Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 27.02.08 16:27
|
|
|
b4 quattro tagaamordi ehitus
kas b4 quattrol on tagaamordil läbilöögipuks?
kui on siis kas seda näha ka on kuidagi?
kui keegi teab asjast midagi, kui suur ta on?
mure selles, et auto madaldusega "keksib"
amort korras ise aga arvata võib, et ta toetab siis selle läbilöögipuksi peale. teeb veidi imelikku häält ka kui sügavamast jõnksust läbi minna.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 27.02.08 19:44
|
|
|
killumeees
ei elcats on tore asi jah
aga selle pildi pealt on ainult näha, et tal on amort,
peale selle midagi.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 28.02.08 07:55
|
|
|
Läbilöögi puks on amordi küljes juba tehasest. Ei ole kül eriti amorti viitsinud uurida aga minuarust seda vahetada ei saa! Pikkus peaks alla 10 cm
olema!
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 28.02.08 16:59
|
|
|
aga kas sinnna ligi pääseb? või seda vähemalt silmaga kuidagi näha on? või on see amort nagu kinnine?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 28.02.08 17:04
|
|
|
Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on
vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 28.02.08 17:29
|
|
|
krt
vastake küsimusele
mitte ärge ajage teemat mujale
ma tean isegi, et madaldus on suur
üritan probleemi lahendada
koni lühendatud amordid maksaksid pea 10 k
peab ka muud moodi saama
võrreldes varasemaga on auto siiski 80mm madalam
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 28.02.08 17:51
|
|
|
80mm madalduse puhul ei aita enam miski, mittemiski, võta amordid vahelt ära. Vii amordid treiali juurde, laseb ca 50mm kolvivarda ülemisest otsast
lühemaks ja uus keere Mismoodi seda teostada, ei kujuta ette.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 28.02.08 18:04
|
|
|
Probleemi lahendadki vastavate amortidega. Kui raha pole selleks, siis tõsta kõrgemaks või lepi sellega, mis on. Eestis muidugi poleks amordi treimine
ka mingi ime
12.301@181km/h
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 29.02.08 07:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on
vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.
|
B4 quattro taga amordil on jah tehasepoolt küljes läbilöögi puks! Amort on sellise ehitusega lihtsalt! Kaitsekumm üldse puudub amordil! Läbilöögipuksi
saab näha siis kui amort alt ära võtta! Kui ei usu võin vanast amordist siia ühe pildi õhtul panna!
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.02.08 07:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on
vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.
|
B4 quattro taga amordil on jah tehasepoolt küljes läbilöögi puks! Amort on sellise ehitusega lihtsalt! Kaitsekumm üldse puudub amordil! Läbilöögipuksi
saab näha siis kui amort alt ära võtta! Kui ei usu võin vanast amordist siia ühe pildi õhtul panna! |
Võimalik, et eksin B4 Quattro tagaamordi kohapealt, kui viitsid, tee pilt jah. Saavd teised samuti aimu.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 29.02.08 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on
vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.
|
B4 quattro taga amordil on jah tehasepoolt küljes läbilöögi puks! Amort on sellise ehitusega lihtsalt! Kaitsekumm üldse puudub amordil! Läbilöögipuksi
saab näha siis kui amort alt ära võtta! Kui ei usu võin vanast amordist siia ühe pildi õhtul panna! |
Kas ta näeb selline välja nagu elcatsist näha? Ma mõtlen, et amordi ülemine ots kinnitub põikki asendis oleva poldiga.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.02.08 08:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Amordil tehasepoolt küljes läbilöögipuks, misasja? Ei ole siiani näinud ühtegi amorti, millel kohe, otses, tehasepoolt läbilöögipuks küljes. See on
vahetatav detail, käib ümber amordikolvivarda, tolmukatte all.
Teemaalgatajale, sul on vale madaldusega vedru, mis ei sobi tavaamordiga kokku. St, madaldus on üle 40mm, hangi lühema käiguga amordid.
|
B4 quattro taga amordil on jah tehasepoolt küljes läbilöögi puks! Amort on sellise ehitusega lihtsalt! Kaitsekumm üldse puudub amordil! Läbilöögipuksi
saab näha siis kui amort alt ära võtta! Kui ei usu võin vanast amordist siia ühe pildi õhtul panna! |
Kas ta näeb selline välja nagu elcatsist näha? Ma mõtlen, et amordi ülemine ots kinnitub põikki asendis oleva poldiga. |
Tundub sedamoodi, ühestükis kolvivardaga ülemine kinnituspesa. Pole ise varem sellist lahendust näinud kui vazi tagaamort jms vene päritolu maisna
amort
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 29.02.08 15:44
|
|
|
JUHUUUU,
NÜÜD NÄEKS ÄKKI PILTI KAH ASJAST
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 01.03.08 13:56
|
|
|
Nii sain kah lõpuks pildi valmis! Ilmutamisega läks kauem aega, kui algul arvasin!
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 01.03.08 21:11
|
|
|
niii nähtud ja tehtud
lõikasin maha need kaks ringi phmt
3,5cm .
alles jääb mingi 4cm
peaks täitsa piisav olema
igaljuhul esimesed sõiduproovid on väga poss.
mina olen rahul
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 21.04.09 19:57
|
|
|
Kas keegi on järsku leidnud odavama alternatiivi b4 sedaan/avant tagaamordile? Saada on vist ainult originaale alates 2300eek/tk.
Lisan: Kuramus. Olen mainida unustanud, et kõne all oleks b4 sedaan/avant quattro tagaumine amort. Igatahes Forsis on pakkuda ainult originaali
2300tk.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 22.04.09 12:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Kas keegi on järsku leidnud odavama alternatiivi b4 sedaan/avant tagaamordile? Saada on vist ainult originaale alates 2300eek/tk.
|
Monroe valmistab ka amorte. Hind oli ~1400.-
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.04.09 18:16
|
|
|
Oma kunagisele b4-jale läksid alla NK gaasiamordid ja 2000 eeki läks terve ring koos alega.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 05.06.09 21:01
|
|
|
Muuseas ka kõigil B5 quattrodel on täpselt samasuguse ehitusega tagaamordid.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 06.06.09 10:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Muuseas ka kõigil B5 quattrodel on täpselt samasuguse ehitusega tagaamordid. |
Sama ehitusega jah on! Ja odavamad ka. Aga ei tea kas sobivad ka täpselt? Ise ei julgenud tellida endale tookord, kui amorte vaja läks. Aga keegi
võiks foorumist ära proovida.
|
|
|