Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 20vt (AAN) kommutaatorite "läbi põlemine" (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 4800)
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 07:57 Tsiteeri
20vt (AAN) kommutaatorite "läbi põlemine"



Minu mootoril on juba 2 kommukat läbi põlenud, nüüd ilmutab kolmas juba väsimuse märke - täna hommikul peale 10km sõitu puterdas, üks silinder ei töötanud korralikult. Õnneks läks viga kohe üle.

Millest tingituna kommukad läbi põlevad?

Kehvad küünlad?
Küünlavahed valed?
Kuumus kapoti all kommukate juures (just suvel)?


Küünlad on ca 1-1.5a vanad originaalid. Kas peaks küünlavahe üle vaatama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.11.07 08:00 Tsiteeri


Kuidas piipude olukord on? Kui need on vanad ja hakkavad üle peksma, siis võib igasugu pahandusi juhtuda.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.11.07 08:03 Tsiteeri


Põhjused:

1.Kommukate vanus.
2. Vanusest tingitud isolatsiooni vähenemine ( piibud jms isolatsioonmaterjal, küünlad. )
3. Külm ja niiskus.
4. Aku, vana, pooltühi, poollühises vms.
jms

Kõik need tegurid määravad elueapikkusele. Ühesõnaga, mis töötab, see kulub, vanus teeb oma töö.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kuidas piipude olukord on? Kui need on vanad ja hakkavad üle peksma, siis võib igasugu pahandusi juhtuda.


piibud sama vanad kui küünlad, ehk siis ca 1-1.5a.
BMW omad.


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Põhjused:

4. Aku, vana, pooltühi, poollühises vms.
jms


Hmm.. minu mõistus ei võta seda kinni, kuidas aku seotud on, seleta veidi.
Konkreetne aku pole ilmselt tõesti verinoor, aga hätta pole kunagi jätnud, eelmise talve -31 pakasega käivitas auto probleemivabalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.11.07 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Hmm.. minu mõistus ei võta seda kinni, kuidas aku seotud on, seleta veidi.
Konkreetne aku pole ilmselt tõesti verinoor, aga hätta pole kunagi jätnud, eelmise talve -31 pakasega käivitas auto probleemivabalt.


Akujamast tingitud pingekõikumised, ebapiisav voolutugevus jms. Seos on olemas ja veel kuidas.
Või on lihtsalt kommukate aeg ümber, vahetada kõik välja. Kusjuures, mis takistusega on BMW piibud?:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 08:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kusjuures, mis takistusega on BMW piibud?:D

Kui ei eksi siis oli nii:

Audi AAN originaalid (Beru) 5k oomi

BMW (Beru) 2k oomi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.11.07 08:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Kusjuures, mis takistusega on BMW piibud?:D

Kui ei eksi siis oli nii:

Audi AAN originaalid (Beru) 5k oomi audi
BMW (Beru) 2k oomi
bmw


Mnjaa, sobivad füüsiliselt, kuid mitte takistuse poolest.
Mina pooldaks ja kasutaks ikkagi 5K oomiseid:)
Üks on vabalthingav, teine on ülelaetav sisepõlemismootor. Kui suudad kulgeda essiga, koradgi boosti üle 0 kergitamata, pole probleemi, kui aga üle 0-i, siis, nagu näed, mis VÕIB juhtuda.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.11.07 09:26 Tsiteeri


Minul töötab viimased 6 kuud bmw piipudega ja tunduvalt paremini, kui vanade originaalidega. Pealegi on originaal piipude hind selline, et enne on mõistlikum panna 1.8T coilpackid. 600eek mingi piibu eest on ikka way too much. Kuidas need kommukad muidu põlenud on? Kas mõlemad või ainult üks?


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 09:32 Tsiteeri


kapoti poolt vaadates vasakpoolsem mõlemad korrad, tänast juhust veel ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.11.07 09:34 Tsiteeri


Kui järjekordselt sama, siis äkki mõni süütepool teeb trikke. Kui piibud ja küünlad on uued, siis mina jätaks need mängust välja.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teisik
huviline



Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 200tq, S4 2,2T, S2

postitati 29.11.07 10:40 Tsiteeri


akupingega kohe kindlasti kommukas seotud pole

kommukas koosneb 4 eraldi seisvast transistorist

1. mõni süütepool hukas
2. kommukas vajab jahutust (pinnad peavad puhtad olema ja hea kui sinna miskit termopastat saad panna)


R


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.11.07 11:10 Tsiteeri


Termopasta on seal taga tehasest olemas. Aga ma arvan, et selle soojust juhtivad omadused on üsna ammu ära kadunud. Seega peaks seda ehk uuendama.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 11:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teisik
kommukas koosneb 4 eraldi seisvast transistorist

1. mõni süütepool hukas
2. kommukas vajab jahutust (pinnad peavad puhtad olema ja hea kui sinna miskit termopastat saad panna)


Väga tõenäolised vastused ka minu jaoks.
Siit edasi -> kas on lihtsat moodust AAN süütepoolide testimiseks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 29.11.07 12:17 Tsiteeri


Ühinen maQQuga, ka minul mäletamistmööda vasakpoolne läinud läbi kahel korral. Kui seda vasakpoolset vaadata auto ees seistes näoga auto poole (kõige kõrvalistujapoolsem). Viimane oli küll kasutatud V6 oma ja toimis napp aasta.

See muidugi ei pruugi midagi näidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 29.11.07 13:27 Tsiteeri


Toppides BMW piipe me vähendame takistust...seega tekitame nö lühist samamoodi kui panna 16-oomilisele helivõimendile mingid 4-oomilised kõlarid taha.Heal juhul helivõimendi lülitab ennast välja kuna tal on koormuskaitse aga kommutaator pikema aja jooksul põleb läbi. Ja see et Buumeri piip on odavam (!!!???) 25 eeku, palju me hoiame kokku selliste asjade pealt? max 125EEK. Mina tellisin endale BERU orig piibud ja maksin nende eest mingi 930EEK koos koju toomisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 13:32 Tsiteeri


Ole hea Geo ja avalda see koht, kuskohast sa saad 20v originaalpiipe hinnaga 930.-/5tk


If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.11.07 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
Toppides BMW piipe me vähendame takistust...seega tekitame nö lühist samamoodi kui panna 16-oomilisele helivõimendile mingid 4-oomilised kõlarid taha.Heal juhul helivõimendi lülitab ennast välja kuna tal on koormuskaitse aga kommutaator pikema aja jooksul põleb läbi. Ja see et Buumeri piip on odavam (!!!???) 25 eeku, palju me hoiame kokku selliste asjade pealt? max 125EEK. Mina tellisin endale BERU orig piibud ja maksin nende eest mingi 930EEK koos koju toomisega.

"Buumeri" piibud saab sama raha eest, mis revalist 1.5 originaal piipu. Ja kõlarite ja süütesüsteemi võrdlus on nüüd küll ikka rohkem kui natuke puusse. Muide süütesüsteemi tapab siiski kõrge takistus. Mitte madal. Vanal juhtmel, millel takistus suurem, kui ette nähtud, hakkab säde omale otsima lihtsamaid teid. Kuna ka isolatsioon pole siis enam oma esimeses nooruses, hakkabki säde jooksma sinna, kuhu tal asja pole. See teeb küll kommutaatoritele juba liiga.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 29.11.07 14:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
Toppides BMW piipe me vähendame takistust...seega tekitame nö lühist samamoodi kui panna 16-oomilisele helivõimendile mingid 4-oomilised kõlarid taha.Heal juhul helivõimendi lülitab ennast välja kuna tal on koormuskaitse aga kommutaator pikema aja jooksul põleb läbi. Ja see et Buumeri piip on odavam (!!!???) 25 eeku, palju me hoiame kokku selliste asjade pealt? max 125EEK. Mina tellisin endale BERU orig piibud ja maksin nende eest mingi 930EEK koos koju toomisega.

"Buumeri" piibud saab sama raha eest, mis revalist 1.5 originaal piipu. Ja kõlarite ja süütesüsteemi võrdlus on nüüd küll ikka rohkem kui natuke puusse. Muide süütesüsteemi tapab siiski kõrge takistus. Mitte madal. Vanal juhtmel, millel takistus suurem, kui ette nähtud, hakkab säde omale otsima lihtsamaid teid. Kuna ka isolatsioon pole siis enam oma esimeses nooruses, hakkabki säde jooksma sinna, kuhu tal asja pole. See teeb küll kommutaatoritele juba liiga.


ok, pane siis kõik kommukast väljuvad juhtmed kokku, ja siis räägime mingi takistustest ja koormustest. Pajlu korda suureneb vool kui takistus väheneb kaks korda?
NB! www.autoosad.ee, mitte Reval


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 29.11.07 15:42 Tsiteeri


Aga palun. Keera need juhtmed kokku. Õnneks või kahjuks pole sellel tegevusel antud juhtumiga midagi pistmist.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.11.07 16:32 Tsiteeri


Kindlasti tuleb paigaldada uus kommukas termopastaga.Paljudel toodetel pole seda aga kaasas.
Samas,minu pakkumine on see et vasakus kommukas on vaba kanal.Ehk ebapropotsionaalne soojenemine-jahtumine tapab selle enne?
Ise olen täheldanud et ntx lekkiva klapikambrikaane tihendi puhul hakkab bmw piip enne ülelööki tekitama kui audi originaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 29.11.07 17:23 Tsiteeri


Ka minu s4 juba 3 kommukas peal.V6 oma siiamaani köige kauem kestnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teisik
huviline



Registreerunud 19.01.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 200tq, S4 2,2T, S2

postitati 29.11.07 20:22 Tsiteeri


aan´i syytepoole on eriline jebla testida kuna silikoonjuhtmete isolatsioon on kuumusega rabedaks läinud, nii kui n2ppima l2hed siis pudeneb see k2es laiali.

v6ta kohe miski 6m 0,75 kuumakindlat juhet

mõõda yle kõikide syytepoolide takistused
kuumaga tekivad neile sisemised lyhised

R


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 21:08 Tsiteeri


Kui ei ole veel seda lugenud..


Ignition troubleshoot: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/S4_Ignition.htm


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.11.07 21:15 Tsiteeri


Minu autost veel niipalju, et hetkel jeblas 5-s silinder. Eelmine kord kolmas. Ehk siis tõenäoline, et probleem ei ole süütepoolis vaid väsinud kommukates.

Töölt ära sõites käivitasin, oli ok, sain sõita 20meetrit ja plaksti kadus viies silinder tagant ära. Mootor seisma, kapott lahti, kommutaatorite küljest juhtmed/pistikud lahti, paar korda ühendasin kokku-lahku ning siis panin uuesti külge. Klemmid on suhteliselt oksüdeerunud. Hetkel toimib veatult. Igaks juhuks peaks veel ühe kommuka tagavaraks ostma - loogiline ka, mõlemad korrad olen asendanud katkise jupi kasutatud jupiga - ju ei ole lotoga vedanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 01.12.07 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Minu autost veel niipalju, et hetkel jeblas 5-s silinder. Eelmine kord kolmas. Ehk siis tõenäoline, et probleem ei ole süütepoolis vaid väsinud kommukates.

Minul seevastu on õnnestunud sõita terve elu kõikide AAN-idega vanade kommukate ja vanade küünaldega (ja piipe pole ka pidanud vahetama)
Aga toiminud olen alati peale järgneva AAN-i ostu koheselt, hooldades olen maha keeranud kommukad koos nende taga plaadiga ja liivapaber trelliga/relakaga metalli pinnad puhastanud läikimiseni, kokku pannes olen katnud kõik kontakt pinnad vedela vasega mida müüb WÜRT (arvuti tegelastel on alumin või hõbe pastasid protsessoritest kuumuse minema juhtimiseks.)
Ja elukogemus on näidanud, et olen müünud kommukaid inimestele, kes peale eelmist remonti eelmine kuu ei viitsinud kommukate kaitset tagasi panna.
See kaitseb turbost tulevat kiirgavat kuuma,
Ega ise ka ei taha seista kuigi kaua punase sauna kerise kürval paarikümne senti kaugusel.
Ja süütepoolidest väljuv mass juhe peab olema korraliku ühendusega plokikaane küljes, mitte nukkvõllide kaane kinnitus kruvi alla pigistatud millel vahel raud seib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]