Deprecated: Implicit conversion from float 129174.00000000001 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - S2 ei käivitu sooja mootoriga
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S2 ei käivitu sooja mootoriga (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2767)
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 06.02.08 10:01 Tsiteeri
S2 ei käivitu sooja mootoriga



3b mootoriga eksemplaar. peale sõitmist ja mootori seiskamist on mootori käivitamine võimalik umbes 10 minuti jooksul, kui üle selle on läinud, tasub umbes tunniprärast uuesti proovida. selles ajavahemikus auto lihtsalt ei taha käivituda. kui tunnike on seisnud, käivutub jällegi ilusti.

pika käiamise peale vahepeal nagu lubaks, aga mootorit ringi ei võta. käiates ca 5 minutit starteriga mootorit nii, et aku hakkab tühjaks juba minema, mingi hetk läheb mootor lihtsalt paugust käima ja kõik ok.


ennetades jõuvankri default küsimust, veakoodid kontrollitud ja sealt ei selgunud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 06.02.08 10:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mth
3b mootoriga eksemplaar. peale sõitmist ja mootori seiskamist on mootori käivitamine võimalik umbes 10 minuti jooksul, kui üle selle on läinud, tasub umbes tunniprärast uuesti proovida. selles ajavahemikus auto lihtsalt ei taha käivituda. kui tunnike on seisnud, käivutub jällegi ilusti.

pika käiamise peale vahepeal nagu lubaks, aga mootorit ringi ei võta. käiates ca 5 minutit starteriga mootorit nii, et aku hakkab tühjaks juba minema, mingi hetk läheb mootor lihtsalt paugust käima ja kõik ok.


ennetades jõuvankri default küsimust, veakoodid kontrollitud ja sealt ei selgunud midagi.

:D

Otsi vigasid õhuleketest, kõiksugustest, bena surve mõõda üle.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 07.02.08 08:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Otsi vigasid õhuleketest, kõiksugustest, bena surve mõõda üle.

küsiks hea meelega, et mis põhjusel võiks sooja mootoriga näiteks bensiinirõhk langeda või rõhulekked tekkida, sest külma mootoriga seda ei ole. samuti ei kao rõhk kuskile kui näiteks teise käiguga gaas põhja suruda, ilusti 1.5 bar kellal.

küsimused siis lihtsalt eneseharimise mõttega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.08 08:37 Tsiteeri


halliandur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.02.08 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mth
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Otsi vigasid õhuleketest, kõiksugustest, bena surve mõõda üle.

küsiks hea meelega, et mis põhjusel võiks sooja mootoriga näiteks bensiinirõhk langeda või rõhulekked tekkida, sest külma mootoriga seda ei ole. samuti ei kao rõhk kuskile kui näiteks teise käiguga gaas põhja suruda, ilusti 1.5 bar kellal.

küsimused siis lihtsalt eneseharimise mõttega.


Ei mõtle lekkeid survepoolelt, pigem vaakumipoolelt, ennem õhukulumõõdikut. Bena rõhk võib vabalt muutuda, mõõda üle, igasugu soojuspaisumised jne jne vms. Külmamootoriga on segu rikas, käivitub igast asendist, kui töösoojal mootoril, käivitushetkel segu rikas, käima ei lähe.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 07.02.08 09:17 Tsiteeri


Mina bensu survet ega õhuleket ei usu. Pigem on kas halliandur või vända andur. Äärmisel juhul mõni temp andur.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.02.08 09:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Mina bensu survet ega õhuleket ei usu. Pigem on kas halliandur või vända andur. Äärmisel juhul mõni temp andur.


Nende andurite tööst kõrvalekalded näitab koheselt arvuti. Siin on mingu teine jama, kuna ühtegi veakoodi ei ole. Pakun ikkagi, et tegemist mehanilistlaadi juraga ala leke või benasurve, bena. pump, pihustid.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 07.02.08 20:53 Tsiteeri


Kui halliandur jurab ei pruugi arvuti alati näidata.
Teemaalgataja sümptomid on suhteliselt omased halli andurile. Kui vanasti olid karbussiga või k-jetronikuga Audid, siis nad käitusidki vigase hallikaga nii, et panid külmalt tööle, sõitsid 10min ja suri välja. Ootasid tee ääres pool tundi kuni tund ja jälle käima.
S2-l on aga tetavasti Motronic ning kui mootori töötamise ajal halli signaal ära kaob ei sure ta välja. Ja kui minna ei anna, siis ei saagi aru, et midagi viga oleks( ja samas ei pruugi ka ajusse veatedet jätta), samas väljasuretusel enam ei käivitu.
Ka enda kunagisel s4-l oli sama probleem. Läksid poodi ning enam ei käivitu-10-20korda proovid ja mingi hetk läks. Samas tund seismist ja paugupill. Viga ei näidanud.

Loomulikult antud juhul, eriti kui viga ei näita, võib asi ka mujal olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.08 22:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Kui halliandur jurab ei pruugi arvuti alati näidata.
Nõus, selline kogemus täitsa olemas. Kõige lihtsam viis kontrollida on andur lahti ühendada.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 08.02.08 08:37 Tsiteeri


Hallianduri jama puhul ei tohiks siis kohe peale väljasuretamist ka käivituda.
Kas 3B pihustid ei või lekkida, et jookseb selle 10min ajal lihtsalt täis? Mingiks hetkeks vajub rõhk piisavalt ära, enam ei leki ja tunni pärast on juba jälle kuiv?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 08.02.08 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Hallianduri jama puhul ei tohiks siis kohe peale väljasuretamist ka käivituda.
Kas 3B pihustid ei või lekkida, et jookseb selle 10min ajal lihtsalt täis? Mingiks hetkeks vajub rõhk piisavalt ära, enam ei leki ja tunni pärast on juba jälle kuiv?


Ulvar


seda mõtlen minagi, pealegi sai halliandur juba suvel korra vahetatud, tõsi küll kasutatud hallika vastu.

naljakas, et pihustid ühtäkki kõik lekkima hakkasid?, 2-3 pütiga võiks ta ju kasvõi puterdades tööle minna...

kuigi jah, see pihustite lekkimise variant oli endalgi mõttes.

eks ma üritan käeotsas edasi diagnoosida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiffer1
huviline



Registreerunud 03.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi200 20v TQ

postitati 08.02.08 10:25 Tsiteeri


kaldun arvama et temp-i andur--olin kunagi sama jama otsas vahetasin ära- kõik ok!
Enne seda sai tänu käiamistele starter maha põletatud ja starterilt lahkund jupp lõhkus hooka!Autoks audi200 3b
Kirjelduse järgi on sümptomid samad----seisab 10-15min läheb käima(vahest kauem).moto temp langeb siis läheb paugust käima!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 07.05.08 09:55 Tsiteeri


juhtus siis nii, et halliandurit pidi 2 korda vahetama, esimene vahetus ei andnud soovitud tulemust :P

nüüd asi korras! :)

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
halliandur?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 05.09.08 05:17 Tsiteeri


"naljakas" lugu, vahepeal jäi auto jälle lambist seisma. eile õnnestus ajust kätte saada veakoodid ja oh imet, jälle hallianduri viga. kuna siiani hallikas vahetatud 2 korda kasutatud hallianduri vastu, siis äkki keegi oskab konkreetselt öelda, milline halliandur sinna 3b mootori jagaja sisse vahetuseks sobib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 19.09.08 22:07 Tsiteeri


kontrolli pistiku Ühendust hallianduril, enda autol oli selline jamserdamine, lõiksain pistiku küljest ära ja tinutasin teise asemele - probleem on lahendatud. Jamas sama moodi - sooja mootoriga ei läinud käima, seisis pool tundi ja taas töötas korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 05.10.08 14:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
kontrolli pistiku Ühendust hallianduril, enda autol oli selline jamserdamine, lõiksain pistiku küljest ära ja tinutasin teise asemele - probleem on lahendatud. Jamas sama moodi - sooja mootoriga ei läinud käima, seisis pool tundi ja taas töötas korralikult.


kõik see tehtud, vahetasin isegi pistikus klemmid ära, aga ei miskit. ikka viskab hallika viga. huvitav fenomen on see, et diagnostis saadakse auto alati nikerdamise peale tööle. stiilis tagurpidi käik sisse ja autot edasi-tagasi nõksutades lähvad justkui märgid paika ja auto läheb tööle :)
aga siis kui mina autole järgi lähen, ei lähe ta enam tööle :)

võimalik, et vända andurid on õhtul? kuigi veakoode nad justkui ei jätaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 25]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]