Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 v6 tdi ei käivitu (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3042)
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 01.01.08 10:52 Tsiteeri
2.5 v6 tdi ei käivitu



tere,auto siis seisnud umbes pool aastat 99.aasta A6,v6 2.5tdi mootoriga.ja käima ei lähe,ei luba ka mitte,ja kütus ei tule peale,see läbipaistev voolik on tühi,võtsin vooliku enne filtrit lahti,ei tule,aga ise imedes tuleb,ja pumba poolt ei teki käiamisel mingit vaakumit ka,mis kütet peaks üles tõmbama.
Kas selle poole aastaga on miski kinni jäänud või midagi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 01.01.08 11:00 Tsiteeri


Küttepump on õhtal või kinni


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 01.01.08 11:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yepi
Küttepump on õhtal või kinni


mõni hea võte selle lahtisaamiseks?
otse peale anda koos suure koguse diislilisandiga kütust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 01.01.08 11:13 Tsiteeri


v6 diisli pump on väga õrn asi. ilma kütteta käiata ei tohi..pump läheb rikki suht kähku. selle masina eripära on see, et paagis on etteande pump, mis hakkab alles siis tööle kui masin käima läheb. seega peab alustuseks pumbale filtrisse sissetuleva otsakaudu kütus pealesuruda;)

juhul kui pump juba küpse pole siis tee nii. peale filtrit tagasivoolu toru tuleb näpitsatega kinnisuruda. filtrisse sissetulevast torust tuleks kütus näiteks hästi suure süstlaga sissesuruda tasapisi kuni läbipaistev voolik kütusega täitub.
siis peaks mootorit käivitama ja samaaegselt kütust peale suruma. kui käima läheb siis sureta välja ja ühenda torud tagasi. käivita uuesti. kui käima läheb lase kähku tagasivoolu toru kinnihoidvad näpitsad lahti ja lase mootoril töödata.

kui pump on kinnijäänud siis aitab ainult pumba remont või vahetus. mingite lisanditega pole mõtet jamada


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 03.01.08 13:05 Tsiteeri


nüüd selline küsimus,kui uued hüdrotõukurid panin,on võimalik,et nad õlist tühjad on ja klappe ei ava?
sest käivitamisel oleks nagu 3-4 rasket"tõmmet" starteril ja siis kerge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 03.01.08 15:03 Tsiteeri


ju sa midagi valesti kokku pannud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 03.01.08 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ylbik
ju sa miagi valesti kokku pannud

ju ma ikka ei pannud valesti kokku.
vajalikud rakised on olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 03.01.08 18:38 Tsiteeri


tööriista kasutamine nõuab ka vastavaid oskusi, mida sul ei paista olevat(kui uued hüdrotõukurid panin,on võimalik,et nad õlist tühjad on ja klappe ei ava?).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 04.01.08 06:11 Tsiteeri


õigus,sellepärast ma targematelt küsingi.
Kuna automaatkast,siis tõmmata ka ei saa,et surve üles võtaks.
Aga hvitas,et kas on selline asi võimalik,et tõukuritepärast nii teeb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 04.01.08 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalm
õigus,sellepärast ma targematelt küsingi.
Kuna automaatkast,siis tõmmata ka ei saa,et surve üles võtaks.
Aga hvitas,et kas on selline asi võimalik,et tõukuritepärast nii teeb?

Vastus on ei(klapid avanevad ka siis kui hüdrotõukurid on tühjad), sul olid kütusetorud lahti ja nüüd on lihtsalt õhk süsteemis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 04.01.08 15:14 Tsiteeri


ja siis starter ´veab kolm või neli pütti normaalselt ja siis hästi kergelt ja siis jälle kolm või neli silindrit normaalselt ja siis jälle korra kergelt jne??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 04.01.08 16:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ylbik
tööriista kasutamine nõuab ka vastavaid oskusi, mida sul ei paista olevat(kui uued hüdrotõukurid panin,on võimalik,et nad õlist tühjad on ja klappe ei ava?).


Pigem on olnud siiani sedapidi et hüdritõukurid pressitakse just enne mootorisse paigaldamist tühjaks.See reguleerimise maa on seal nii väike et isegi tühja tõukuriga ei teki kunagi seda probleemi et ei avaks klappe.
küll on juhtunud aga seda et paned tõukurid peale kaane remonti ntx sisse,eelnevalt neid tühjendamata ja siis ei ole kompresiooni ikka päris tükil ajal.

Mis puudutab seda 2,5 tdi V6 mootorit,siis minuarust käitub see starter neil kõigil kummaliselt.Alguses on tunne nigu ei jaksaks ja siis hakkab kerima mingi 3-4 tiiru pärast .olen seda täheldanud mitmel autol.
Ka on olnud probleeme diislite käimaajamisel kui paagis on kütust alla veerandi.Paagisisene pump küll töötab kuid külgedel asuvad jugapumbad ei anna ette põhipumbale ja jäädki käiama seda autot.Lihtsaim oleks kompressoriga ntx paagis kerge ülerõhk tekitada ja siis proovida õhutada.
NB! kui paagis kütust napib,ei aita ka see .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 05.01.08 18:52 Tsiteeri


külgedel asuvad jugapumbad:o:o:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 05.01.08 20:28 Tsiteeri


Just,samad asjad on olemas ka A8 ntx bensukal.
Täisveolist alt vaadates saad aru miks see nii on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 08.01.08 17:51 Tsiteeri


ei olnud seal pistmist midagi kütusega.
ühe silindri surve 0.ja üleüldse ólid mitte kõige paremad surved ka teistel padadel.
homme kaaned maha,siis näeb ka põhjust ehk,miks üks nullipoiss on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
petrik
huviline



Registreerunud 27.07.05
Asukoht: viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant 2,5 tdi Q

postitati 09.01.08 15:01 Tsiteeri


üks tõukur hoiab ilmselt klappi lahti, et silindris 0 on-ega sellepärast pea veel päid maha tõmbama...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 09.01.08 16:29 Tsiteeri


maas juba,ja nagu arvasingi,klapid peas käinud.
Võin paar pilti teha,kui kedagi huvitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 09.01.08 22:05 Tsiteeri


Loomulikult huvitab.
Kuidas said poole aastase seismisega klapid peas käia?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 10.01.08 06:11 Tsiteeri


järeldan ainult seda,et see juhtus siis kui eelmisel omanikul auto seisma jäi.Või siis tehti eelmises töökojas midagi,sest mina ostsin auto ,kui mootor oli laiali kisutud.Õhtul teen pilte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ylbik
huviline



Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 2,5 TDI

postitati 10.01.08 11:03 Tsiteeri


Selle jutu oleksid pidanud kohe alguses kirjutama.
Nüüd paistab asi hoopis teises valguses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.9% - SQL: 71.1%]