Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 80 B4 Katuseluuk (elektriline) ei sulgu(( (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1799)
Rom31
huviline



Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 93

postitati 21.11.07 22:37 Tsiteeri
80 B4 Katuseluuk (elektriline) ei sulgu((



Probleem siis selline , et luuk kinni ei lähe( lahti tegi ka kudagi imeligult-nõksuga) kui vajutan kinni siis mootori häält ei ole kuulda kuid mingi aja pärast teeb plõksu(valgusti juures)Lahti on nagu välja tõmme(praega probleeme pole aga kui sadama hakkab:P )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
moosisco
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5 2,0 T; Opel Frontera 2,4; Ssangyong Musso 3,2

postitati 21.11.07 23:09 Tsiteeri


võta sealt lüliti juurest see plastmasskobakas ära, seal peaks olema mingi vidin, mida saab kuuskant võtmega keerata, juhul kui mootor p**sse läheb vms. kuuskant võti peaks kah seal samas plastiku küljes olema. Saad luugi kinni vähemalt, ei saja sisse.


Tähelepanu! Tegemist on Quattroga, enne tarvitamist pidada nõu arsti või apteekriga.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rom31
huviline



Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 93

postitati 21.11.07 23:36 Tsiteeri


kuda ta kätte saab ?
Jõuga või mingi kinnitus kuskil?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 21.11.07 23:44 Tsiteeri


Tõmba lahi tagant poolt (nö pagasniku poolt). Seal on mõlemas ääres mingid plekist huijobinad. Proovi ettevaatlikult, et seda polstri küljes olevat plekiäärist ära ei lõhu - seda pole hiljem kusagilt saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rom31
huviline



Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 93

postitati 21.11.07 23:50 Tsiteeri


ok! ma veel proovind pole aga kui hakkama saan siis ok!
Aga huvitav oleks teada miks nii juhtub!?!?!


Siin umbes sama jama http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=29416


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
moosisco
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5 2,0 T; Opel Frontera 2,4; Ssangyong Musso 3,2

postitati 22.11.07 00:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rom31
ok! ma veel proovind pole aga kui hakkama saan siis ok!
Aga huvitav oleks teada miks nii juhtub!?!?!




et miks mootor töötada ei taha?
* vana, detailid kulunud
* kõva külmaga ei soovita el. luuki näppida, on oht mootorit läbi kõrvetada või muul viisil mehhanismi kahjustada
* kaitsmed vaata üle

OT aga oma avatar vaata kah üle, sellest juttu siin


Tähelepanu! Tegemist on Quattroga, enne tarvitamist pidada nõu arsti või apteekriga.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rom31
huviline



Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 93

postitati 22.11.07 00:09 Tsiteeri


Tsitaat:
OT aga oma avatar vaata kah üle, sellest juttu siin


Ty


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rom31
huviline



Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 93

postitati 22.11.07 00:21 Tsiteeri


et miks mootor töötada ei taha?
* vana, detailid kulunud
* kõva külmaga ei soovita el. luuki näppida, on oht mootorit läbi kõrvetada või muul viisil mehhanismi kahjustada
* kaitsmed vaata üle

enne töötas norm
ei olnud külm (Täna Tallinn)
Kas katuseluugil on eraldi kaitse?

NB!No kontakt nagu vunkab(teeb mingi klõps ja kui hoijad nuppu all siis umbes 5-7 sek järgmine klõps(töötava mootoriga peale seda klõpsu tõusevad mootoril tuurid järelikult nagu tarbib elektrit kui hoiad nuppu all) nii et kaitse ei tohiks olla läbi!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
moosisco
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5 2,0 T; Opel Frontera 2,4; Ssangyong Musso 3,2

postitati 22.11.07 00:50 Tsiteeri


Eelmisest postist sain aru, et mootor töötab aga luuk ei taha liikuda?
Siis äkki mõni tross või hoob katki/küljest ära.

Muid kahtlasi helisid mootori töötamise ajal pole ?


Tähelepanu! Tegemist on Quattroga, enne tarvitamist pidada nõu arsti või apteekriga.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rom31
huviline



Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 93

postitati 22.11.07 07:56 Tsiteeri


Katuseluugimootori heli kuulda ei ole!
Lihtsalt kas relee või lüliti plõks ja kõik, (kui nuppu all hoiad)mingi aja pärast teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rom31
huviline



Registreerunud 21.11.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 93

postitati 22.11.07 09:20 Tsiteeri


Nii tööle sain:D
Piisas vändaga väiksest nõksust ja tööle hakkas!
Suurimad tänud kõigile!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]