Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: paisupaagis bensiini hais (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1550)
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 15.02.08 07:42 Tsiteeri
paisupaagis bensiini hais



pikem sõit oli hiljuti ja jahutusevedelik läks muudkui keema,ei käinud ringi see vedelik kuidagi arvata,korgi pealt ära keerates muidugist hakkas keema ja üle ajama, lõdvikuid näppides teatud ajal siis hakkas jölle ringi käima vedelik aga korki öra keerates sõidu löpus tundsin bensiini löhna paisupaagis .praeguseni see löhn seal ja ühest kohast ikka surub va seda vedelikku välja. et kas plokikaane tihend voib öhtal olla? ja nüüd väljalaske torustikust ka aru ei saa kas nüüd tuleb seda vedelikku seal voi mitte, pritsib vedelikku mingist küll aga käepeale lastes bensu löhnaga küll ta polnud ja tsipa tumedat värvi.hea nöu oleks küll hää!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 15.02.08 07:53 Tsiteeri


Suure tõenäosusega on sul veepump kutu, kui lambist keema läheb. (tasuks vahetada ka termostaat originaali vastu- mitte Whaler)
Isegi kui jahutusvedelikku lekiks põlemiskambrisse, siis mitte mingi võimalusega ei tuleks ta sul väljalaskest välja- see pigem kondents selliste ilmadega nagu praegu on-olid.
Kui küünla maha keerad, siis peaks küünal valge ollusega kaetud olema, kui tihend õhtal.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 15.02.08 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Suure tõenäosusega on sul veepump kutu, kui lambist keema läheb. (tasuka vahetada ka termostaat originaali vastu- mitte Whalerter)
Isegi kui jahutusvedelikku lekiks põlemiskambrisse, siis mitte mingi võimalusega ei tuleks ta sul väljalaskest välja- see pigem kondents selliste ilmadega nagu praegu on-olid.
Kui küünla maha keerad, siis peaks küünal valge ollusega kaetud olema, kui tihend õhtal.


ise ka usud?

mitte tosool ei leki põlemiskambrisse vaid silindri surve läheb jahutussärki ... niiet ikka plokikaane tihen tõenäoliselt.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 15.02.08 08:05 Tsiteeri


jah hea nõu sinu poolt!! kuule aga mis ta siis ühest lödvikust hakkab vedelikkku pressima? kas kuuma survest piisab pressimiseks , voi ikka veepump pressib nii tugevasti?keegi veel midagist pakub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 15.02.08 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
jah hea nõu sinu poolt!! kuule aga mis ta siis ühest lödvikust hakkab vedelikkku pressima? kas kuuma survest piisab pressimiseks , voi ikka veepump pressib nii tugevasti?keegi veel midagist pakub?


mis kuuma survest? Plokikaane tihend ei pea, siis silindrist pääseb SURVE jahutussärki ja sellepärast hakkabki välja ajama vedelikku.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 15.02.08 08:13 Tsiteeri


Kas salongi sooja tuleb?
Mida temp seier näitab?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 15.02.08 08:20 Tsiteeri


sooja tuleb ilusti salongi,ässa jutt üsna loogiline samas,aga miks ringi siis ei käinud vedelik? see teine mure ju ,et tihend kindlasti vahetada? ja mis veel? et korraga oleks üks töö ,et mine tea kui tihendi ära vahetad siis voibolla samas ju vedelik ringi ikka ei käi voi loogeliselt vöttes ringi ei käi selle et surve läheb mitte jahutussüsteemi ,vaid väljalaskesse? segane värkmida soovitate vahetada,et raha ka mitte tuulde lasta?noh et mis te ise nagu teeks kui teie enda auto oleks? sest remondikoha d nad kah rohkem ju katsetavad.........:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 15.02.08 08:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
sooja tuleb ilusti salongi,ässa jutt üsna loogiline samas,aga miks ringi siis ei käinud vedelik? see teine mure ju ,et tihend kindlasti vahetada? ja mis veel? et korraga oleks üks töö ,et mine tea kui tihendi ära vahetad siis voibolla samas ju vedelik ringi ikka ei käi voi loogeliselt vöttes ringi ei käi selle et surve läheb mitte jahutussüsteemi ,vaid väljalaskesse? segane värkmida soovitate vahetada,et raha ka mitte tuulde lasta?noh et mis te ise nagu teeks kui teie enda auto oleks? sest remondikoha d nad kah rohkem ju katsetavad.........:)



kaane tihend vaheta, jahutusvedelik, plokikaan kindlasti lihvida. muu vastavalt vajadusele.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 15.02.08 08:49 Tsiteeri


kuule aga kui paisupaagi korgi lahti jätan hullu pole? noh siis see surve vast jookseb sealt välja ?tihendi ikka vahetan aga et seni kuni vahetamiseni mötekas kork hoida pooleldi avatud?vabandust,üleval jäi lihtsalt mainimata 2,0 mootor ja 66 kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 15.02.08 17:46 Tsiteeri


no siis sul läheb surve korgi vahelt välja ja võtab jahutusvedeliku endaga kaasa;), mis on veel halvem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.02.08 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
sest remondikoha d nad kah rohkem ju katsetavad.........:)


Tead kodanik,hangi endale liiter bensiini ja tikud:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 15.02.08 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
sest remondikoha d nad kah rohkem ju katsetavad.........:)


Tead kodanik,hangi endale liiter bensiini ja tikud:mad:


vabandan kui ei oska välja lugeda möni mees. tekst ei käinud koikide remondikohtade kohta.ja teksti pingsalt lugeda siis voib jah kaheti aru saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 15.02.08 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Tsitaat:
Algselt postitas: heihei
sest remondikoha d nad kah rohkem ju katsetavad.........:)


Tead kodanik,hangi endale liiter bensiini ja tikud:mad:


Paraku vastab heihei väide töele ....80 % mootori probleemidest avastatakse just katsetamise teel .....

On kellegil vastuväiteid ?


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.02.08 20:45 Tsiteeri


Mina nimetan katsetamiseks seda mis siin toimub.

Mind isiklikult ajaks suht tigedaks kui vahetaksin enne veepumba,siis termostaadi,mõne soovitusel veel jagaja ja tagasillapuksid,ning alles siis selgub et tegu on plokikaane tihendiga.
Normaalsetes töökodades on olemas juba vahendid millega saab kindlask määrata kas ja kui palju põlemiskambrist jahutusvedelikku satub.
On nii survemeetodid,kui ka keemilised,keemiline on kallim,aga kordades täpsem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.02.08 20:49 Tsiteeri


Olen ka korduvalt rääkinud siin foorumi B4 1,8-2,0 mootorite tüüpveast,ehk siis plokikaan sõna otseses mõttes mädaneb ära.
50-50 juhtudel pole seal isegi enam lihvida miskit,m'vaid tuleb enne seda keevitada või uus kaan sebida kuskilt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 15.02.08 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Mina nimetan katsetamiseks seda mis siin toimub.

Mind isiklikult ajaks suht tigedaks kui vahetaksin enne veepumba,siis termostaadi,mõne soovitusel veel jagaja ja tagasillapuksid,ning alles siis selgub et tegu on plokikaane tihendiga.
Normaalsetes töökodades on olemas juba vahendid millega saab kindlask määrata kas ja kui palju põlemiskambrist jahutusvedelikku satub.
On nii survemeetodid,kui ka keemilised,keemiline on kallim,aga kordades täpsem.


sa oleks võinud selle asjaliku postituse juba varem panema.et kohe mitte aru ei saa mille peale vihane.et sirvisin küll foorumit aga kas otsing suht jama,et panin just otsingusse paisupaak ja ega suht sellest löhnast mis sealt välja tuleb ikka juttu pole ühtki postitust. möistvale suhtumisele lootma jäädes,head ööd!:)
muideks Q ,see suhtumine töökodades vahepeal ikka allapoole arvestust,vabanda nagu sinul,et kui möni vöhik tuleb ja küsib midagi,siis on umbes selline tekst ja kehakeel,et mees,mis sa siin teed. et valitakse klientuuri ,mitte et klient tenuspakkujat. lähen töökotta ja keegi ei tunne huvi,mis mees ma seal olen. lähen toidukauplusse ja seal ma ju tean mida otsida ja isegi invaliididele möeldud. lähen autot parandama, siis voiks ikka mingi elementaarne viisakus olla kui kõnetan teenuspakkujat. ja olen ellistanud selliseid urkaid,kus mees üksinda teeb teenuse. kuna siis asi kindel,mitu tundi ta teeb. mingi laiahaardeline ettevöte sokutab mulle selli,kes ajab juttu töökaaslasega,räägib moblaga,teeb suitsu minu raha eest ajab
vihale ja teisigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 27.02.08 06:49 Tsiteeri


tihend vahetatud ja koik tip-top. takkajärgi möeldes mõnes möttes oli hea ,et ühte lödvikut kohe ära ei vahetanud,arvata siis oleks uut nörgemat kohta surve otsima.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]