraja "lihvimist")
oli 12 sajale. Auto enda läbisõit üle 350tkm (kerimata), sõidustiili poolest olen pigem raske jalaga (kiired piirajani-kiirendused ja seejärel tasane
kulgemine lubatud kiirustel) ja maanteesõitu ehk vaid ivake rohkem kui linnasõitu (sisuliselt fifty-fifty).
Ostuhuvilisele soovitus vaadata kompuutri pealt keskmist kulu peale viimast nullimist (või kui see ostu hetkeks teadlikult nullitud, siis "tekitada"
see keskmine kulu sinna kümnekonna km jooksul) - see peaks olema piisavalt hea pilt saamaks teada, milliseks kujuneb just selle konkreetse auto janu
tulevikus. Rikkeid see muidugi ei välista |
kompuutri näite saab "keerata" ka kuni 15%. Vaevalt, et keegi seda "keerata" viitsib müügi eesmärgil, kuid igaks juhuks mainin ära. Väike
vahemärkus lihtsalt.
Keeramist saab kontrollida järgmiselt: süüde väljas, vajuta alla reset nupp, süüde sisse, lase reset lahti, vajuta ja hoia alumist noolt (alumine
funktsiooni vahetusnupp). Seda tehes peaks ära näitama kas asja on sätitud. Kui on näiteks sätitud -10% siis peaks näitama "-10". Sellisel juhul
tähendab, et kompu arvestab bensukulu 10% väiksemaks kui tegelikult ajust saadud andmed räägivad.
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together...
|
|
|
|
Veuks
huviline
Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 20vt ja jeep
|
postitati 03.05.08 09:33
|
|
|
tean ei käi küll siia teemasse
K:OnuJack-le rääkisid kuida kontrollida kas võimalik ka ise seda kompu näitu keerata ja suuremaks.Vahetatud pihustid suuremate vastu kui orig. ja
kompu kulu vs.tegelik on väga erinevad.Tegu audi 200-ga.Et mitte rohkem teemast mööda rääkida võibolla parem U2U
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|