Lehekülgi: 1 2 3 |
M@X
huviline
Registreerunud 03.07.04
Asukoht: talinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 v10 ; S4 biturbo
|
postitati 13.12.07 23:15
|
|
|
S4 ostuabi
terv! oleks soov audi s4 platsi pealt osta ja silma jäi 2 eksemplari. kas keegi on neid vaatamas käinud ja oskab midagi öelda nende kohta?
ettetänades m@x
esimene
ja
teine
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.12.07 14:24
|
|
|
2.2T oleks lahedam manuaalina ja 4.2 V8 automaadina. Need seal on vastupidi.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 14.12.07 18:28
|
|
|
Manuaalina on kõik kiired autod pandavad.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.12.07 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Manuaalina on kõik kiired autod pandavad. |
Oleneb, mis eesmärgiks auto ostetakse. Kui paugutamiseks, siis muidugi manuaal. Kui kiireks linnakulgemiseks, siis igatahes automaat.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 14.12.07 19:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Darkdog
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Manuaalina on kõik kiired autod pandavad. |
Oleneb,mis eesmärgiks auto ostetakse. Kui paugutamiseks,siis muidugi manuaal.Kui kiireks linnakulgemiseks,siis igatahes automaat. |
jah aga sel juhul 4.2 .. 2.2 atm kastiga just väga ei õigusta.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.07 19:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M@X
esimene
|
Seda konkreetset autot pole vaatamas käinud, aga üldiselt see müügikoht ei jätnud eriti head ja usaldusväärset muljet.
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.12.07 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Tsitaat: | Algselt postitas: Darkdog
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Manuaalina on kõik kiired autod pandavad. |
Oleneb,mis eesmärgiks auto ostetakse. Kui paugutamiseks, siis muidugi manuaal. Kui kiireks linnakul gemiseks, siis igatahes automaat. |
jah aga sel juhul 4.2 .. 2.2 atm kastiga just väga ei õigusta. |
Hmm. Miks ei õigusta? Olen mõlemat omanud ja 4,2 küttekulu oli tunduvalt suurem, eriti linnavahel.
Üleüldse ma ei saa aru, miks 2.2T automaati milleksi ei peeta.
Igasugused muude automaatkastiga audide kohta ei lausu keegi sõnagi, aga kui 2.2T siis see on kohe mõtetu.
Minuarust on just väga hea, piisavalt hea minek ja normaalne küttekulu.
Muidugi saan aru, kui on vaja koguaeg paugutada, siis jah manuaalkast.
Kui aga normaalselt, mugavalt ja suht normaalse küttkuluga on vaja liikuda, siis on küll 2.2T automaat ok. (Eriti siis, kui enamjaolt linnavahel.)
Kui aga küttekulu suht pohh, siis on tõesti 4.2 vääne ja minek mõnusam.
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.07 20:15
|
|
|
Sellel on 2,2-l on ~230 hobujõudu... ei õigusta... lahja minek jms, mehed (õigemini "äss"), millest te räägite? 
|
|
|
M@X
huviline
Registreerunud 03.07.04
Asukoht: talinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 v10 ; S4 biturbo
|
postitati 14.12.07 20:28
|
|
|
mulle endale nagu meeldib ka see 4.2 veits rohkem ja tundub väheke korralikum ka...
|
|
|
M@X
huviline
Registreerunud 03.07.04
Asukoht: talinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 v10 ; S4 biturbo
|
postitati 14.12.07 20:34
|
|
|
muide kas 2,2 atm ja 4,2 6k manuaali kütte kulu isegi enam vähem sama ei peaks olema?
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.12.07 20:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Sellel on 2,2-l on ~230 hobujõudu... ei õigusta... lahja minek jms, mehed (õigemini "äss"), millest te räägite?
|
Linnas rahulikult sõites (pöörded 2k RPM kandis) on ta nagu tavaline 2.0 vabalthingav. Kui näed kõrvalreas auku ja tallad, ootad kõigepealt, et käik
alla vahetataks, siis ootad, et boost taha tuleks ja kui siis ükskord liikuma hakkab (sel juhul juba muidugi oluliselt karmimalt kui 2.0
vabalthingav), on see auk juba kinni sõidetud. Ühe sõnaga pead pidevalt mitu käiku ette mõtlema. V8 automaadiga piisab, kui vajutad ja oledki kohal.
Ma olen nende mõlema mootoriga autodega sõitnud nii automaadi kui ka manuaalina. Ainuke, mille ma endale ostmata jätaks, on 2.2T automaat.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 14.12.07 20:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Sellel on 2,2-l on ~230 hobujõudu... ei õigusta... lahja minek jms, mehed (õigemini "äss"), millest te räägite?
|
Linnas rahulikult sõites (pöörded 2k RPM kandis) on ta nagu tavaline 2.0 vabalthingav. Kui näed kõrvalreas auku ja tallad, ootad kõigepealt, et käik
alla vahetataks, siis ootad, et boost taha tuleks ja kui siis ükskord liikuma hakkab (sel juhul juba muidugi oluliselt karmimalt kui 2.0
vabalthingav), on see auk juba kinni sõidetud. Ühe sõnaga pead pidevalt mitu käiku ette mõtelma. V8 automaadiga piisab, kui vajutad ja oledki kohal.
Ma olen nende mõlema mootoriga autodega sõitnud nii automaadi kui ka manuaalina. Ainuke, mille ma endale ostmata jätaks, on 2.2T automaat.
|
täpselt minu mõte ...
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
M@X
huviline
Registreerunud 03.07.04
Asukoht: talinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 v10 ; S4 biturbo
|
postitati 14.12.07 21:00
|
|
|
hea vastus härra Black sellisel juhul tundub et 2.2 atm poleks tõesti õige
valik ka minule
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.07 21:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Sellel on 2,2-l on ~230 hobujõudu... ei õigusta... lahja minek jms, mehed (õigemini "äss"), millest te räägite?
|
200+ kw autoga oled sõitnud? 
kõik oleneb taustsüsteemist lihtsalt |
Jah, taustsüsteemiks on 2,3l 100. Isegi selle autoga saab ka linnas väga
edukalt, üldisele liiklusvoolule jalgu jäämata sõidetud, pole ju vaja trügida igasse "ebareaalsesse" auku kõrvalridades jms (enne ümberreastumist
kõrvalritta peaks ikka vähemalt 3 sekundit varem ka suunda näiatma jne.).
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 14.12.07 21:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Jah, taustsüsteemiks on 2,3l 100. Isegi selle autoga saab ka linnas väga
edukalt, üldisele liiklusvoolule jalgu jäämata sõidetud, pole ju vaja trügida igasse "ebareaalsesse" auku kõrvalridades jms (enne ümberreastumist
kõrvalritta peaks ikka vähemalt 3 sekundit varem ka suunda näiatma jne.).
|
Minu kogemuse järgi liigub 2.3 vabalthingav palju paremini kui ilma boostita 2.2T. |
Minuarust suht mõtetu vaidlus. Olen sõit nii 2,3q M , 4,2q M ja A, 2.2t M ja A. Kõigil on plusse ja miinuseid.
Pigem on ikkagi maitseasi ja samuti olustik, kus enamjaolt sõidetakse.
Aga teemaalgatajale soovituseks, et mine proovi sõita, siis leiad selle, mis sulle meeldib. 
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 14.12.07 21:38
|
|
|
Seda käisin uurimas eile, välimuselt enamvähem, osad liistud on puudu, tagumine numbri alune punaneplastik on puruks, juhipoolse istme seljatoe nahk
on katki keskelt, kõrvalistuja poolse laksuga, tiib on madalam sealt poolt ja viltu ees, stanged on töllakil küljes ja veel oli kindlasti midagi mis
kohe ei meenu.
See on kuskil max 2.nädalat eestis platsil seisnud, nägin pealt kui toodi, auto on ise leedust toodud nagu ülejäänud autod seal platsil.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.12.07 22:36
|
|
|
Ei tea kas on tõsi, aga olen kuulnud, et seal platsil ongi kas just 100%, aga enamus autosid toodust Leedust, mis on kunagi vähemal või suuremal
määral avariilised olnud ja siis Leedus korda tehtud. Kevadel käisin seal ise ka Audisid uurimas, aga (õnneks) 100-sid (mida ma otsisin) ei olnud.
Ega võimsuse/kiirenduse jms üle ei tasu jah eriti vaielda, inimestel üsna erinev võimsusejanu.
|
|
|
MAKIX
huviline
Registreerunud 19.12.06
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2,2Tq 1995
|
postitati 14.12.07 23:00
|
|
|
mina arvan et kui sul on soov osta endale S siis on kõige olulisem auto tehniline seisukord ja loomulikult et ei oleks olnud mingit suuremat
avariid.kui ise ei oska autot hinnata võta kaasa spetsialist või aitab alati mõni autoremondi töökoda väikse tasu eest.
|
|
|
M@X
huviline
Registreerunud 03.07.04
Asukoht: talinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 v10 ; S4 biturbo
|
postitati 14.12.07 23:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kenwood
Seda käisin uurimas eile, välimuselt enamvähem, osad liistud on puudu, tagumine numbri alune punaneplastik on puruks, juhipoolse istme seljatoe nahk
on katki keskelt, kõrvalistuja poolse laksuga, tiib on madalam sealt poolt ja viltu ees, stanged on töllakil küljes ja veel oli kindlasti midagi mis
kohe ei meenu.
See on kuskil max 2.nädalat eestis platsil seisnud, nägin pealt kui toodi, auto on ise leedust toodud nagu ülejäänud autod seal platsil.
|
hmm...see küll enam väga ei ahvatle siis
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 15.12.07 06:26
|
|
|
Kui sul veidi kannatust on, siis mulle peaks lähipäevil vahetusse toodama 92a s4 2,2T manuaal avant.
Tumepunane, kliima jne.
Eestis ca 6 kuud, rihmad-mahlad vahetatud, uur roolivõimu pump, uus roolilatt jne.
Saadaval al 18.12
Saabumas on ka s6 sedaan 2,2 AT. Jõuab kohale ca 19-20,12
Edit: S6 Plus on müüdud
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 15.12.07 08:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Ei tea kas on tõsi, aga olen kuulnud, et seal platsil ongi kas just 100%, aga enamus autosid toodust Leedust, mis on kunagi vähemal või suuremal
määral avariilised olnud ja siis Leedus korda tehtud. Kevadel käisin seal ise ka Audisid uurimas, aga (õnneks) 100-sid (mida ma otsisin) ei olnud.
Ega võimsuse/kiirenduse jms üle ei tasu jah eriti vaielda, inimestel üsna erinev võimsusejanu. |
jh nad ta toovad kõik enda autod leedust, see on veel Pärnus enamvähem plats aga ületee selle platsi vastas olev müügiplats seal on tõesti erilised
julgud seal väike küüraks toob viimaseid peldikuid mis tehakse sealt samast platsist natuke eemal garaazis põlveotsas "korda" ja platsil on üks
vantka veel prillidega seda vana ei tasu kuulata see suudab igast panne pähe määrida.
Aga jh seal leedukate platsil tasuks ka ettevaatlik olla autodega.
Uurin ka neid asju kuna soov Audi S4 osta/vahetada hetkel oleva auto vastu.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
M@X
huviline
Registreerunud 03.07.04
Asukoht: talinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 v10 ; S4 biturbo
|
postitati 15.12.07 08:41
|
|
|
oleneb mis hindadest ja variantidest me räägime täpsemalt 
tegelikult kõige parem oleks mulle majanduslikult praegu platsipealt ostmise variant , sest siis ma saaks oma vana auto sissemaksuks anda
|
|
|
M@X
huviline
Registreerunud 03.07.04
Asukoht: talinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 v10 ; S4 biturbo
|
postitati 15.12.07 08:44
|
|
|
igal juhul see esimene variant kukub siis päris kindlasti ära.
kas keegi seda 4.2 pole vaatamas seal tartumaal käinud? 
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |