Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: b4 õlituli põleb (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1744)
umps
huviline



Registreerunud 07.08.07
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 03.12.07 19:58 Tsiteeri
b4 õlituli põleb



lugu selline, et kui süüde sisse keerata, siis õlituli ei põle, kui aga auto käima panna siis hakkab õlituli põlema. Õlisurve on korras (üle mõõdetud), mõlemad andurid on ka vahetatud, kelladeblokis on jooted ka üle käidud. Viga ilmnes peale generaatori remonti. Autoks Audi 80 B4 1.9 TD. Oskab keegi nõu anda kust, midagi kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 03.12.07 20:45 Tsiteeri


Lihtne asi,aga tundub et õli taseme kontrollimine sul mainimata veel:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
umps
huviline



Registreerunud 07.08.07
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 03.12.07 20:52 Tsiteeri


õlitase on ok;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
v2ntv6ll
huviline

Avatar


Registreerunud 12.06.15
Kasutaja on eemal

Auto: passat TDI, 80 B4 td

postitati 12.06.15 04:45 Tsiteeri


Kas ei olnud nii et üks andur pidi signaalina massi andma siis kui surve on, teine aga siis kui ei ole äkki need omavahel vahetusse läinud??
Tundub küll vähetõenäoline aga järgmine koht on õlist ja kuumast räsitud juhtmed.
tagumisel juhe vastu mootori blokki kontrolliks ja esimesel siis vastupidi.

Vabandan. kui millestki väga valesti olen aru saanud. ....Targematel ja kogenenumatel jääb alati õigus parandada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.15 08:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: v2ntv6ll
Kas ei olnud nii et üks andur pidi signaalina massi andma siis kui surve on, teine aga siis kui ei ole äkki need omavahel vahetusse läinud??
Tundub küll vähetõenäoline aga järgmine koht on õlist ja kuumast räsitud juhtmed.
tagumisel juhe vastu mootori blokki kontrolliks ja esimesel siis vastupidi.

Vabandan. kui millestki väga valesti olen aru saanud. ....Targematel ja kogenenumatel jääb alati õigus parandada.

Nii ongi, tulukese omal lähevad u 0,5 bar + juures kontaktid lahku(tuli kustub) ja pläristaja oma 2,0 bar juures kokku.(seda andurit kontrollitakse siis kui pöörded üle 2000)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.5% - SQL: 78.5%]