Registreerunud 09.01.08
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 multitronic B6- eelmine, Audi A6Q tiptronic 3.0TDI C6, BMW 523 E39, BMW 520 E39, BMW 728 E38
postitati 14.01.08 16:08
EPC
oleks siis selline mure et mul nüüd läks armatuuris põlema EPC sain teada et see on elektrooniline talitlushäire... kuid mul oleks vaja nüüd auto
natukeseks tööle saada... kuidas oleks see võimalik... mul muidu muu rike ka ja see on see et süütepool on katki... kas selle võis põhjustada nüüd
süütepooli rike...?
ettetänades:
Martin Hunt
Kõik ventilatsioonist, kütest ning jahutusest!
martinhunt
huviline
Registreerunud 09.01.08
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 multitronic B6- eelmine, Audi A6Q tiptronic 3.0TDI C6, BMW 523 E39, BMW 520 E39, BMW 728 E38
postitati 14.01.08 21:40
njah
paistab et kellegil ei ole kogemusi sellel alal...
aga tänud siiski
Kõik ventilatsioonist, kütest ning jahutusest!
martinhunt
huviline
Registreerunud 09.01.08
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.0 multitronic B6- eelmine, Audi A6Q tiptronic 3.0TDI C6, BMW 523 E39, BMW 520 E39, BMW 728 E38
postitati 14.01.08 21:40
TEEMA LUKKU
Kõik ventilatsioonist, kütest ning jahutusest!
Antikristus
huviline
Registreerunud 29.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 220kW ´95
postitati 16.01.08 17:41
nii palju veel, et kui see EPC põleb siis võib liikuda lähimasse teenindusse ja mootor ei kasuta täit ressurssi.
''Jõud on peamine'' ütles karu ja surus NELI käppa vastu maad.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.8% - SQL: 76.2%]