Deprecated: Implicit conversion from float 257205.00000000003 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Diisli plokikaane tihendi paksuse olulisus
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Diisli plokikaane tihendi paksuse olulisus (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2250)
rai6
huviline



Registreerunud 14.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.08 14:52 Tsiteeri
Diisli plokikaane tihendi paksuse olulisus



A6 2,5 TDI 103kw R5 sai tehtud plokikaane remont (klapide sooveldamine ja klapisääre tihendite vahetus) Kuna autot oli kiiresti korda vaja saada ja poodides õige paksusega tihendit kohe võtta ei olnud sai ostetud paksem (1auguga tihendi asemel paigaldasime 3 auguga) nüüd aga auto ei käivitu üldselt. Kas viga võib olla tihendis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taivo9
huviline



Registreerunud 08.01.06
Asukoht: SAAREMAA
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 Q2.8

postitati 14.01.08 14:58 Tsiteeri


mõõda silindri surved ära eks siis vaatame edasi,kas ültse pole käima saan peale remonti,märgid õiged,õhk pihustitest väljas,juhtmed kõik omal kohal;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
taivo9
huviline



Registreerunud 08.01.06
Asukoht: SAAREMAA
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 Q2.8

postitati 14.01.08 15:01 Tsiteeri


kaane õhemaks ka lihvisid kui jah siis palju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rai6
huviline



Registreerunud 14.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.08 15:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taivo9
mõõda silindri surved ära eks siis vaatame edasi,kas ültse pole käima saan peale remonti,märgid õiged,õhk pihustitest väljas,juhtmed kõik omal kohal;)


Eetri pealt aint käib. Nii kui eetrit enam ei anna sureb välja.Märgid muidu õiged aint seal üks nüants vähe segane nukk völli kannatab kahes asendis see tagumine soon horisontaali plokiga panna õieti peaks vist olema kui esimese silindri nukvõlli otsad vaatavad üles ( mõlemat pidi proovitud).
Juhtmed paigas,aga õhu ukohta ei oska öelda sai antud paaki survet ja käivitatud oma jagu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rai6
huviline



Registreerunud 14.01.08
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.08 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taivo9
kaane õhemaks ka lihvisid kui jah siis palju

ei lihvinud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taivo9
huviline



Registreerunud 08.01.06
Asukoht: SAAREMAA
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 Q2.8

postitati 14.01.08 16:06 Tsiteeri


siis arvan et ikka pumbaga mingi kala,kas õhk sees või pumba märk vale ,pumba juhtmed ka kõik olemas,pistikud oled kõik üle kontrollinud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 15.01.08 17:40 Tsiteeri


keera pihusti torud veits lahti ja vaata kas kütust hakkap pritsima kui ei siis õhk süsteemis.Esimene kolb ülesse ja nukid üleval (vändamärk hooratta peal)Kui süüde paigas ja kütus üleval peaks ka käivituma!edu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 03.03.08 07:26 Tsiteeri


Vända märk on kolmanda silindri üss.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.3% - SQL: 75.7%]