margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.03 12:39
|
|
|
98 või 100 kW?
Sorry kui teem aon kuidagi juba läbi käinud, kuid küsimus siis järgmine:
2,3 mootorit olen kohanud Coupedel nii 98 kui ka 100 kW-stena. Mis on neil see erinevus? Või on lihtsalt mingi nn. aastaarvu edasiaretus?
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 02.01.03 14:06
|
|
|
kas asi ei ole mitte katalüsaatoris?
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.03 16:34
|
|
|
et kummas see siis on ja kummal ei ole?
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 02.01.03 16:52
|
|
|
rohkem kw siis ilma katita
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.01.03 17:07
|
|
|
Et kui jutt juba kati peale läks, siis paar küsimust kah.
Räägivad et kat vahelt ära ja power tuleb nii mis vähe. Kas asja eemaldamine tõepoolest annab niivõrd head tulemus või on jutt üle pingutatud? Ja siis
veel seda et kas kati saab ka nii vahelt ära, et seda silmaga hiljem ei näe? A la et kakud seest tühjaks vms? Just asking... Ja siis veel igast
andurid(lambda) - mis siis nendega? Mehaanilisel pritsel vist ei ole suurt muret sellega, aga teistel?
|
|
|
Burn
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Q & E39
|
postitati 02.01.03 17:20
|
|
|
Natuke teravamaks ta läheb,aga mingit +10 hp nagu räägitakse, ära looda. Audil on jah see mure, et lambda asetseb otse kati küljes(vähemalt typ.`89,
80/90; coupe) ja jõhkralt alt ära lõigata ja toru panna on nats raske. Ise lasin asja lahti keevitada ilusti, kärje sai välja löödud, sõel sisse ja
matid tuugalt ümber. Tehti siis nö. resoks. Lambda jäi sinna kus ta oli. Kusjuures kontrolli minnes oli CO ainult 0,2 rohkem kui lubatud.
Suzuki Bandit 1200, 2,5 sek 0-100 
|
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 05.01.03 19:22
|
|
|
Ma võtsin kati tervena alt ja panin toru. Kati jätsin igaks juhuks alles ja võin nüüd vajadusel maha parseldada. Sealt saad selle kolme poldi poolse
koonusega värgi ja lamda vindi. Minek läks muidu sutsu teravamaks küll.
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 06.01.03 12:16
|
|
|
Jajaa, aasta-paari pärast vannute, et katalüsaatori vahelt ära kiskusite. Euroopa Liitu jõuame, siis ei saa ülevaatuselt enam läbi, kui katalüsaator
tuksis või üldse puudub (ja tehnilises passis kirjas). Lätis pidi juba nii olema, et rikkis katiga ülevaatuselt läbi ei saa... 
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 06.01.03 17:46
|
|
|
Siis kui passis pole, siis muidugi teine asi.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 07.01.03 02:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mms
kas asi ei ole mitte katalüsaatoris? |
2.3 mootoril on ka erinevaid modifikatsioone. Tyybikood NF. Olemas 10V kahe erineva sisselaskekollektoriga. Peaks plema eranditult kat.-ga. Saab kati
seest tyhjaks lyya. Valja ei paista. Aga tuntavat effekti kyll pole!
|
|
|