Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Õhk tuleb ööga vahele (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2847)
roger1
huviline



Registreerunud 24.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: a6 4b 2,5tdi 132kw 2000

postitati 08.02.08 08:02 Tsiteeri
Õhk tuleb ööga vahele



Tere!

Auto läheb uuesti teenindusse, aga küsin igaks juhuks ka siit, äkki kellelgi on kogemusi või mingi hea nõuanne, kuidas saaks ka ise asja vaadata või parandada.

Nimelt mure siis järgmine: audi a6 2,5tdi quattro 2000.a automaat, on vahetatud kütusefiltrid
ja tagasilaskeklapp. Saades auto kätte teenindusest, läks ilusti käima, aga siis sai autoga sõidetud kuskil 50km ja auto seisma jäetud ning hommikul käivitamisel jälle käima ei lähe. Kütusepumba juures olevast läbipaistvast voolikust on näha, et õhk on vahel, aga ma ei saa mitte aru, kuidas see õhk sinna ööga tuleb?

Äkki oskab keegi midagi selle koha pealt öelda ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
waic
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.05
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad 3.0 + A5 sportback 3.0

postitati 08.02.08 10:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: roger1
Tere!

Auto läheb uuesti teenindusse, aga küsin igaks juhuks ka siit, äkki kellelgi on kogemusi või mingi hea nõuanne, kuidas saaks ka ise asja vaadata või parandada.

Nimelt mure siis järgmine: audi a6 2,5tdi quattro 2000.a automaat, on vahetatud kütusefiltrid
ja tagasilaskeklapp. Saades auto kätte teenindusest, läks ilusti käima, aga siis sai autoga sõidetud kuskil 50km ja auto seisma jäetud ning hommikul käivitamisel jälle käima ei lähe. Kütusepumba juures olevast läbipaistvast voolikust on näha, et õhk on vahel, aga ma ei saa mitte aru, kuidas see õhk sinna ööga tuleb?

Äkki oskab keegi midagi selle koha pealt öelda ?


Kunagi oli mul ühel autol suht sarnane jama, lõpuks avastasin,et pihustite vahelised "sillad" mis olid mingist järelikult kehva kvaliteediga kummist, olid osaliselt veidi pragunenud ja niisked, vahetasin need kõik välja ja õhu sattumine kütusesüsteemi lakkas sellest hetkest :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
roger1
huviline



Registreerunud 24.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: a6 4b 2,5tdi 132kw 2000

postitati 08.02.08 10:59 Tsiteeri


hm minul ned sillad on metallist ja kuivad kuskilt nagu mingit lekket ei paista


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 10.02.08 13:45 Tsiteeri


mul oli ka sama jama vw'niga
põhjuse leidsin ise üles
nimelt see voolik, mis pumpa läks , see oli klambri kohast natuke puru kuskilt, silmaga seda ei näinud. Võtsin filtrist kuni pumbani kapoti alt kõik lahti need voolikud ja panin ühele poole sõrme ja teisele siis suu ja imesin:D ja oli tunda, et kuskilt tuleb õhk vahele ja vaakumisse ei lähe. hakkasin vaikselt arutama neid osasi , kuni leidsin õige koha, see oli viimane vahe vooliku tükk kummist, mis pumpa läks. Lõikasin pool senti maha ja tagasi kinni, jäi pidama. On 1x olnud ka nii, et need liitekohad, mis enne pumpa on, need on metall klambriga ja kruviga pingutatakse, proovi, äkki mingi kruvi on natuke lahti, sellest piisab, need peavad kõik tugevasti kinni olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rixu
huviline



Registreerunud 14.08.04
Asukoht: Tallinn, Pirita
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 avant 3.0tdi QUATTRO

postitati 10.02.08 16:40 Tsiteeri


kontrolli filtri juurest voolikute kinnitusi,,ja kas kalpp on korralikult peal..huvitav ise vahetasin ka ära ja kartsin ka et hakkab õhku vahele kerima, aga sai tihke:)
sellele väiksele mustale klapile meeldib muidugi orig. filter


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 10.02.08 19:50 Tsiteeri


Kas õhk on tekkinud ühe korra või igahommik?Mul oli kunagi sarnane teema...eriti siis kui autot kuskile nina ülespoole parkinud olin(kallaku peale või nii).Siis on see voolik kõige kõrgem punkt ja mingigi õhulekke korral tekib õhk pumpa.Vahetasin kõik kütuse torude klambrid nii mootoriruumis kui ka paaki sisenevatel torudel(pagasnikus siis)Praegu pole probleeme olnud mingi aasta juba,vahepeal mitu kütusefiltrit vahetanud.Alusta torude kontollist:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 10.02.08 19:56 Tsiteeri


Kontrolli ka pumpa, ta võib ka kütet tagasi lasta.
Edu


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kispis
huviline



Registreerunud 13.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.08 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6emees
Tsitaat:
Algselt postitas: roger1
Tere!

Auto läheb uuesti teenindusse, aga küsin igaks juhuks ka siit, äkki kellelgi on kogemusi või mingi hea nõuanne, kuidas saaks ka ise asja vaadata või parandada.

Nimelt mure siis järgmine: audi a6 2,5tdi quattro 2000.a automaat, on vahetatud kütusefiltrid
ja tagasilaskeklapp. Saades auto kätte teenindusest, läks ilusti käima, aga siis sai autoga sõidetud kuskil 50km ja auto seisma jäetud ning hommikul käivitamisel jälle käima ei lähe. Kütusepumba juures olevast läbipaistvast voolikust on näha, et õhk on vahel, aga ma ei saa mitte aru, kuidas see õhk sinna ööga tuleb?

Äkki oskab keegi midagi selle koha pealt öelda ?


Kunagi oli mul ühel autol suht sarnane jama, lõpuks avastasin,et pihustite vahelised "sillad" mis olid mingist järelikult kehva kvaliteediga kummist, olid osaliselt veidi pragunenud ja niisked, vahetasin need kõik välja ja õhu sattumine kütusesüsteemi lakkas sellest hetkest :)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kispis
huviline



Registreerunud 13.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.08 11:03 Tsiteeri
Lahendus



Oleme probleemiga kokku puutunud. Helista telefonile 53013759


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raika61
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 1993 c4 AAT

postitati 31.01.10 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kispis
Oleme probleemiga kokku puutunud. Helista telefonile 53013759

Mis sest telfoni nr kasu on
See ju viga ei parand või on patent võetud.
Kirjutada siia oleks kah võinud et mida ja kuda, oleks rohkem abi olnud.
Kes teab kas see number enam sinu omagi on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 31.01.10 12:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Kas õhk on tekkinud ühe korra või igahommik?Mul oli kunagi sarnane teema...eriti siis kui autot kuskile nina ülespoole parkinud olin(kallaku peale või nii).Siis on see voolik kõige kõrgem punkt ja mingigi õhulekke korral tekib õhk pumpa.Vahetasin kõik kütuse torude klambrid nii mootoriruumis kui ka paaki sisenevatel torudel(pagasnikus siis)Praegu pole probleeme olnud mingi aasta juba,vahepeal mitu kütusefiltrit vahetanud.Alusta torude kontollist:)

Papsil sama probleem VW Passat 1.9 TDIga (2001), et kui auto parkida nina ülespoole siis ei taha auto kohe käima jääda aga kui parkida tagumik kõrgema koha peale probleemi ei esine. On keegi veel sellise probleemiga kokku puutunud ja milles on viga olnud?


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
raika61
huviline

Avatar


Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 1993 c4 AAT

postitati 03.02.10 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raika61
Tsitaat:
Algselt postitas: kispis
Oleme probleemiga kokku puutunud. Helista telefonile 53013759

Mis sest telfoni nr kasu on
See ju viga ei parand või on patent võetud.
Kirjutada siia oleks kah võinud et mida ja kuda, oleks rohkem abi olnud.
Kes teab kas see number enam sinu omagi on...

Sinu profiilis olev E-mail küll ei vasta ---------- tegvus olematu
Tean et kui mail kontot ei kssuta mingi ajahetk siis see kustutakse.
Autlokis selle vaatamine ei kinnita seda et mail.ee omanikut seda näevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Audihauto
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4

postitati 05.02.10 18:53 Tsiteeri


Tere kõigile.Ka mina hiljuti maadlesin probleemiga,et õhk küttes,ehk siis filtrist tulev,ning pumpa minev voolikusse jooksis õhku nii,mis hirmus.Käivitus oli üli pika ketramise vili.Ei olnud vahet,kas soojast või külmast .Esmalt vaatasin kõik voolikud ja ühendused kriitiliselt üle,ning tegin teatud parandused.Kuid ikka probleem jäi.Lõpuks avastasin vea.Viga oli kütuse filtri all oleva anduri vee välja laskmise klapis.Kütet ei lekkinud,kuid õhku imes sisse mis jube.Panin uue anduri ja mure kadus.Kuid selline oli minu probleem,variante palju.Aga edu kõigile:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]