Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S8 A8 4.2 V8 40V quattro mahlade vahetamine (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3117)
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 08.01.08 12:14 Tsiteeri
S8 A8 4.2 V8 40V quattro mahlade vahetamine



Hei kas keegi teab mahlkade vahetamis intervalle. Ei pea silmas õli seda tean ise et 15 000 tagant tuleks vahetada.
Tal on olemas veel silla differi, piduri, AT kasti vedelik võibolla veel midagi.
Oleks hea kui saaks kogu know how ühte kohta üles kõigil hea teada.
Teadjamad mehed kas saate jagada tarkust. Oleks hea kui ka sobivaima õli ja tüübi kirja panete.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 08.01.08 19:02 Tsiteeri


Reval Auto OÜ ehk parim abimees? Milleks kuulata igasugu OBS ( odna baba skasal ) pläma. Margiesindus ja asi kindel.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.08 19:15 Tsiteeri


Mootoriõli iga 15 000km'i tagant ning 5w40 soovitatav.

Pid õli iga 2a tagant

Ülejäänud nn "eluaegsed", kuigi oleks vägagi soovitatav kastiõli vahetada, ülejäänute kohta mul arvamus puudub.

Jahutusvedelik läheb nii ehk naa iga rihmavahetus uus.


Edit: Roolivõimu õli tuleks kah vahetada siis kui ta oma ROHELISE värvuse on kaotanud.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alp
huviline



Registreerunud 28.05.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Yukon Denali & 200TQ & LR Discovery II Td5 & Can Am Renegade & Sea Doo RXP supercharged & Aprilia SVX 550

postitati 08.01.08 19:23 Tsiteeri


Töötasin kunagi suht kõvas õlidega tegelevas firmas , ning nii palju tean isegi mina , et "ELUAEGSEID õlisid" ei olemas ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 08.01.08 20:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Reval Auto OÜ ehk parim abimees? Milleks kuulata igasugu OBS ( odna baba skasal ) pläma. Margiesindus ja asi kindel.


Margiesindused paraku kastis ja muus suguelus sellisel isendil õlivahetust ette ei näe, aga elu näitab teist ja 60tkm on lagi, mis ise mingi mahlaga sõidan :cool:
Roheline, ehk mineraal LHMi "eluiga" on pmst 2 talve ja siis tuletab rooli raskus ise juba meelde, et on aeg õli vahetada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 09.01.08 10:23 Tsiteeri


Valvoline leheküljelt leidsin sellised tooted ja sellised intervallid. Iseasi on see kui tõsiselt need võetavad on iga fimra tahab ju oma toodet müüa. Samas nõustun ka eelneva arvamusega et eluaegseid õlisi pole olemas.


Audi
A8, S8
S8 4.2 V8 40V quattro (2000-2003)

------------------------------------------------------------------------------
Engine Capacity 7,5 liter
Filter 0,5 liter
Use: Normal
Service intervals:
Change 15000 km / 12 months
SynPower XL-III 5W-30
SynPower MXL 0W-30
SynPower 0W-40

Use: Extended Drain (max)
Service intervals:
Change 30000 km / 24 months
SynPower XL-III 5W-30
------------------------------------------------------------------------------
Transaxle, manual 6/1 Capacity 2,3 liter

Use: Normal
Service intervals:
Check 30000 km

SynPower TDL 75W-90
------------------------------------------------------------------------------
Transferbox, automatic Capacity 0,8 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 30000 km
SynPower TDL 75W-90
------------------------------------------------------------------------------
Transmission, automatic 01V Capacity 9 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 30000 km
MaxLife ATF
ATF Dexron III/Mercon
------------------------------------------------------------------------------
Differential, from automatic Capacity 0,8 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 60000 km
SynPower TDL 75W-90
------------------------------------------------------------------------------
Differential, rear Capacity 1,5 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 30000 km
HP GL-5 80W-90
------------------------------------------------------------------------------
Hydraulic system, power steering/brake booster/levelling Capacity 2,7 liter
Use: Normal
Service intervals:
Check 60000 km
SynPower Powersteering Fluid
------------------------------------------------------------------------------
Hydraulic brakes/clutch system
Use: Normal
Service intervals:
Change 24 months
Brake & Clutch Fluid DOT 3/4
------------------------------------------------------------------------------
Cooling system Capacity 11 liter
Use: Normal
Coolant Maxlife AF
Coolant AF Extreme


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 10.01.08 15:26 Tsiteeri


Sai just see õlivahetuste värk oma 4,2 -l läbi tehtud.

Tagadffrisse Valvol. SYN power TDL 75W-90 1,5 liitrit.
Vahekasti sama õli , kogus 0,8 liitrit.
Aut. kasti originaal G 052162 kollane ATF (6 liitrit tuli välja kastist)
Mootorisse Liqui Moly 5w-40 täissünt.

Esisilla diffris eraldi õli ei ole või.....siiski on?
Keegi vast teab.Tegu ECF 5hp24 kastiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 10.01.08 16:06 Tsiteeri


Kas keegi teab kuidas kontrollida at kasti ja vahekasti õlitaset???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 10.01.08 18:29 Tsiteeri


Vahekastil on paremal külje peal täiteava,sinnani peab ka tase olema. Aut. kastil on all täiteava (suurem,väikesest august saab vana õli välja),millel u. 40 kraadi juures(kasti õli temp.) töötava mootoriga punn eest keerates peab olema ääreni või veidi üle ajama.Enne käigud läbi lasta ja siis P peale.Alles siis mõõda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 50.6% - SQL: 49.4%]