Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: A6 99.a 2,5 tdi ei käivitu (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 6895)
aadu16
huviline



Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro

postitati 30.01.08 17:38 Tsiteeri
A6 99.a 2,5 tdi ei käivitu



selline probleem siis et etteande pump õhtal , XD ise pole puutunud kuid wend räägib nii . no sooviks teada palju to etteande pump nii maksta kah võib ?? . Lugesin ka foorume siin hoolega kuid hinnast ei julgenud keegi rääkida :(.

Ja siis veel et paagis on need jugapumbad :D kas nood kah siis töötavad paagisisese rõhu all we ?.Asjaga siis väga kiire XD


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 30.01.08 18:55 Tsiteeri


minuteada etteandepumppa sel isendil polegi on ainult paagis pump mis pumpab kütet anumasse kus on kütusevõttur.kõrgsurvepumpp imeb ise kütust,võimalik et kõrgsurvepumpp ei funkka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadu16
huviline



Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro

postitati 30.01.08 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
minuteada etteandepumppa sel isendil polegi on ainult paagis pump mis pumpab kütet anumasse kus on kütusevõttur.kõrgsurvepumpp imeb ise kütust,võimalik et kõrgsurvepumpp ei funkka.


mul läks söögi isu ära just :( . remont pidi maksma 15000 vist midagi jäi silma nii , ja keegi kirjutas et 1700 maksab uus pump , ei tea kas räägime samast pumbast , äkki keegi teab täpsemalt siis palju to kõrgsurve pump ka nii maksab XD ms arvan et kui palju siis mu vend müüb auto maha XD


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 31.01.08 08:44 Tsiteeri


balmoralist teine peale ja asi vask.ise sebisin endale ebaist pumba


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.08 10:30 Tsiteeri


V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.-


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 31.01.08 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aadu16
selline probleem siis et etteande pump õhtal , XD ise pole puutunud kuid wend räägib nii . no sooviks teada palju to etteande pump nii maksta kah võib ?? . Lugesin ka foorume siin hoolega kuid hinnast ei julgenud keegi rääkida :(.

Ja siis veel et paagis on need jugapumbad :D kas nood kah siis töötavad paagisisese rõhu all we ?.Asjaga siis väga kiire XD


Vabandage mu rumalus, aga mis kurat see "XD" on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 31.01.08 14:22 Tsiteeri


Pakun välja et mingi rate släng


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadu16
huviline



Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro

postitati 31.01.08 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Tsitaat:
Algselt postitas: aadu16
selline probleem siis et etteande pump õhtal , XD ise pole puutunud kuid wend räägib nii . no sooviks teada palju to etteande pump nii maksta kah võib ?? . Lugesin ka foorume siin hoolega kuid hinnast ei julgenud keegi rääkida :(.

Ja siis veel et paagis on need jugapumbad :D kas nood kah siis töötavad paagisisese rõhu all we ?.Asjaga siis väga kiire XD


Vabandage mu rumalus, aga mis kurat see "XD" on?

see XD see on nagu naeru märk :D ainult et silmad risti .
Lähme teema juurde tagasi .
Njh keegi mainis et ei ole etteande pumpa paagis ??? ei tea kas ma olen pime või muidu loll aga mida siin teistes foorumites siis räägitakse et mingid juga ja etteande pumbad on paagis !!!.
Mõtlesin ise välja midagi kuid ei tea kas see ka paika peab we. no kui mõni targem siis võib võtta sõna ju !!!
kui see peab paika siis paagis olev juga pump annab kütet peal sell momendil kui süüdet keerad , nii ja nüüd küsimus kas juga pump annab küttet edasi etteande pumbale või otse kõrgsurve pumbale . kas sellest ajutiselt ei piisaks kui ma täidaks filtri ära ja paneks auto tööle ja kui auto seisma jääb siis peaks olema ju etteande pump või mis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 31.01.08 15:00 Tsiteeri


Sõltub kas kõrgsurve ise imeb või vajab väikest survet. Kui viimane neist, siis filtri täitmine ei aita eriti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadu16
huviline



Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro

postitati 31.01.08 16:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A-kaheksa
Sõltub kas kõrgsurve ise imeb või vajab väikest survet. Kui viimane neist, siis filtri täitmine ei aita eriti.

nujh siis , deem nii lambist viskas sussid üles :( . aga seda et paagis peab olema kah mingi surveke ikka jh ja kuidas toda kontrollida saab ja toda pumpa misseal paagis on ? kas tõukan 12 v pähe ja kui undab siis nagu alati ok kuid kui ei tee piiksugi siis hõisa jh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 31.01.08 18:11 Tsiteeri


Paagi poolt ei tekitata kõrgsurvepumbale mingisugust survet. Jugapumbad on selleks et kütesysteemi õhku ei satuks. jugapumba tööks on pumbata reservuaari kytet et kõrgsurve pump saaks imeda ise, ilma õhuta. nimelt see reservuaar asub paagi sees.

Teema algataja imestab et laksust jäi seisu et ei usu et kõrgsurvepump läbi. heh see käibki laks ja asi õhtal.

ja see et valad filtri täis kytet see ei tähenda et veel auto käima saad. nimelt v6 mootor on väga tundlik õhu suhtes kui see on kyttesysteemis. ise vahetasin pumpa ja nägin ikka kurja vaeva et õhku välja saada.

Samas võib olla sul paagisisene andur kutu mis annab ajule valet inffi et näiteks kyte otsas siis lykkab ka pumba välja.

Aga oletada ei ole siin mõtet, vea auto nahkapidi diagnosti ja asi selge sekunditega.
ei ole ju mõtet ise jalgratast leiutama hakata eks :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 31.01.08 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.-



:oeks sinna kanti need ole jah.kütusepump renov. 24001.00-seda siis esinduses. (copy/paste audi eesti kodukalt,varuosa päringust)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aadu16
huviline



Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro

postitati 31.01.08 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
Paagi poolt ei tekitata kõrgsurvepumbale mingisugust survet. Jugapumbad on selleks et kütesysteemi õhku ei satuks. jugapumba tööks on pumbata reservuaari kytet et kõrgsurve pump saaks imeda ise, ilma õhuta. nimelt see reservuaar asub paagi sees.

Teema algataja imestab et laksust jäi seisu et ei usu et kõrgsurvepump läbi. heh see käibki laks ja asi õhtal.

ja see et valad filtri täis kytet see ei tähenda et veel auto käima saad. nimelt v6 mootor on väga tundlik õhu suhtes kui see on kyttesysteemis. ise vahetasin pumpa ja nägin ikka kurja vaeva et õhku välja saada.

Samas võib olla sul paagisisene andur kutu mis annab ajule valet inffi et näiteks kyte otsas siis lykkab ka pumba välja.

Aga oletada ei ole siin mõtet, vea auto nahkapidi diagnosti ja asi selge sekunditega.
ei ole ju mõtet ise jalgratast leiutama hakata eks :)



ühesõnaga on asi väga pahasti siis :( isegi veakoodi lugejaga ei näidanud midagi :( . vaatan siis lasen auto diaknostikasse visata ja eks siis selgub ja kannan ette milles viga on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-ummi-
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.08 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.-



:oeks sinna kanti need ole jah.kütusepump renov. 24001.00-seda siis esinduses. (copy/paste audi eesti kodukalt,varuosa päringust)

Ja see hind peaks olema koos vana pumba tagastusega,uue hind on märksa rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 01.02.08 13:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -ummi-
Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.-



:oeks sinna kanti need ole jah.kütusepump renov. 24001.00-seda siis esinduses. (copy/paste audi eesti kodukalt,varuosa päringust)

Ja see hind peaks olema koos vana pumba tagastusega,uue hind on märksa rohkem.


see hind on jah vana pumba tagastusega, aga kui vana pump tykkideks ehk siis korpus lõhki siis kysivad uue pumba eest 56K. eeku. meeletu hind. ja kuskilt olen ma veel kuulnud et päris uusi pumpe enam ei tehtagi, st neid mida nad müüvad on tehase garantiiga remontpumbad. aga muidugi see viimane väide ei pruugi olla 100'% tõsi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-ummi-
huviline

Avatar


Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.08 13:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
Tsitaat:
Algselt postitas: -ummi-
Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.-



:oeks sinna kanti need ole jah.kütusepump renov. 24001.00-seda siis esinduses. (copy/paste audi eesti kodukalt,varuosa päringust)

Ja see hind peaks olema koos vana pumba tagastusega,uue hind on märksa rohkem.


see hind on jah vana pumba tagastusega, aga kui vana pump tykkideks ehk siis korpus lõhki siis kysivad uue pumba eest 56K. eeku. meeletu hind. ja kuskilt olen ma veel kuulnud et päris uusi pumpe enam ei tehtagi, st neid mida nad müüvad on tehase garantiiga remontpumbad. aga muidugi see viimane väide ei pruugi olla 100'% tõsi :)

Uue pumba hind niipalju ei tohiks olla.Hind peaks sinna 42000.- kanti vast jääma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 05.03.08 15:06 Tsiteeri


need pumbad on jah hellad asjad

tuttav tangib ainult statoilist ja sai ükspäev sellist [roppus], mille tulemusena ütlesid üles nii pihustid kui ka pump
remont oli 40 tonni

tegemist ford mondeoga 03 aasta

ise aasta tagasi leidsin kasutatud pumba 1,9 td golfile(95 aaasta), sai kõigest 3000 hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aadu16
huviline



Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro

postitati 05.03.08 18:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu
need pumbad on jah hellad asjad

tuttav tangib ainult statoilist ja sai ükspäev sellist [roppus], mille tulemusena ütlesid üles nii pihustid kui ka pump
remont oli 40 tonni

tegemist ford mondeoga 03 aasta

ise aasta tagasi leidsin kasutatud pumba 1,9 td golfile(95 aaasta), sai kõigest 3000 hakkama.



ok sain asja korda . nimelt läbi oli siis ikkagi see kõige kallim jupp ja see kah kõrgsurve pump :(. :D 27tuhat ja sõidab jälle aga nüüd veel ees automaat käigukast mis ei pidanud kah just eriti odav olema :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 05.03.08 21:09 Tsiteeri


:S
jõhker
kasti remont peaaegu samapalju otsa
julm
mul tuleks pisarad silma vist
...
kus sa kütet said siis, et pump läks?
tanklast või müügimeeste käest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 06.03.08 16:16 Tsiteeri


Kõigesuurem viga mis tehakse on see et ei vahetata küttefiltrit ära õigelajal. st. tihti. Ikka tekib kondentsi ja muud sellist. otseloomulikult võis olla viga ka kyttes, aga ärge olge selles nii kindlad. omal läks ka kõrgsurve pump, lasin siis kytteproovid teha ja selgus kurb tõsiasi et kyte oli korras niiet ei saa asi nii ikka päris olla. vigasid võib olla ka teisi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 07.03.08 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
ok sain asja korda . nimelt läbi oli siis ikkagi see kõige kallim jupp ja see kah kõrgsurve pump :(. :D 27tuhat ja sõidab jälle aga nüüd veel ees automaat käigukast mis ei pidanud kah just eriti odav olema :S
:o vana masuudipressi peetud 5 aastat ja pole ka niipalju veel pidanud kokku välja käima,krdi kallis lõbu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
metsakas
huviline



Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro

postitati 08.03.08 17:41 Tsiteeri


mnjah, alati ei pea ju uut kohe ostma - taastada ei saanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villiam
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: D3 4.2

postitati 04.01.10 07:21 Tsiteeri
Tere



Ei hakanud uut teemat tegema. Autoks c5 2.5 tdi 110 kw ja probleem järgmine, et küttesüsteemi satub kusagilt õhk. Nimelt enne pumpa läbipaistvast voolikust näha kuidas koos küttega pressib väikseid aga tihedaid õhumulle pumbale peale. Külma mootoriga sõitma akates on nagu tunne, et pump ei saa niipalju kütet peale, kui tahaks ja jõnksutab gaasi andes ning teeb vahepeal imeliku kõrinat. Sooja mootoriga asi paraneb, kuid minek ei ole ikka päris õige. Kontrollitud voolikud mis filtri ümber on ja samuti ka tagasivooluklapp, mis filtri peal on. Kütet paagis kusagil kolmveerand paaki. Auto käivitub nii soojast kui ka külmast praktiliselt poolest pöördest. Hetkel autoga sõita ei julge, kuna õhk pumbale kindlasti head ei tee. Äkki on kellegil esinenud sarnast probleemi ja oskab nõu anda, kust edasi kontrolida õhu lekkeid? Üritasin ka paaki lahti kiskuda, aga seal suht keeruline voolkute rägastik ja eriti teha midagi nagu ei osanud. Igaksjuhuks mainin, et tegemis Quattroga, kus siis tegemist kahe poolse paagiga. Kuna asun ida virumaal ning ei usu eriti siinsetesse autotöökodadesse, siis pole siin nagu autot kusagile viia ka, nii et tuleb ise pusida ja mõelda.

Tänud vastajatele

Villiam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.10 15:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villiam
Ei hakanud uut teemat tegema. Autoks c5 2.5 tdi 110 kw ja probleem järgmine, et küttesüsteemi satub kusagilt õhk. Nimelt enne pumpa läbipaistvast voolikust näha kuidas koos küttega pressib väikseid aga tihedaid õhumulle pumbale peale. Külma mootoriga sõitma akates on nagu tunne, et pump ei saa niipalju kütet peale, kui tahaks ja jõnksutab gaasi andes ning teeb vahepeal imeliku kõrinat. Sooja mootoriga asi paraneb, kuid minek ei ole ikka päris õige. Kontrollitud voolikud mis filtri ümber on ja samuti ka tagasivooluklapp, mis filtri peal on. Kütet paagis kusagil kolmveerand paaki. Auto käivitub nii soojast kui ka külmast praktiliselt poolest pöördest. Hetkel autoga sõita ei julge, kuna õhk pumbale kindlasti head ei tee. Äkki on kellegil esinenud sarnast probleemi ja oskab nõu anda, kust edasi kontrolida õhu lekkeid? Üritasin ka paaki lahti kiskuda, aga seal suht keeruline voolkute rägastik ja eriti teha midagi nagu ei osanud. Igaksjuhuks mainin, et tegemis Quattroga, kus siis tegemist kahe poolse paagiga. Kuna asun ida virumaal ning ei usu eriti siinsetesse autotöökodadesse, siis pole siin nagu autot kusagile viia ka, nii et tuleb ise pusida ja mõelda.

Tänud vastajatele

Villiam


Tere. Ise tegelen diagnostika- ja remondiga just Ida-Virumaal ja Jõhvis. Endal on suur kogemus taskus. Nende õhumullikestega seoses ütlen niipalju, et kui pump saab kuskilt õhku sisse, on kohe sellisel masinal raskendatud käivitus. Õhk võib sattuda näiteks pumba simmeri vahelt. On olnud paar masinat õhu probleemiga ja siis oli just külmalt väga pikk käivitus. Kui aga masin käima läks, sõitis ilusti, isegi õhumullidega. Ma arvan et võiks sinu autole juhtmed taha panna ja vaadata mis täpselt toimub, kas kõik parameetrid on õiged, süütenurk jne. Kui on huvi, võta ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 12.01.10 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villiam
Ei hakanud uut teemat tegema. Autoks c5 2.5 tdi 110 kw ja probleem järgmine, et küttesüsteemi satub kusagilt õhk. Nimelt enne pumpa läbipaistvast voolikust näha kuidas koos küttega pressib väikseid aga tihedaid õhumulle pumbale peale. Külma mootoriga sõitma akates on nagu tunne, et pump ei saa niipalju kütet peale, kui tahaks ja jõnksutab gaasi andes ning teeb vahepeal imeliku kõrinat. Sooja mootoriga asi paraneb, kuid minek ei ole ikka päris õige. Kontrollitud voolikud mis filtri ümber on ja samuti ka tagasivooluklapp, mis filtri peal on. Kütet paagis kusagil kolmveerand paaki. Auto käivitub nii soojast kui ka külmast praktiliselt poolest pöördest. Hetkel autoga sõita ei julge, kuna õhk pumbale kindlasti head ei tee. Äkki on kellegil esinenud sarnast probleemi ja oskab nõu anda, kust edasi kontrolida õhu lekkeid? Üritasin ka paaki lahti kiskuda, aga seal suht keeruline voolkute rägastik ja eriti teha midagi nagu ei osanud. Igaksjuhuks mainin, et tegemis Quattroga, kus siis tegemist kahe poolse paagiga. Kuna asun ida virumaal ning ei usu eriti siinsetesse autotöökodadesse, siis pole siin nagu autot kusagile viia ka, nii et tuleb ise pusida ja mõelda.

Tänud vastajatele

Villiam

Vaata torud üle, just klambrite kohtadest kust, kere külge kinnitatud. On paaril korral olnud selline viga, et klambri alt läbi ussitanud ja lekivad.


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda, Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 52.7% - SQL: 47.3%]