antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.08 19:58
|
|
|
'piduripomm'
räägime nüüd ühekorra selgelt selle piduripommi teema lahti.
minu autol viskab vahest hommikul autot käivitades (!) tule põlema, seda küll mõneks sekundiks kuid siiski. Pidurivedeliku ja hüdraulika vedeliku tase
on normaalne, samuti tundub, et hüdraulika pump töötab korralikult, kuna roolivõimendus toimib eeskujulikult.
leidsin ka netist testi, kuidas testida piduripommi seda s2forumist:
Tsitaat: |
Testing the bomb -
The easiest test of the bomb, which requires no equipment (other than your foot) is with the engine off, and to count the number of pumps of the brake
pedal that are needed to empty the bomb. This results in a 'dead' pedal which will feel rock hard with no servo assistance. A healthy bomb should
require more than 30 pumps to achieve this state. A bomb performing less than ideally will require 20 pumps, but if less than 10 pumps are needed then
the bomb should be replaced absolutely as soon as possible.
|
Kas keegi on sellist testi proovinud?
Tundub, et minu autol ei ole piduripomm enam töökorras, kuna peale paarikordset pedaali vajutamist läheb ta juba väga raskeks.
Oskab keegi veel midagi soovitada, enne kui uut piduripommi ostma hakkan?
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 15.01.08 20:06
|
|
|
Pole seal midagi proovida. Variant A, ostad 3 kasut pommi ja lõpuks ostad ikka revalist uue. Variant B, ostad kohe revalist uue. Variant C, otsid
netist odavamalt ,kui revalist. Kõige odavam on viimane variant, kõige kallim esimene. Kõige kiirem aga arvatavasti teine.
12.301@181km/h
|
|
|
|
MAKIX
huviline
Registreerunud 19.12.06
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2,2Tq 1995
|
postitati 15.01.08 20:07
|
|
|
mina proovisin enda S6-el kuskil 20 korda saab pumbata enne kui kivistub
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.08 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Pole seal midagi proovida. Variant A, ostad 3 kasut pommi ja lõpuks ostad ikka revalist uue. Variant B, ostad kohe revalist uue. Variant C, otsid
netist odavamalt ,kui revalist. Kõige odavam on viimane variant, kõige kallim esimene. Kõige kiirem aga arvatavasti teine. |
planeerisin ka b varjanti kasutada, kuid asi ei olegi selles.
pigem selles, et kas võib viga kusagil mujal olla?
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 15.01.08 20:10
|
|
|
Minul igatahes kadus see probleem ära uue pommiga. Kõik toimib nii nagu peaks. Vanaga hakkas isegi 200 pealt pidurdades vilkuma.
12.301@181km/h
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 15.01.08 20:11
|
|
|
Kas keegi pole proovinud sinna citroeeni piduripommi aretada .....maksab see soomes 50 euri (ca 700 eeki )
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 15.01.08 20:21
|
|
|
Kui sidruni pommi joonised saab, siis vb on see tehtav. Niisama katsetada mina küll ei tahaks piduri osadega.
12.301@181km/h
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 15.01.08 20:35
|
|
|
Siis peab ootama niikaua kui minu oma töölepingu löpetab ....tööpöhimöte on neil yks , ehk peab tegema mingi vahetyki ....teoreetiliselt peaks
toimima....
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.01.08 20:43
|
|
|
[OT]
Ei suutnud oma nokka kinni hoida.
Jõuate osta auto - jõuate osta ka varuosi. Miks peab hakkama eksperimenteerima piduriosadega? Nende asjadega, millest võib sõltuda sinu ja teiste elu?
Mulle millegipärast meenutab see seda, et oh krt roolivarras läks katki - oh pole hullu naabri-Volli oskab keevitada - laseme ära keevitada. Ja siis
kui mingi hetk on vaja äkilist manöövrit teha, siis jääb rool pihku, aga vähemalt on enne surma hea tunne - ma hoidsin natukene raha kokku.
Oeh - aretajad.
[/OT]
Kui kedagi häirib see postitus, siis võib vabalt ära kustutada selle...
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 15.01.08 20:51
|
|
|
Oeh - aretajad.
[/OT]
Ja sinu 200TQ ja S2 veerevad samas seades mis neile tehasest anti ?
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 15.01.08 21:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
Oeh - aretajad.
[/OT]
Ja sinu 200TQ ja S2 veerevad samas seades mis neile tehasest anti ?
|
Siga ja kägu pole mõtet ka võrrelda.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 15.01.08 21:10
|
|
|
Pünane hüümärk põles. Pidurit sai palju kordi vajutada, aga äkkpidurdust teha ei lasknud. justkui kivi taga. Roolivõim toimis ilusti. Sai pandud
teine, kasutatud pomm, sama jama. Sai see viimane kasutatud pomm teisele autole-kõik ok.
Ei teagi mille viga oli. Ilmselt midagi peasilindris.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 15.01.08 21:51
|
|
|
Pommiga on võimalikud 2 varianti - kas on seest surve kadunud või on tagasilöögiklapp lekkima hakanud.
Esimesel juhul ei vea asi eelmainitud testi ka mitte siis välja, kui mootor on suhteliselt hiljuti seisma jäetud - siis pedaal on suhteliselt kohe
jäik ja hüüumärk ilmub käivitamise järel välja.
Teisel juhul on aga suht hiljuti peale seismajätmist kõik korras, aga pikema seismise järel (üleöö või veelgi kauem) tuleb hüüumärk ette ja pedaal on
enne käivitamist ka "jäigastunud".
Esimesel juhul on ilmselge, et pomm on kaputt, teisel juhul pole aga asi veel hull, sest keset sõitmist peaks kõik toimima suhteliselt normaalselt.
Kupeel oli mul just sedasi, et ka peale mõnetunnist seismist kannatas lausa 40-50 korda pedaali tampida enne täielikku "jäigastumist", üleöö seistes
(eriti talvel pakasega) aga sai hommikul hetkeks hüüumärgi ette. Nii et midagi väga hullu veel polnud.
P.S. Teatud oludes kui hüüumärk hakkas tihedamini ette tulema, aitas muideks ka see, kui "pumpas" pommi pedaaliga mitu korda järjest "tühjaks"
(vähemalt 50 korda tallamist - alles selle järel läheb pedaal tõeliselt jäigaks) ja käivitas vahepeal mootori surve ülessaamiseks - võimalik, et klapp
hakkas paremini toimima. Seda asja kordas nii oma 3-4 korda. Muidugi ka saastunud õli vahetamine ja süsteemi läbipesu tuleb kasuks sellisel juhul.
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.08 08:33
|
|
|
Tsitaat: |
Aga teeemasse ka. Mul vedeleb pomm, mis mahavõtmise hetkel oli täiesti korras. Soovi korral saan selle anda teemalgatajale proovimiseks täiesti
tasuta. Kui on huvi, siis võta ühendust
|
Tänud, kuid ma arvan, et lähen lihtsamat teed pidi ja ostan uue. Kusagilt lugesin välja ka, et piduripommi elueaks loetakse ~7 aastat ning siis võivad
probleemid tekkida.
Lähetaste ja enda elu turvalisuse pealt ei maksa kokku hoida ja kui probleem pole selles, siis on vähemalt piduripommiga seotud mured unustatud.
|
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.01.08 18:15
|
|
|
Ka vahel vilgub külmaga käivitamise järel. Pikemalt linnavahel sõitmisel, äkkpidurduse korral või piduriga august läbi sõitmisel hakkab vilkuma vahel
ja üldjuhul jääbki vilkuma, kuniks süüte välja keeran...
Samas kohapeal laseb pumbata, ka ilusti pidurdada laseb...
Et kui keegi teab midagi
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.08 11:36
|
|
|
täna sai piduripomm koos hüdraulika vedelikuga ära vahetatud.
auto pidurid on hoopis teistsugused. palju konkreetsemad ja pidurdusjõudu on ka rohkem.
igati korda läinud investeering.
|
|
|
|