Lehekülgi: 1 2 |
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 30.01.08 18:55
|
|
|
minuteada etteandepumppa sel isendil polegi on ainult paagis pump mis pumpab kütet anumasse kus on kütusevõttur.kõrgsurvepumpp imeb ise
kütust,võimalik et kõrgsurvepumpp ei funkka.
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 30.01.08 19:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6quattro
minuteada etteandepumppa sel isendil polegi on ainult paagis pump mis pumpab kütet anumasse kus on kütusevõttur.kõrgsurvepumpp imeb ise
kütust,võimalik et kõrgsurvepumpp ei funkka. |
mul läks söögi isu ära just . remont pidi maksma 15000 vist midagi jäi silma
nii , ja keegi kirjutas et 1700 maksab uus pump , ei tea kas räägime samast pumbast , äkki keegi teab täpsemalt siis palju to kõrgsurve pump ka nii
maksab XD ms arvan et kui palju siis mu vend müüb auto maha XD
|
|
|
|
a6quattro
huviline
Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 Quattro TDI
|
postitati 31.01.08 08:44
|
|
|
balmoralist teine peale ja asi vask.ise sebisin endale ebaist pumba
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.08 10:30
|
|
|
V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.-
|
|
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 31.01.08 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aadu16
selline probleem siis et etteande pump õhtal , XD ise pole puutunud kuid wend räägib nii . no sooviks teada palju to etteande pump nii maksta kah võib
?? . Lugesin ka foorume siin hoolega kuid hinnast ei julgenud keegi rääkida .
Ja siis veel et paagis on need jugapumbad kas nood kah siis töötavad
paagisisese rõhu all we ?.Asjaga siis väga kiire XD |
Vabandage mu rumalus, aga mis kurat see "XD" on?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 31.01.08 14:22
|
|
|
Pakun välja et mingi rate släng
|
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
|
A-kaheksa
huviline
Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11
|
postitati 31.01.08 15:00
|
|
|
Sõltub kas kõrgsurve ise imeb või vajab väikest survet. Kui viimane neist, siis filtri täitmine ei aita eriti.
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
postitati 31.01.08 16:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A-kaheksa
Sõltub kas kõrgsurve ise imeb või vajab väikest survet. Kui viimane neist, siis filtri täitmine ei aita eriti. |
nujh siis , deem nii lambist viskas sussid üles . aga seda et paagis peab
olema kah mingi surveke ikka jh ja kuidas toda kontrollida saab ja toda pumpa misseal paagis on ? kas tõukan 12 v pähe ja kui undab siis nagu alati ok
kuid kui ei tee piiksugi siis hõisa jh
|
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 31.01.08 18:11
|
|
|
Paagi poolt ei tekitata kõrgsurvepumbale mingisugust survet. Jugapumbad on selleks et kütesysteemi õhku ei satuks. jugapumba tööks on pumbata
reservuaari kytet et kõrgsurve pump saaks imeda ise, ilma õhuta. nimelt see reservuaar asub paagi sees.
Teema algataja imestab et laksust jäi seisu et ei usu et kõrgsurvepump läbi. heh see käibki laks ja asi õhtal.
ja see et valad filtri täis kytet see ei tähenda et veel auto käima saad. nimelt v6 mootor on väga tundlik õhu suhtes kui see on kyttesysteemis. ise
vahetasin pumpa ja nägin ikka kurja vaeva et õhku välja saada.
Samas võib olla sul paagisisene andur kutu mis annab ajule valet inffi et näiteks kyte otsas siis lykkab ka pumba välja.
Aga oletada ei ole siin mõtet, vea auto nahkapidi diagnosti ja asi selge sekunditega.
ei ole ju mõtet ise jalgratast leiutama hakata eks
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 31.01.08 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.- |
eks sinna kanti need ole jah.kütusepump renov. 24001.00-seda siis
esinduses. (copy/paste audi eesti kodukalt,varuosa päringust)
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.08 21:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.- |
eks sinna kanti need ole jah.kütusepump renov. 24001.00-seda siis
esinduses. (copy/paste audi eesti kodukalt,varuosa päringust) |
Ja see hind peaks olema koos vana pumba tagastusega,uue hind on märksa rohkem.
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 01.02.08 13:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ummi-
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.- |
eks sinna kanti need ole jah.kütusepump renov. 24001.00-seda siis
esinduses. (copy/paste audi eesti kodukalt,varuosa päringust) |
Ja see hind peaks olema koos vana pumba tagastusega,uue hind on märksa rohkem. |
see hind on jah vana pumba tagastusega, aga kui vana pump tykkideks ehk siis korpus lõhki siis kysivad uue pumba eest 56K. eeku. meeletu hind. ja
kuskilt olen ma veel kuulnud et päris uusi pumpe enam ei tehtagi, st neid mida nad müüvad on tehase garantiiga remontpumbad. aga muidugi see viimane
väide ei pruugi olla 100'% tõsi
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.08 13:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Muhemees
Tsitaat: | Algselt postitas: -ummi-
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
V6 kõrgsurvepumbad maksavad 15 kuni 30 000.- |
eks sinna kanti need ole jah.kütusepump renov. 24001.00-seda siis
esinduses. (copy/paste audi eesti kodukalt,varuosa päringust) |
Ja see hind peaks olema koos vana pumba tagastusega,uue hind on märksa rohkem. |
see hind on jah vana pumba tagastusega, aga kui vana pump tykkideks ehk siis korpus lõhki siis kysivad uue pumba eest 56K. eeku. meeletu hind. ja
kuskilt olen ma veel kuulnud et päris uusi pumpe enam ei tehtagi, st neid mida nad müüvad on tehase garantiiga remontpumbad. aga muidugi see viimane
väide ei pruugi olla 100'% tõsi |
Uue pumba hind niipalju ei tohiks olla.Hind peaks sinna 42000.- kanti vast jääma.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 05.03.08 15:06
|
|
|
need pumbad on jah hellad asjad
tuttav tangib ainult statoilist ja sai ükspäev sellist [roppus], mille tulemusena ütlesid üles nii pihustid kui ka pump
remont oli 40 tonni
tegemist ford mondeoga 03 aasta
ise aasta tagasi leidsin kasutatud pumba 1,9 td golfile(95 aaasta), sai kõigest 3000 hakkama.
|
|
|
aadu16
huviline
Registreerunud 30.01.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 2005 2,7TDI Quattro
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 05.03.08 21:09
|
|
|
:S
jõhker
kasti remont peaaegu samapalju otsa
julm
mul tuleks pisarad silma vist
...
kus sa kütet said siis, et pump läks?
tanklast või müügimeeste käest
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 06.03.08 16:16
|
|
|
Kõigesuurem viga mis tehakse on see et ei vahetata küttefiltrit ära õigelajal. st. tihti. Ikka tekib kondentsi ja muud sellist. otseloomulikult võis
olla viga ka kyttes, aga ärge olge selles nii kindlad. omal läks ka kõrgsurve pump, lasin siis kytteproovid teha ja selgus kurb tõsiasi et kyte oli
korras niiet ei saa asi nii ikka päris olla. vigasid võib olla ka teisi.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
|
metsakas
huviline
Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro
|
postitati 08.03.08 17:41
|
|
|
mnjah, alati ei pea ju uut kohe ostma - taastada ei saanud?
|
|
|
villiam
huviline
Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: D3 4.2
|
postitati 04.01.10 07:21
|
|
|
Tere
Ei hakanud uut teemat tegema. Autoks c5 2.5 tdi 110 kw ja probleem järgmine, et küttesüsteemi satub kusagilt õhk. Nimelt enne pumpa läbipaistvast
voolikust näha kuidas koos küttega pressib väikseid aga tihedaid õhumulle pumbale peale. Külma mootoriga sõitma akates on nagu tunne, et pump ei saa
niipalju kütet peale, kui tahaks ja jõnksutab gaasi andes ning teeb vahepeal imeliku kõrinat. Sooja mootoriga asi paraneb, kuid minek ei ole ikka
päris õige. Kontrollitud voolikud mis filtri ümber on ja samuti ka tagasivooluklapp, mis filtri peal on. Kütet paagis kusagil kolmveerand paaki. Auto
käivitub nii soojast kui ka külmast praktiliselt poolest pöördest. Hetkel autoga sõita ei julge, kuna õhk pumbale kindlasti head ei tee. Äkki on
kellegil esinenud sarnast probleemi ja oskab nõu anda, kust edasi kontrolida õhu lekkeid? Üritasin ka paaki lahti kiskuda, aga seal suht keeruline
voolkute rägastik ja eriti teha midagi nagu ei osanud. Igaksjuhuks mainin, et tegemis Quattroga, kus siis tegemist kahe poolse paagiga. Kuna asun ida
virumaal ning ei usu eriti siinsetesse autotöökodadesse, siis pole siin nagu autot kusagile viia ka, nii et tuleb ise pusida ja mõelda.
Tänud vastajatele
Villiam
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.10 15:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villiam
Ei hakanud uut teemat tegema. Autoks c5 2.5 tdi 110 kw ja probleem järgmine, et küttesüsteemi satub kusagilt õhk. Nimelt enne pumpa läbipaistvast
voolikust näha kuidas koos küttega pressib väikseid aga tihedaid õhumulle pumbale peale. Külma mootoriga sõitma akates on nagu tunne, et pump ei saa
niipalju kütet peale, kui tahaks ja jõnksutab gaasi andes ning teeb vahepeal imeliku kõrinat. Sooja mootoriga asi paraneb, kuid minek ei ole ikka
päris õige. Kontrollitud voolikud mis filtri ümber on ja samuti ka tagasivooluklapp, mis filtri peal on. Kütet paagis kusagil kolmveerand paaki. Auto
käivitub nii soojast kui ka külmast praktiliselt poolest pöördest. Hetkel autoga sõita ei julge, kuna õhk pumbale kindlasti head ei tee. Äkki on
kellegil esinenud sarnast probleemi ja oskab nõu anda, kust edasi kontrolida õhu lekkeid? Üritasin ka paaki lahti kiskuda, aga seal suht keeruline
voolkute rägastik ja eriti teha midagi nagu ei osanud. Igaksjuhuks mainin, et tegemis Quattroga, kus siis tegemist kahe poolse paagiga. Kuna asun ida
virumaal ning ei usu eriti siinsetesse autotöökodadesse, siis pole siin nagu autot kusagile viia ka, nii et tuleb ise pusida ja mõelda.
Tänud vastajatele
Villiam |
Tere. Ise tegelen diagnostika- ja remondiga just Ida-Virumaal ja Jõhvis. Endal on suur kogemus taskus. Nende õhumullikestega seoses ütlen niipalju, et
kui pump saab kuskilt õhku sisse, on kohe sellisel masinal raskendatud käivitus. Õhk võib sattuda näiteks pumba simmeri vahelt. On olnud paar masinat
õhu probleemiga ja siis oli just külmalt väga pikk käivitus. Kui aga masin käima läks, sõitis ilusti, isegi õhumullidega. Ma arvan et võiks sinu
autole juhtmed taha panna ja vaadata mis täpselt toimub, kas kõik parameetrid on õiged, süütenurk jne. Kui on huvi, võta ühendust.
|
|
|
|
vagdiag
huviline
Registreerunud 10.01.10
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.10 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: villiam
Ei hakanud uut teemat tegema. Autoks c5 2.5 tdi 110 kw ja probleem järgmine, et küttesüsteemi satub kusagilt õhk. Nimelt enne pumpa läbipaistvast
voolikust näha kuidas koos küttega pressib väikseid aga tihedaid õhumulle pumbale peale. Külma mootoriga sõitma akates on nagu tunne, et pump ei saa
niipalju kütet peale, kui tahaks ja jõnksutab gaasi andes ning teeb vahepeal imeliku kõrinat. Sooja mootoriga asi paraneb, kuid minek ei ole ikka
päris õige. Kontrollitud voolikud mis filtri ümber on ja samuti ka tagasivooluklapp, mis filtri peal on. Kütet paagis kusagil kolmveerand paaki. Auto
käivitub nii soojast kui ka külmast praktiliselt poolest pöördest. Hetkel autoga sõita ei julge, kuna õhk pumbale kindlasti head ei tee. Äkki on
kellegil esinenud sarnast probleemi ja oskab nõu anda, kust edasi kontrolida õhu lekkeid? Üritasin ka paaki lahti kiskuda, aga seal suht keeruline
voolkute rägastik ja eriti teha midagi nagu ei osanud. Igaksjuhuks mainin, et tegemis Quattroga, kus siis tegemist kahe poolse paagiga. Kuna asun ida
virumaal ning ei usu eriti siinsetesse autotöökodadesse, siis pole siin nagu autot kusagile viia ka, nii et tuleb ise pusida ja mõelda.
Tänud vastajatele
Villiam |
Vaata torud üle, just klambrite kohtadest kust, kere külge kinnitatud. On paaril korral olnud selline viga, et klambri alt läbi ussitanud ja lekivad.
www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd Ida-Virumaal. Kogemus 4aastat Vw, Skoda, Audi esinduses. 5a. kogemus Honda,
Citroen, Kia, Peugeot esinduses. Tel. 53043666 Küsi abi, hinnad soodsad, töö kvaliteetne. www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |