Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kas sellised on sütelukkupõhja rike tunnused? Korras!!! (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1343)
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 10.12.07 19:41 Tsiteeri
Kas sellised on sütelukkupõhja rike tunnused? Korras!!!



Nimelt nädal tagasi hakkas voltmeeter vigurdama, paned auto käima siis näitab laadimist mõne ajapärast kuukub ca 10v peale. Sõitsin terve nädala ja akkuga probleema ei olnd.

Täna jäi äki auto seisma aramatuuris tuled viled põlevad kuid starter taha ei hakka?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 10.12.07 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Nimelt nädal tagasi hakkas voltmeeter vigurdama, paned auto käima siis näitab laadimist mõne ajapärast kuukub ca 10v peale. Sõitsin terve nädala ja akkuga probleema ei olnd.

Täna jäi äki auto seisma aramatuuris tuled viled põlevad kuid starter taha ei hakka?
usun et asi on siiski laadimises mitte syytelukus . Endalgi läks korra syyteluku kontaktplaat ja siis ei saand võtit eriti keerata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 10.12.07 23:30 Tsiteeri


Kui voltmeeter järsku sinna 10 peale kukub, siis ei saa tegelikult sedagi välistada - ja süüteluku põhja ärasuremine on ennemgi igasugu imetrikke esile kutsunud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 11.12.07 05:47 Tsiteeri


generaatori mähised vigased. kui mootor soojaks läheb kaob laadimine ära;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 11.12.07 17:05 Tsiteeri


Mul oli kunagi nii, et sool ja muu saast oli mähiste isolatsiooni ära söönud - tulemusena lõppes laadimine alati, kui genekas vähegi märjaks sai.

Ilma põhjakatteta sõitmise tulemus oli see tookord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 11.12.07 18:07 Tsiteeri


Vat lugu selles ongi et minu arust ei ole küll võimalik sõita autoga nädal aega nii et aku laeb iga käivituse puhul paar minutit. Aga mis seal ikka eks homme hakkame lahkama.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 18.12.07 19:43 Tsiteeri


Sellised siis on kulund generaatoririhma tunnused, reedel sai kahte erinevat genekat proovida. Täna hommikul stendis vaata ja imesta töötavad nii et vähe pole.
Rihm ei teind ühtki piuksu ega vilinat.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 19.12.07 21:56 Tsiteeri


Märjast peast on endal seda tihti ette tulnud, et peale käivitamist istub voltmeeter pikalt alla 12 peal enne kui genekas taha tuleb. Seda siis näiteks peale survepesuriga auto pesemist - rihm libiseb alguses nii läbi, et midagi pole kuulda. Iseenesest on see ka selles mõttes loogiline, et vahetult peale käivitamist on generaatoril kõige suurem koormus.

Kriuksub ainult mõned hetked enne vedama hakkamist ja muudes oludes toimib normaalselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 29.7% - SQL: 70.3%]