Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 4 - s käik jamab, milles viga? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2660)
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 10.02.04 12:51 Tsiteeri
4 - s käik jamab, milles viga?



Autoks: A6 2,5TDI käigukast manuaal 6 käiku.

Lugu järgmine - neljandat käiku sisse lükates käib läbi täpselt selline hääl kui ei lahuta korralikult sidurit - selline kõrin üle hammasrataste.

Teisi käike vahetades mingit probleemi ei ole. 1, 2, 3, 5, 6-es käik lähevad kõik ilusti sisse. Kohapeal neljas käik vahepeal läheb ilusti sisse ja vahest nagu miski takistaks.

Milles võib probleem olla?
Kas võib olla et käigu hoovastik paigast ära?
Või siis viga neljanda käigu sünkronisaatoris?

Kelle poole sellise murega pöörduda?


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 10.02.04 13:03 Tsiteeri


Viga siis ilmselt ikkagi 4-k sünkronisaatori rõngas, MIS ISE MAKSAB 400eek, AGA KAST MAHA-PEALE JA REMONT on suht kallis:mad:,norm. kastirem. teeb OÜ Tõukur


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 10.02.04 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiTeam
Lugu järgmine - neljandat käiku sisse lükates käib läbi täpselt selline hääl kui ei lahuta korralikult sidurit - selline kõrin üle hammasrataste.


Kuni remondini tee nii: sidur alla 3. käik välja, sidur üles, sidur uuesti alla, 4. käik sisse, sidur üles. Nii ei kõrise ja sellega harjub ka kiiresti. ;)


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.02.04 17:27 Tsiteeri


Mul krt. sama jama teise käiguga:(

PS: AudiTeam kui remondis ära käid siis anna teda palju plekkis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 10.02.04 20:14 Tsiteeri


mul ka teise käigu sünkro peetis vist. Samas olen ise süüdi, sest kunagi vahetasin kuidagi hooletult rapsides käiku nii et sidur juba poolel teel ülesse oli, käik aga veel sees polnud. Ragistas tiba ja nüüd ongi sünkro vigane :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 10.02.04 22:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Audivend
Mul krt. sama jama teise käiguga:(

PS: AudiTeam kui remondis ära käid siis anna teda palju plekkis.


Eks see II käigu probleem on enamus vanematel Audidel, see on nn "rallisõidu" sündroom :P : pärast I käiku on vaja võimalikult kiirelt ju II käik sisse saada :mad: ja koht, mis järgi annab ongi II käigu sünkronisaatorid.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 10.02.04 22:27 Tsiteeri


Kas kuidagit on võimalik ilma kasti maha võtmata ka kindlaks teha, kas on sünkro viga või miskit muud?


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 10.02.04 22:56 Tsiteeri


Seda sünkro teemat sai siin kunagi ropult lahatud.
Üldiselt on kuldreegel see,et sünkro on esimene asi mis kastis järgi annab.
Kui teatud käik ikka raginaga ja suure vaevaga sisse läheb,siis pea 100% on süüdi kulunud sünkronisaatori rõngas.Pronks annab ikka enne järele kui teras.
Kui keegi soovib omal seda sünkrot vahetada,siis olen nõus teda jõu ja nõuga abistama.
Audi kaste olen teinud küll ainult kaks,kuid vw ja opeli kaste on lapatud ikka mehemoodi.
Kuid on ka üks kurb aga,reeglina on vaja vahetada ka juba vähemalt diffrilaagrid,kui kast on sõitnud üle 200 000km ja simmerlingid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 11.02.04 14:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiTeam
Lugu järgmine - neljandat käiku sisse lükates käib läbi täpselt selline hääl kui ei lahuta korralikult sidurit - selline kõrin üle hammasrataste.


Kuni remondini tee nii: sidur alla 3. käik välja, sidur üles, sidur uuesti alla, 4. käik sisse, sidur üles. Nii ei kõrise ja sellega harjub ka kiiresti. ;)


Ulvar

Millegi pärast mul see siduri mitmekordne sõtkumine ei mõju eriti. Harva kui käik läheb pärast siduri mitmekordset sõtkumist sisse ilusti.

Mul läheb 4 käik siis ilusti sisse kui kohe kolmanda pealt robaki neljandat ei pane vaid lasen vaba peale ja siis rahulikult lükates läheb neljas ilma kõrinata sisse.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 11.02.04 14:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO ....Kui keegi soovib omal seda sünkrot vahetada,siis olen nõus teda jõu ja nõuga abistama......





Palju selle sünkronisaatori rõnga vahetamine maksta võib? Ma mõtlen just seda töö raha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 11.02.04 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiTeam
Millegi pärast mul see siduri mitmekordne sõtkumine ei mõju eriti. Harva kui käik läheb pärast siduri mitmekordset sõtkumist sisse ilusti.


Seda tuleb ikka kiiresti teha, kui viivitad, siis enam ei saa.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 12.02.04 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiTeam
Lugu järgmine - neljandat käiku sisse lükates käib läbi täpselt selline hääl kui ei lahuta korralikult sidurit - selline kõrin üle hammasrataste.


Kuni remondini tee nii: sidur alla 3. käik välja, sidur üles, sidur uuesti alla, 4. käik sisse, sidur üles. Nii ei kõrise ja sellega harjub ka kiiresti. ;)


Ulvar



Mul läheb 4 käik siis ilusti sisse kui kohe kolmanda pealt robaki neljandat ei pane vaid lasen vaba peale ja siis rahulikult lükates läheb neljas ilma kõrinata sisse.


Käigu vahetusel tulebki tabada see moment kui võllid või hammikad võrdse kiirusega ringi käivad ja siis läheb käik sujuvalt sisse. Kui liiga kiirest või liiga aeglaselt vahetada siis jällegi ragiseb.
Seda muidugi juhul kui on tegu sünkro kulumisega. Endal on ka neljanda käiguga jama. Aga nii et kord kagiseb (kõriseb) ja samas jälle ei ragise. Äkki on mingi õli viga et sünkrod ei jõua iga kord hammikaid maha pidurdada ühele kiirusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 14.04.04 11:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Audivend
Mul krt. sama jama teise käiguga:(

PS: AudiTeam kui remondis ära käid siis anna teda palju plekkis.

Nii nüüd siis käigukasti remont läbitud!

Kohaks sai valitud firma OÜ Tõukur --> [url=http://http://www.hot.ee/toukur1/]http://www.hot.ee/toukur1/[/url]

Ütleme nii et selle remondiga oli ikka paras jama:
Esiteks ei olnud laos just neid juppe mida mul vaja läks.
Teiseks telliti esimest korda valed jupid.
Kolmandaks 2 nädalat ilma enda autota on paras jama.

Kuna plaan autoga veel ikka sõita siis remondi kohapealt pole erilist mõtet koonerdada olnud - kui ikka mingi osa on juba kulunud aga kestab veel siis olen ikka juba lasknud ära vahetada kui üksiti auto remondis on olnud. (neljanda käigu sünkro rõngas oli peamiselt aint läbi aga ära lasin vahetada siis juba ka 1, 2, 3, ja 4 käigu sünkrod ja siduriketta ka)

Hindadest siis: NB! tegemist on 6 käigulise kastiga
Sünkronisaatori rõngas 1 ja 2 käik 1080.-
Vedrud 2tk 11.-
Pooltelje tihend 2tk 252.-
Sünkronisaatori rõngad 3 ja 4 käik 620.-
Vedrud 2tk 11.-
Siduriketas 2072.-
Käigukasti õli 4 liitrit 536.-
Käigukasti remont 1250.-
Käigukasti maha ja pealepanemine 1250.-
+ käibemaks 18%
------------------------------------------------------
Kokku: 8357.-

Tundub et uued valuveljed tuleb käigukasti remondi arvelt ära unustada :(
kui keegi just mõnda head odavat pakkumist ei tee :D


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.04 11:40 Tsiteeri


Kas siduriketta katete vahetamisest poleks piisanud?


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 14.04.04 12:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Kas siduriketta katete vahetamisest poleks piisanud?

Tegelt ketas oli ise ok aga vedrud olid omadega läbi seal, üks hakkas juba välja kukkuma.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]