Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  12
Autor:
Pealkiri: Kui kiiresti saavutab 2.5 tdi R5 90 kraadi. (Vastuseid: 283 | Vaatamisi: 55056)
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 05.01.08 18:45 Tsiteeri
Kui kiiresti saavutab 2.5 tdi R5 90 kraadi.



Huvitab selline asi,et mootori temp. püsib ilusti alati 90 kraadi aga selle saavutamiseks läheb ikka meeletu aeg.Et kas see ongi sellise isendi puhul normaalne ?Tegemist siis A6 95a 2.5 tdi 103 kw.
Näiteks siin -15 kraadiga linnas peale 15-16 km läbimist temp. grammike üle 50 kraadi(kus juures enne sõitu veel auto soojendus 5-10 min ja eest radikas ka kinni pandud)
Selge see muidugi,et diislid lähevad aeglasemalt soojaks kui bensukad aga siiski....
Isal samuti diisel ja kordi kiiremini saavutab 90 C. Kellel selline isend,võiks kommenteerida.
Termostaati ja temp. andurit pole mõttet pakkuda.Termostaat vahetatud ja diagnostikas kontrollitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 05.01.08 19:37 Tsiteeri


2,5 tdi r 5 läheb ikka talvel väga vaevaliselt soojaks, ja sellel radika kinnikatmisel pole ju ka eriti mõtet, kui on väike veering siis ju jahutusvedelik läbi radika ei käi.lihtsalt lepi sellega et seda mootorit kiirelt soojaks ei saa, ja ma usun kui talvel sõidust tuled ja temp on 90c ja lased mootoril kohapeal töödata siis 10min pärast ei näita temp. näidik üldse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 05.01.08 19:41 Tsiteeri


Endal sama masin ja läheb jah suht vaevaliselt soojaks .
Ainuke kuida saada kiirelt soojaks on talle jõudu rakendada (pane käru taha ja on hetkega soe) ;)


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.08 19:57 Tsiteeri


Üks võimalus veel on sõita kõrgemate pööretega. Mul nüüd uue masinaga soenemine oluliselt kiirem kui vanaga, kuid samuti ikka suuremate külmadega võtab see soenemine aega. Sellepärast siis lasen alul masinal miski aeg kohapeal soeneda ning sõitu minnes hoian tavapärasest sõidust käik madalamat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 05.01.08 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalda
2,5 tdi r 5 läheb ikka talvel väga vaevaliselt soojaks, ja sellel radika kinnikatmisel pole ju ka eriti mõtet, kui on väike veering siis ju jahutusvedelik läbi radika ei käi.lihtsalt lepi sellega et seda mootorit kiirelt soojaks ei saa, ja ma usun kui talvel sõidust tuled ja temp on 90c ja lased mootoril kohapeal töödata siis 10min pärast ei näita temp. näidik üldse

Jah,täpselt nii see on:)
Nüüd ma vähemalt tean,et viga pole kongreetselt minu autos vaid on sellele mudelile lihtsalt iseloomulik.Lootsin,et äkki annab midagi teha,et linnas kütusekulu kokku hoida,mida tuleb vähemalt 13L sajale ,nagu bensukas juba:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 05.01.08 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Üks võimalus veel on sõita kõrgemate pööretega. Mul nüüd uue masinaga soenemine oluliselt kiirem kui vanaga, kuid samuti ikka suuremate külmadega võtab see soenemine aega. Sellepärast siis lasen alul masinal miski aeg kohapeal soeneda ning sõitu minnes hoian tavapärasest sõidust käik madalamat.

Seda olen isegi mõelnud aga pole julgend külma mootoriga kõrgete põõretega sõita.Kardan,et see pole külmale mootorile eriti hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.08 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6audi
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Üks võimalus veel on sõita kõrgemate pööretega. Mul nüüd uue masinaga soenemine oluliselt kiirem kui vanaga, kuid samuti ikka suuremate külmadega võtab see soenemine aega. Sellepärast siis lasen alul masinal miski aeg kohapeal soeneda ning sõitu minnes hoian tavapärasest sõidust käik madalamat.

Seda olen isegi mõelnud aga pole julgend külma mootoriga kõrgete põõretega sõita.Kardan,et see pole külmale mootorile eriti hea.

Tööle ja kohe lappa mõte ei ole tõesti hea, kuid lasta 5 minutit kohapeal töödata ning sõita tavapärast 1800-1900 pöörde asemel 2500-600ga ei lõhu nüüd mootorit mitte miskist otsast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 05.01.08 20:13 Tsiteeri


Omal kaa sama mure,külma mootoriga ca 15 km trassi ja ilusti 90 kraadi käes aga jahh,täna ca 10 min pärast sõitu kohapeal seistes langes pea 60-ni tagasi,arvasin et esmaspäev tuleb töökotta minna,aga kuna siit selgub et tüüpiline siis jääb see raha jälle alles:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.08 20:22 Tsiteeri


Kohapeal seistes jahtub ta maha jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 05.01.08 21:44 Tsiteeri


Termostaati on mõtet pakkuda küll, ka mina olen mitmel korral termostaati vahetanud uue vigase vastu.
Eriliselt aeglaselt soojeneb see mootor tõesti sellise külmema ilmaga- olen just jälginud, et mootori töötemperatuur saabub alles 15-20km läbimise järel kusjuures kohapeal töötades mootor soojaks tõesti ei lähegi samuti jahtub töösoe mootor tühikäigul käies jälle maha.
Ma ei mõista kuidas audil see soojenemisteema nii kehvalt on projekteeritud;) teiste diiselautodega küll selliseid probleeme ei ole.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 05.01.08 22:33 Tsiteeri


Ka minul sama jura, mis teema algatajal, et soojaks läheb väga kaua...kuid nüüd -15c temperatuuriga olen tähele pannud ,et mootor ei lähegi enam üldse 90kraadini. Homme vahetan kindlasti termostaadi ära kuid oskab keegi kommenteerida kui oluliselt põhjakatte puudumine võib mõjutada soojaks minemist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.01.08 22:44 Tsiteeri


see ju ammu teada et diisel kohapeal ei soojene.;)
vedu taga ja mingi paar kilomeetrit 2, 3 käiguga söita rahulikult. mitte talda anda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 06.01.08 08:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Ka minul sama jura, mis teema algatajal, et soojaks läheb väga kaua...kuid nüüd -15c temperatuuriga olen tähele pannud ,et mootor ei lähegi enam üldse 90kraadini. Homme vahetan kindlasti termostaadi ära kuid oskab keegi kommenteerida kui oluliselt põhjakatte puudumine võib mõjutada soojaks minemist?


Põhjakatte puudumine-olemasolu ei aita suurt, kui siis ainult sõidu ajal ja seda suht vähe. lasin enda masinale selle alla panna, alt on täielikult kinnine, kuid ei muutunud suurt midagi, soojaks läheb suht aeglaselt ja vaevu vaevu trassil 100´ga kulgedes saavutab temp. 85C. ja tyhikäigul kukub 60 kraadi peale. alguses arvasin ka et termostaat läbi, kuid kontrollides radikat, täitsa külm teine siis järeldasin et jahtubki teine maha, kuna tegemist v6 mootoriga ja suht palju mootoriblokki ja arvestades diisli põlemistempi bensiini omaga siis arusaadav et jahtub tyhikäigul.
niiet tuleb sellega leppida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 06.01.08 08:32 Tsiteeri


Ja mis te arvatae, et uued diislid lähevad paremini soojaks? Naljamehed :D. Nt 3.0 X5 diislil on peal webasto, mis salongi sooja annab. Progetud on ta nii, et kella pole ja töötab sõidu ajal lisasoojendina. Vastasel korral oleks seal autos ka talvel sama soe kui väljas. 2.5 dislal peaks olema ju salongi jaoks elektri radikas ka veel.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.08 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
Põhjakatte puudumine-olemasolu ei aita suurt, kui siis ainult sõidu ajal ja seda suht vähe.

Mingil määral peaks ta siiski aitama (muidugi mitte tavaline plastikutükk vaid koos selle miski paksu materjalikihiga), sest näiteks avastasin ma veel lisaks oma uuel masinal karteri ümbert eraldi soojustustüki spetsiaalse, mis siis peaks sellele kõigele veel kaasa aitama.
Aga nagu Offroader just mainis, paigaldatakse juba paljudele masinatele jah salongi soendamiseks eraldi soendeid... muidu soojaks ei saakski :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 06.01.08 09:05 Tsiteeri


Dislade põhjakate on jah paksem. Väidetavalt on see ka müra isolatsioon. Kes tahab autosse kiiresti sooja, siis tuleb see ca 20k väljaminek teha ja vedeliksoojendi osta. Hommikul autosse minnes on ka kena soe vähemalt.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 06.01.08 09:07 Tsiteeri


Endal neid a6 erinevaid palju olnud aga millel on kliima ja veel lisaks salongisoojendus radikale ka veel elektriradikas(see põhjamaa varustuses!) on juba ka talvel võimalik liigelda.Mootor aga jõuab ainult niipalju sooja toota kui salongiradikas selle ära kasutab ja ongi null ring.Osta webastoga auto ja probleem lahendatud ise olen väga rahul,paar kilomeetrit ja niikui saunas(kütust lääb veits rohkem)aga mugavus maksab ka miskit!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 06.01.08 11:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Dislade põhjakate on jah paksem. Väidetavalt on see ka müra isolatsioon. Kes tahab autosse kiiresti sooja, siis tuleb see ca 20k väljaminek teha ja vedeliksoojendi osta. Hommikul autosse minnes on ka kena soe vähemalt.

Hea oleks muidugi,kui ka salongi kiiremini sooja tuleks aga rohkem häiris tegelt kütusekulu.Kuna ju külma mootoriga saab liiga rikka segu peale ja kui linnas õiget mootori temp.ei suuda ma saavutada siis sõidangi ainult linnas ju rikka kütuse seguga ja seega kulu diisli kohta väga suur.Kui suvel võttis linnas 8,5 L sajale siis nüüd 13-15 L sajale ja sedagi kerge jalaga:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 06.01.08 12:48 Tsiteeri


põhja kate annab ikka jube palju juurde tegelt,endal oli ka korra eelmine aasta alt ära ja auto ei läinud enam ültse soojaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aigar
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo

postitati 06.01.08 13:03 Tsiteeri


ei tea endal on ka v6 tdi ja läeb ilusti soojaks, linnas üks tiir, see on umbes 5 kilti ja mootor on soe. Kohapeal käies mootor maha ka ei jahtu. Täna hommikul panin käima, lasin kohapeal käia umbes 15 minti ja tempi näitas juba 70 kraadi. Kütet võtab ikka küll palju praegu. Nüüd kui siin need suured külmad olid paar päeva tagasi siis linnas tuli 20 ära ikka, muidu oli 14. Tip. Q siis.


www.carworld.ee
Varuosad & Tuuning
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 06.01.08 14:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aigar
ei tea endal on ka v6 tdi ja läeb ilusti soojaks, linnas üks tiir, see on umbes 5 kilti ja mootor on soe. Kohapeal käies mootor maha ka ei jahtu. Täna hommikul panin käima, lasin kohapeal käia umbes 15 minti ja tempi näitas juba 70 kraadi. Kütet võtab ikka küll palju praegu. Nüüd kui siin need suured külmad olid paar päeva tagasi siis linnas tuli 20 ära ikka, muidu oli 14. Tip. Q siis.


kas 20 natuke palju ei ole???
mul naine sõidab, ta muidugi kerge jalaga ja sõit 50/50 linnas/trassil, kuid keskmine on ikka seal alla yheksa. linnas sõites läeb temp ikka 90 kraadini välja, aga maanteel seal kaheksakymne ymber. jumal teab ka mis termostaat seal sees on võimalik et soojamaa oma. aga üleeile -18´ga sõites trassil a´la 1700 pöördega hoidis seal 80C juures. see vist norm, kuigi eile vähe uurisin et kui palju disla töötemp on siis vanakooli mehed vastasid et diislis peab olema vähemalt 97C :D ei tea kas see arv ka õigust näitab kuna siis ju läeks pea et keema suvel. aga ei tea sellest täpsemalt rääkida, võibolla siin targemaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 06.01.08 14:50 Tsiteeri


arvan et pole vaja kütusekulu pärast kära tekitada,bensafossid võtavad nagunii veel rohkem!!!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 06.01.08 14:59 Tsiteeri


bmw-del näiteks ongi 97 kraadi ja suvel on üle 100 rautselt 115kraadi oli tavaline


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 06.01.08 15:40 Tsiteeri


Kuskil 3,5-4km -7kraadi külma, umbes 5 minti kohapeal soendamist ja siis vaikselt liikuma. Webasto ka muidugi vähe aitas. õlitemp kuskil 60-65 kraadivahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 06.01.08 15:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
arvan et pole vaja kütusekulu pärast kära tekitada,bensafossid võtavad nagunii veel rohkem!!!:D

Nu ei tea,samas nad saavutavad õige temp.kiiresti ja siis nad ei võta eriti rohkem.Töökaaslasel Chrysler bena,mingi 4l-ne mootor,täpselt ei mäleta.Tal võttis siin külmaga sama palju või isegi liitrike vähem kui minul.K..t,kus see loogika on:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  12
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]