petrik
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant 2,5 tdi Q
|
postitati 03.01.08 08:58
|
|
|
käimakasti probleem
isend järgmine:
B5-2,5 td 110 kw quattro 2000 a vl.
probleem:
vaiksel kulgemisel umb 50-60 km/h vahetab kast ilmselt 3-4 käiku paarisekundiliste vahedega üles-alla(tuntav jõnksatus ja tahhomeeter muudab pöördeis
umb 200 pööret)
on kellelgil kogemusi?
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 03.01.08 14:26
|
|
|
Kui lased kiiruse alla 50´ne siis vahetab kast käigu alla ja kui jõuad sinna 60´ne alla siis paneb neljanda, sinu jutust ei saa aru seda, et kas sa
sõidad stabiilselt 50 või 60´ga või siis selle kiiruse vahemikus. omal sama auto ja samad näitajad ning kui kysimusi on pöördu minu poole, lyhikese
ajajooksul millal olen seda isendit omanud olen suht palju kogemusi saanud sellega seoses. alustades kõrgsurve pumbast lõpetades käigukastiga
|
|
|
petrik
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant 2,5 tdi Q
|
postitati 04.01.08 09:59
|
|
|
ühtlasel kulgemisel kusagil 50-60 juures vahetab käike korra ülesse ja sis alla tagasi-jälle ülesse ja alla- isegi siis kui cruise peal hoiad-kui
käimakasti tiptronicu asendisse paned siis eriti ei tähelda sellist vahetamist.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 04.01.08 10:43
|
|
|
Lühidalt kast ei suuda ära otsustada millist käiku kasutada.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
petrik
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant 2,5 tdi Q
|
postitati 04.01.08 11:02
|
|
|
mingi aeg tagasi suutis küll otsustusvõimeline olla :-D
Ilmselt mingi softiprobleem...
|
|
|
cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 08.01.08 11:11
|
|
|
KOntrolli õhulugejat. Mul oli sama probleem bensiini mootoriga tegi täpselt sama jama. Kui lugeja sai ära puhastatud korralikult muutus kogu elu auto
liikus paremini edasi ja see anomaalia kadus.
|
|
|
petrik
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant 2,5 tdi Q
|
postitati 09.01.08 14:49
|
|
|
Õhulugejat ma ei kahtlusta, sest tallamisel liigub nagu loom ja tahma pole kusagilt tulemas(ehk siis kütusekulu raske jalaga jääb ca 10 liitri
kanti)
Käisin probleemiga revalis-saan täpselt 21 jaan. teada, et milles asi.
Tegelikult- lähemal uurimisel kastiprobleem pole, sest iseenesest käik ei vahetu(tiptronicule lülitades käike ei vaheta, aga probleem kestab)jõnks
käib läbi ja pöörded tõusevad ca 100 pööret ja siis kohe alla tagasi
diagnostitaat arvas, et turbiin kutu, et peaks lukustama ühtlasel kiirusel, aga libiseb korra läbi jne. Samas arvas, et peab otsad külge panema ja
täistesti tegema-võib elektroonika kala ka olla...niiet eks ootame, eks ma pärast kriban juurde, et mis kala oli...
|
|
|
nitram
huviline
Registreerunud 19.11.07
Asukoht: Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 V6
|
postitati 20.01.08 20:14
|
|
|
mul oli ka täpselt selline probleem, et kiirusel 50 hakkas jõnksutama ( kuskil 1400 pöörde juures ). sai siis õhulugeja vahetatud ning probleem kadus.
|
|
|
petrik
huviline
Registreerunud 27.07.05
Asukoht: viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant 2,5 tdi Q
|
postitati 22.01.08 15:05
|
|
|
nunii-revalis käidud ja kilost rahast ilma. Diagnoosi tulemus-sügav automaatkäigukasti-turbiini puue. Ei lukustavat ära.
Kurvalt sammud heigo garaazi, et turbiinivahetusaeg kokku leppida-heigo ehmatas 18 kilose arvega(turbiin+õli+töö jne)Samas lohutas, et selles ei
pruugigi viga olla, et mingi a8 oli ka paar nädalat tagasi vahetanud turbiini samade sümptomitega ja nüüd uuesti sama viga-oopis kasti hüdra aju
panevat kala.Ja nüüd akkab eritipõnev osa: heigo juurest koju sõites jätsin korra auto seisma, et kontooras käia-pärast uut käivitamist läksid äkki
kõik käigud korraga sisse, ehk siis armatuuris põlesid korraga kõikide käikude tuled ja kast avariireziimis-ei edasi-ei tagasi-keerasin siis süütuse
välja ja uuesti auto käima-tulemus-TÖÖTAB IDEAALSELT SIIAMAANI!!!-kolm korda üleõla...-tegu ikkagi ilmselt elektroonilises juhtblokis, kui et
mehaanikas(turbiinis)
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 22.01.08 15:30
|
|
|
Kui nii,siis mine revalisse ja küsi oma tonn tagasi,sest mille eest sa maksid?Valediagnoosi eest?Muide minu auto kast ei lukusta ka turbiini külmalt
ära ja nii peabki olema.Sinu kasti kohta kindlalt ei tea.
|
|
|