myff
huviline
Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 4F 3.0Tdi
|
postitati 17.01.08 20:04
|
|
|
abi S6 ostmisel
Kas kellelgi rohkem informatsiooni selle auto kohta? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/933/auto_php-id=364933-www_auto24_ee.html
Mida peaks siis S6 ostmisel tähelepanema?
Sagedamini vahetust/remonti vajavate osade hinnad?
Kui tihti, mida hooldama peab?
Auto läbisõiduks tuleb kuskil 10tuh aastas.
Või on kellelgi midagi sarnast pakkuda?
Tingimusteks oleks kindlasti automaat, quattro.
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
|
myff
huviline
Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 4F 3.0Tdi
|
postitati 18.01.08 19:51
|
|
|
Palju see nukkvõlli vahetus siis umbkaudselt maksta võiks? Muidu oli auto tipp-topp?
|
|
|
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
|
postitati 18.01.08 21:54
|
|
|
No see ei tähenda kohe nuka vahetust. Vaatamas tasuks
ikka käia. Vähesed selle aja V8 laulavad puhtalt.
|
|
|
myff
huviline
Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 4F 3.0Tdi
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 19.01.08 16:30
|
|
|
Ütleme nii, et igapäeva liikumiseks ma sellist autot ei ostaks, pühapäeva liikumiseks ikka (suht kallis lõbu)
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
myff
huviline
Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 4F 3.0Tdi
|
postitati 19.01.08 19:28
|
|
|
polegi vaja igapäevaseks liikumiseks. Max. läbisõit tuleks 10tuh aastas, ehk siis autol oleks kasutust 3-4 kuud aastas.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.08 15:09
|
|
|
See on küll puhas igapäevase liikumise auto, ökoliikuriks seda muidugi ei nimetaks kiirendusmasinaks ka mitte. Mina isiklikult igatsen kiirteed kuna
alla 120-130 pole eriti palju erksust sellise raske autoga eriti kui tippkiirus on 247km/h. Kontrollida tuleb kõike, sest kõik jupid on iseenesest
kallid. Tavapärane tundub olema õli lekkimine sealt kus saab s.t mootor, kast, roolivõim ja tagadiffer. Kiiretel autodel kipub ka esisotsas parajalt
värvikahjustusi olema. Kui sa mulle mailida viitsid siis võin täpsemalt rääkida ja võib olla isegi pisut sõita.
|
|
|
myff
huviline
Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 4F 3.0Tdi
|
postitati 22.01.08 20:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
See on küll puhas igapäevase liikumise auto, ökoliikuriks seda muidugi ei nimetaks kiirendusmasinaks ka mitte. Mina isiklikult igatsen kiirteed kuna
alla 120-130 pole eriti palju erksust sellise raske autoga eriti kui tippkiirus on 247km/h. Kontrollida tuleb kõike, sest kõik jupid on iseenesest
kallid. Tavapärane tundub olema õli lekkimine sealt kus saab s.t mootor, kast, roolivõim ja tagadiffer. Kiiretel autodel kipub ka esisotsas parajalt
värvikahjustusi olema. Kui sa mulle mailida viitsid siis võin täpsemalt rääkida ja võib olla isegi pisut sõita. |
Tänud, abi pakkumise eest. Võtan ühendust kui midagi olen välja valinud
|
|
|