quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 13.02.04 23:38
|
|
|
Lekkiv roolilatt
Mul 200 roolilatt jookseb kui mahlakask, ei jõua nii tihti peale kallata, kui vaja oleks. Eelmised omanikud seal vale õli kasutanud, eks see tihendid
ära õgiski. Kui pidurivõim hüdroga poleks, siis ei kotikski, aga kui õli juba liiga otsas, siis ei jõua enam pidurit vajutada.
Lati tihendite rem. kompl. maksib ca. 560 eeku, aga pole enne roolilatti lahti võtnud, ei kujuta ette, kui suur k..pp see on... Roolilati
eemaldamiseks olevat ruumi vaadates tuleb küll tahtmine uue õlinõu järgi minna... Juba remonditud latid olid ka olemas ca 900 eeku aga oleks nagu
kuulnud, et need eriti ei kesta.
On kellegil roolilati remondiga positiivseid kogemusi???
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 13.02.04 23:42
|
|
|
Mina vahetasin enda roolilati FORSSSIS taastatud lati vastu.
Oma latt + 1500 eeq = 2 aastat garantiid
Latt kestab siiani.
Remontimisest olen rääkinud asjapulkadega ning vastus on yhene: kodustes tingimustes latti pidama ei saa.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 13.02.04 23:46
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja WarAngel
Mina vahetasin enda roolilati FORSSSIS taastatud lati vastu.
Oma latt + 1500 eeq = 2 aastat garantiid
Latt kestab siiani.
Remontimisest olen rääkinud asjapulkadega ning vastus on yhene: kodustes tingimustes latti pidama ei saa. |
Ma olen vist nii põikpäine (loe: loll), et kiusatus on kõigepealt ise proovida.
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 13.02.04 23:48
|
|
|
Olin ka mina selline. Siis tuli spetsialist Quattro ning tagus selle lekkiva latiga mulle möistuse pähe.
Tänud sulle Q. Oleks ise pusinud oleks arvatavasti jälle tilkunud
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 14.02.04 07:26
|
|
|
Mina ka latti remontinud. Mitte küll audi vaid fordi oma. Pidama jäi päris mitmeks päevaks. Nii, et mina ka ei soovitaks eriti kodustes tingimustes sellega tegelema asuda. Muidugi need "kodused
tingimused" on tihtilugu paremad kui nii mõneski töökojas. Enda oma järgmisel korral ise käppima igaljuhul ei hakka.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 14.02.04 07:41
|
|
|
Sai see töö täiesti kodustes tingimustes ära tehtud. K*pp on maha võtmine ja veel suurem k*pp on peale panek. Latt tuli läbi parempoolse rattakoopa
välja niimoodi, et rool tuli täiesti välja keerata. Aga pidama jäi, juba aasta aega pole leket täheldanud. Mul oli veel selline jama, et selles rem.
komplektis polnud ühte väga vajalikku puksi ja lasin selle treida. Väidetavalt toda puksi eraldi ka ei müüdavat.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 17.02.04 09:02
|
|
|
Ma arvan et kõik on tehtav. Oleneb kui hea garaaz ja tööriistad sul on. Aga jah selle lati kätte saamisega on igavene jebla. Kuna kuskilt ei pääse
ligi. Endal sai latt teise vastu vahetatud, kui mootor oli maas. Siis oli lausa lust ja lille pidu teda vahetada.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.02.04 11:29
|
|
|
10V mootoril on lati mahakiskumine ja tagasipanek lust ja lillepidu.
Kui ise tegin selle asja S4-ja peal läbi siis 10V mootoriga sigaril tundub see nüüd kuidagi eriti lihtne.
Ja nende remondi komplektidega on nii nagu on,kellel jäi pidama on põhjust õnnelikud olla,reeglina joostakse seal kogu latt mingite hoonidega läbi
jne.
Isegi latiremontijad ise ei saa kõigiga hakkama.
Uusi tihendeid müüb Vana-Narva maanteel firma nimega Autovaruosade Kaubamaja.(pidi olema kõige täiuslikum sari)
|
|
|
|
audi-äss
huviline
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 4WD ARBUUS
|
|
bladerunner
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 98
|
postitati 29.04.04 10:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja audi-äss
mul remonditi latt palli tänaval ära, see kes sigari juppe müüb... |
Räägi veidi täpsemalt sellest kohast?
|
|
|
ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 09.09.04 11:08
|
|
|
Kas on kogemust kellegil Forsis vahetatud roolilattide vastupidavusega(pidi alltöövõtuna toimuma)?
Garantii pidi olema 6 kuud, kuid tegelikkus?
|
|
|
|
T
huviline
Registreerunud 25.01.04
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 (C4) 2,8l
|
postitati 09.09.04 11:46
|
|
|
Eelmisel audil sai kah roolilatt ise remonditud. Ainult treimis-keevitustöö sai tellitud. Auto müüsin 1,5a. hiljem maha pidava roolivõimuga.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.09.04 13:53
|
|
|
Kas ei oleks targem panna siiski kasutatud korralik latt? Või siiski remonditud variant on parem?
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 23.09.04 18:41
|
|
|
Soetasin auto mis oli aia ääres seisnud ~2a. Umbes 6 kuud peale kasutusele võttu avastasin, et latt immitseb. Mida aeg edasi seda asi hullem. Sai
ostetud Aavest lati remondi kompl. ja üks nädalavahetus ning mõned õlled. Siiamaani ,ptüi ptüi ptüi üle vasaku õla, ei tule tilkagi. Möödas remondist ~2a. Aga dislal tunduvalt lihtsam latti maha võtta kui
bensukal.
|
|
|
|
atsw10
huviline
Registreerunud 15.09.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,3e avant quattro
|
postitati 27.09.04 06:39
|
|
|
roolilatt
olin ise ka optimist ja otgustasin ise remontida.Ja ikkagi lasin taastada 1500
krooni ja karantii ka Hommikul viisin õhtul sin auto kätte
|
|
|
pikkpresident
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469
|
postitati 20.05.06 13:14
|
|
|
Võibolla ma olen hästi rumal, aga miks siis kodustes tingimustes lati remont ei õnnestu??? Mina olen täiesti kodustes tingimustes näiteks traktori
pulkadeks võtnud ja kokku ladunud, ja oh seda üllatust, käima läks kah
Vaid käivitusmootori silindri puurimine ja kõrgsurvepumba regull jäid spetside teha.
Täiesti loomulik, et spetsialist kodust remonti ei soovita, sest muidu oleks tal varsti s*** leivakotis. Mis seal siis nii kohutavalt müstilist on?
Rääkige välja, kes asjaga isiklikult kokku puutunud on.
AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.06 08:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pikkpresident
Võibolla ma olen hästi rumal, aga miks siis kodustes tingimustes lati remont ei õnnestu??? Mina olen täiesti kodustes tingimustes näiteks traktori
pulkadeks võtnud ja kokku ladunud, ja oh seda üllatust, käima läks kah
Vaid käivitusmootori silindri puurimine ja kõrgsurvepumba regull jäid spetside teha.
Täiesti loomulik, et spetsialist kodust remonti ei soovita, sest muidu oleks tal varsti s*** leivakotis. Mis seal siis nii kohutavalt müstilist on?
Rääkige välja, kes asjaga isiklikult kokku puutunud on. |
Kahjuks või õnneks pole kõik nii tublid ja ei oska seda nii hästi teha seega jättame ikka leiva töömeestele alles
|
|
|
pikkpresident
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469
|
postitati 01.06.06 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Tsitaat: | Algselt postitas: pikkpresident
Võibolla ma olen hästi rumal, aga miks siis kodustes tingimustes lati remont ei õnnestu??? Mina olen täiesti kodustes tingimustes näiteks traktori
pulkadeks võtnud ja kokku ladunud, ja oh seda üllatust, käima läks kah
Vaid käivitusmootori silindri puurimine ja kõrgsurvepumba regull jäid spetside teha.
Täiesti loomulik, et spetsialist kodust remonti ei soovita, sest muidu oleks tal varsti s*** leivakotis. Mis seal siis nii kohutavalt müstilist on?
Rääkige välja, kes asjaga isiklikult kokku puutunud on. |
Kahjuks või õnneks pole kõik nii tublid ja ei oska seda nii hästi teha seega jättame ikka leiva töömeestele alles |
Mina kui anarhist ei pea paraku kapitalisti nuumamist vajalikuks (vastupidi ju ei ole ). No mis kuradi kosmosetehnika see roolilatt siis on? Traktori roolivõim küll midagi väga erilist polnud (ja ärge öelge, et traktor on
lihtsam kui auto). Mul äiapapa elupõline mettalitöömees, kes pakub oma teenuseid teatud jookide eest (ega ta sellepärast kehvasti tee, tema puhul on
primaarne töörõõm ja eneseteostus, mitte miljonäriks saamine, täpselt nagu anarhistlikus ühiskonnas olema peab).
AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 01.06.06 18:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
Soetasin auto mis oli aia ääres seisnud ~2a. Umbes 6 kuud peale kasutusele võttu avastasin, et latt immitseb. Mida aeg edasi seda asi hullem. Sai
ostetud Aavest lati remondi kompl. ja üks nädalavahetus ning mõned õlled. Siiamaani ,ptüi ptüi ptüi üle vasaku õla, ei tule tilkagi. Möödas remondist ~2a. Aga dislal tunduvalt lihtsam latti maha võtta kui
bensukal. |
Tsiteerin küll iseennast, aga see latt tehtud täielikult enda garaa˛is põlve otsas ja peab tänase päevani (algaja õnn?)
Muidugi läks sisse peale süsteemi läbi loputamist Audi originaal roolivõimuõli.
|
|
|
|
pikkpresident
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
|
pikkpresident
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469
|
postitati 09.06.06 21:35
|
|
|
OT, aga kogu pull sarnaneb sellise olukorraga...
Mingi mööblifirma tahab oma kasumit/turuosa suurendada ja leiutab spetsiaalse seksuaalvoodi. Viskab Imre Rammulile piisavalt pappi ja Imre kiidab, et
ainult selle firma voodis on võimalik sedasamustki teha, nii et kõik saaksid maksimaalse naudingu ja rahulduse. Aga kuna voodi maksab näiteks 100keek,
siis jõuavad seda endale lubada vaid vähesed. Aga nagu Onu Bella laulis: kõik nad tahavad panna... Siis ostab üks hotteliomanik mõned voodid ära ja
hakkab tube välja üürima. Viskab temagi Imrele pappi ja isand Rammul kireb, et kodus ei maksaks seda teha, see on võimatu, ei paku rahuldust jne. Et
tehke ainult seal hotellis...
AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 09.06.06 23:26
|
|
|
Eks ta tegelt ju ole et see roolilati remont seisneb tihentite vahetuses ja korralikus puhastuses, võibolla et on mingit spets vidinat vaja aga meie
siin tõsised idaeurooplased mõtlema selle ikka välja kuidas asi lahendada. Lõppude lõppuks on asi selles et kas tahad ise teha või mitte. Ma arvan et
need kes on kodus teind ja ei ole pidama jäänd on kas ise mingi vea teind või on see roolilatt nii käest ära lastud et tast enam nagunii asja ei
saaks.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pikkpresident
huviline
Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469
|
postitati 29.06.06 18:25
|
|
|
Probleem lahendatud teise roolilati näol, millega anti kaas ka terve auto Muidugi äiapapa lubas, et kui aega on, ka vana ette võtta. Näis, kuis tulemused on. Aga tema ülikõrget korralikkust ja töökultuuri
arvestades peaks kõik häppi olema.
Samas küsimus: kas esimestel C4del on C3ga sama roolilatt? Väliselt ju vägagi sarnane. Enda "uue" lati tootmisajaks oli märgitud 10.92. Peast lipsas
läbi: siis tehti veel C3 Avante (ei usu), latt kuulub V8le (võimalik), keegi rikkur on asja varuosana ostnud, või olidki esimestel C4del latid eelmise
mudeliga samad (koodi algus 443, samas oma endisel latil mingi jumala X-kood).
AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
|
|
|
|
Saks
huviline
Registreerunud 22.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.07.06 18:48
|
|
|
roolilati otstes on tihendid
kui paned uued tihendid siis ei ole suurt kasu kuna latt ise on ka kulunud
mina panin tavotti tihendi äärde, vähe paksem ei jõua läbi pressida ja siiamaani kestab
|
|
|