Lehekülgi: 1 2 |
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 26.11.07 17:52
|
|
|
Sry for OT:
Umbes sama asja olen näinud juhtumas lisatuledega.
Nimelt maanteel sõites kasutati lisatulesid ja asulas lülitati välja. Aga oh õnnetust saatuslik poriloik mis laius üle terve tee tegi oma töö.
Vastutuleva auto rataste alt pritsis piisavalt külma vett, et purustada kuum klaas.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 26.11.07 18:07
|
|
|
Hm, äsja just tegin nii, kuna polnud ka kaltsu käepärast ja juba väga hulga aastaid olen teinud ja juhtunud pole midagi. Arvan et mingi loll
kokkusattumus, mingi pinge klaasi sees.Tavatuled nii kuumaks ei tohi minna tava pirnidega et lumi klaasi purustab, muidu talvel tuisus sõites neid
klaase läheks üksjagu.
|
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 26.11.07 18:19
|
|
|
mina küll usun et kui juba köögis sellised nöud kasutusel mis ei purune temperatuuri muutustel miks peaks purunema originaal tule klaas? et varsti
möni ennustab et kui ämbriga külma vett viskab esiklaasile( nuh seal kus kojamehed töötavad) kui salong hästi kuum,et esiklaas annab sis järgi?asi
ongi selles,taga ju plast
kus klaasi pole ollagi!voibolla teatud detailid küll temperatuuri koikumiste kindlad.
|
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 26.11.07 18:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heihei
mina küll usun et kui juba köögis sellised nöud kasutusel mis ei purune temperatuuri muutustel miks peaks purunema originaal tule klaas?
|
Puruneb ja kuidas veel.Kui ei usu olen nõus näitama Sinu auto peal.
kas nalja pärast on uutel autodel plastikust tuleklaasid
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 26.11.07 18:29
|
|
|
ei ma mötlen eiklaasi kus lähi jakaugtuli sees. tagumistega voin ise sama nipi teha kui surun veel kövasti takka kah. kuigi minul täitsa plastik isegi
eest vist
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.07 18:30
|
|
|
Töö autol (pirukas Sidrun) mul juba tuttikast peast klaasid ühe esimeste sõidudega mõradega. Talvel kui sain (tuttikana) ja sõitma hakkates olid tuled
kaua järgi olnud ja soojad ja sammuti tuli lombist sahmakas külma vett peale ja kohe ka mõrad. Tule klaas tal plastist (muidu on halvast materjalist)
seega usun, et külma lume/veega soojasid tulesid on võimalus lõhki karastada. Kui hoida põleva tule sees kätte siis hakkab ta mõnusalt küpsema. Kui ei
usu proovi järgi. Prantsuse autol on see probleem tavaline ja kasko on rõõmuga uusi ostma...
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 26.11.07 18:38
|
|
|
Puruks lööb lumi või vesi klaasi siis, kui sõidad linnas või põlevad tuled mõne aja kohapeal ning siis neid äkki jahutades arvatavasti katki lööb.
Maanteel jahutab õhuvool klaasid maha ja ei juhtu midagi.
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.07 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heihei
et varsti möni ennustab et kui ämbriga külma vett viskab esiklaasile( nuh seal kus kojamehed töötavad) kui salong hästi kuum |
kunagi sai kuumal suvepäeval autot pesema hakatud. vesi tuli kaevust. lõppes see mõraga tuuleklaasis, eks mõni täke mõjutas ka omajagu. tänasin
jumalat, et värvkate sellele tuimalt reageeris. ei taibanud ka mõneks ajaks vilus autot maha jahutada
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
postitati 26.11.07 18:50
|
|
|
Sõbra bemmil läks jäärajal kaugtule klaas aga põhjusex oli 100w pirn
|
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 26.11.07 19:09
|
|
|
Aga üldse on a6 c4 ja lähituled kehvad.
Ma ei tea kas need luubid mõjutavad ka asja või mitte aga täpselt sealt kuhu on tuli suunatut klaasile sealt lõi kohe praod sisse.
Aga kas kuskil ei ole seda tule joonist (prooviks luubid eemaldada, vaadata kas lähituled paranevad)
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
|
mack
huviline
Registreerunud 17.12.02
Asukoht: sõitsin lõunasse
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0
|
postitati 26.11.07 19:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yepi
Aga üldse on a6 c4 ja lähituled kehvad.
Ma ei tea kas need luubid mõjutavad ka asja või mitte aga täpselt sealt kuhu on tuli suunatut klaasile sealt lõi kohe praod sisse.
Aga kas kuskil ei ole seda tule joonist (prooviks luubid eemaldada, vaadata kas lähituled paranevad) |
ära nüüd luupe küll eemaldama hakka, kui nad on sinna ette nähtud siis nad ka peavad seal olema. võta tuled tükkideks ja puhasta eriti ettevaatlikult
nii reflektorid kui luubid, pane uued korralikud pirnid ja valgus saab hoopis parem.
|
|
|
|
skyaudi
huviline
Registreerunud 23.05.07
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.07 19:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
Mul kunagi üks vana ülemus tegi ka lumega ja prõks.
Siis oli hämmingus ja ei saanud aru mis toimub.
Proovis teisega ka ja nagu võluväel tulid ka sinna mõrad
|
Huvitav , kui autodel oleks tulesid rohkem ees , kas ülemus oleks siis edasi proovinud.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
|
Antikristus
huviline
Registreerunud 29.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2 220kW ´95
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
|
Audiamus
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.07 20:23
|
|
|
olen samuti esituleklaase lumega põlevast peast puhastanud sigaril, ja ei midagi, samuti kuumal suvepäeval külma veega esiklaasile vett
piserdanud--kah ei midagi.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 26.11.07 20:52
|
|
|
Olen näinud kuidas vana 123 mersu tuled purunevad. Autot pestes käis autol mootor ja põlesid tuled. Kui loputama hakati ja voolikust külma vett peale
lasti käis prõks. Aga see polnud kõik loputaja vaatas, et mida nüüd, et poel võimalik ja proovis teise tulega ka. Hiljem selgus, et pirnid olid 2x võimsamad kui olema oleks pidanud.
Sell suvel pesin autot kuuma ilmaga jällegi mootor käis ja kont oli sees. Ja lasin esiklaasile külma vett. Tulemuseks oli mõra üle terve klaasi.
Arvatavasti oli enne seal mingi täke mis nüüd edasi arenes.
Ja kui mõelda seda, et musta tuld lumega puhastades see puruneb. Siis minul tekkis selline mõte, et porine tuli kuumeneb kõvasti rohkem kui puhas.
Kuna kuumus neeldub tumeda pinnaga kokkupuutes.
Nii, et tasub ettevaatlik olla.
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 26.11.07 21:20
|
|
|
räägitakse et kui on vanad klaasid (kivitäkkeid täis) et siis klaasi läbipaistvus kehveneb ja tänu sellele ka klaas kuumeneb liialt
ise olen B4-l udutule klaasidest niimoodi lahti saanud et sügisel kogunes sinna sita kiht peale ja ei jõudnud piisavalt kiiresti puhtaks teha ja tuled
kuumenesid üle ja krõps mõrad sees
üks tallinna sõit ja 2 udutule klaasi, päris karm teema 
|
|
|
Maqmaq
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Üks teine auto
|
postitati 26.11.07 22:17
|
|
|
Talvel lõhutakse esiklaase kõige rohkem sellega, et oodatakse kuni mootor soe ja siis täis vauhtiga esiaknale puhuma. Seda juhtub tihedamini
klaasidega mis liimitud (tihendiga klaas annab rohkem järgi). Korra endal juhtunud nii: kevadel sain klaasi väikese mõra. Sõitsin sellega terve suve
ja sügise kui ühel õhtul ülevaatuselt tulles kukkus temperatuur järsku 0 kraadilt -8 kraadi peale ning pragu jooksis 5km sõiduajal ühest akna servast
teise. Kellel seni klaasid terved tänage õnne pragunemine ei olene originaal osast, vaid lihtsalt temperatuuri järsust kõikkumisest.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 27.11.07 16:29
|
|
|
no saab need mõned õlled ikka, aga otsi...ma vaatan kelle ma sinna tartu järgi saadan (sai ise ka kunagi tartus elatud nii 21 a) aga ma arvan et
vennas astub läbi 
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
ZGR
huviline
Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: A4
|
postitati 29.11.07 08:37
|
|
|
aga vb lõpetuseks küsiks sellist asja, et kustkohast olex kõige mõistlikum uut klaasi tulele otsima hakata/küsida?...hiljem muidugi ka osta (audi 90 88' -pikk klaas-)
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |