Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Küsimus mootori asjus teadjamatele ... (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2229)
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 23.01.08 09:31 Tsiteeri
Küsimus mootori asjus teadjamatele ...



Oli plaanis just selle kuul lasta 2,2 MC turbo mootorl vahetada saaled kuna õlisurve sooja mootoriga oli pea olematu. Suvel Foori taga seistes vaevalt 0,3. Sõites üle 1 enam ei läinud. Juhtus nüüd aga kahjuks nii ,et rihmarattal tõmbas kiilu maha ja 4 silindril klapid peas.
Viisin siis täna masina OÜ Tõukurisse ,et esmalt lasta plokikaan teha . Nemad ,aga korralikud tegijad ,et poolikut tööd pole mõtet teha. Mootor maha üksipulgi laiali ja siis otsutab mis teha.
Kõik ilus aga hind siis alates 15 000 EEK-i .
Nüüd siis küsimus ,et kas nii vanal audi 200 89a. on see üldse mõtekas tegu. Muidugi on auto tehtud seest viimase peal 92a. V8 täeilik sisu , 20 v laiad stanged 17 tollised vauveljed jne.
Teise võimalusena pakkusid välje ,et võin osta kuskilt sama kasutatud mootori , nad panevad siis seal selle ise peale.
On äkki kellegi pakkuda komplektset sellist mootorit
Ette tänades Aivar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 23.01.08 09:52 Tsiteeri


Pigem lase teha vana korda, saab hea. Ostes kasutatud mootori, võib sama situatsioon juhtuda kohe. Liiga suur risk, osta kasutatud, vana mootor, kui teada, et on väga korralik mootor, siis miks mitte võtta jah kasutataud mootor..


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 23.01.08 10:30 Tsiteeri


Seda küll Õeldi veel ,et see küllat vähe liikuv mootor. Kahjuks teist tüüpi mootorit sinna vahele panna ei saa. Ajud on erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 23.01.08 11:42 Tsiteeri


kui korda teed korralikult mootori siis ju mootor nagu uus.


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 23.01.08 15:23 Tsiteeri


Mootori alumise poole remont võib minna üsna kalliks. Kui silindrid on korralikud, pole hullu. Kui puurida vaja ja rem. mõõdus kolbe vaja läheb, kisub asi päris kalliks.
89a? Siis tõenäoliselt MC2, kahe detonatsiooni anduriga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 23.01.08 15:31 Tsiteeri


Jah just MC2, kahe detonatsiooni anduriga. Lubasid esmalt lahti võtta ja hinnapakkumise teha.
Või siis ,et leian kuskilt sama mootor ja viskavad ringi. Kuna õli ei võta siis pakkusid ,et silindrid korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.08 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
Kuna õli ei võta siis pakkusid ,et silindrid korras


silindrite korrasoleku kohta võiks arvamust avaldada kompressiooni mõõtmise järgselt...


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 23.01.08 16:01 Tsiteeri


Neljal silindril surve 10-12 Bar vahel ja neljandal millel arvatavasti klapid pähe jooksid surve olematu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.08 16:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
Neljal silindril surve 10-12 Bar vahel ja neljandal millel arvatavasti klapid pähe jooksid surve olematu


see kvalifitseerub igati korralikuks surveks, seega suurt kulumist, mis eeldaks puurimist ja rem. mõõdus kolbe, karta ei ole.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 23.01.08 16:10 Tsiteeri


Loodame ,aga alla 15 000 ei mänigvat kuidagi välja , Samas kui kunagi müüma autot hakkan ei tee ostjale mingi valemiga selgeks ,et ainuüksiuus esiklas mis äsja sai lastud panna ja mootori remont nii kallis olnud on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 23.01.08 20:11 Tsiteeri


Samas ära müü seda autot enam.
Ütlesid ju mullegi, et hoia oma autot.
Kui moto on üksipulgi lahti võetud, remonditud ja siis jälle kokku pandud, peaks ju kestma kah ikka. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.01.08 21:03 Tsiteeri


tglt ei saa ma aru, kuidas tuleb summa 15t EEK?
soovitan võtta pakkumisi ka mujalt, minu arvates on see kuidagi palju.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.01.08 21:12 Tsiteeri


Ma kaldun arvama, et see auto ühest kohast teise loksutamine ja jupeks kakutud mootori transa läheb lõpuks nii mõnusa kopika maksma, et kaob igasugune point ära mõnetuhandese ale pärast jooksma hakata. Hinna tingib tänapäeval pigem töö, mitte juppide hind. Ja tasuta ei soovi keegi tööd teha ;)


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 24.01.08 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Aiku
Loodame ,aga alla 15 000 ei mänigvat kuidagi välja , Samas kui kunagi müüma autot hakkan ei tee ostjale mingi valemiga selgeks ,et ainuüksiuus esiklas mis äsja sai lastud panna ja mootori remont nii kallis olnud on


No tegelt oleks ka variant, et müüd auto siiski üldse maha.
Kui remondi kasuks otsustad, siis jällegi ei oleks mõtet seda lähimate aastate jooksul üldse müüa. Korralik MC mootor ei ole sugugi vilets jõuallikas liigutamaks 200. Tulevasele ostjale aga ei peagi selgitama, et pool autot korda tehtud, sest remondikulusid sa ei saa ju auto müümisel kunagi tagasi.
Kui aga muidu auto igati hea, siis võibolla võtaks üldse väikse aretuse ette ja paned 20VT vahele.:D Siis aga alla 30k vist hakkama ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 24.01.08 10:04 Tsiteeri


Täna tuli siis selline pakkumine ,aga vot ei tea ,et kas see on ikka MC2 mootor
Terv.
Rootsist saaks tuua 04,02,08 järgnevate andmetega autolt võetud V.H
korras
mootori MC 2,2 turbo h.- 9900-eek.
Garantii
Sobivust palun kontrollida

Audi 100
Årsmodell: 1988
Mil: 23263
Fordonsanmärkning: 5VXL MC 2,2 turbo
Chassinummer: ZZZ44ZJN234297
Tillverkningsdatum:
Registreringsdatum: 19990408
Färg: GRÅ LY7U/LY7U
Inredning: GRÅ 828NT
Växellåda: 5VXL
Motor: 5cyl turbo MC

Oskab mõni midagi kosta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 24.01.08 12:42 Tsiteeri


See on MC 1, ajud peaksid ka erinevad olema (MAC11 v. MAC 14)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 24.01.08 12:59 Tsiteeri


ja sellel komplektsel mootoril vahetad ikka hammasrihma ja mõne tihendi ja maksumus ikka sama kui vana korda teha...
ning 15000.- korralikult tehtud remondieest ei ole palju;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.01.08 13:18 Tsiteeri


Arvesta sellele mootori hinnale lisaks tööraha otsa mis mootorivahetus maksab, tihendid ja jutud ja ongi sama või vaat, et suuremgi number olemas. Tee parem see kone korda selle 15K eest ja jätkub sul seda autot kauaks. Kasutatud kone garantii on vast 3 kuud? pool aastat? Mis siis saab kui peale seda see rõhk taaskord ära kaob? Tulemus jälle sama.. kirud ja vannud, et krt oleks võind vana korda teha ja oleks mureta olnud. Ise olen üle elanud ühe 20VT kone ülemise otsa remondi (10 klappi pähe) ja sai sama asja üle juureldud. Odavam tuli ikkagi vana kone taasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 24.01.08 16:16 Tsiteeri


Selge ja tänud infi eest kõigile. Mootor läheb siis pulkadeks laiali ja 100% kap. remont. Muidugi 15000 pakuti miinimum summaks võib minna tunduvalt rohkem.
Aivar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]