Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Aby generaator (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2023)
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.07 00:23 Tsiteeri
Aby generaator



Millisete mootori variantide generaator sobib aby mootorile?
Kas aan on sama generaatoriga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaharm
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..

postitati 02.12.07 00:27 Tsiteeri


minu 3B motol on sama bosch i genekas mis NG omal.
võimalik et ABY l sama


K Kogu autopark müügis! http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=130974&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid673043
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 02.12.07 00:41 Tsiteeri


Vanematel autodel oli 110A genekas, mis käis kiilrihmaga. '95 mudeliaastast või isegi vist juba 94 ilmus aga välja 120A generaator, mille ringiajamiseks on hoopis lamerihm. Nende omavahel vahetamiseks on vaja vahetada ka väntvõlli rihmaratas.

Kui tegu on 90A genekaga, siis see on analoogne eelmainit 110sega ja neid põhimõtteliselt vist saab omavahel vahetada (väiksema vastu vahetamine ei ole küll kunagi hea mõte).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.07 12:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Vanematel autodel oli 110A genekas, mis käis kiilrihmaga. '95 mudeliaastast või isegi vist juba 94 ilmus aga välja 120A generaator, mille ringiajamiseks on hoopis lamerihm. Nende omavahel vahetamiseks on vaja vahetada ka väntvõlli rihmaratas.


Mul laia rihmaga genekas,auto ise on 1993 väljalase. Huvitaski millistel mootoritel on veel sama genekas. Juhtus selline asi,et seismisest on genekas totaalselt kinni ikaldunud,isegi isegi pika võtmega keerates ei saa seda enam liikuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QBA
huviline



Registreerunud 27.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 quattro tdi ja A6 C7 allroad Bitdi

postitati 02.12.07 15:47 Tsiteeri


Laia rihmaga genekas on veel ka 1.9td-l ja 1.9tdi-l
Amprite koha pealt jään hetkel vastuse võlgu


Kui luiskan siis enda teadmata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vuchmann
huviline



Registreerunud 21.05.06
Asukoht: Elva,Vantaa
Kasutaja on eemal

Auto: CLS 55 AMG 400 kW

postitati 02.12.07 15:52 Tsiteeri


C4 2.3,2.8 ka laia rihmaga.2.8 oma pakkuda.


Audi 80,90,100,S4,Coupe jubinaid müün.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 02.12.07 15:53 Tsiteeri


Kui juba generaatori vahetus plaanis sellise vea puhul,siis miks mitte kasutada vahetusfondi toodet.
saad põhimõtteliselt uue asja garantiiga .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 02.12.07 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Vanematel autodel oli 110A genekas, mis käis kiilrihmaga. '95 mudeliaastast või isegi vist juba 94 ilmus aga välja 120A generaator, mille ringiajamiseks on hoopis lamerihm. Nende omavahel vahetamiseks on vaja vahetada ka väntvõlli rihmaratas.

Kui tegu on 90A genekaga, siis see on analoogne eelmainit 110sega ja neid põhimõtteliselt vist saab omavahel vahetada (väiksema vastu vahetamine ei ole küll kunagi hea mõte).


Tegelikult ei tohiks rihmade erinevus probleemiks olla, sest geneka rihmaratas on vahetatav/ümbertõstetav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.07 17:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kui juba generaatori vahetus plaanis sellise vea puhul,siis miks mitte kasutada vahetusfondi toodet.
saad põhimõtteliselt uue asja garantiiga .


Hind vist pisut ülepingutatud sellisel asjal.Mul oleks kasulikum odavalt mingi toimiv asi saada ja originaalil kunagi hiljem laagrid ära vahetada.Enne seisma jäämist toimis genekas laitmatult


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 02.12.07 21:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Tegelikult ei tohiks rihmade erinevus probleemiks olla, sest geneka rihmaratas on vahetatav/ümbertõstetav.

Ega ei olegi - aga rihmatüübi vahetusel oli selge eesmärk ikka ka - nimelt ei saa kiilrihm mingist piirist alates enam asjaga hakkama. Suurema võimsusega geneka ringiajamine nõuab ju suuremat energiat ka - eriti kohe peale käivitumist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]