Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Xenon süttib ja kustub (Vastuseid: 43 | Vaatamisi: 7117)
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 05.01.08 20:09 Tsiteeri
Xenon süttib ja kustub



Probleem on ainult ühe tulega ja järgnev: tulesid tööle panned süttivad mõlemad kenasti, ca 1-2 sekundi pärast kustub vasakpoolne. Mõne korra "mängides" - välja ja uuesti sisse lülitades - süttivad ja põlevad mõlemad probleemivabalt.

Probleem esines esimest korda tegelikult xenonite installimise päeval. Siis vahetasin pirne (omavahel) ja sättisin juhtmeid - ei aidanud. Järgmisel hetkel süttisid mõelmad ja probleeme polnud pikalt. Vahepeal tuli ette paar korda. Nüüd, nende 3 külma päevaga, on viga esinenud iga päev tulesid esimest korda süüdates.

Igaks kümneks juhuks mainin, et tegu on H4 Bi-Xenoniga.
Kas viga on blokis, juhtmetes või milleski muus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.01.08 20:16 Tsiteeri


Minul on jälle selline probleem et üks pirn on vist vigane,täistuledelt pooltuledele lülitades jääb üks niiöelda ootele,vahest vahetab kohe ringi,vahel jälle läheb aega ca 2 minutit enne kui lähituleks ringi viskab.
Süttimise probleemi ei ole veel olnud.Proovisin pirne omavahel vahetada ja tundub et probleem pirnis.kasutusel samuti H4 bi.
Aga tundub et ikka odavalt ei saa head asja.
Sry kui teemasse siise lülisin,kuid tundub et me ei ole oma probleemidega üksi.Olen veel siit sealt kuulnud rahulolematuse noote.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 05.01.08 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Minul on jälle selline probleem et üks pirn on vist vigane,täistuledelt pooltuledele lülitades jääb üks niiöelda ootele,vahest vahetab kohe ringi,vahel jälle läheb aega ca 2 minutit enne kui lähituleks ringi viskab.


Kas sellise asja puhul ei tasuks kahtlustada seda lisaplokki, mis katikut peab liigutama? Või on siis see plastkatik ise kuidagi kehvasti seal kinni jäänud vms, et teinekord kui plokk ta juba ära liigutab siis ta on seal kaua aega pinge all ja ükskord siis tõmbab tagasi nt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.01.08 20:44 Tsiteeri


samas pirne omavahel vahetades liikus ka probleem teise tulesse.
Üldiselt ütleks et odavam on releed vahele panna ja norm pirnid sisse,ega siis xenonile eriti alla ei jää.
200 esilatern vähemalt küll mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rockkk
huviline



Registreerunud 19.08.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 06.01.08 10:59 Tsiteeri


Küsin, et kui vanad xenonid on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.01.08 11:31 Tsiteeri


Vutt-vutt tagasi müüja juurde ja garantiikorras vahetusse, kui garantiid lubati. Minu omadele lubati 1 aasta. Hetkel anomaaliaid ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 06.01.08 14:12 Tsiteeri


Vist on napilt vähem kui aasta aega vanad. Peaks veel garantii sisse jõudma vist. Lihtsalt äkki on kellelgi veel ette tulnud ja on mingi tobe viga.
See garantii ju on ka nii nagu on.ei tea kas saab uue bloki seniks asemele või peab ootama mitu nädalat kuni testitakse kas ikka on selle viga. Rääkimata sellest, kui öeldakse et ei ole bloki viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 09.01.08 18:19 Tsiteeri


blokis külmjoode,
kui jõuad sis jooksuga tagasi,
ei kontrolli seal muud midagi,
muidugi kui oma paigalduse viga pole,
hiinakatel on ka tihti pirnidega probleem,
endal hella blokid ja hiina pirnid ja töötab juba tükk aega, aga sõbral sai teine nädal mõlemad blokid välja vaheteet.
ja bloki vea kontroll käibki nii, et võeatasse uus blokk, taha tulele ja vtb kas pilt korras või mitte.
ja pirnide vahetamisest niipalju, et uus pirn pole kunagi täpselt sama värviga, ja kindlasti vaadake kuju, sest tootjati ja erineva aja toodetel pirni kuju muutund ja seega ka valgusvihk jnejnejne


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 09.01.08 20:20 Tsiteeri


mul oli umbes sama keiss ja oli ka plokk vigane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.08 11:04 Tsiteeri


ma igaks juhuks ei hakka uut teemat tegema, kuna ei jaga seda xenoni teemat hästi.
probleem selles, et pöles üks vasakpoolne pooltulede xenon pirn läbi. helistasin teenindusse ja kutsuti kohe vahetama. selge, möeldud-tehtud.
sain masina kätte ja pöleb nagu tava pirn (valge, mitte sinine). sellepeale öeldi, et 100t pöleb siis läheb siniseks. :o kas vastab see töele?
teine asi, et pärast pirni vahetust kadusid ära armatuuri valgustus, kütte näidik ei näita ja kui süüte välja keeran jääb raadio mängima. (enne oli vastupidi) küsimus, et kas see on kuidagi seotud omavahel? vöi vöib lihtsalt mingi elektri kamm olla? aga huvitav see, et kohe pärast pirni vahetust toimus see.
mainin ka ära, et ok tegu ei ole audiga aga pirni heleduse kohta oskate ehk ikka midagi öelda. tegu on ka tehase (originaal) xenonidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 11.01.08 11:31 Tsiteeri


Võib olla küll nii jah. Tehase xenon pirn on värvitemepratuuriga 4300k (tavaliselt), sest see annab kõige rohkem valgust. Xenonitel on aga selline lugu et aja möödudes nad hakkavad värvi muutma, värvitemperatuur tõuseb ja nähtavus halveneb. Öeldakse et umbes 2h pärst on pirnid juba läbi ja peaks uued panema.
Mida ülespoole värvitemperatuur läheb seda sinisemaks pirn läheb ja lõpuks läheb lillaks ära. Niiet jah, üks pirn on sul juba läbi, teine aga uus ja on valge. Kui pimedas proovid siis peaks olema tuntav vahe kah, et uus peaks tunduvalt rohkem valgustama.

Teiste vigade kohta ei oska kommenteerida, iseenesest pirni vahetus ei ole absoluutselt keeruline protsess ja sellega ei tohiks küll midagi ära rikkuda. Audil vähemalt.

Ja niipalju, et peale seda 100t või rohkemat ta läheb kunagi siniseks jah, aga sellevõrra on se teine pirn sul juba suht lilla või läbi :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.08 12:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur

Mida ülespoole värvitemperatuur läheb seda sinisemaks pirn läheb ja lõpuks läheb lillaks ära. Niiet jah, üks pirn on sul juba läbi, teine aga uus ja on valge. Kui pimedas proovid siis peaks olema tuntav vahe kah, et uus peaks tunduvalt rohkem valgustama.


mul nagu vahet pole mis ta on kas sinine vöi valge. aga nöme nüüd üks suur silm on sinine ja teine valge. ma oma lolli peaga aru saanud et xenon vördubki sinine valgus.
enamustel hakkab siis läbi minema. :D

tänan vastuse eest laur.


EDIT: ehk on asi kaitsemetes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 11.01.08 13:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Tehase xenon pirn on värvitemepratuuriga 4300k (tavaliselt), sest see annab kõige rohkem valgust.


Ise mõtlesid välja v? Ma olen teadnud kogu aeg, et 5500K on see optimaalne värvustemperatuur. 4300K on tavalise halogeeniga kõige sarnasem lihtsalt.

http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:CIE-Normfarbtafel.png
joonisel tähistatud punkt E


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 11.01.08 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Tehase xenon pirn on värvitemepratuuriga 4300k (tavaliselt), sest see annab kõige rohkem valgust.


Ise mõtlesid välja v? Ma olen teadnud kogu aeg, et 5500K on see optimaalne värvustemperatuur. 4300K on tavalise halogeeniga kõige sarnasem lihtsalt.

http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:CIE-Normfarbtafel.png
joonisel tähistatud punkt E

Tavaline halogeen on ca 2800K - 3000K. Xenoni puhul on optimaalne 4300K - 6000K, üle selle hakkab juba valgustugevus langema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 11.01.08 13:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Tehase xenon pirn on värvitemepratuuriga 4300k (tavaliselt), sest see annab kõige rohkem valgust.


Ise mõtlesid välja v? Ma olen teadnud kogu aeg, et 5500K on see optimaalne värvustemperatuur. 4300K on tavalise halogeeniga kõige sarnasem lihtsalt.

http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:CIE-Normfarbtafel.png
joonisel tähistatud punkt E


Ei mõtlend. Miks peaks autootjad valima sellise värvitemperatuuri mis lihtsalt sarnaneb kõige rohkem halogeeniga aga valgustab halvemini sinu teooria järgi? Värvitemperatuur ei näita seda palju pirn valgust annab. 5000K võib kõige puhtam valge olla küll, aga luumenites on valgusvoog väiksem. Kõige suurem valgusvoog luumenites ongi 4100 või 4300K .

Tsitaat:

Who is OE manufacturer of HID bulbs?

Philips and Osram are the ones widely used in cars in North America/Europe. (GE is still trying to get their feet into car manufacturers budget.) They come with standard 4100K color temperature only. This is the only legal HID bulb color temperatire under DOT/ECE regulations. Many projector headlights in upscale vehicles may look like they have higher Kelvin rating, but that is an optical effect.


See optical effect millest siin juttu on, on see et katiku mis katab ära luubi sees alumise osa, selle pealt valgus murdub nii, et moodustub nagu spekter täpselt selle koha peale kust valgus ära lõigatakse (inglise keeles cut-off). Kõige rohkem on seal sinist valgust näha, punast ja kollast on üsna vähe. See sinine ongi see mis vahest vastu helgib.

Mingi joonise leidsin ka:
http://www.xenonkungen.se/grafik_lumen-kelvin.jpg

Nüüd mine hari ennast natuke siin


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 11.01.08 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
Tsitaat:
Algselt postitas: laur

Mida ülespoole värvitemperatuur läheb seda sinisemaks pirn läheb ja lõpuks läheb lillaks ära. Niiet jah, üks pirn on sul juba läbi, teine aga uus ja on valge. Kui pimedas proovid siis peaks olema tuntav vahe kah, et uus peaks tunduvalt rohkem valgustama.


mul nagu vahet pole mis ta on kas sinine vöi valge. aga nöme nüüd üks suur silm on sinine ja teine valge. ma oma lolli peaga aru saanud et xenon vördubki sinine valgus.
enamustel hakkab siis läbi minema. :D

tänan vastuse eest laur.


EDIT: ehk on asi kaitsemetes?


Tegelikut on soovitatav alati sobiv paar pirne osta. See tähendab sama tootja, sama mudel ja sama vanusega. Erinevused võivad esiletuua värvivahe( nagu sinul), lisaks sellele valgustab üks vähem teed kui teine ning võivad tekkida "hot spotid", ehk siis valgus ei jaotu enam ühtlaselt teele vaid tekivad kohad kus on heledam täpp ja kohad kus on valgus tumedam.

Ja see et teistel väga sinised on võib ainult tunduda. Üks variant on jah, et paljudel on kindlasti üsna vanad pirnid sees. Teine varaiant on see mis ma eelpool kirjeldasin, et teatud nurga all helgib jah sinakat kuna see on lihtsalt optiline pete mis toimub valguse murdumisel luubi sees.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 11.01.08 21:12 Tsiteeri


Kisub vähe teemast mööda aga eks keegi siis jagab ära selle teema kui häirib.
Laur, rääkisid algul, et 4300K annab rohkem valgust rääkimata luumenitest. Arusadav kui on nii, et xenonite valgustemperatuur on pöördvõrdeline luumenite arvuga. Tavalise 55W halogeenist väljub ca 1500 luumenit (vahemärkus neile kelle jaoks see jutt on hiina keel).
Siiski jään selle juurde, et parim värvieristus on ikkagi 5500K juures :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 11.01.08 21:29 Tsiteeri


Mis siin siis arusaamatuks jäi, mida rohkem luumeneid seda rohkem valgust ju. Ja ei ole ju pöördvõrdeline, lihtsalt 4300K värvitemperatuur on see koht kus annab kõige rohkem valgust, sealt edasi tuleb üsna kiire langus nagu graafikult näha ka oli. Ja enne 4300K valgustatavus kasvab. Pöördvõrdeline siis peaks 0K juures max luumenid olema.

Mida ülespoole värvitemperatuuris liigud seda vähem sa reaalselt näed, tekivad peegeldused jne. Ta võib ju kõige täpsemalt representeerida värve, aga mida sa sellega seal teepeal peale hakkad, kui sa reaalselt näed vähem. Ma saan aru sellest võib kasu olla ala monitoril vms, et kõik värvid on õiged, fototöötluses vms.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 11.01.08 22:13 Tsiteeri


Hästi, olgu siis nii, et pimedas sõites pole vahet mis värvi sa midagi tee peal/tee ääres näed. Võib olla vabalt näiteks ainult kollast värvi kõik. Kuna sa väga vaielda tahtsid siis otsisin sulle tabeli kus kõige rohkem luumeneid annab hoopis 6000K lamp http://www.omegaxenon.com/index.html, seega ma oletan, et oleneb ikka tootjast palju valgust üks lamp anda võib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 11.01.08 23:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Xenonitel on aga selline lugu et aja möödudes nad hakkavad värvi muutma, värvitemperatuur tõuseb ja nähtavus halveneb.

vanasti oli nii, et kui pirn hakkas otsa saama, siis temp. alanes...sinine->kollane->punane->ja ära kustuski.

http://www.mediacollege.com/lighting/colour/images/colour-temperature.gif

Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Mida ülespoole värvitemperatuur läheb seda sinisemaks pirn läheb ja lõpuks läheb lillaks ära.

sellega olen nõus. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 11.01.08 23:05 Tsiteeri


No ok. Ma ei mõtlend et võib olla ükskõik mis värv, lihtsalt minu silmis on oluline pigem see, et ma näen rohkem xenonitega, kui see et nad on lahedad sinakat värvi, või siis puhas valge. Minujaoks see kompromiss värvi ja reaalse valguse vahel ei tasu ära. 4300k on kaugel kollasest, kõik orig. xenonitega Audid sõidavad nende pirnidega, ei ütleks küll et see kollane välja näeb.

Mis puutub sellese saiti. Kahtlen natuke nendes arvudes. Vaata kasvõi seda, 3500k ja 3600 luumenit? Ainuke variant sama k juures lm tõsta oleks ballasti watte näiteks 40 peale tõsta vms. Kuigi nad väidavad et kasutaad 35w ballasteid.

Ma loodan et ICE ei pahanda, see pärineb siit samast foorumi stickyst. Neid tabeleid on netis igasuguseid, enamus siiski langevad sellega siin kokku.
http://www.dc-ice.ee/pics/xenon.JPG

Mis siin ikka vaielda. Fakt on, et 4100-4300k = kõige rohkem luumeneid, andes kõige rohkem sarnaneva valguse päikeselt tuleva valgustemperatuuriga. Osrami ja philipsi pirnidel väidetavalt peaks max olema 3800lm. see kah vaireerub. Sellepärast kasutavad tänapäevani autotootjad just sellise värvusega pirni. Ma kaldun arvama, et osram ja philips on natuke rohkem arenenud antud teema kohapealt kui see firma. Peale selle ei tooda osram, ega philips ega hella ühtegi HID kiti, mis on enamus maades illegaalsed. Erinevalt sellest firmast. Miks peaks neid arve tõe pähe võtma? Puhas marketing.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 11.01.08 23:13 Tsiteeri


spcvnd, Vaata hoolikalt kulunud xeno pirne, ei lähe nad mitte kollakaks vaid ikka sinakamaks. Ja lõpuks ei ole nad mitte punased vaid lillakad. Ja tundub ju loogiline ka, mida suurem kelvin seda vähem valgustab. Ära aja sassi tava pirni ja xenonite, need on natuke erinevad asjad.

Otsi googlist hid color shift vms, suhteliselt igalpool räägitakse sama juttu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 13.01.08 13:41 Tsiteeri


see tabel on jah natuke nihkes vist, parim valgus(nähtavus) on 4000-5000K. aga selles olen täiesti kindel, et lõpuks läheb punaseks. aint enne seda muutub pirn juba matiks(see koht kus on kaarleek, tekib nagu inimese silmale kae) ja ei valgusta midagi. kamoon, miks ma peaks xenonit ja halogeeni segi ajama?? ja miks ma peaks googeldama kui ma olen seda ise kogenud? esimesed xenonid installisin oma autole kuskil selle sajandi alguses, D2R istus H3 pessa päris ilusti. ark'i vennad annaks lõuksi vist sellise jutu peale...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andy
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: B4, B5

postitati 13.01.08 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Vist on napilt vähem kui aasta aega vanad. Peaks veel garantii sisse jõudma vist. Lihtsalt äkki on kellelgi veel ette tulnud ja on mingi tobe viga.
See garantii ju on ka nii nagu on.ei tea kas saab uue bloki seniks asemele või peab ootama mitu nädalat kuni testitakse kas ikka on selle viga. Rääkimata sellest, kui öeldakse et ei ole bloki viga.

vaheta siis pirnid uuesti omavahel, kui sama pool jamab, siis plokid omavahel, kui ikka sama, siis ühendused käkised. See plokk sul tõenäoliselt jamab- ülekoormuse korral lülib välja, või ei jätku lihtsalt piisavalt voolu (ühendused kehvad).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 13.01.08 15:31 Tsiteeri


Kui vana see pirn siis oli et ta punane oli?
Peaks nii olema et philispi ja enamus aftermarket pirnid lähevad sinakaks, osramid roosakaks vms. Valgustavad nad kehvemini sellepärast et nende valgustemperatuur tõuseb aja jooksul. Seega luumenid langevad. Aga tõepoolest, osad pirnid lähevad punakaks, aga sellisena põlevad nad paar päeva ja siis on nad läbi kah.

Teemasse kah nüüd. Asi võib vabalt olla selles, et voolu jääb väheks. Kunagi panin ka HID kiti sisse, ja mul olid päevatuled kah peal. Et kui süüte sisse keerasin hakkasid tuled põlema kohe, ja vot siis hakkas mul parem pirn samamoodi vibama. Vilkus tükkaega kuni lõpuks jäi põlema. Kui tuled nupust peale keerasin siis seda jama ei olnud.

Ja tegelikult kui paigaldada xenonid peaks uue toite tuledele vedama. Releedega siis. Sellepärast et tulede süttides kasutavad ballastid mitu amprit rohkem voolu kui halogeenid, lõpuks mõjub see lülititele ja juhtmetele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]