Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: s4 ja s6 (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 6085)
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.01.08 19:21 Tsiteeri
s4 ja s6



seekord küsimus selline.mis vahe on audi s4-l ja s6-l?vöib tunduda küll imelik,kuid mina saaks aru,et s4 ikka a4 baasil ja s6 a6 baasil.kas asi vöib seisneda väljalaske aastates?nagu arusaanud olen siis a4 eelkäia ikka ju 80 ja a6-l 100.lihtsalt arusaamatu see,et a6/s6 lükatakse nagu a4/s4(vöi teisiti öeldes tehakse 100-st 80)pärusmaale.loodan,et jutt ei läinud segaseks aga ei oska ka söbrale seda kuidagi selgeks teha.äkki on selle kohta ka mingisugune kirja teema kusagil?

tänud tähelepanu eest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 11.01.08 19:25 Tsiteeri


Esimene S4 on C4 kerel ehk viimane 100 esimene S6 C4 kerel simene A6 Edasi on juba S4 B5 kerel, S6 C5 kerel.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.01.08 19:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Esimene S4 on C4 kerel ehk viimane 100 esimene S6 C4 kerel simene A6 Edasi on juba S4 B5 kerel, S6 C5 kerel.


ikkagi segane.minu arusaam ikka,et s4 b4 kerega ja s6 c4 kerega,vöi ajan ma asja millegagi segamini.
asi selles,et a24-s sai vaadatud ja seal s4 nii a4 baasil kui ka vanema 100 baasil-see ajabgi segadusse.http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/601/auto_php-id=429601-www_auto24_ee.html ning http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/113/auto_php-id=421113-www_auto24_ee.html kered ju sama kujuga.
saaks aru et ikka s4 sellise kujuga http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/211/auto_php-id=441211-www_auto24_ee.html sai vist jälle liiga segane.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.08 19:36 Tsiteeri


vaata aastaarve!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.01.08 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
vaata aastaarve!



ok.asi siis ikka aasta arvudes jah?no k...t ei oska ju kudagi söbrale seletada,ei tea teine audidest eriti midagi-hakkanud midagi silma ja kohe meeldima.vaja nüüd teha pisike selgitus talle.

tänud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 11.01.08 20:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
seekord küsimus selline.mis vahe on audi s4-l ja s6-l?vöib tunduda küll imelik,kuid mina saaks aru,et s4 ikka a4 baasil ja s6 a6 baasil.kas asi vöib seisneda väljalaske aastates?nagu arusaanud olen siis a4 eelkäia ikka ju 80 ja a6-l 100.lihtsalt arusaamatu see,et a6/s6 lükatakse nagu a4/s4(vöi teisiti öeldes tehakse 100-st 80)pärusmaale.loodan,et jutt ei läinud segaseks aga ei oska ka söbrale seda kuidagi selgeks teha.äkki on selle kohta ka mingisugune kirja teema kusagil?

tänud tähelepanu eest.


S4 on sportversioon Audi 100/C4 keremudelist.
S6 on samuti Audi 100/c4 kerest välja kasvanud A6/C4 keremudeli sportversioon.
Mõlemad on C4 keremudel.
Erinevus seisneb stangedes, kellablokis, nelikveosüsteemis, S4-l on lukustatava tagadiffriga sild e. III torseni gen,( vist? ), S6-l ei ole difflukku, on ESP, seega IV gen. torsen ( vist? ) jms.
Põhimõtteliselt üks masin.

S4/C4 1991 - 1994a
S6/C4 1994 - 1997a


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.01.08 20:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
seekord küsimus selline.mis vahe on audi s4-l ja s6-l?vöib tunduda küll imelik,kuid mina saaks aru,et s4 ikka a4 baasil ja s6 a6 baasil.kas asi vöib seisneda väljalaske aastates?nagu arusaanud olen siis a4 eelkäia ikka ju 80 ja a6-l 100.lihtsalt arusaamatu see,et a6/s6 lükatakse nagu a4/s4(vöi teisiti öeldes tehakse 100-st 80)pärusmaale.loodan,et jutt ei läinud segaseks aga ei oska ka söbrale seda kuidagi selgeks teha.äkki on selle kohta ka mingisugune kirja teema kusagil?

tänud tähelepanu eest.


S4 on sportversioon Audi 100/C4 keremudelist.
S6 on samuti Audi 100/c4 kerest välja kasvanud A6/C4 keremudeli sportversioon.
Mõlemad on C4 keremudel.
Erinevus seisneb stangedes, kellablokis, nelikveosüsteemis, S4-l on lukustatava tagadiffriga sild e. III torseni gen,( vist? ), S6-l ei ole difflukku, on ESP, seega IV gen. torsen ( vist? ) jms.
Põhimõtteliselt üks masin.

S4/C4 1991 - 1994a
S6/C4 1994 - 1997a.



selge.hakkab endale ka juba vaikselt kohale jöudma.aga eks köige hullem ole ju söbrale seda selgeks teha.nojah...eks harjutamine teeb meistriks.

suured tänud köigile kes aitasid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 11.01.08 21:06 Tsiteeri


audi 80 baasil oli sportversioon s2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.01.08 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lennukiga
audi 80 baasil oli sportversioon s2



öigus...jah.seda ma mötlesi,et midagi nagu puudu-loomulikult s2.
sai ka tänu -jöuvankrile- natu lugemist siit ja jälle tiba targem.
igatahes mehed...tänud.

paneme siis teema lukku.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vip001
huviline



Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A5 TFSI Sportback Q

postitati 01.02.08 14:02 Tsiteeri


tegelikult on S6 C4 ka difri lukk...ainult et elektrooniline (EDL - electronik diferentsial lock)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Erx-
huviline



Registreerunud 09.05.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.09 14:02 Tsiteeri
S4 ja S6



Et siis proleem selline, et tahaks osta S4-ja. Aga hetkel on müügis ainult 2 S4 2,2 Automaatkastiga. Eelistaks ikka manuaalkastiga, kuid manuaalkastiga on ainult s6, aga see sama 2,2 mootor 169kw.
Siis vist põhimõtteliselt sama auto juu ja sama mootor, ainult kere veidi teise kujuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.09 16:01 Tsiteeri


Sisuliselt on S4(1991-1994) ja S6(1994-1997) samad asjad. S6 on lihtsalt S4 facelift kui nii võib öelda. Umbes Nagu viimase kerega Audi 100 ja esimesega kerega A6 nagu juba varem mainiti. Nii võidki oma tuttavale seletada. Ja mootoridki on kasutusel olnud samad - 2,2t(169kW) ja 4,2 V8(siin vist oli väike erinevus, aga tühine).

Lõpuks ei olegi vahet, et kas osta S4 või S6. Jõukas ka kirjeldas juba üldiselt erinevused ja jääb ainult su enda vailik.

Isiklikult valiksin S4, sest see jätab kuidagi jõulisema mulje mustade stange äärtega :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Erx-
huviline



Registreerunud 09.05.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 09.05.09 16:34 Tsiteeri


Tänan...
Ma ise olen ka S4-ja vaadanud rohkem, aga ta 4,2 mootoriga, tahaks 2,2 mootoriga..
ja need ainult automaatkastiga.
ex ma ootan ja vaatan, mis asju veel müügile tuleb.
Ja kui oskad pakkuda kes müüb manuaal S4-ja 2,2tq


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
W8
huviline



Registreerunud 22.12.05
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 2,5TDI 132KW

postitati 19.06.09 13:12 Tsiteeri


Kas S6-l on kõikidel aastatel pidurikettad nö normaalsed pole "UFO-d".
Mootori kood AAN (2,2tq) peaks vist neil kõigil lõpuni sama olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 19.06.09 14:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: W8
Kas S6-l on kõikidel aastatel pidurikettad nö normaalsed pole "UFO-d".
Mootori kood AAN (2,2tq) peaks vist neil kõigil lõpuni sama olema?


Jah.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zaddam
huviline

Avatar


Registreerunud 06.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4 quattro 1.8t

postitati 21.06.09 21:18 Tsiteeri


Et kas siis Audi S4 c4 ja Audi S6 c4 erinevused on:
* s6'ed on uuema aastaarvuga kui s4'jad
* s6'el on neliveo süsteem uuema põlvkonna oma, aga mis erinevus siiski on ja kumb on parem?
* s6'tel on akna äärtes kroomliistud
* s6'tel on kellad armatuuris kroomrõngastega ja elektroonilise kilomeetri ja läbisõidu lugejaga (kas s6'e kellablokki annab ka s4'jale paigaldada?)
*veidi erinevad stanged
* tühimass on s6'el väiksem kui s4'jal ja seega kiirendus s6'el parem veidi (AAN, sedan, manual)
* s6'tel xeon tuled?
* s6'ed tehasest tolli võrra suuremate rattastega (16" vs 15")?
* s6 paremad pidurid (ees veidi suuremad kettad)?
* s6 võib olla uuema põlvkonna sportrooliga koos turvapadjaga?

S4
s6

Kui keegi oskab ja viitsib võiks teha hea ja ülevaatliku tabeli kõigist (pisi) erinevustest.

Edit:
* Esimeste istmete peatoed erinevad
* Erinevad külje peeglid
* Kapott erinev
* Taga tule keskpaneel
* Külje liistud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.09 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zaddam
Et kas siis Audi S4 c4 ja Audi S6 c4 erinevused on:
* s6'tel on akna äärtes kroomliistud
* s6'tel on kellad armatuuris kroomrõngastega ja elektroonilise kilomeetri ja läbisõidu lugejaga (kas s6'e kellablokki annab ka s4'jale paigaldada?)

Ei ole kõigil kroomliiste- minu omal polnud ühtegi.
94-95 polnud kroomrõngaid kõigil kelladel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 06.11.11 22:34 Tsiteeri


C4 audi 100 ja c4 A6 on isegi ukseplekid erinevad, ei tea kas klaasiraamid on ka teised. Audi 100l on esimesed ukseplekid pikemad kui A6-l mingi 6mm. Esitiib kompenseerib pikkuse erinevust. Ma ei ole veel 100% kindel selles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 06.11.11 23:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
C4 audi 100 ja c4 A6 on isegi ukseplekid erinevad, ei tea kas klaasiraamid on ka teised. Audi 100l on esimesed ukseplekid pikemad kui A6-l mingi 6mm. Esitiib kompenseerib pikkuse erinevust. Ma ei ole veel 100% kindel selles.

A6 klaasiraamil on ukse sisse jääval osal veidi mürasummutust(vahtplast) ja seetõttu ka minimaalsed erinevused sealse pleki kujus. Omavahel on nad siiski vahetatavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 07.11.11 07:40 Tsiteeri


Audi 100 põhjal ehitatud S4 oli saadaval: 2.2 manuaal ja automaat, 4.2 automaat, ja mõlemaid samamoodi, nii sedaani kui avanti.
Nüüd kui Audi 100'st sai sujuvalt uue sildiga(aga sama keremalliga) esimene A6, siis digimuutus ka S4 koheselt S6'ks. Ja neid oli siis igati huvitavates variantides saadaval: 2.2 man ja aut, 4.2 man ja aut, 4.2+ man. Ja kõike seda rõõmu jagus mõlemale keretüübile. Liistudest ja sisudest niipalju, et erinevaid konfiguratsioone oli päris hea ports, ka oli saadaval individuaalne programm Quattro GmbH poolt. Niipalju kui ma tean, siis nendele essidele on pandud ainult 16 ja 17 suuruses velgi originaalis. Kõikidel on esitiivad laiendatud, Itaaliasse tarnitutel on nii ees kui ka tagatiibadel veel plastlisad.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
-=matu=-
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 Avant 4.2, Moskvits 2138 AZLK, ZAZ 968M

postitati 07.11.11 13:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zaddam
* s6'el on neliveo süsteem uuema põlvkonna oma, aga mis erinevus siiski on ja kumb on parem?


Ka mind huvitaks sama asi! Oskab keegi lahti seletada? :)


http://images.spritmonitor.de/439333.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 07.11.11 13:18 Tsiteeri


S4´jal on manuaalselt lukkustatav tagumine diferentsiaal, S6´el aga on juba elektrooniline diferentsiaali lukustus, toimib teatud kiiruseni ning läbi ABS´i ehk siis pidurdatakse läbilivisevat ratast.
Kumb on parem / halvem on maitse asi, kuid nagu siit foorumist ka näha siis pannakse S6´le vanakooli diffreid alla koos manuaalse lukustusega.


Your time is limited, so don´t waste it by living someone else´s life. TIG keevitus teenus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.11.11 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Audi 100 põhjal ehitatud S4 oli saadaval: 2.2 manuaal ja automaat, 4.2 automaat, ja mõlemaid samamoodi, nii sedaani kui avanti.

Reaalselt oli 4.2 S4 vist ainult manuaalina, S6 tuli juba automaadiga ka. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 07.11.11 14:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -=matu=-
Tsitaat:
Algselt postitas: zaddam
* s6'el on neliveo süsteem uuema põlvkonna oma, aga mis erinevus siiski on ja kumb on parem?


Ka mind huvitaks sama asi! Oskab keegi lahti seletada? :)

Nelikveo süsteemis kui sellises vahet ei ole. Erinevus on, nagu juba öeldud, vaid tagadiferentsiaalis - selle lukustuse puudumises.

EDL-i plussiks võib lugeda seda, et abimees on ka esiratastel (osadel A6-tel tegelikult ongi vaid esisillal EDL) - 100/S4 puhul ei olnud õhus rippuva esiratta puhul suurt midagi teha, aga EDL-iga vähemalt on lootus. Kahjuks ei aita see EDL kuigi palju ja vana jäigalt lukustatav tagadiffer on rasketes oludes asjalikum. Äge combo on EDL + tagalukk, :D aga tehasest sellist kombinatsiooni ei väljunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 07.11.11 17:41 Tsiteeri


Nii, ukseplekkidel on pikkus sama. A6-l on liistude kinnituste jaoks lisa pilud. Kunagi hiljem uste sisust ka rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 68.2% - SQL: 31.8%]