Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi a6 2,5 tdi v6 moto jamab (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2694)
eevald1
huviline



Registreerunud 01.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.08 16:11 Tsiteeri
Audi a6 2,5 tdi v6 moto jamab



probleem siis selles , et autol e enam jõudu...pöörded ei lähe kohapeal üle 2900 mitte uks mats ja kui sõidan siis eeli , eeli venitab 2100 pööret välja...6 enda käigu 2100 pööret tuleb kuskil 5 km peale kellale...max kiirus 120 ! Kui keegi sõidab pärnust tln 95km/h.. siis ma pean terve tee teda jälitama sest mööda sõita ei ole võimalik.

rooliga oleks ka abi vaja... see on läinud nyyd järjest rohkem perse kuskil aasta aega..hakkas minema raskemaks..ja nyyd on siis nii raske nagu sõidaks silliga...sillil kergem ma usun!paremale keerates käib kole nõks läbi ja läheb nagu kergemaks natukene ja vasakule on nagu sill ikka!

Kui keegi oskab aidata siis oleksin tänulik, sest endal kopp nii ees , et varsti sõidan sele silliga alla pangalt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 01.02.08 16:34 Tsiteeri


Jamasi võib sul olla mitmeid. Alusta veakoodide lugemisega ja sealt edasi, mis vead moodulis pesitsevad. Viga tundub kahtlaselt õhukululugeja mitte töötamise moodi olevat. Kuna filtreid ja muid hooldusi masinal tehtud on? Roolisys vaata kas sul üldse õli on sys piisavalt;)ja kas pump teeb keeramisel häält. See nõksumine võib olla vabalt õli puudumises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
POZ
huviline



Registreerunud 25.10.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb

postitati 03.02.08 20:40 Tsiteeri


Kui veakoode teaks, siis oleks oluliselt lihtsam aidata.
Esialgsete sümptomite kohaselt kahtlustaks kas tõesti õhulugejat või siis on sisselaske rõhuga probleemid.

Rooli suhtes, et kas rv pump teeb häält ka või mitte? Sealgi on mitu võimalust, mis võib vigane olla. Latt või pump ise jne.


Kodu ja kontorite puhastusteenused.
Autode varuosad jne.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 03.02.08 20:47 Tsiteeri


Aga mina arvan ,et autoga millel juhtimissysteem vigane , ei tohiks yltse söita :mad:


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eevald1
huviline



Registreerunud 01.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.08 17:32 Tsiteeri


võtsime õhulugeja otsa lahti ja autol ei muutnud midagi ikka samapalju pöördeid jne..kas ültse peab midagi muutuma kui õhulugeja lahti võtad??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 06.02.08 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eevald1
probleem siis selles , et autol e enam jõudu...pöörded ei lähe kohapeal üle 2900 mitte uks mats ja kui sõidan siis eeli , eeli venitab 2100 pööret välja...6 enda käigu 2100 pööret tuleb kuskil 5 km peale kellale...max kiirus 120 ! Kui keegi sõidab pärnust tln 95km/h.. siis ma pean terve tee teda jälitama sest mööda sõita ei ole võimalik.

rooliga oleks ka abi vaja... see on läinud nyyd järjest rohkem perse kuskil aasta aega..hakkas minema raskemaks..ja nyyd on siis nii raske nagu sõidaks silliga...sillil kergem ma usun!paremale keerates käib kole nõks läbi ja läheb nagu kergemaks natukene ja vasakule on nagu sill ikka!

Kui keegi oskab aidata siis oleksin tänulik, sest endal kopp nii ees , et varsti sõidan sele silliga alla pangalt

Sellise autoga ma ei julgeks enam meetritki sõita ja ära hakka ise ka mingit geroid mängima ja mine kuhugile remonti (sõbralik soovitus), siit sa abi ei saa ja auto ise korda ei lähe.


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eevald1
huviline



Registreerunud 01.02.08
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.08 18:48 Tsiteeri


kle ma olen sellega 30k läbi sõitnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.08 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eevald1
võtsime õhulugeja otsa lahti ja autol ei muutnud midagi ikka samapalju pöördeid jne..kas ültse peab midagi muutuma kui õhulugeja lahti võtad??


katkise õhulugeja juhtme lahtiühendamine ei annagi mingit effekti. Kui on võimalik õhukogust arvutiga vaadata, peaks pilt selgemaks saama. Hetkel on kindlasti seal õhulugeja viga sees, kui juhe lahti sai võetud.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heigosan
huviline



Registreerunud 03.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Quattro & 200 Turbo Quattro

postitati 20.02.08 17:05 Tsiteeri


Endal täpselt sama mure...üle 2900 rpm ei läe....keerad süüte sisse välja ja ookey,kuni järgmise korrani.
Diagnostikas käidud...näitas sisseimetava õhukoguse viga...proovitud ilma õhukulumõõtja pistikuta sõita,ikka sama jama.
Oskab keegi äkki midagi soovitada??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 21.02.08 06:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heigosan
Endal täpselt sama mure...üle 2900 rpm ei läe....keerad süüte sisse välja ja ookey,kuni järgmise korrani.
Diagnostikas käidud...näitas sisseimetava õhukoguse viga...proovitud ilma õhukulumõõtja pistikuta sõita,ikka sama jama.
Oskab keegi äkki midagi soovitada??


mul ka sarnane jama,aga 4000rpm on max,vahest harva läheb ka üle ja samas ka ~3000rpm lagi,kuidas kunagi..mul näitas arvuti ka sisselaske rõhu viga,seda võib põhjustada "sisselaskesurveandur"(oli vist?)Revalis oli 929krooni.andur asub peale intercoolerit .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.02.08 07:40 Tsiteeri


Õige nimi on anduril, ülelaaderõhu andur, sisselaske (õhu) rõhuandur. Ing. kelles peaks olema veakoodi näol tegemist jutuga: Intake Pressure Sensor - "Limited Exeeded" vms.
Enamusel uueajastu turbomootoritel nimetatud andur, nii bens.-, kui diiselmootoritel.
Elagu elektroonika/andurid:D

Edit: esmane tegevus on ikkagi diagnostika, seal võib olla krt teab mida veel:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 21.02.08 17:36 Tsiteeri


Ehk selle ülerõhu anduri nimetus võiks olla Map sensor.

Uuematel on sinna sisse ehitatud ka õhu temperatuuri mõõtmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.9% - SQL: 71.1%]