Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 'piduripomm' (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2862)
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.08 19:58 Tsiteeri
'piduripomm'



räägime nüüd ühekorra selgelt selle piduripommi teema lahti.

minu autol viskab vahest hommikul autot käivitades (!) tule põlema, seda küll mõneks sekundiks kuid siiski. Pidurivedeliku ja hüdraulika vedeliku tase on normaalne, samuti tundub, et hüdraulika pump töötab korralikult, kuna roolivõimendus toimib eeskujulikult.

leidsin ka netist testi, kuidas testida piduripommi seda s2forumist:

Tsitaat:

Testing the bomb -

The easiest test of the bomb, which requires no equipment (other than your foot) is with the engine off, and to count the number of pumps of the brake pedal that are needed to empty the bomb. This results in a 'dead' pedal which will feel rock hard with no servo assistance. A healthy bomb should require more than 30 pumps to achieve this state. A bomb performing less than ideally will require 20 pumps, but if less than 10 pumps are needed then the bomb should be replaced absolutely as soon as possible.



Kas keegi on sellist testi proovinud?
Tundub, et minu autol ei ole piduripomm enam töökorras, kuna peale paarikordset pedaali vajutamist läheb ta juba väga raskeks.

Oskab keegi veel midagi soovitada, enne kui uut piduripommi ostma hakkan?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 15.01.08 20:06 Tsiteeri


Pole seal midagi proovida. Variant A, ostad 3 kasut pommi ja lõpuks ostad ikka revalist uue. Variant B, ostad kohe revalist uue. Variant C, otsid netist odavamalt ,kui revalist. Kõige odavam on viimane variant, kõige kallim esimene. Kõige kiirem aga arvatavasti teine.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MAKIX
huviline

Avatar


Registreerunud 19.12.06
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2,2Tq 1995

postitati 15.01.08 20:07 Tsiteeri


mina proovisin enda S6-el kuskil 20 korda saab pumbata enne kui kivistub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.08 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Pole seal midagi proovida. Variant A, ostad 3 kasut pommi ja lõpuks ostad ikka revalist uue. Variant B, ostad kohe revalist uue. Variant C, otsid netist odavamalt ,kui revalist. Kõige odavam on viimane variant, kõige kallim esimene. Kõige kiirem aga arvatavasti teine.


planeerisin ka b varjanti kasutada, kuid asi ei olegi selles.

pigem selles, et kas võib viga kusagil mujal olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 15.01.08 20:10 Tsiteeri


Minul igatahes kadus see probleem ära uue pommiga. Kõik toimib nii nagu peaks. Vanaga hakkas isegi 200 pealt pidurdades vilkuma.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 15.01.08 20:11 Tsiteeri


Kas keegi pole proovinud sinna citroeeni piduripommi aretada .....maksab see soomes 50 euri (ca 700 eeki )


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 15.01.08 20:21 Tsiteeri


Kui sidruni pommi joonised saab, siis vb on see tehtav. Niisama katsetada mina küll ei tahaks piduri osadega.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 15.01.08 20:35 Tsiteeri


Siis peab ootama niikaua kui minu oma töölepingu löpetab ....tööpöhimöte on neil yks , ehk peab tegema mingi vahetyki ....teoreetiliselt peaks toimima....


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.08 20:43 Tsiteeri


[OT]
Ei suutnud oma nokka kinni hoida.

Jõuate osta auto - jõuate osta ka varuosi. Miks peab hakkama eksperimenteerima piduriosadega? Nende asjadega, millest võib sõltuda sinu ja teiste elu? Mulle millegipärast meenutab see seda, et oh krt roolivarras läks katki - oh pole hullu naabri-Volli oskab keevitada - laseme ära keevitada. Ja siis kui mingi hetk on vaja äkilist manöövrit teha, siis jääb rool pihku, aga vähemalt on enne surma hea tunne - ma hoidsin natukene raha kokku.

Oeh - aretajad.
[/OT]

Kui kedagi häirib see postitus, siis võib vabalt ära kustutada selle...


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 15.01.08 20:51 Tsiteeri


Oeh - aretajad.
[/OT]

Ja sinu 200TQ ja S2 veerevad samas seades mis neile tehasest anti ?:D


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 15.01.08 21:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Oeh - aretajad.
[/OT]

Ja sinu 200TQ ja S2 veerevad samas seades mis neile tehasest anti ?:D

Siga ja kägu pole mõtet ka võrrelda.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 15.01.08 21:10 Tsiteeri


Pünane hüümärk põles. Pidurit sai palju kordi vajutada, aga äkkpidurdust teha ei lasknud. justkui kivi taga. Roolivõim toimis ilusti. Sai pandud teine, kasutatud pomm, sama jama. Sai see viimane kasutatud pomm teisele autole-kõik ok.
Ei teagi mille viga oli. Ilmselt midagi peasilindris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 15.01.08 21:51 Tsiteeri


Pommiga on võimalikud 2 varianti - kas on seest surve kadunud või on tagasilöögiklapp lekkima hakanud.

Esimesel juhul ei vea asi eelmainitud testi ka mitte siis välja, kui mootor on suhteliselt hiljuti seisma jäetud - siis pedaal on suhteliselt kohe jäik ja hüüumärk ilmub käivitamise järel välja.

Teisel juhul on aga suht hiljuti peale seismajätmist kõik korras, aga pikema seismise järel (üleöö või veelgi kauem) tuleb hüüumärk ette ja pedaal on enne käivitamist ka "jäigastunud".

Esimesel juhul on ilmselge, et pomm on kaputt, teisel juhul pole aga asi veel hull, sest keset sõitmist peaks kõik toimima suhteliselt normaalselt.

Kupeel oli mul just sedasi, et ka peale mõnetunnist seismist kannatas lausa 40-50 korda pedaali tampida enne täielikku "jäigastumist", üleöö seistes (eriti talvel pakasega) aga sai hommikul hetkeks hüüumärgi ette. Nii et midagi väga hullu veel polnud.

P.S. Teatud oludes kui hüüumärk hakkas tihedamini ette tulema, aitas muideks ka see, kui "pumpas" pommi pedaaliga mitu korda järjest "tühjaks" (vähemalt 50 korda tallamist - alles selle järel läheb pedaal tõeliselt jäigaks) ja käivitas vahepeal mootori surve ülessaamiseks - võimalik, et klapp hakkas paremini toimima. Seda asja kordas nii oma 3-4 korda. Muidugi ka saastunud õli vahetamine ja süsteemi läbipesu tuleb kasuks sellisel juhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.08 05:55 Tsiteeri


S2 Avant on 100% originaal ja selleks ka jääb. 200TQ saab jõule lisa. Aga erinevalt "aretajatest" (panen selle sõna jutumärkidesse, et sa sellest paremini aru saaksid) ei asenda mina pidurisüsteemi ega roolisüsteemi vahetamisvajavaid osi isetehtutega.

PS - "aretajate" all mõtlesin ma isehakanud leidureid, kes arvavad, e ntx lehepuhurist saab hea turbo jne, mitte neid mehi, kes arendavad oma sõidukeid mõistlike osadega.

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Ja sinu 200TQ ja S2 veerevad samas seades mis neile tehasest anti ?:D


Aga teeemasse ka. Mul vedeleb pomm, mis mahavõtmise hetkel oli täiesti korras. Soovi korral saan selle anda teemalgatajale proovimiseks täiesti tasuta. Kui on huvi, siis võta ühendust :)


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.08 08:33 Tsiteeri


Tsitaat:

Aga teeemasse ka. Mul vedeleb pomm, mis mahavõtmise hetkel oli täiesti korras. Soovi korral saan selle anda teemalgatajale proovimiseks täiesti tasuta. Kui on huvi, siis võta ühendust



Tänud, kuid ma arvan, et lähen lihtsamat teed pidi ja ostan uue. Kusagilt lugesin välja ka, et piduripommi elueaks loetakse ~7 aastat ning siis võivad probleemid tekkida.

Lähetaste ja enda elu turvalisuse pealt ei maksa kokku hoida ja kui probleem pole selles, siis on vähemalt piduripommiga seotud mured unustatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.08 18:15 Tsiteeri


Ka vahel vilgub külmaga käivitamise järel. Pikemalt linnavahel sõitmisel, äkkpidurduse korral või piduriga august läbi sõitmisel hakkab vilkuma vahel ja üldjuhul jääbki vilkuma, kuniks süüte välja keeran...

Samas kohapeal laseb pumbata, ka ilusti pidurdada laseb...

Et kui keegi teab midagi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.08 11:36 Tsiteeri


täna sai piduripomm koos hüdraulika vedelikuga ära vahetatud.
auto pidurid on hoopis teistsugused. palju konkreetsemad ja pidurdusjõudu on ka rohkem.

igati korda läinud investeering.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]