Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2.3 quattro küttekulu (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2823)
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 09.02.04 10:54 Tsiteeri
2.3 quattro küttekulu



Maanteel küttekulu 15L sajale. Mõnikord veits vähem. mootoriks 2,3. quatro kah.
Ja jahedama ilmaga jahutusvedeliku temp. mingi 50 kraadi. seda ju vähe.
Tundub, et linnas võtab vähem, kui maanteel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 09.02.04 11:13 Tsiteeri


Tere!Mis aasta ja mootori nr.?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 09.02.04 12:45 Tsiteeri


Just arvestasin enda isendi kütte kulu ja tuli 8,3L saja kilomeetri peale, sõiduvõtted ei olnud kõige tagasihoidlikumad. Mootori tähis KU.Aga 15 on tõsiselt palju,point võib selles ka olla et mootori töötemp. väga madal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 09.02.04 13:14 Tsiteeri


Mul samuti bensukuluga probleemid. Autoks b4 2,3 ja linnas on kütuse kulu normaalse sõitmise juures umbes 15-17 l/100km. Maanteepeal jälle seevastu ülimalt ökonoomne u. 7,5-8 l/100km. Käisin Aava juures ka, aga ta sai ainult minekut natuke paremaks, küttekulu osas mingeid muutusi ei märganud. Maximaalne, mis olen saavutanu üliõkonoomse sõidu juures oli 13l/100km. Milles asi, et linnasõidu juures nii meeletult janune on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 09.02.04 13:26 Tsiteeri


töötemp väga madal, et äkki on nii et termostaat on peetis? sümptomite järgi võiks öelda et äkki termostaat pidevalt avatud vms.

1 võimalikest variantidest ehk?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 09.02.04 13:32 Tsiteeri


Niih eelmine talv A90 töötemp. oli nõks üle 50 ja bensukulu suur,vahetasin termostaadi ära temp. pea 90 ja küttekulu vähenes.Nii väitis mulle omanik kelle autot on mul au vahest togida.Ja mootoriks on sellel autol R5 2,3 NG.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viljar
huviline



Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 quattro `87

postitati 09.02.04 15:12 Tsiteeri


Aastaks siis `87, mootori numbrit hetkel ei oska öelda.
Kahtlustan ka ise termostaati. Palju see maksta võiks?


ainult quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 09.02.04 15:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja viljar
Aastaks siis `87, mootori numbrit hetkel ei oska öelda.
Kahtlustan ka ise termostaati. Palju see maksta võiks?
Võin eksida aga meeles see et oli 145 eeku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 10.02.04 10:26 Tsiteeri
Mure sama aga sellega juba leppinud



mul sama jama, autoks b4 2,3 R5 quattro. Linna sõidul, kui nautida kiirendust ja muid quattro mõnusid siis kipub kulu 17-20 kanti, rahulikult sõites 12-15 juurde. Maanteel saab üksi sõites 7-8l hakkama aga kui koorem peal siis 10 ringi. Ega Audi tootja pole just eriliselt säästlikkusele rõhunud. 98 bensuga on näitajad muidugi paremad. See et temp. madal, on ilmselt termostaadi süü. Minu autol normaalne näit 1mm üle 90 graadi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 10.02.04 10:33 Tsiteeri


Ma olen juba kahel Audil termostaadi ära vahetanud ja ma ei tea vist tutvusringkonnast Audiinimest, kes poleks seda teinud. See lihtsalt väsiv tegur ja ei maksa kah midagi, vahetus sõltuvalt mudelist kas siis kerge või raskem. Võimatu ei tohiks olla ühelgi mudelil :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03

postitati 10.02.04 11:52 Tsiteeri


Jah mul sama mure, linnas alla 20 sajale ei saa kuidagi hakkama. Aga anname andeks on ju talv ja nelivedu automaatkastiga ei joo mitte vähe...:cool:


~~The fellowship of the four silver rings~~
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 10.02.04 12:41 Tsiteeri


samas mul ka temp linnas enamasti 80 ja alla ning maanteel veel vähem.. ja üle 90 tõuseb vaid kohapeal kaua jõristades või jäärajal piitsutades korralikult..

äkki peaks ka ära vahetama raisa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AudiQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.03
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro Avant 2,5tdi 132kw -03

postitati 10.02.04 15:30 Tsiteeri


Raudselt...


~~The fellowship of the four silver rings~~
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 15.02.04 23:23 Tsiteeri
mul sama jama!



minul töötab auto umbes tühjalt 2 tunniga 5 liitrit maha
see on ikka jube!!!2,0 kohta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
brunnts
huviline

Avatar


Registreerunud 16.06.03
Asukoht: Tallinn - Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2,3

postitati 16.02.04 08:48 Tsiteeri


Ma mõtlesin et ainult minul seline jama aga võta näppust. Linnas rahulikult sõites min. 15l sajale, aga tavaliselt mingi 18-20l. See ikka jama ju. Termostaat on vahetatud, küünlad, küünalde juhtmed, jagaja, aga kasu mitte halligi.


Life is hard. It's harder if u're stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 16.02.04 18:47 Tsiteeri
Mis siis teha??



Tsitaat:
Esialgne postitaja viljar
Maanteel küttekulu 15L sajale. Mõnikord veits vähem. mootoriks 2,3. quatro kah.
Ja jahedama ilmaga jahutusvedeliku temp. mingi 50 kraadi. seda ju vähe.
Tundub, et linnas võtab vähem, kui maanteel



Aga mis siis teha kui neid kellel on sama probleem siis äkki paneks pead kokku ja mõtleks välja lahenduse???
Igatahes mul on kül juba mõistus otsas:mad::mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.02.04 23:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja brunnts
Ma mõtlesin et ainult minul seline jama aga võta näppust. Linnas rahulikult sõites min. 15l sajale, aga tavaliselt mingi 18-20l. See ikka jama ju. Termostaat on vahetatud, küünlad, küünalde juhtmed, jagaja, aga kasu mitte halligi.

Siis tuleb viga kas sisselaskes või väljalaskes taga ajama hakata. Kolmel korral olen ise tunda saanud, kuidas KATid hakkasid kinni jooksma. St. alguses oli jõudu normaalselt, aga kütusekulu hakkas vaikselt tõusma, kuni muutus väljakannatamatuks. Kuna kinnijooksnud kattidest enam midagi välja ei tulnud siis loomulikult poos asi mootori täiesti kinni. Igasugused diagnostikad ei aidanud selle mure lahendamisel mitte mingit moodi kaasa. Vähemalt igalt poolt sain ilusad värvilised lipikud kaasa, et kõik OK ja sittagi häda pole kuskil, vahet pole, et auto 25l sajale võttis. Lõpuks kui ise hakkasin asjasse süübima sain murele pihta kui viskas kattide ees olevatelt CO mõõtmise torudelt punnid eest ära ja kogu jura jooksis mulle kapoti alla mitte sumpast välja :( Peale KATide väljapeksmist oli esimesel autol juba tiba hilja, sest liiga palju oli asja kedratud sellises veidras olekus. Ülerõhk sisselaskekollektoris V6 mootoril oli kollektori plastist põhja praktiliselt pilbastunud ja kui sai esimene kord korralikult gaasipedaalile vajutatud peale KATide välja peksmist lendas kollektori aluskaan seespoolt pilbasteks ja plastitükid panid silindrite poole teele. Polnud just ilus hääl, mis välja tuli :) Järgmisel korral oli juba selge pilt ja tuttav tunne, millega tegu. Teadsin juba ennetada.

Teine asi mida saab diagnostiga kindlasti kontrollida on see, kas lamda andurid on errorisse visanud, kui nii, siis võib põhjustada liigse kütusekulu ka lamba anduritest tulev jura, mis kütusesegu paigast ära keerab.
Veel võib probleeme tekitada bensupumba vaikselt ära minemine. Kuna puhustid ei saa enam piisavalt litakat peale hakkab asi samuti rohkem bensiini rüüpama. Muidugi seda peaks juba mootori väga ebaühtlasest käimisest tunda olema, et midagi kuskil väga nihu. Eriti kõrgetel pööretel pole autol üldse jõudu.

Ühesõnaga, millisest otsast alustada ei oska küll soovitada :( Eks elu õpetab.

Kes on teoorias tugev võib mulle vastu vaielda, aga need on omal nahal ära tuntud ja sellist praktikat poleks ise pigem tahtnud tunda :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mouse
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 14.11.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 3.7 Quattro

postitati 23.02.04 23:20 Tsiteeri


lihtne ja loogiline;termostaat vaja ära vahetada.linnas vaikselt sõitmisega ei tule ju niipalju jahedat õhku eest sisse,mis mootori maha jahutab.sealt ka bensu kulu.külma mootoriga võtab ju alati rohkem kütet,pea topelt..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ets
huviline



Registreerunud 01.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant Q

postitati 25.02.04 23:03 Tsiteeri


Minu kogemused: esialgse, lahtise termostaadiga kulu alla 14l. Sai vaeseke ära vahetatud. Suvel keskmiselt 10,5 talve rekord 11,2. Palju on lühemaid otsi külma mootoriga. Ei põe, ikkagi Quattro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 27.02.04 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
samas mul ka temp linnas enamasti 80 ja alla ning maanteel veel vähem.. ja üle 90 tõuseb vaid kohapeal kaua jõristades või jäärajal piitsutades korralikult..

äkki peaks ka ära vahetama raisa?


Täpselt sama jama ka siin. Vahetatud termostaat aga temperatuur ikka ei tõuse üle 70-80 kui just kohapeal ei põrista.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Graabel
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.04 13:43 Tsiteeri


Sai ka käidud diagnostis (2,3 NG) kuna mootor ei käinud yhtlaselt. Ennem oli benakulu linnas 12,7-13,2 aga noh ma ei sõida väga ökonoomselt ka. Diagnostis öeldi süüde natuke vale ja segu lahja. Keeras need paika ja muidugi ytles et lamda ei tööta korralikult. Peale seda oli benakulu linnas 15l. Sai ostetud uus lamda 1100.- kr ja kytusekulu 11,4-12,0 . Muidugi liigub veica paremini kui ennem. See 1100.- kr investeerig tasub minul ennast kiiresti kuna keskmiselt sõidan kuus 4000 km sellest suuremosa linnas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.8% - SQL: 38.2%]