Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B4 2,3 ei käivitu,sädet pole-viga käes,klapid kinni (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2484)
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 03.02.08 11:43 Tsiteeri
B4 2,3 ei käivitu,sädet pole-viga käes,klapid kinni



Kui võtmest keerad siis mootor käib ringi aga käima ei lähe.
bensiini on,aku on täis ja laadija veel taga.

ühelgil 5-st küünlast pole sädet.
Küsimus siis järgmine et kui testriga süütepooli juurest + ja - kontrollida siis ei näita tester midagi,aga kui pistikust ,mis süütepooli juurde läheb ja sealt testriga kontrollida siis näitab.
Kas see vahejunn on läbi mis on süütepooli juhtmete ja süütepooli vahel ??;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 03.02.08 12:59 Tsiteeri


Sellel teemal on siin foorumis küll ja veel räägitud. Millest see algas, et säde kadus? Kas üks hommik lihtsalt enam ei käivitunud? Sel juhul kahtlustaksin halliandurit jagajas. Või teostati mingit sorti mootori remonti. Vb nihkusid märgid paigast. Võid ka proovida sõitvalt autolt süütpooli.

Loe ka siit

Edu
Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 05.02.08 17:07 Tsiteeri


bensupump töötab põhja all.
kommutaator vahetatud kuid ei midagi,sädet ikka pole.
järgmine etapp süütepool ja peale seda jagaja.
Olen kuulnud et mingi hall relee pidi olema salongis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
shoyer
huviline



Registreerunud 23.08.07
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4 92 2.3

postitati 07.02.08 15:33 Tsiteeri


pane küünal otse süütepooli külge ja siis vaatada kas siis on säde olemas kui on siis süütepool ok ja jagaja pees:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 07.02.08 16:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: shoyer
pane küünal otse süütepooli külge ja siis vaatada kas siis on säde olemas kui on siis süütepool ok ja jagaja pees:P


Kulla mees tee enne omale põhitõed selgeks ja siis tule teistele soovitusi jagama.


Teema algatajale.
Võta tavaline 12 voldine kontroll lamp.Süütepoolist jagajasse suunduv kõrgepinge juhe jagaja küljest lahti ja säti see mootorist umbes 1 cm kaugusele.
Nüüd võta lahti hallianduri pistik(3 juhtmega jagaja küljes).
Kontroll lambi krokodill massi kuskile kere või mootori külge.
Süüde sisse.
Nüüd tõksid kontroll lambiga selles hallianduri pistikus KESKMIST klemmi.Tõksid,mitte ei hoia seda seal mingi minut aega.
Kui on säde olemas iga tõksimisega siis on halliandur küpse.Kui ei siis hakka muid detaile süüdistama.
Iga tõksuga tekib üks säde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 07.02.08 17:26 Tsiteeri


ok,tänud info eest,lähen kohe uurin asja ja anna teada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
shoyer
huviline



Registreerunud 23.08.07
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4 92 2.3

postitati 08.02.08 16:14 Tsiteeri


miks nii keeruliselt kõrgepinge juhtme otsa küünal ja saabki teada kas süütepool korras .Nii ei ole vaja mingit kontroll lampi:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 09.02.08 11:49 Tsiteeri


jah hallianduri on läbi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 10.02.08 16:49 Tsiteeri


VIGA ON SEE ET nukkvõll EI KÄI RINGI, et mootor koos.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 10.02.08 16:51 Tsiteeri


muidugi sädet pole kui rootor on 1ja2 küünla vahel ime siis et jagajast säde küünlasse ei jõua.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.08 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra
VIGA ON SEE ET KLAPID EI KÄI RINGI et mootor koos.


mis ringimööda need klapid siis käima peaksid?


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 13.02.08 16:56 Tsiteeri


parandasin :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.4% - SQL: 71.6%]