Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  14
Autor:
Pealkiri: A4 b5 originaal kõlarite vahetus (Vastuseid: 348 | Vaatamisi: 120716)
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 14.06.07 16:32 Tsiteeri
A4 b5 originaal kõlarite vahetus



Hei,

plaanis siis välja vahetada A4-s originaalmakk ja kõlarid. Ette paneks uued komponendid, taha pagassi subwoofri ning kõigile võimendi taha. Samuti plaan uksed katta pigimatiga. Panin mingi komplekti enda jaoks ka kokku, kuid kuna erinevate elementide ja võimudega eriti kogemusi ei ole, siis ehk targemad oskavad neid kiita või laita:

Komponendid: DLS R4 ja võimendiks neile Alpine MRP-T220. Komponentide puhul on määravaks nende suurus, sest originaalkõlarid on ees 4" ja uksepolstreid ei tahaks lõhkuma hakata.

Subwoofer: Alpine SWS-1242D ja võimendiks Alpine MRP-M352.

Makiks saab esialgu Pioneer DEH-P3590MP mis mul juba pikka aega kapipeal kasutult seisab.

Mida arvata sellisest komplektist?


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.06.07 18:54 Tsiteeri


Igati hea, 2 oomi peal sobib see woofrielement selle võimu taha kenasti. Eks 4-tolliste kompodega jääb midbassist küll väike ala katmata, kuid kui roppu SQ-d taga ei aja, siis on täitsa ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 15.06.07 21:52 Tsiteeri


Tänud, ma ise ka natuke kahtlesin selles, et väike osa võib seal ehk katmata jääda aga eks proovib need siis ära :)


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 16.06.07 19:20 Tsiteeri


Aga ma ei saa aru milleks Sa tahad just 4" mid-woofreid?
Miks mitte 5.25"? Need istuvad koos vaherõngaga suurepäraselt originaal kõlarite kohale. Vaja vaid siis vastavat vaherõngas audio poest (vist oli 80.-) või teed ise. Muidugi pead silmas pidama mid-woofri paigaldus sügavust, sest liiga paks ei mahu lihtsalt ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 18.06.07 22:33 Tsiteeri


Niipalju kui ma siit foorumist ka lugenud olen, siis mingil määral tuleb seal vist ikka ümberehitust teha. Teine asi mida ma kardan on see, et need kõlari katted on mõeldud 4" elemendi jaoks. Kui ma panen sinna taha 5,25", siis kas osa kõlarist ei jää lihtsalt polstri taha mängima?


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 21.06.07 10:52 Tsiteeri


Mina panin endale Hertz DSK130, ei olnud mingisuguseid probleeme :) Need ei jää kattete taha.
Muidugi ise tead, lihtsalt ma arvan, et 5.25" on suurem valik, soodsama hinnaga ning ka kvaliteetsemad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 22.06.07 11:27 Tsiteeri


Ega sul mingeid pilte sellest paigaldusest ei ole? Ja millised need vaherõngad on mis sinna käivad? Hea meelega paneks sinna siis 5,25" kui sa ütled, et see nii lihtne on, sest seda ma usun ise ka, et nad paremat häält teevad :)


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 22.06.07 11:56 Tsiteeri


Ei, autos enam pilte ei ole. Igastahes DSK130ned istusid suurepärasalt, muidugi pead silmas pidama kõlari paigaldussügavust, et see liiga suur ei oleks. Paljud on panud ka DLS R5A, mille paigaldus sügavus on 60mm ja need mahuvad (ise pole pannud, aga siin samas foorumis kirjas, kui endale otsisin sobivaid kõlareid siis uurisin) ehk siis kuni 60mm peaks vabalt minema.
Igastahes mina panin vaherõngaid on Sul igastahes vaja, kuna orig kõlarid on ju 3 auguga aftermarket 4 vastu. Ja ma ei tea, kas üldse ongi väiksemaid vaherõngaid kui 13cm/5.25".

Samas tsiteerides kasutaja ka4la't: "Natuke pidin neid orig kõlari kinnituskohti sealt eemaldama ja natuke lõikasin kõlarikatte tagant polstri auku suuremaks et element selle taha varju ei jäeks (osaliselt kipu jääma). Polstri oma kõlarikatted jäid puutumata."

Igastahes mina ei lõiganud midagi ja nii nad jäid, kindlasti on vast heli parem kui auku natuke suuremaks teha aga mina ise ei leidnud selleks vajadust.

Vaherõngad on aga mul laua peal ja kui soovid, teen õhtul pilte. Need võid osta Kadaka tee Audio City'st näiteks või kasvõi ise teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 22.06.07 16:48 Tsiteeri


räägi ka sellest, et kuidas uued kõlarid häält teevad. kas kasutad võimendit ja mis makiga tegu, originaal !?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
badog
huviline

Avatar


Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW

postitati 25.06.07 11:08 Tsiteeri


13 cm kõlarid mahuvad a4 ukse sisse normaalselt...


A6 C4 Avant 1.8 92 kw 1997 a. ; A4 B5 Avant 1.8 92 kW 1997 a. ; A6 C5 Avant quattro 2.5 tdi 132 kW 2000 a. ; A4 B5 quattro 2.8 142 kW 1997 a. ; S6 C5 Avant quattro 4,2 250 kW 2000 a. A4 B5 Avant 1.8 TQ 132 kW 2000 a.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 05.07.07 15:08 Tsiteeri


Mina müüsin omal Hertz'id maha ja tahan midagi paremat :P Tweetrid jätsin ma originaalid, kuna ma ei saanud originaale kuidagi moodi kätte ja päris jõuga ka ei julgenud kallale minna.
Aga makk ei olnud originaal ja kasutasin ka väikest võimendit, u 2x30W RMS.

Praegu mõtlen osta endale esialgu võimsamad mid-woofrid, arvatavasti midagi DLS'ilt ning siis teha ümber ka originaal kõlareitaskuid ja ka võimendi tuleks võimsam vaadata, vast mingi 2x60W RMS.
Eks kui midagi toimuma hakkab, teen pilte jms värke ka :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 26.07.07 20:41 Tsiteeri


Kas keegi suudab leida inglis k õpetuse, kuidas A4 uksepolster ära käib.
Vajan seda eelkõige tweetrite ära võtmiseks. Seal oli kenasti näidatud, kuidas seda vahetada saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
karla
klubiliige



Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.07 22:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Kas keegi suudab leida inglis k õpetuse, kuidas A4 uksepolster ära käib.
Vajan seda eelkõige tweetrite ära võtmiseks. Seal oli kenasti näidatud, kuidas seda vahetada saab.


Seal midagi keerulist küll ei olnud. Uksepolster maha ja tagant saab kätte. Tweetrit hoiab pesas üks "metallklamber" mis jookseb risti üle tweetri tagumise poole.


OOOO
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 27.07.07 21:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ka4la
Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Kas keegi suudab leida inglis k õpetuse, kuidas A4 uksepolster ära käib.
Vajan seda eelkõige tweetrite ära võtmiseks. Seal oli kenasti näidatud, kuidas seda vahetada saab.


Seal midagi keerulist küll ei olnud. Uksepolster maha ja tagant saab kätte. Tweetrit hoiab pesas üks "metallklamber" mis jookseb risti üle tweetri tagumise poole.

Lammutasin ka mõni aeg tagasi oma ust ja sellist klambrit mul küll seal ei olnud. Tweeter oli põhimõtteliselt kinni 3 nagaga ning ümbritsetud veel mingi klaasiliimi taolise materjaliga. Tegin paar pilti ka sellest: tweeteri pesa: 1 - 2 - 3, tweeter: 1 - 2 - 3.


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
karla
klubiliige



Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.07 22:39 Tsiteeri


On jah teistsugune pesa tweetril. Ilmselt on siis B5 mudelil aastate(mul 98a) lõikes seda muudetud.


OOOO
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 28.07.07 06:27 Tsiteeri


minul selline tweeteri kinnitus, a4 96a

http://static1.nagi.ee/i/p/28/69/014328697abce8_l.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karla
klubiliige



Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.07 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
minul selline tweeteri kinnitus, a4 96a


Selline on mul ka ja sellisest rääkisin. Siiski vaatan et ka audiboy postitatud pilte ja tundub see pesa ka samasugune. Ilmselt on temal see klamber putku pannud ja keegi käepäraste vahenditega tweetri tagasi kinnitanud.


OOOO
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 28.07.07 09:41 Tsiteeri


Tänan.
Sain vastuse ja ausalt öeldes tunduski, et see lihtsalt uuema oma.
Igastahes eks lammutan traadi kiskumisega edasi :)

Edit: Nii, nüüd garaazis tweetrite osa eraldatud, käibki lihtsalt küljest ära nagu audiboy piltidel ja traat tuli kätte 2s, ennem aga mitukümend mintut kiskumist ja ei mingit tulemust.
+ DLS T25 istub nagu valatult sinna pessa.

Samuti tundub vähemalt proovide järgi, et R5A mid-bass läheb ka midagi lõikumata oma kohale, ainuke jama, et mul vändaga aknad ning aken ei lähe enam lõpuni alla, ca 1-2cm jääb üles. See aga ei häiri mind :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
smi
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 -95 92kw

postitati 30.07.07 16:41 Tsiteeri


Edit: Lugesin kogu teema uuesti läbi ja sain oma vastuse :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 30.07.07 21:14 Tsiteeri


Nii, nüüdseks on mul kaabeldus korda tehtud (mitte enam klemmilindilt) ning ka uued kõlarid ära installitud.
Seekord tegin ka natuke pilte.

Alustuseks akult + klemm maha.
Siis kiskusin oma toitejuhtme klemmilindilt ära ning juhe tervenisti autost välja. Selleks eemaldasin veelkord tagumised istmed, mis saatsin pessu, kuna nad niikuinii autost väljas :)

Et klemmilindini pääseda tuleb lahti keerata 4 8mm polti, 2 on kaitsmekarbikaane all ning 2 on vastavalt mõlemal pool rooli all.

Varem oli juhe klemmilindil NII ning kaitse juhijalgade juures kickpanelil NII.
Juhe täies pikkuses autost välja ning hakkasin kohta otsima, kust oleks kõige kergem see salongi viia. Siis märkasin kapotiavamis trossi. Võtsin siis ühe katkise ilukilbi traadi (kuna on piisavalt tugev), väänasin sirgeks ja tegin otsa tervaks. Selle torkasin sealt trossi juures olevast kummilutist LÄBI ja see tuli kenasti salongi. Siis traadi külge teipisin JUTHME, iigaks juhuks panin sellele paksemale kohale veel lukuõli, et libedamalt läbi tuleks ja siis tõmbasin traadi alt salongi ja oligi olemas. Kuna sinna nurka aga koguneb vett, siis igaks petteks lasin veel juthme ümber musta silikooni, kuigi see kummilutt peaks niigi vett pidama, aga parem karta kui kahetseda.
Kaitsme kinnitasin lihtsalt kahepoolse teibiga aku juurde vaheseina külge, ei tahtnud mingeid auke sinna puurima hakata.
Juhtme peitsin lihtsalt küljeliistude alla lükates ära, ei hakanud midagi lahti kiskuma ja selleks ei ole ka vajadust ja lõpuks oligi juhe PAGASSIS.


Lisaks sai veetud teine paar RCAd kaablit, samamoodi nagu toitejuhet, lävepaku alt, ainult muidugi teiseltpoolt autot koos kõlarijuhtmetega. Kõrvalistuja poolel oleva crossoveri pildilt on ka seda näha, kust jookseb eelnev punt RCA+kõlarijuhtmed ja lisaks uus RCA kaabel.

Peale seda sai ettevõetud siis DLS R5A paigaldus.
Uksepolstrite kohta on siin piisavalt juhendeid, nii et ei hakka seda kirjeldama, see on lihtne. AInuke asi, mis võib probleeme valmistada on käepideme juures oleva plasti ära võtmine, mis käib 1 kruviga lahti ja seejärel lihtsalt ettevaatlikult jõuga
ära tõmmates, mille alt tulevad välja veel 2 kruvi.
Kui ma ennem Hertze paigaldasin, siis mul ei õnnestunud originaal tweetreid kätte saada ning siis jätsin ma originaalid. Seekord aga soovisin ikka originaalid ka ära saada. Kuna lihtsalt seda traati tõmmates, mis siin eelnevalt postitatult piltidel näha on, ei saanud kuidgi lahti, meenus mulle, et nägin ühte juhendit kus oli see tweeter koos ukselingiga ära võetud. Ja proovisin - tuligi ära, nii nagu audiboy piltidelgi. Siis tuli ka traat väga kergesti ära ja uus tweeter istus nagu valatult sinna pessa. Siin on tweeter juba PAIGALDATUD
Siis sai originaal kõlar ära võetud ning pandud VAHERÕNGAS, mille alla lisasin veel nii igaks juhuks silikooni.
Siin on juba MID-WOOFER juba paigaldatud.
Siis tuli võtta ette kõlarijuhtmete vedamine uksest salongi. Sellega oligi kõige suurem jama. Kookisin selle kummiluti ukse vahelt eemale (see,kus sees originaal juhtmed jooksevad) ja sai hakatud juhtmega õngitsema. Kuna mul olid ennem ukse sisse tegelikult juba eraldi kõlarijuhe veetud, mis tuli pagassist võimu juurest, ei tekkinud mul sellega seekord probleeme. Teipisin siis samamoodi nii mid-woofri kui tweetri juhtme selle juhtme külge, mis pidi niikuinii salongi tulema crossoveritele ja sikutasingi teised juhtmed ära. Kuna tweetri juhtmel ei olnud pistikuid, nagu mid-woofril, sai ka need pandud. Kuna foorumist lugesin, et tuli ka lõigata ukseplekki ning olin valmis jamaks, et kõlar ei mahu ära aga ometigi mahtus suurepäraselt. Üks probleem on vaid nüüd - aken ei käi enam päris lõpuni alla, vaid u 1-2cm jääb üles, aga see ei häiri mind.
Siis tuli leida koht crossover'itele ja enne sai proovitud juhi jalgade üleval oleva kattekülge, mis oli niikuinii ära võetud. Kergelt teibiga kinni ja proovisin erinevaid asendid kuni leidsin sobiva koha. Crossi kinnitasin jällegi silikooniga NII ning küljelt jäi NII.
Siis kõrvalistuja poole crossi paigaldamine. Selleks tuli maha võtta kindlaegas. Küljepealt jällegi plaat maha, nagu juhipool kaitsmetel ning sealt kaks kruvi. Seejärel kindlaeka seest 3 KRUVI. Seejärel tuleb käsi kuidagmoodi sirutada kindalaeka-keskonsooli vahele, et kindalaeka valgustusel kaks pistikut lahti saada, mis osutus vägagi keerukaks, kuna see oli VÄGA kõvasti kinni. Kui see lahti, siis kindalaegas maha. Seal taga oli aga kõvasti ruumi ning crossoveri kinnitasin SIIA, samuti silikooniga. Kõige vastikumaks osaks kogu töö juures jäigi nende kahe pistiku tagasipanek, no mitte ei lähe, niivõrd rakselt ning see pesa, kuhu nad pidid minema, tahtis ka koguaeg ära kaduda. Lõpuks asi siiski õnnestus ja kindalaegas tagasi ja oligi kõik valmis :)

Loodan, et kellegil on sellest abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 31.07.07 05:57 Tsiteeri


Kui ma nyyd õieti aru sain, siis sul oli probleeme kindalaeka valgustuselt juhtmete eemaldamisega? Kas sa seda ei proovinud, et kindalaeka seest eemaldada lamp ja lambi kljest otse juhtmed ära võtta või sain ma millegist totaalselt valesti aru.
Aga väga hea teema, endal sama töö varsti ees.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 31.07.07 09:27 Tsiteeri


Ausalt öeldes ei tulnud ma selle pealegi ning kui ma vahepeal vaatasin infot raamatust, kus oli see näidatud samamoodi, et küljepealt pistikud lahti. Lisaks ei tea ma veel, kuidas see pirn/klaas kindalaekast ära käib :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 31.07.07 09:40 Tsiteeri


Kruvikeeraja paned plastikklaasi ja kindalaeka vahele (seal selline prigu olemas) ja keerad käega 90 kraadi ja peakski eemalduma pirnipesa (valgusti) .
Kui me räägime ikka 1-st ja samast asjas (selleks, et pirni vahetada [kui pirn peaks läbi põlema] ei pea kindalaegast ennast kruvidega laiali võtma.

EDIT:
Pildimaterjal abiks http://www.agthompsonfamily.com/vw/Interior36.jpg


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 31.07.07 09:49 Tsiteeri


Nii, väga hea, nüüd ma tean kuidas see ära käib. Ja prinile ma ei pääsenud küll tagant poolt ligi ja sellega ma ei vaevanud ka oma pead,et kuidas sinna ligi pääseb. Igastahes tuleb proovida, et kas nii saab. Kui selle klaasi tagant paistab 2 juhet koos valgete pistikutega, siis saab ära ka sealt.
Ega see pistikutega mitte midagi ülemõistuse ei olnudki, lihtsalt raskelt käisid ja ei saanud jõuga suruda ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 31.07.07 09:53 Tsiteeri


Veidi OT-d

pirnipesast veel, et kes tunneb/arvab, et kindalaekas võiks rohkem valgust olla ja asendab edukalt 5w-se pirni 10w-sega siis võib suht kindel olla, et peale pooletunnis põlemist sulab pirnipesa ära (enda omaga on eelmine tarkpea nii teinud). Sellele pirnipesale on mingi klemm-lüliti teadus ka külge pandud ja see annabki järgi.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  14
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]