pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 10.12.07 19:41
|
|
|
Kas sellised on sütelukkupõhja rike tunnused? Korras!!!
Nimelt nädal tagasi hakkas voltmeeter vigurdama, paned auto käima siis näitab laadimist mõne ajapärast kuukub ca 10v peale. Sõitsin terve nädala ja
akkuga probleema ei olnd.
Täna jäi äki auto seisma aramatuuris tuled viled põlevad kuid starter taha ei hakka?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 10.12.07 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Nimelt nädal tagasi hakkas voltmeeter vigurdama, paned auto käima siis näitab laadimist mõne ajapärast kuukub ca 10v peale. Sõitsin terve nädala ja
akkuga probleema ei olnd.
Täna jäi äki auto seisma aramatuuris tuled viled põlevad kuid starter taha ei hakka? | usun et asi on siiski laadimises mitte
syytelukus . Endalgi läks korra syyteluku kontaktplaat ja siis ei saand võtit eriti keerata...
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 10.12.07 23:30
|
|
|
Kui voltmeeter järsku sinna 10 peale kukub, siis ei saa tegelikult sedagi välistada - ja süüteluku põhja ärasuremine on ennemgi igasugu imetrikke
esile kutsunud
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 11.12.07 05:47
|
|
|
generaatori mähised vigased. kui mootor soojaks läheb kaob laadimine ära
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 11.12.07 17:05
|
|
|
Mul oli kunagi nii, et sool ja muu saast oli mähiste isolatsiooni ära söönud - tulemusena lõppes laadimine alati, kui genekas vähegi märjaks sai.
Ilma põhjakatteta sõitmise tulemus oli see tookord.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 11.12.07 18:07
|
|
|
Vat lugu selles ongi et minu arust ei ole küll võimalik sõita autoga nädal aega nii et aku laeb iga käivituse puhul paar minutit. Aga mis seal ikka
eks homme hakkame lahkama.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 18.12.07 19:43
|
|
|
Sellised siis on kulund generaatoririhma tunnused, reedel sai kahte erinevat genekat proovida. Täna hommikul stendis vaata ja imesta töötavad nii et
vähe pole.
Rihm ei teind ühtki piuksu ega vilinat.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 19.12.07 21:56
|
|
|
Märjast peast on endal seda tihti ette tulnud, et peale käivitamist istub voltmeeter pikalt alla 12 peal enne kui genekas taha tuleb. Seda siis
näiteks peale survepesuriga auto pesemist - rihm libiseb alguses nii läbi, et midagi pole kuulda. Iseenesest on see ka selles mõttes loogiline, et
vahetult peale käivitamist on generaatoril kõige suurem koormus.
Kriuksub ainult mõned hetked enne vedama hakkamist ja muudes oludes toimib normaalselt.
|
|
|