Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: s4 ei käi peale rihmavahetust (Vastuseid: 81 | Vaatamisi: 8607)
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 20.02.08 05:28 Tsiteeri
s4 ei käi peale rihmavahetust



probleem siis algas nii et avastasin esiotsas jahutusvedeliku tilkumise,tõmbasin eest siis kõik tühjaks ja avastasin et veepump on omadega läbi.siis arvasid siin osad seltsimehed et võiks korraga hammasrihma ka ära vahetada.panime siis märgid paika ja proovisime seda lahti saada.kuna pole väntvõlli küljest seda ise lahti saanud,otsustasin kokku panna ja teenindusse viia.panin peale siis uue veepumba,uue geneka,konditsioneeri lamerihma,ja panin masina kokku nii nagu lahti võtsin,märgid nii nagu peab ja kõik.aga pannes auto käima ei tööta see vabapöördel ja käib nagu traktor pot pot pot,nagu osad pütid ei töötaks või midagi taolist.küünlad kontrollisin üle-korras.kust veel viga otsida.proovsime ka ühe hamba võrra siia-sinna,ikka midagi ei muutu,ja küünlad on märjad ka.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.02.08 06:35 Tsiteeri


Vaata uuesti null seisumärgid üle, ehk läks mingi valemiga halliandur veits paigast, mis aasta S4 on?


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 20.02.08 16:42 Tsiteeri


autoks siis 93 aasta s4


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.02.08 16:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: para-las-cintas
autoks siis 93 aasta s4

Sellel masinal peaks halliandur olema juba nukkvõlli rihmaratta taga, vaata üle, ega sa seda mingi valemiga ei nihutanud.
Ikkagi, lõhnab vale ajastuse järele - vändamärgid. Arvuti järgi pista, pilt kohe selge, reeglina.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 20.02.08 16:50 Tsiteeri


ju viskan siis pilgu peale.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 20.02.08 16:56 Tsiteeri


kuidas ma aru saan kas on halliandur paigast ära või ei.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 20.02.08 18:11 Tsiteeri


ja mis selle hallianduri töö üldse on.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 20.02.08 18:38 Tsiteeri


võtsin siis maha selle ja avastasin et on sees väike pragu.alumine pisike jublakas liigub natuke siia-sinna.kui palju see mõjutab.kas on vaja uus panna.ja palju see jubin maksab üldse.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 20.02.08 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: para-las-cintas
võtsin siis maha selle ja avastasin et on sees väike pragu.alumine pisike jublakas liigub natuke siia-sinna.kui palju see mõjutab.kas on vaja uus panna.ja palju see jubin maksab üldse.


www.audi.ee abiks:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 20.02.08 19:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: para-las-cintas
võtsin siis maha selle ja avastasin et on sees väike pragu.alumine pisike jublakas liigub natuke siia-sinna.kui palju see mõjutab.kas on vaja uus panna.ja palju see jubin maksab üldse.


..ning kui auto enne käis, siis järelikult suutsid rihmavahetusel kogemata hallika ära lõhkuda.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.02.08 19:55 Tsiteeri


Kui halliandur on rikki, siis ei käivitu mootor üldse, nagu eelpool mainitud, siis mootor siiski töötab, kuigi longates?
Rihmaratta sees olevat hallikat ei saa regullerida mu meelest.
Ja selle täpne asetus polegi nii oluline, oluline on halli signaal peale home andurit teatud kraadide jooksul, (või oli see enne home pinni?)
Pakuks samuti nukkvõlli ja väntvõlli valet ajastust.
Isegi kui kõikki andureid loetakse ja veakoodei ei teki, siis puht füüsiliselt klappide avanemise ja sulgumise kolvi suhtes paigast nihutades saamegi sellise tulemuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 20.02.08 19:57 Tsiteeri


seda arvasin ka mina et ei käivitu.sest käima ta läheb ja kui hallikas tagant ära võtta siis ei lähe üldse.nii et hallika süü see pole et auto ei käi.kust edasi otsida:D


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 20.02.08 20:17 Tsiteeri


mitme hamba nihkudes auto veel käima võib minna.olen proovinud paar hammast vasakule paremale,lõpuks hakkab paukuma st et süüde puhta mokas.ja kui ta mul nüüd nõnda plärtsudes töötab siis küünlad on ka märjad.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.02.08 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: para-las-cintas
mitme hamba nihkudes auto veel käima võib minna.olen proovinud paar hammast vasakule paremale,lõpuks hakkab paukuma st et süüde puhta mokas.ja kui ta mul nüüd nõnda plärtsudes töötab siis küünlad on ka märjad.


Kasuta pisut otsingut, leiad vastused kõigile oma küsimustele, ka. kuidas väntvõll ja nukkvõll sünkrooni saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 20.02.08 21:38 Tsiteeri


Nukkvõlli ketiratastel on kaks ringi, ja need ringid peavad jääma sissepoole üksteisega kohakuti, nii, et kui vaatad eest klapikambrikaane tasapinnast, on pool ringist näha mõlemal rattal, seda siis ülemises surnudseisus, kus mõlemad klappid on kinni esimesel silindril.
Väntvõlli märk on hoorattal, pisike kriipsuke ja see peaks jääma sidurikojal oleva akna servaga kohakuti.
Kõige parem, kui saad 1. silindri kolvi ülemise surnud seisu täpselt indikaatorkellaga välja mõõta.
Nüüd, kui need kaks asja on sünkroonis, siis peab ka olema halliandur märgis (oleneb milline halliandur su autol on)

Lisaks veel niipalju, juhul, kui hammasrihm ei istu täpselt nukkvõlli hammasratta hambasse, siis liiguta nukkvõlle päripäeva, mitte väntvõlli!
Sedasi muutub kogu gaasijaotus ca 3-4 kraadi varasemaks (juhul, kui liigutada ainult poole hamba paksuse võrra)


loodan et sellest on abi.ma olen keeranud küll seda vastupäeva,sellest siis ka viga.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 21.02.08 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Tsitaat:
Algselt postitas: para-las-cintas
võtsin siis maha selle ja avastasin et on sees väike pragu.alumine pisike jublakas liigub natuke siia-sinna.kui palju see mõjutab.kas on vaja uus panna.ja palju see jubin maksab üldse.


..ning kui auto enne käis, siis järelikult suutsid rihmavahetusel kogemata hallika ära lõhkuda.:(


Vabandan, et sain valesti aru. Kui käima siiski läheb, siis hallika viga ei saa jah olla.


Ühe hambavõrra rihm valesti panna ei tekita erilisi probleeme. Lihtsalt ajul jääb väiksem vahemik süüdet reguleerida, kuid tavasõidul ei pruugi sellest arugi saada ning veakoodi võib sisse visata teatud olukordades.
Ja ega kogemata mõnda süütepoolide pistikut(tulemüüri ääres) või koguni poolide masside klemmi(klapikambrikaane poldi alt) lähti ei ole võtnud.
Kas küünlad kõik märjad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 21.02.08 18:51 Tsiteeri


panin kõik märgid nii paika nagu üpetatud aga ikka puterdab samamoodi,mingit vahet pole.ja mul hoorattapeal selline märk -0- kas see tähistab siis seda õiget asja ja kus see peab olema sealt hooratta august sisse vaadates kas alla servas või üleval.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 21.02.08 19:17 Tsiteeri


auto läheb käima ka nii et peab gaasi peal hoidma ja siis löriseb pota pota.vabapöördel ei käi üldse.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 21.02.08 19:22 Tsiteeri


Vii auto kuhugi, kus teatakse mida tehakse. Vastasel juhul äkki pole enam varsti midagi remontida.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.02.08 19:28 Tsiteeri


Kordan veel, märgid ON paigast ära. Paned ise paika õigesti või vii masin asjatundja kätte, kui ei jaga, ei ole mõtet turkida, siin on küll jahutud märkide paika ajamisest n korda, peaks nagu selgust saama. Selle 0-märgiga ei ole sul suurt midagi teha.
Edit: lase arvuti korra järgi panna, pilt selge, milles jama.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 21.02.08 19:39 Tsiteeri


lugesin kuskilt et hooratta peal on kriips aga mul ainuke kriips mis seal on on mingi ise tehtud vist kellegi poolt kunagi ja see pole kellegi jäld seal.ainuke asi mis ma sealt välja loen on see null märk-0- aga ju ma viin siis auto kuskile kellegi kätte,kes saaremaal on selline kellele viia.kuskile teenindusse ma ometi ei lähe,mõni asjatundja kellel on aega ja teab täpselt mida teeb,on mõtekam natuke maksta kui teenindusse meeletu papp jätta.andke teada kes viicib üle vaadata.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.02.08 19:43 Tsiteeri


AANi hoorattal pole neid märkke rohkem, kui selle sidurikoja akna alumise servaga kohakuti ajad, siis seal ta on, nb. kindluse mõttes võid kontrollida küünlaavast 1. silindri kolvi olekut ülemises surnud seisus.
Kui kõik nõnda tehtud sai, siis peab viga mujal olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
para-las-cintas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.08
Asukoht: saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: s4

postitati 21.02.08 20:20 Tsiteeri


ajasin siis selle nii nagu peab,ja olen seda ennegi proovinud.töötab ikka jurra jurra gaasi peal hoides.viga ei saa kuskil mujal olla kui nädal tagasi ajasin auto garaazi ja siis täätas kõik nagu kellavärk,vahetasin ära veepumba ja lamerihma ja enam ei käi korralikult.rohkem pole midagi kuskilt puutunud.


ära tuuni mootorit kui ei jõua pärast midagi paaki osta
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.02.08 20:31 Tsiteeri


Loe vea koodid
Tee ajuloputus, akujuhtme maha võtmisega ja proovi uuesti käivitada.

Kui protsetuur võõras, siit saad abi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 21.02.08 21:36 Tsiteeri


Lugesin korra veel sulle antud postid järjest läbi ja prooviks kokkuvõtta nii..
..Hoorattal olev 0-märk pane poolitama sidurikoja akna alumise servaga(nagu Mulk) mainis. Nukkvõllide hammasrataste 0-märgid sissepoole üksteisele otsa vaatama ning samal ajal jääb väljalaskenuka küljes olev rihmaratta punkti-kujuline tähis klapikambrikaanel oleva märgiga kohakuti. Kui see tehtud, siis on kõik märgis.
Järgmiseks loe veakoode ja neid ei pea tingimata arvutiga lugema, vaid saab ka vilgukoodidega nagu Mulk linkis.
Sellist tegevust teinud ise n+1 korda, kõik on loogiline ning peab toimima--või kui veakoode ka ei näita ning märgid paigas ja muid juhtmeid/pistikuid ei proovinud-- kas on juba mingid mehaanilised purustused tekkinud erinevate rihmaajastute proovimisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 25]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]