Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 24.02.08 08:14
|
|
|
Sigari näidikud C4-jale ja C4-ja teiste näidikute sobivusest 2,3-esele
Tunduvad nad sarnased ( kõrvuti küll võrrelnud ei ole ) ja kuna omal on näidikute tagumise plaadi rajad maha põlenud ja kuskilt teist ka saada ei ole
( niipalju kui romulaid läbi helistanud olen ). Eile ühest lähedal asuvast romulast küsides pakutti sigari 2.3 mootori näidikuid. Seda ka veel, et
praegu on lühikesed näidikud aga pakutakse pikkasid. Oskab keegi äkki aidata ?
Edit: Sain juba ise teada, et ei sobi. Kinnitused teised.
Tänud
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 24.02.08 08:20
|
|
|
Kellad on küll vahetadavad ,aga kui rajad maha põlenud siis ei tea kas saab.
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.02.08 14:48
|
|
|
Kui mõni üksik rada maha põlenud siis võib selle raja ju hästi peenkese juhtmega asendada.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 25.02.08 16:22
|
|
|
Ei ole üksikud rajad. Eelmine aasta juba lasin ära parandada aga see aasta hakkas uuesti ja kui läksin remondimehe juurde siis see vaatas ja ütles, et
terve plaat on nagu pooleks keskelt.
Tänud kes kellasid pakkus kuid need 2.6-ele 
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 31.03.08 09:36
|
|
|
Otsin siiski ikka 2,3-sele näidikuid kuna Jõhvis pole kohta kus saaks seda arvutiga ühendada. Tahomeetri saab ja nende pinide ümbertõstmisega õieti
tööle siinkandis ka aga spidomeetrit mitte.
Kui kellelgi on selline võimalus olemas siis oleks hea kui keegi aitaks.
|
|
|
coupe924
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 230kw TDI
|
postitati 31.03.08 10:59
|
|
|
Omal on üle 2,5tdi lühikesed kellad... kuid seal vist liiga palju erinevusi... tahokas ju teine.
|
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 31.03.08 11:22
|
|
|
Kahjuks küll jah. Otsikski inimest kes oskab bensiini oma õigeks panna arvutiga.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.03.08 14:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: athlon
Kahjuks küll jah. Otsikski inimest kes oskab bensiini oma õigeks panna arvutiga. |
Kindel et c4 tablood arvutiga timmitavad on? Spidomeetrit ju pole vajagi(ei saa) ringi tõsta üleüldse. Siis on mingi jama kui 220 sihverplaadiga
üritada kasutada 280 sisu jne. Jacki jutu järgi on tahho timmimiseks jumperid (nagu b3l) Ise vaataks selle v6 oma üle, kui sarnased nad on jne.
Ma usun et tegelikult läheb sulle isegi see diisli oma, ainult tahho redline hakkab kole vara
|
|
|
|
OnuJack
huviline
Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a
|
postitati 31.03.08 14:29
|
|
|
kindel et spidokas valetab?
A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... 
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 31.03.08 14:42
|
|
|
Minu arust on C3 ja C4 näidikutebloki korpused ikka ka erinevad. Võta auto24-st mõni sisu pilt ette, näed ise ka vahet.
|
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 01.04.08 10:48
|
|
|
Seda ma nägin jah juba. Võrdlesin neid kahte kõrvuti.
Praegu oleks vaja teada kas C4-ja 2,6 ja 2,8 mootori omad sobivad. Tahomeetri saab õigeks aga äkki targemad oskavad õelda mis spidomeeter tegema
hakkab.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.08 12:24
|
|
|
Miks spido valetama peaks hakkama? Kui tahad saad oma autolt spidomeetri kella tõsta uue asemele. Seda siis kui mõlemad kellaplokid on VDOd või
japsid. B3l polnud ntks mitte mingit elektroonikat sellel kellade tagusel trükkplaadil.
|
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 01.04.08 13:05
|
|
|
Ei hakka valetama siis ? Mõtlen, et signaali saab ta ju samast kohast vist küll aga ühel peal 220, teisel 280 vist. See on 60 km / h vahe. Kuskil
peaks see ju tundma andma.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.08 15:07
|
|
|
Annab selles tunda et spido seierit ei ole enam võimalik lõppu saada
|
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.02.10 07:24
|
|
|
Uus mure siis.
Oleks võimalus S6-e 4.2 V8 kellad soetada. Küsimus järgmine, et kas seal silindrite arvu saab muuta 2.3-ele arusaadavaks, et tahomeeter õieti näitama
hakkaks ?
Praegu S4 kellad küljes 2.2T oma ning näidikud kõik töötavad ja sellega probleeme ei tohiks tulla.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.02.10 07:37
|
|
|
Saab, aga ainult A6/S6 peal.
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 05.02.10 08:08
|
|
|
Tänud Black, kellegi ehk leian ikka kes aidata saaks.
|
|
|